Stránka 3 z 3

Re: Najnovsie novinky

Napsal: pon 04. úno 2013 19:18:26
od Derty
Podle mě je to super :up: Jsem zvědav na další novinky ;) Jak se zmínil Saggi.

Re: Najnovsie novinky

Napsal: úte 05. úno 2013 5:57:01
od Electrix
Změnu přihlašování nemůžu, než vychválit do nebes :up: . Jestli se k tomu navíc povede i automatická změna CH, bude to opravdu bomba. Navíc by to mohlo vyřešit problémy se spouštěním klienta na Windows 8, protože by se pak mohl ze samotného klienta udělat EXE soubor a na ten už lze jednoduše aplikovat nastavení kompatibility. Několik poznámek k laucnheru:
  • Jestliže už z něj bude jenom updater a anticheat, nemohla by u něj být i možnost skrytí (minimalizace) do oznamovací oblasti? Protože pak už bude vcelku zbytečné, aby překážel přímo na liště :).
  • Jak už padlo zde v tématu, bylo by možné nastavit, aby po odhlášení zůstal označený ten kanál, na kterém byl dotyčný naposledy přihlášen? Ono totiž k jeho výběru nelze použít žádné klávesové zkratky, takže by to ve výsledku znamenalo pat (co se času potřebnému k přihlášení týče).
  • Před zavedením launcheru, jak ho známe dnes, trpěl klient poměrně častými pády (asi špatná správa paměti po odhlášení), hlavně na přeplněných místech. Také tu byl ten známý bug s "rozostřením textu a tabulek". Je tohle už nějak vyřešené?
Ohledně expů bych měl taky pár. Cituji tu pasáž z novinek pro lepší přehlednost:
Saggitarius píše:Pokud si myslíte, že nevidíte jednu nulu, tak vás opravdu zrak nešálí.
Opravdu je tam o jednu nulu méně. Aby ale nebylo tolik radosti vězte, že zisk z monster a odměny budou také o jednu nulu poníženy. Levely 124+ tak zrychlí svůj postup, ale pouze částečně a né více než desetinásobně jak by se zdálo.
Lehkými počty tak také zjistíte, že neexpením nyní na vyšší levely ponecháním postavy ve hře bez relogu tak bude po úpravách snažší.
Nejsem zrovna hlava chápavá, ale připadá mi, že to je tak nějak dvoj- až trojznačné. Edit: Tak to zřejmě bude bod 4.
  1. Buď zůstanou potřebné expy na levelech 1-123 stejné jako doteď, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy monster pouze v Haegeronu se zmenší na 10%.. Když to srhnu:
    • Do levelu 123 bude hráč nucen expit ve Swampu, poté na 124 skočí potřebné expy prudce dolů. To bude znamenat, že minimálně do levelu 128 bude drtivě nejvýhodnější lokací pro exp Swamp (jak jinak než ezoterici).
    • Odhadem někdy na 130, možná až 133 se to začne lámat ve prospěch Heageronu.
    • Expení 100-124 tím bude neovlivněno, 124-130 bude výrazně rychlejší (swamp), 131-144 rychlejší (hg) a 145+ pomalejší, než teoreticky dnes (ovšem půjde udělat relog).
    • Jak už ale padlo, bude potřeba rozdělit odměny na dva intervaly. Zatímco levely 1-123 by měli z lovečáků a misí dostávat původní exp, levely vyšší by měly dostat jen desetinu. Expy z truhel jsou asi nepodstatné, tedy je není potřeba řešit.
    • Mám strach ze zrychlování expení, podle mě je potřeba spíš zpomalit a dotvořit obsah.
  2. Nebo potřebné expy na levelech 1-123 budou zmenšeny na 10%, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy všech monster ve hře se zmenší na 10%. Tím by mezi 123 a 124 vznikl docela nepatrný skůček, který by se do levelu 128 vyrovnal. Sice by to neřešilo zaplněnost lokací o což se myslím snaží ta první možnost, zato by nebylo potřeba dělit odměny na dva intervaly a také by to bylo šetrnější k hráčům, kteří již nějaký ten level např. 130 ve swampu udělali.
    • Ač by se mohlo zdát, že na malých levelech nastane vlivem zaokrouhlování nějaký problém, nemělo by to tak být. Příšera dává i dnes většinou maximálně 10% levelu a to počínaje divokým psem. A když se to číslo po vydělení deseti zaokrouhlí aritmeticky, problém by v tom být neměl.
    • Tomuto vysvětlení ale odporuje část výroku: "né více než desetinásobně jak by se zdálo", takže to asi nebude to správné.
  3. Nebo zůstanou potřebné expy na levelech 1-123 stejné jako doteď, na 124+ bude platit dodaná tabulka a expy všech monster se zmenší na 10%. To mi přijde jako nesmysl, ale i takhle je možné si to vykládat. Znamenalo by to, že expení mezi levely 100-120 by se stalo v porovnání s nynějškem úplným peklem, což by však ani tak tyto hráče ze Swampu nevyhnalo, protože jiná možnost expení v tomto rozpětí prakticky není, pokud tedy nepočítám Rokli. Také by to asi na dlouhý čas oddělilo skupiny hráčů, kteří se již za ten horizont dostali a těch, kteří ve Swampu teprve začínají.
  4. Nebo (jak říká Renegade2) bude tabulka na levelu 1-123 stejná, na levelu 124+ bude platit ta dodaná a hráči 124+ budou mít konstantně nastaveno snížení expů na pouhých 10% základu. Tohle mě původně nenapadlo a musím říct, že to zní docela zajímavě. A asi bych se k tomu klonil i jako nejpravděpodobnějšímu. Jen:
    • Bude opět potřeba rozdělit všechny pevné odměny na dva intervaly
    • Co se stane s raty, které jsou nyní nastaveny pro levely 128 a více? Budou zachovány, nebo je přepíše těch 10%?
    • Ve výsledku by to mělo stejný efekt, jako řešení číslo 2.
Který z těch bodů nejlépe vystihuje, co nás čeká? Netroufám si hádat.

Poslední výrok v citaci, jestli jsem jej správně pochopil, říká v podstatě, že expení na level 142 a více je tímto oficiálně povolené, avšak po zavedení změn bude snazší a hlavně nebude nutné zůstat po celou dobu expení bez relogu. Snazší tedy dle dodaných dat až do levelu 144, kdy se přehoupneme přes tu 1/10 dnešního stavu, takže to od té doby půjde hůře, jak napsal rumplex - tedy s tím "nepodstatným" rozdílem, že bude možno udělat kdykoli relog.

P.S.: Taky věřím, že bude možné nějak opravit tabulku pro rozložení levelů skupiny, než se na levelu 149 dostaneme opět do "nulového pole" a stane se toto rozložení opět nepoužitelným. I když, popravdě se víc zneužívá než používá :(.

:arrow: EDIT@Renegade2: Nezmenší svoji odměnu, bude ji mít konstantně tak malou. Jak pro level 1, tak i pro 149. Tak to alespoň chápu já. Možná, že máš pravdu - teď, když o tom přemýšlím :up: .

Re: Najnovsie novinky

Napsal: úte 05. úno 2013 6:15:55
od Renegade2
Kurňa to je dlouhé :D , jo taky to nějak nechápu od levelu 124+ hráče jako příšera z ničeho nic zmenší svojí odměnu o 10%. To beru.

Ale co bude se skupinou když hráč s levelem 110(aha asi ne 123 :mrgreen: ) ikdyž to není úplně nejlepší level ale což inu, kterej bude dostávat plnej počet bzk bude expit level s tím kdo už dostává jenom těch 10%. Kdo mě tohle vysvětlí co :lol: Ono přeci expit hráče s nižším levelem je v dnešní době tak poplulární že :mrgreen: Čeho chce dosáhnout :think: , nebo spíš čeho už bylo dosáhnuto :D Nevím no, jsem z těch 0 poněkud zmatený. :ouch: ve skupině.
Co se týká normálního expení tak do 144 je tam stejně jako teď do 141 takže to bude snažší no a potom to bude stejné jako do levelu 128 kdy se ještě zvyšovaly expy za další level, nic víc nic mín. Jedinej rozdíl bude v tom že hráč bude dál a dál od levelu monstra tím jak bude expit a zároveň to bude chtít víc.
Jinak nic co by bylo od 144 do 150 nestandartní. V praxi se ukáže co to znamená o 10% méně versus o jednou 0 méně.

Jinak swamp na pláště je ted výhodnej do tohohle levelu

128 - 2 100 000 000 na pláštování a dá to tak 10% (no skoro)
Vyzkoušeno, moment podívám se v přepočtu na novou tabulku :mrgreen:


128 - 125000000 což odpovídá méně než 2/3 současných expů (teda o nulu mín ale to už bylo řečeno)
Tak mě vyhází že podle nové tabulky udělá za swamp cca 15% na 128 ;)
pláštováním. Jenom hrubým odhadem.

Ele a co ta tvoje kalkulačka?

PS: pro Ela když jí teda bude mít tak konstantě malou tak co budou dělat ti kteří budou teda potřebovat o tu jednu nulu víc do levelu 123.

a tohle píše velkej šéf.

"Pokud si myslíte, že nevidíte jednu nulu, tak vás opravdu zrak nešálí.
Opravdu je tam o jednu nulu méně. Aby ale nebylo tolik radosti vězte, že zisk z monster a odměny budou také o jednu nulu poníženy. Levely 124+ tak zrychlí svůj postup, ale pouze částečně a né více než desetinásobně jak by se zdálo."

Nikde tam nevidím že by 123- měl stejnou konstatnu odměny jako level 149.
a jeslti skutečně ano tak to expení nebude rychlejší o tu jednu nulu navíc.

Re: Najnovsie novinky

Napsal: úte 05. úno 2013 7:22:36
od Ghibli
Dále také připravujeme přímý relog postavy na jiné CH. Ale to je momentálně ve stádiu v rámci testů o jejiž výsledku by momentálně nebylo vhodné spekulovat.
Rychlé načítání Launcheru při přihlašování bude fajn, ale pokud se povede zavést přímý relog konkrétní postavy na konkrétní CH bez nutnosti odhlašování/přihlašování, tak to bude boží pro všechny typy hráčů a levelů. :up:

Re: Najnovsie novinky

Napsal: úte 05. úno 2013 8:59:42
od GFasteris
to přehazovani ch si představuju že bude v nabidce menu když dáte esc. a tam bude změna ch.. vy kliknete a vyjede nabidka a jen vas to přepojí, tak už to bylo na jednom serveru a bylo to fajn :)
ano změna launcheru už by byla taky dobrá :) i vzhled nový by bodl!:D
ty expy jsem moc nepochopil.. ale doufám že to nebude horší..:(
uvidíme uvidíme po dnešní úpravě :D