Stránka 21 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 11:27:54
od Sabousek
Spoiler:
Santera píše:Jestli chce někdo zůstat na malým levelu - je to jeho rozhodnutí, ale těžko může očekávat od týmu, že mu každý měsíc bude obstarávat novou zábavu.

A myslím, že ani tým nemůže za to, že tohle výhodné dropování jste králům "dovolili".
Každý chce být "ten, co je fér, korektní a neleze nikomu do mobů". Pak se ale nedivte a nezáviďte, že oni mají a vy ne. Až vám možná dojde, že hrajete hru, kde mají tři říše soupeřit mezi sebou, tak ve chvíli, kdy je ohlášený pouštění mobů ze sloupu, vezmete výbavy a pojedete si buď část kořisti přivlastnit nebo znepříjemnit dropování druhým.
Nic z toho není proti pravidlům a nikdo vám to nemůže zakázat. Jenže se to příčí vaši dokonalé morálce a k něčemu podobnýmu se přece nesnížíte, že? Takže místo toho abyste vzali spravedlnost do svých rukou, tak se budete vztekat na fóru a čekat, že to někdo udělá za vás a vám zůstane svatozář nad hlavou.

Mimochodem - vy zarytí PvM - nikdo z vás určitě nevyužívá bonusy, který vám vybojujou spoluhráči, co bojujou ve válkách říši.

A poslední věc - Ekura je hra, NIC není povinný, ale jestli budete nějakou část ignorovat (ať PvP, zvyšování levelu, nechození na některé mapy.....), pak nemůžete očekávat, že budete mít stejný možnosti a plný peněženky jako ti, co je využívají.
Myslím, že Santera to vystihla dokonale, co se týče rádoby morálky. Díky nepsané zdejší rádoby morálce vzniká spoustu gigantických problémů na foru (mřenky, králové, lezení do dropu, boje ve swampu, proboha dokonce i boje v cidonii, kde je to bodováno atd atd atd). A nejednou zde bylo vidět, jak někdo, kdo šel proti proudu, byl slovně naprosto ulynčován.

Nemálo často je tu taky zmiňováno, jak je ekonomika teamem zdecimována. Otázkou je, nezdecimovali jsme si ji sami svým rádoby morálním přístupem? Ono když by se více věnovalo času bojům než syslení, tolik yangů by nejspíše v oběhu nebylo :)

Jedno mě ale při přechodu do cizí říše zklamalo. A to jest, že to hlásí jen tréninky daných králů. No i když... chápu, asi je třeba mít v sousedních říších špehy.

Předchozím příspěvkem jsme chtěla jen podotknout na drobné změny v bonusech za války, o kterých jsem myslím tvrdila, že dřív nebo později se kvůli tomu někdo ozve. Případně, že vývoji začínajících hráčů to neprospěje. A je to tady.

Moje udivení nad tím, že i hráči na menších postavičkách se umí ozvat klidně přehlížejte :D Já se udivuji často.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 11:47:47
od Relly
Cyklista píše:bylo by docela hloupý kdyby ses mohl stát králem a nic by si pro to nemusel udělat :D
Takhle jsem to samozřejmě nemyslel, špatně jsem to zformuloval.Myslel jsem to tak, že když server nepřinese pro PvP nadšence žádnou PvP zábavu(opravdu v tom 110 lv člověk skoro nic neustojí), potom ani o toho krale nebude mit kdo bojovat, pokud nepočítám lidí, co si z ekury udělali byznys.Jde o to, že když nebudou nováčci, které by hra bavila, tak jak v budoucnu budou vypadat války risi, když už teď je to bída.Ja bych byl plně spokojen za válku říši třeba od 95-130 i bez možnost krále, třeba jen zvlášť udělat tabulku cb na výsledky a toť vše, byla by možnost si zabojovat a byl bych spokojený, bavilo by mě to.Vážně mě nebaví naběhnout do 10 lidi se 150 a umřít hned, to vážně ne.A ne, opravdu během týdne neudělám 150 s obstojnou PvP a karmou, to vážně ne...

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 11:50:02
od RAMHH
Evilku, jak jako ze vydelavani na malym levelu neni tezky? Momentalne mam, myslim si, decentni vybavu na metiny, beru 8k na metinech 60. Neni to luxus, ale na to, jak dlouho hraju, myslim si ze pekny. A kdyz 2 hodiny sekam kameny, tak si vydelam tak 150kk. S tema cenama, co jsou momentalne u vetsiny veci, to je nic. A to jeste pocitam, ze prodam vsechny runy, co mi padnou. No a kdyz mi konecne po tech par dnech padne mapa, tak ji muzu s velkou slavou prodat za 70kk, protoze si jich nejakej kralik nahrabal plnej sklad a bezi mu 2 plny shopy map. Pointa je, ze sloupy jsou podle meho nazoru jeden z hlavnich faktoru, ktere znicily ekonomiku, a to uz jenom protoze vydelavaji tak neskutecne moc, ze to hrozne snizilo hodnotu yangu ve hre. Takhle novacek prijde, rozhlidne se a kdyz uvidi, ze si to FMS co se mu tak libilo bude moci koupit jenom za 7 dnu nepretrzityho vydelavani, tak proste skonci. A to je spatne.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 12:01:29
od MostEVILEK
Všechno si jde koupit,nemůsíš dělat biologa,karmu nic ... vše si jde koupit ..

Co se týče malejch válek ... zbytečné bylo by to v konečné věci uplně to samé... lv 95 by si stěžoval že proti 130 nemá šanci...
Ono je dobře že na lv 110 nic neustojíš... kdyby jsi na lv 110 ustal to co na 150 tak nikdo na 150 nepůjde.... už to že lv 110 má víc CB za lv 150 než lv 150 je taky špatně ... spíš bych to viděl že by to mělo bejt obráceně - hráč co vrazil do vybavy méně by měl dostavat méně a ten kdo více,tak více...
A když tu píšeš že ninja lv 110 nemá šanci... furt má větší šanci než lv 110 wp nebo takovej dračí šaman. Ninja dagger může dát zamasko,vytypovat si hráče kterej má málo obranu na něj a zabít ho.... co ti brání si natočit 10% utok sura do všeho a jít po surech ve válce ze zamaska třeba? Nic... takže to že nemáš šanci vůbec nepiš. Už StormLord dokazal že na lv 110 jde mít dost cb na krále ... ano byl v mřenkáích které něco stojí ano je to BM sura ale prostě se to dá.... samozřejmě nesrovnávám 110 ninju a BM ale ninja 110 dagger,110 bm,archer,healer mají největší šance nazisk CB.... i v lv 145 s karmou je na WP surovi těžké získat CB ...
A pro lidi co si stěžují že se králové obohacují na sloupech . Nikomu nebrání jít ho tam zabíjet ale to prostě vy dělat nepůjdete protože by jste si pokazili jakou si ,,virtualní pověst" a to vy přece nechcete. Mě 90% serveru právě za tohleto kažení dropu nesnaší a vadí mi to? Ne.... nevím jestli berete hru jako realnej život že vám vadí že si o vás nějakej lojza bude myslet že jste nevychovaní že ho zabíjíte nebo bůh ví co... tohle opravdu nechápu u těch co si stěžují na krále.

For RAMHH - Ano KS zničil ekonomiku takovým stylem že prostě to už se jen tak nevrátí.... já navrhhoval vymazaní všech map + okouzlení + zrušení dropu ze sloupů. Všechno by to vyřešilo co se týče ekonomiky....

Někdo tu psal že kdysi stavali mapy 300,500 a bůh ví jaké častky tu ještě psal.... ale čím to bylo ? Bylo to tím že někdo našel BUG jak buggovat yangy... předtím byla ecna map kolem 100-150kk cožje realtivně normalní hodnota... ale od té doby se potom zavedl drop map v CIDO což snižilo opět hodnotu na nějakych těch 90-100kk a pak přišel KS kterej tu cenu snižil na 70kk s tím že se prodavají těžce...

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 12:13:33
od Arminius
Presunte stlpy do cido, to bude sranda :D
Nepisal nejaky gm, ze uz robia na zmene mrenky? Mozno dotoho zapracuju aj kralovsky system a malinko ho upravia

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 12:21:41
od Cyklista
Spoiler:
Relly píše:
Cyklista píše:bylo by docela hloupý kdyby ses mohl stát králem a nic by si pro to nemusel udělat :D
Takhle jsem to samozřejmě nemyslel, špatně jsem to zformuloval.Myslel jsem to tak, že když server nepřinese pro PvP nadšence žádnou PvP zábavu(opravdu v tom 110 lv člověk skoro nic neustojí), potom ani o toho krale nebude mit kdo bojovat, pokud nepočítám lidí, co si z ekury udělali byznys.Jde o to, že když nebudou nováčci, které by hra bavila, tak jak v budoucnu budou vypadat války risi, když už teď je to bída.Ja bych byl plně spokojen za válku říši třeba od 95-130 i bez možnost krále, třeba jen zvlášť udělat tabulku cb na výsledky a toť vše, byla by možnost si zabojovat a byl bych spokojený, bavilo by mě to.Vážně mě nebaví naběhnout do 10 lidi se 150 a umřít hned, to vážně ne.A ne, opravdu během týdne neudělám 150 s obstojnou PvP a karmou, to vážně ne...
téma na malý války tu je, já sám bych je uvítal s menšíma úpravama než jak to zamýšlel zakladatel tématu, ale to nemá nic společnýho s KS

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 12:28:38
od MostEVILEK
Arminius píše:Presunte stlpy do cido, to bude sranda :D
Nepisal nejaky gm, ze uz robia na zmene mrenky? Mozno dotoho zapracuju aj kralovsky system a malinko ho upravia

Trošku tvůj nápad poupravím s dovolením.

Sloupy bych nechal normálně,tak jak jsou s tím že by se přidal 1 doprostřed do cidonie ( na to zelené pole ) s tím že tam by pouze šli pouštět cido bossové a na ostatních sloupech u orků / ohnivka / ledovka / poušt - by pouštět nešli.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 12:34:41
od Cepino
Santera - jako kdyby mluvilo GM nebo bývalé GM, kolikrát z jejich úst já tohle slyšel? :-) Cílem týmu asi není aby se sem lidi chodili bavit, trávit čas, občas přispěli na chod serveru, ale aby se mezi sebou vraždili, nadávali si, nenáviděli se až za hrob, aby zde byla totální nevraživost nejen mezi říšemi, ale i mezi všemi hráči. K tomu dodám, svět není jen svět nenávidějících se lidí, ale svět i lidí, kteří jsou poctiví, nejsou chamtiví, rádi pomohou jiným a rádi jsou se všemi zadobře a hlavně bez konfliktů a to zdejší PvM umožňuje, to jen tým stále volá po boji všech proti všem.

Cleo - jak dojemné, že král si musí pokladnu sám naplnit, nadotovat. Málem jsem uronil slzu a asi začnu králům ještě týdně přispívat ze svého na přilepšení. Zaprvé, pokladnu plní ze svého až potom, co ji sami vycucají, nikdo jiný ji vycucat nemůže. Zadruhé, plní jí proto, protože se jim to stonásobně ne-li ještě více krát vrátí na dropu, kdyby se jim to nevyplácelo, tak to nedělají. Tak že prosím nedělej z nich chudinky. Dnes to již dospělo v jedné říši do stavu, kdy je král dokola stále jeden hráč, točící své postavy, aby splnil podmínky pro kralování a říše je téměř bez bonusu, protože jí nic nepustí. Ale asi to tak má být.

Pro všechny - máte všichni možnost jít po hlášce v chatu ke sloupům a buď se na dropu přiživit, nebo to jiným v rámci pravidel hry kazit. Nikdo nemá právo nikoho od sloupů vyhánět. Je jasně napsáno přijďte všichni. I maličké wp může 150 králi jen tím, že mu bude rušit bufy způsobit mnoho starostí. Já již svůj boj vzdal, nechává mě to a i většina věcí zde chladným, jen píši své názory, svůj pohled, nepíši nic, aby se něco měnilo, stejně je to zbytečné.

Hezký den
Cepino

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 12:38:21
od Janko.Tlcik
zdravím. zasa nejaké nevyžiadané múdra odo mňa:
Spoiler:
vojna a level 110: daj sa dokopy s 2-3 ďalšími podobnými, behajte vo svorke a lovte samotárov čo sa odtrhnú od skupiny alebo s tým že jeden sa zahrá na ľahký terč, vyláka nejakého ľahkoverného a potom sa na neho vrhnete. na mňa to bohužiaľ na 150 fungovalo. samozrejme sa so skupinou musíte dohovárať cez skype alebo TS.

stĺpy: ak ti vadí že niekto tam zarába tak si ho vyčíhaj, pošli na neho WP, daj zruško a keď vyjde tak sa o dotyčného postarajú mobi. jednoduché a účinné. prípadne ak je dotyčný z rovnakej ríše tak dobehni s bufom, daj čím nižšie hodnoty bufu a prebufni ho. rozdiel medzi 20% bufom a 120% bufom je dosť poznať. samozrejme počítaj s tým že ťa nebudú chváliť, a že ťa budú loviť aj oni. a oni sú v lovení výkonnejší ako ty (za niečo tú hodnosť získali) takže za 1 zabitie ich počítaj že padneš 2-3 x ty. samozrejmosť je buď získať podobne zmýšľajúceho hráča z inej ríše čo bude hlásiť kde má dôjsť k spawnu / tréningu alebo narobiť porty k stĺpom a keď ukáže že niekto vo veľkom zabíja bossov prejsť ch a zistiť kde sa nachádza. nie je ich až tak veľa...

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 13:09:54
od sizmik
Jinak problém map. Jen samotný head má údajně 1690 map, které se snaží prodat. Pak se není čemu divit že jejich cena klesla.