Stránka 21 z 44

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 0:16:55
od Ghibli
Saggitarius - proč si GM nedáte práci a neprovážete tyto herní doplňky VÍC se samotnou hrou? Je fajn, že tu jsou - ale není škoda, že jsou "naházené" jako pouhá časo-potrava do hry pro ty, co tady chtějí dělat něco navíc a jejich význam se teď redukuje na pouhý bonus pro hráče :?: :cry:

Hře chybí nějaký NOSNÝ PŘÍBĚH, na kterém by se hra odvíjela a od toho pak logicky mapy, předměty, bossové, atd. atd. a hlavně questy - čeká nás v Haegeronu to samé, co je v Rokli? Tj. cesta za předmětem nebo předměty bez nějakého hlubšího významu? Doví se hráč, proč jde právě do Haegeronu a proč právě brnění se nazývá Dračí?. Nebo se to jen celé "připlácne" do hry k tomu předchozímu... :(

Já se těším na Haegeron - ale už jsem tady viděl hodně a jsem ze Sindi celkem "zmlsanej" = takže očekávání jsou víc než malé. ;)

nicnevim - vyjímečně stručně = celé to bylo jako pokus. Ale dole to vyvolalo bouři a nahoře asi nebude zájem jít herně do takových hloubek, takže to ani už nemá smysl řešit. :oops:

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 0:21:55
od devils636
:D Ja to psal od zacatku ze tu pisete kraviny :D ted se to jen potvrdilo hlavně že ste psaly na 6 stranek textu habaděj ?:DDDDDDDDDDD

Edit: Warn za spam.
/Script

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 0:58:37
od vymahac
Ghibli, je škoda že je to pouze jen jako doplněk, ale kdyby se to provázalo víc se hrou, opět by zíkslai navrh jenom ti, co by všecko dělali. A to by opět odpudilo ty, co se tomu tolik nevěnují. A jsme zase u problému toho, že to bude pro 150 hráčů na serveru. Pokud to nemyslíš teda jako příběhově nebo tak.

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 1:30:15
od pomeranc
Ten systém se mi líbí :+: a jsem zvědav, jak to dopadne s tou svatou :)

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 1:42:18
od lordsword
Sagitarius
(zajimave ze vam to ve svate nesmakuje a jen si tam spis chodite pokecat :) kdyby se tam odvijeli boje jako napriklad ve zminene pritazlivce ... :) ).
Tohle bude,podle me tim ze tam nejde o zadnou ztratu CB,ale jen o boj:)
To je podle me hra a baveni se:) (opet jen muj nazor,zadne hadky,ci napadani moji osoby.Dekuji)
Ghibli
Promin,ale jak pises.Karma,zrucnost,nerbareni ma svoje funkce hodne dostatecne na to aby se necim vazaly:)
Predstav si noveho hrace s tim ze prijde(hele do te mapy se podivas a veci ziskas,az budes rok neco povinne delat kazdy den 3x denne:)
Tot muj nazor:)

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 4:54:29
od Saggitarius
Ono je mnoho pohledu na danou vec,
je pravdou to, ze tim ze nechceme otevrit novy svet je nutno, aby i nove prichozi nebyli odrazeni a tim rekneme meli dokonceneho biologa (odstaveni hrace na rekneme rok bezneho odevzdavani ?)
Odmena za biologa je dostatecna jen v tom, ze dane bonusy jinak hrac neziska a jsou mu ku prospechu.
Stejne je to s herbarenim, kdo jej dotahne nahoru ma dostatecnou vyhodu v zasobe eliku na "cokoli".
U karmy ziska podobne moznosti jako biologa.
A zrucnost je "podobna herbareni" kdy ma moznost "vydelavat na tom, ze pripravi lepsi predmety.
Proto vazani nechceme, jsou to doplnkove vlastnosti. To je jako bychom chteli po hracich aby do pritazlivky mohli jen pokud maji vse na P ap.

Co se tyce pribehu, originalni pribeh / nepribeh je "hrozny" proto byl vypusten hned na pocatku. Nejak se snim nepocitalo :D Ono ani nebylo potreba :)
Nicmene v posledni dobe jeho absence precejenom dost chybi. Vime to jiz nejakou dobu. Kdyz pak nejake GM se snazi navodit atmosferu pro event, tak vypada spis za "vyhulence". :)
Od rokle se castecne na pribehu pracuje, ale pokud nebude receno A, tak nelze rict H (jako haegorn). Proto byl prvne pripraven i Prolog, ktery vas zavede do jiz "rozpracovaneho deje". A pocatek deje bude vypusten bud rovnou s prichodem Craniona, nebo zahy pote. Nebude vsak zacinat na lvl 1. To by byl holy nesmysl.
Pocatek bude odvypraven tak, aby nove prichozi hrace "zaucil" a az se postava "zlepsi" bude zasvecena do problemu herniho sveta.

Bude tak postava zaucena jak bojovat, ucit se, trenovat a hlavne se osvetli vse kolem od herbareni, zrucnost, valky.
Bohuzel jiz predem vim, ze "tutorialem" budou muset projit vsechny postavy, takze ti kteri maji level hodne vysoko si to budou muset pekne "odklikat".

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 7:38:31
od princik
Saggitarius píše:Ono je mnoho pohledu na danou vec,
je pravdou to, ze tim ze nechceme otevrit novy svet je nutno... viz nahoře
tak já že bych si objednal už myš dopředu novou :D

né, je to moc pěkný Saggi... moc se už těším a palec nahoru za tento systém

[Edit: Citace zkrácena/Tryphena]

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 8:39:53
od NettoS
Spoiler:
Saggitarius píše:Zdavicko :)
Celkem jsem si pocetl, takze bych rad neco osvetlil :)

Co se tyce "volneho vstupu do map". Jiste vite jak to vypada v pritazlivce, tam je velmi pekne videt jak vypada volny vstup. Mensi levely neprojedou do "vnitrozemi", urazky na dennim poradku, skatulkovani atd.
Sice se obcas stejne neduhy projevi i v samostatnych mapach (kradeze kamenu v 5tem ve vezi, otravovani ve swampu, braneni pruchodu do pater v rokli atd. ), ale je jich podstatne mene. A to diky tomu, ze je nutno neco udelat pro vstup. To je take duvod, proc se nam nechce moc delat volne mapy. Je sice pekne a pro nas bezstarostne takovou mapu utvorit (teleportovaci NPC a jeho dialog je otazka 5i minut vcetne nastaveni drobnosti okolo), ale vytvorili bychom opet jenom dalsi bojiste (zajimave ze vam to ve svate nesmakuje a jen si tam spis chodite pokecat :) kdyby se tam odvijeli boje jako napriklad ve zminene pritazlivce ... :) ).

Jak zde zaznelo na upravach se pracuje a tak s prichodem Haegeronu lepe receno Hlavnim velitelem Crainem bude do hry nasazeno tech novinek daleko vice (takovy mensi datadisk :) ).

Nicmene predtim si dovolim trochu poodhalit to o cem se diskutuje v tomto vlakne :)

Na vypravu za dracim setem nebude potreba Karmy, Zrucnosti, Biologa, Herbareni, CB (doufam ze sem na nic nezapomel z toho co zde zaznelo).
Bude potreba splnit je 3 podminky jako velitel skupiny a 2 jako "ucastnik".
Zde je tedy osvetleni toho jak to tedy bude :)

Velitel :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
majici u sebe 3 klice (napoveda jake jiz zdelena byla v prologu), kde je a jak si je poridi je jeho veci (koupit, vymlatit atd.)
posledni podminka je spojena s druhym setem hodnosti, ktery prijde na radu spolu s touto vypravou

ostatni hraci :
jakakoliv herni postava s minimalnim levelem 120
opet spojeno s hodnosti

Velitel jak vidno bude klicovy pro vypravu (v podstate on bude urcovat co se bude dit (velet), a na zacatku nastavi heslo pro vstup ostatnich hracu)
Ostatni hraci budou moci vstoupit pouze se znalosti hesla (proto jsem uvedl, ze tam budete mit klid).

Minimalni pocet hracu na vypravu je 1.
Maximalni pocet hracu na vypravu je 16.
Sance a obtiznost na uspeni je zavisla na poctu hracu na mape.



Co se tyce novinek / uprav kterych se dotkne otevreni nove mapy bych shnul :
Novy set hodnosti, ktere se budou chovat trochu jinak
Uprava Svatych zemi (mala = system, velka = design + system)
Uprava nekterych lokaci, ktere jsou zavisle pro novou mapu

Vice k novinkam neprozradim :)
Už teraz sa teším, a dúfam že do konca prázdnin dám 120 a full zdobeniny :twisted:


[Edit: Citace upravena do spoileru/Tryphena]

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 8:41:17
od Shamanice
Já bych vůbec nepotřeboval příběh k nové mapě,jen nějaké informace o ní..
Příjde mi to zbytečné ;)

Re: Země Haegeron - Diskuze

Napsal: čtv 05. črc 2012 10:36:37
od slusnej
Mě by spíše zajímala ta svatá jestli bys nám nechtěl o ní více ifnormací (podrobností) popsat v celku by se to hodilo Saggi