Stránka 22 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 13:28:48
od Cyklista
sizmik píše:Jinak problém map. Jen samotný head má údajně 1690 map, které se snaží prodat. Pak se není čemu divit že jejich cena klesla.
Kdyby bylo po tvém tak se téma přejmenuje na "Diskuse na problémové téma - Headhunter" :lol: :lol: :lol:
Janko.Tlcik píše:zdravím. zasa nejaké nevyžiadané múdra odo mňa:
Spoiler:
vojna a level 110: daj sa dokopy s 2-3 ďalšími podobnými, behajte vo svorke a lovte samotárov čo sa odtrhnú od skupiny alebo s tým že jeden sa zahrá na ľahký terč, vyláka nejakého ľahkoverného a potom sa na neho vrhnete. na mňa to bohužiaľ na 150 fungovalo. samozrejme sa so skupinou musíte dohovárať cez skype alebo TS.

stĺpy: ak ti vadí že niekto tam zarába tak si ho vyčíhaj, pošli na neho WP, daj zruško a keď vyjde tak sa o dotyčného postarajú mobi. jednoduché a účinné. prípadne ak je dotyčný z rovnakej ríše tak dobehni s bufom, daj čím nižšie hodnoty bufu a prebufni ho. rozdiel medzi 20% bufom a 120% bufom je dosť poznať. samozrejme počítaj s tým že ťa nebudú chváliť, a že ťa budú loviť aj oni. a oni sú v lovení výkonnejší ako ty (za niečo tú hodnosť získali) takže za 1 zabitie ich počítaj že padneš 2-3 x ty. samozrejmosť je buď získať podobne zmýšľajúceho hráča z inej ríše čo bude hlásiť kde má dôjsť k spawnu / tréningu alebo narobiť porty k stĺpom a keď ukáže že niekto vo veľkom zabíja bossov prejsť ch a zistiť kde sa nachádza. nie je ich až tak veľa...
každej tu mluví o "kazení sloupů" ale nikdo to nepraktikuje... proč to teda navrhujete (vy všichni) jako možné "řešení"

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 13:42:08
od CrashyD
Spíše k čemu udržováním této podoby KS tým dává hráčům volnou ruku? :) Pochybuji že se jistí hráči kochají pohledy na přetékající šeky, když již vše mají :)
Na každou svini se vaří voda..

"Tréninkový" sloup - Když jsem byl dítě, za tréninky jsem musel platit já (potažmo má rodina) danné organizaci.
V čem plní náplň slouva tyto naše herní sloupy, když Trénují a inkasují jako nikde nikdo jiný?
Na co tedy trénují ? :D

Apeluje se zde neustále na návrhy, nikoliv naříkání...

Nápad výše - Sloup do cido - mě opravdu zaujal - krásná představa toho, že se vrátí život do PVP mapy a třeba, i kdyby vzdáleně, bude připomínkou bývalé svaté pro letité hráče. Nemluvě o tom, že pokud se podoba sloupů zachová, bude to tyto "magnáty" o mnoho více štípat :)

Já jsem však názoru zrušit drop ze sloupů úplně.
Je to trénink ?
Zaplať si ho a "TRÉNUJ" - až budeš hotov, hra ti poskytuje jít indentickou/trénovanou činnost dělat na jednotlivé mapy - tam již na ostro.

Aktuálně jediné trénované jsou obchodní schopnosti některých, trpělivost a nervy jiných.

Nikdo Vám nebrání dělat ve hře cokoliv dle stávajících pravidel -> Tenhle výrok je s nasazením na českou náturu až děsivý :D

Hezký zbytek dne

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 13:43:34
od MostEVILEK
Cyklista píše: každej tu mluví o "kazení sloupů" ale nikdo to nepraktikuje... proč to teda navrhujete (vy všichni) jako možné "řešení"


Asi jsi na mě zapomněl....

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 13:44:19
od Mytologie
Zdravím Vás přátelé,

rozhodla jsem se vyjádřit svým názorem k této diskuzi již dříve, avšak zajímal mě pohled vícero hráčů, jelikož až z něj se dá vyvodit závěr.
V první řadě bych ráda apelovala na všechny z Vás, aby si uvědomili, že tuto hru vytváří tým, ovšem jak jak se s danými změnami nakládá je již v rukou samotných hráčů. Každý hráč vlastnící herní postavu nakládá s možnostmi, které hra nabízí různě a my nemůžeme diktovat, tomu či onomu hráči jak má hrát či apelovat na jeho morální kodex, který se od našeho může lišit, tímto chci říci jednoduchou myšlenku.. Dovoluje-li hra docílit zisku pomocí sloupů, proč by se to nedělalo? Dají-li se využívat mřenky ve válkách říší, proč by je hráči neměly využívat? .. Takto, bych mohla vypsat všechny "problémy" zde řešené, avšak ničemu by to neprospělo, proto nyní rozeberu každý problém zvlášť a stanovým vlastní závěr.

A) Zneužívání královského systému

Královský systém byla příjemná novinka, která měla za následek rivalitu nejen mezi říšemi, ale i mezi samotnými hráči v každé říši. Důležité je opomíjené slovo RIVALITA, protože o tom tato hra je. Samotné nastavení královského systému je zdařilé, zasloužený král má možnosti zasahovat do chodu říše, byť je tato výsada nyní zneužívána, otázkou není kdo systém zneužívá, ale proč hráči tomuto zneužívání nezabrání.. Nyní bych opět chtěla odkázat na návrh "Hrady - Rozšíření královského systému" a doplnila jej o jednu novinku (= může být dále upravována její podoba a rozsah), která by současný stav změnila - Sloupy by byly financovány z pokladny nepřátelské říše! - v praxi by to (teoreticky) mělo za následek právě onu zmíněnou RIVALITU mezi říšemi, každá říše by se snažila dobýt hrad nepřátel a odměnou by byla možnost tréninkových sloupů, které by byly k dispozici pro všechny bojovníky, kteří se podílely na dobytí hradu. Tímto by se zabránilo domnělému zneužívání tréninkových sloupů a obohacování se na úkor říše. Možná by to mělo za následek vyřešení nejen problému se sloupy (s čímž je spojené vydělávání), ale i problém s mřenkami, které hráči využívají právě k dosažení hodnosti krále - jelikož by tato hodnost již nepřinášela užitek jen zvolenému králi a jeho spoluhráčům, ale celé říši. Čímž by tato hodnost již neumožňovala vydělávat týdně 50KKK a tak by se mřenky nestaly nutností do war.

Kdyby to nebylo napsáno smysluplně, neváhejte mi napsat PM zprávu a já doplním výše uvedený návrh do finální podoby "ZDE"

B) Čas a vývoj ekonomiky serveru

.. Bohužel, ať se nám to líbí či nikoliv hra se stále posouvá kupředu a nově začínající hráč to má těžké i lehké zároveň. V dnešní době je možné se daleko rychleji vypracovat než dříve, jelikož je již všeho dostatek - PvM věci na malé úrovně se prodávají ve velkém a v důsledku vysoké konkurence se ceny těchto věci snižují. Avšak na druhou stranu dohnat hráče v PvP je již obrovský problém, ať už z hlediska samotné postavy - tzn. biolog, karma či věcí, které jsou nutností k dosažení úspěchu. Nenapadá mě rozumný způsob jak této problematice čelit, jedinou možností by bylo spuštění nového serveru s technickým označení "Sinfortie2" ( :lol: ), avšak tentokráte bez možnosti přetahování SD z jednoho světa na druhý, díky čemuž se Sinforie nemohla plnohodnotně rozjet se stálou základnou hráčů.. proto jak jistě všichni vědí tam běhalo pět a půl hráče. :)

Bohužel nemám nyní více času rozepsat se podrobnějí a bojím se, že by to stejně nikdo nečetl..
Mytologie :fight:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 14:01:12
od Janko.Tlcik
Cyklista píše:
...každej tu mluví o "kazení sloupů" ale nikdo to nepraktikuje... proč to teda navrhujete (vy všichni) jako možné "řešení"

kazenie s WP som praktizoval vo vojne , tie posledné vojny čo boli so stĺpmi čo chránili respawn, najmä BM ma asi mali celkom "radi". plus pár štvrtkových vojen pri modrom respawne, ak sa protihráči moc priblížili k respawnu. to s podbufovaním som 1-2 x robil na pvm mapách ak sa mi "spoluhráč" nacpal na fleka a snažil sa ma vyštvať.

a kazenie pri stĺpoch ozaj nepraktizujem. podľa mňa sa s pomocou tréningových stĺpov znížili ceny slušných vecí s talizmanmi (pod úroveň za akú by som ich predával ja) a aj chudobnejší hráč sa má šancu dostať k slušne natočeným talizmanom. len sa bojím aby si títo páni "ja - z toho - nič - nemám - tak -to - musíte - zrušiť" nevynútili zrušenie alebo obmedzenie stĺpov, tak im navrhujem možné riešenia.

mytologie: zaujímavý návrh.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 14:14:29
od Sabousek
Přílišné lpění na slovíčku tréninkový nebylo to už tady? Ano, bylo....

Pouštění z vlastní kapsy? Že by na to byl náhodou někde zašťouraný návrh? Ano, byl...

Že by byl i někde návrh, čerpat z pokladny větší sortě pvp lidí a okrouhnout možnosti krále? Ano, byl...

Že je přesunutí sloupu do cidonie zajímavý návrh? Ano, je...
Snížit počet sloupů asi z 24 momentálních možných na jeden či pár je vskutku odvážný návrh. Má to ale několik háčků. Za prvé dle možností trénování je to i pro lvly cca 50 (pavoučci a tak), kterým vstup do cido umožněný není. A za druhé, zjevně z opačného důvodu byly sentinely rozděleny do každé říše zvlášť místo původního místa ve svaté, kde dříve docházelo k velmi zajímavým potyčkám, na které doteď ráda vzpomínám.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 14:18:40
od MostEVILEK
Sabousek píše:Přílišné lpění na slovíčku tréninkový nebylo to už tady? Ano, bylo....

Pouštění z vlastní kapsy? Že by na to byl náhodou někde zašťouraný návrh? Ano, byl...

Že by byl i někde návrh, čerpat z pokladny větší sortě pvp lidí a okrouhnout možnosti krále? Ano, byl...

Že je přesunutí sloupu do cidonie zajímavý návrh? Ano, je...
Snížit počet sloupů asi z 24 momentálních možných na jeden či pár je vskutku odvážný návrh. Má to ale několik háčků. Za prvé dle možností trénování je to i pro lvly cca 50 (pavoučci a tak), kterým vstup do cido umožněný není. A za druhé, zjevně z opačného důvodu byly sentinely rozděleny do každé říše zvlášť místo původního místa ve svaté, kde dříve docházelo k velmi zajímavým potyčkám, na které doteď ráda vzpomínám.

Já jsem ten návrh pouravil... stím že by cidonijští bossové šli pouštět pouze z toho sloupu co by byl v cidonii... ostatní sloupy by zůstali tak jak jsou..akorát s tou změnou že by zn ich nešli pouštět cido bossové

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 14:19:34
od Chillita
Nedá sa mi nevyjadriť, dokedy ešte budete všetci nadávať a sťažovať sa, chcieť všetko upravovať a podobne? Asi pokedy sami nebudete králmi, aby ste si tie stĺpy pustili aj sami. Ak má niekto krála tak preto že si ho zaslúžil a v daný týždeň nikto nebol lepší, keď sa vám nepáči to že si hrabe pre seba, budte lepší, tak jednoduché, lenže to už by ste sa potom nemohli sťažovať. Sama som krála nemala, no na jedného mam prístup, keď som si dovolila zapnúť bonus o pol 12 v noci :shoot: bolo z toho.velké haló ako som si to dovolila tak neskoro, keď sa zapne cez deň o 12? prečo tak skoro? Veď väčšina je ešte v škole, o 6 večer? boh chráň krála v pondelok o 6 zapnúť bonus kedže ""výlov" :omg: "v noci? Veď tu nikto neni, v prvom rade sa zamyslite nad sebou, aký ste vy voči tomu královi, nie len stále kritizovať čo robí zle a čo treba upraviť na královskom systéme.
To že si pustím bossov? Velakrát stojím pred tým aj pol hodinu na tržke a hadžem do pokladbe, no to už vy nevidíte, vidíte len to meno v chate a dobrú zamienku zas niekoho ísť kritizovať. :ouch:

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 14:43:26
od Sabousek
Spoiler:
MostEVILEK píše:
Sabousek píše:Přílišné lpění na slovíčku tréninkový nebylo to už tady? Ano, bylo....

Pouštění z vlastní kapsy? Že by na to byl náhodou někde zašťouraný návrh? Ano, byl...

Že by byl i někde návrh, čerpat z pokladny větší sortě pvp lidí a okrouhnout možnosti krále? Ano, byl...

Že je přesunutí sloupu do cidonie zajímavý návrh? Ano, je...
Snížit počet sloupů asi z 24 momentálních možných na jeden či pár je vskutku odvážný návrh. Má to ale několik háčků. Za prvé dle možností trénování je to i pro lvly cca 50 (pavoučci a tak), kterým vstup do cido umožněný není. A za druhé, zjevně z opačného důvodu byly sentinely rozděleny do každé říše zvlášť místo původního místa ve svaté, kde dříve docházelo k velmi zajímavým potyčkám, na které doteď ráda vzpomínám.

Já jsem ten návrh pouravil... stím že by cidonijští bossové šli pouštět pouze z toho sloupu co by byl v cidonii... ostatní sloupy by zůstali tak jak jsou..akorát s tou změnou že by zn ich nešli pouštět cido bossové
To je jak nosit dříví do lesa :D Ale budiž, minimálně dojde k malému omezení, že daný dropující droper aspoň jednou bude muset do války zajít kvůli vstupu k bossíkům. Co Vás ale vede k myšlence, že se tam bude víc prát, když se tam nepere už ani teď nějak moc často?

Jinak nejde mi do hlavy jedna věc ze strany teamu. Některými novinkami nás navádí být agresivnější a soupeřivějšími, zas na druhou stranu... Proč se zavedlo při výlovu trestání za agresivitu v jiných říší? A proč se vůbec rušil agresivní mód ve vlastní říši?

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 19. dub 2017 16:16:59
od Cepino
Jen dodám, je to k tématu. Když jsem tu toto téma před více jak rokem založil, tak jsem byl málem linčován za to, že je to věcí jen žluté říše a ať si to vyřídíme mezi sebou. Že modrá a červená jsou v pohodě. Očividně tomu tak není. :)