Země Haegeron - Diskuze
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.19
- Příspěvky: 215
- Registrován: pát 08. čer 2012 22:31:41
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
svata zeme je uz uzavrena kapitola tomu se uz neda nijak pomoct i kdyz vazim si snahu ale jestli se neco zmeni jak dlouho to vydrzi?2-3 dny pak to bude zase stejny...
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Saggitarius - děkuji za odpověďi.
Bylo by fajn, kdyby se podařilo vytvořit "standart" pro každou novou mapu, kdy by hra informovala na několika úrovních, co se děje nebo bude dít. A je to tak, jak to popisuješ. Já si to trošku rozvedu...
1.) pro malé i velké levlíky "tutoriálek" v podobě povídání o tom, co se děje na připravované mapě (bossové, předměty), Kdo je Kdo, o co tam půjde a proč. Nechal bych nás hráče si u toho "zajezdit" za NPC, ať to hráči neodklikají na místě (např. první město, druhé město, Dračí údolí apod.), trošku je Makamitovsky potrápit (např. Uriel: "Tak, hrdino, a víc ti řeknu, až se najím - dones mi grilovanou rybu apod.) a nakonec i herně odměnit.
2.) a pro velké (120) pak klasické "volání" questem, že hráče nutně potřebuje NPC, aby ho informovalo o detailech...
Dobrá věc by byla, když by se to dění a jeho příprava dostalo do hry. Na webu je to jako info, co se připravuje, kdo tam bude atd., a je to fajn, ale je možná na čase vyjít z fóra, vlézt si obrazně řečeno do nějaké NPC a z ní postupně "vypouštět" do herního světa střípky informací. Ve hře jsme všichni, na fóru jen někdo a navíc se stejně bude dělat úvod pro Haegeron pro malé i velké (Kdo, Co, Kdy, Kde, Kam, Jak, Proč...).
-------------------
Propojení Schopností ve hře.
Tady nejdřív VELKÉ ÁCH JO.
Zlobíš mě i ty, protože stejně jako ostatní si představíš pod pojmem Propojení Schopností jen pro hotového Biologa. A tak týmově "děsíte" lidi, co pořádně netuší, ale při představě 12 měsíců roboty budou automaticky proti čemukoliv, co se bude nazývat Propojení Schopností.
A propojovat lze a úplně nádherně. S tím, že hlavní motivací musí být zase nějaká odměna (lidi jsou tady zmlsaní). PŘÍKLAD: BIOLOG a ZRUČNOST. Biolog a Zručnost jsou Schopnosti od lvl 30. Není problém trénovat obě najednou. Za prvního splněného Biologa je odměna, u Zručnosti nevím, co nazvat odměnou - možná stav, kdy mi výroba věcí bude vycházet na 100%? O to ale nejde. Těším se, až GM přidají do hry další recepty pro Zručnost. Těch věcí, co by se dalo vyrábět... no a tady je možnost propojení = Za prvního hotového Biologa pár receptů navíc a možnost využití těch receptů provázat s několika prvními úrovněmi Zručnosti. Nic složitého a navíc vznikne dvojnásobná motivace u Biologa i Zručnosti. Samozřejmě, že nenamotivujeme všechny hráče, ale ty, co mají K.O.P.R. už v povaze, tak u těch to ani není možné.
Provázat Schopnosti s hrou. Určitě TEĎ by měla většina problém s tím, když by se zahlásilo, že bude nutné mít nějakou Schopnost na nějaké úrovni. V budoucnosti ty problémy nebudou, protože PAK už hráč bude dopředu vědět, co ho čeká a na co se má soustředit.
Apropó - máš dobrý nápad - sice nevím, přesně jak myslíš - cituji - "jako bychom chteli po hracich aby do pritazlivky mohli jen pokud maji vse na P", ale je v tom něco zdravého. Předpokládám, že tím, vše na P myslíš něco na P - určitě 6P tam nikdo nebude mít (vyjma návštěv a expičů nižších levelů). Když vynechám zvědavce a recyklátory sbíraných předmětů, tak do Přitažlivky opravdu zavítá většina hráčů aspoň s nějakým tím Péčkem či Géčkem. Takže - nakonec zdánlivé omezení by byla výhoda, když by se hráč dostatečně motivoval už doma (První město) si to potřebné Péčko udělat. Ale tohle je na herním tutoriálu pro Přitažlivku.
Ono vlastně záleží na jediném - jestli chce Sindi nového hráče nechat "profrčet" levely až do patřičné výše a pak ahoj a nebo se hra postaví na něčem větším, co ty lidi tady i potom udrží, aniž by museli psát, jak se nudí... Tím nemyslím vymyslet ještě větší délku trvání levelování nějaké Schopnosti, ale obecně něco komplexnějšího, než je jen "výroba levelů a yangů".
Shamanice - on tam ten příběh je, ať už chceme nebo ne. Jde o to, jak moc se ukáže na povrch a jestli vůbec bude vidět. Ideální by bylo, kdyby tady byla navíc i nějaká pointa toho "odkud jdu, kdo jsem a kam směřuji" (v rámci hry). Jsou tu snahy hráčů o to vytvářet pro hru quest-y s nějakou zápletkou a zabavit ostatní hráče ve hře a dotyční mají ode mě velký plus za snahu o oživení hry. Zároveň se ale těším, až někdo ze schopných příběhářů nám formou rozvětvených questů rozluští minulost (metinovskou), propojí jí s přítomností a naznačí nebo předurčí budoucnost (herní). Na hráči by pak bylo, jakou cestou půjde do finále (=255 lvl.).
lordsword - když by teoreticky byla funkce Schopností, co jsou ve hře, a jejich odměny DOSTATEČNÉ, tak proč je tu s prominutím jen pár chytrých lidí, co ví, že dělat Zručnost/Karmu/Biologa má význam? Proč, když napíšu, že vlezné do Haegeronu bude třeba - vyrobit si vlastní Klíč, pro jehož výrobu je nutná Zručnost třeba 7, se mi tu začne hlasitá většina hroutit...? Součastné Schopnosti jsou buď nedostatečně dobře ohodnoceny (i přes délku trvání jejich levelování), nebo nemají dostatečný význam ve hře. Proto má smysl ty Schopnosti mezi sebou provázat, udělat je ještě atraktivnějšími a ve finále je napojit víc do hry.
Tak a to je celé.
Měl jsem v zásobě připravou "zaručenou" verzi, jak bude probíhat "Cesta" do Haegeronu, něco o levelování "Schopnost používat Dračí věci" a vůbec o výrobě Dračích věcí. Ale Saggi mě předběhl a tak si to schovám na další mapu. 
Bylo by fajn, kdyby se podařilo vytvořit "standart" pro každou novou mapu, kdy by hra informovala na několika úrovních, co se děje nebo bude dít. A je to tak, jak to popisuješ. Já si to trošku rozvedu...
1.) pro malé i velké levlíky "tutoriálek" v podobě povídání o tom, co se děje na připravované mapě (bossové, předměty), Kdo je Kdo, o co tam půjde a proč. Nechal bych nás hráče si u toho "zajezdit" za NPC, ať to hráči neodklikají na místě (např. první město, druhé město, Dračí údolí apod.), trošku je Makamitovsky potrápit (např. Uriel: "Tak, hrdino, a víc ti řeknu, až se najím - dones mi grilovanou rybu apod.) a nakonec i herně odměnit.
2.) a pro velké (120) pak klasické "volání" questem, že hráče nutně potřebuje NPC, aby ho informovalo o detailech...
Dobrá věc by byla, když by se to dění a jeho příprava dostalo do hry. Na webu je to jako info, co se připravuje, kdo tam bude atd., a je to fajn, ale je možná na čase vyjít z fóra, vlézt si obrazně řečeno do nějaké NPC a z ní postupně "vypouštět" do herního světa střípky informací. Ve hře jsme všichni, na fóru jen někdo a navíc se stejně bude dělat úvod pro Haegeron pro malé i velké (Kdo, Co, Kdy, Kde, Kam, Jak, Proč...).

-------------------
Propojení Schopností ve hře.
Tady nejdřív VELKÉ ÁCH JO.

A propojovat lze a úplně nádherně. S tím, že hlavní motivací musí být zase nějaká odměna (lidi jsou tady zmlsaní). PŘÍKLAD: BIOLOG a ZRUČNOST. Biolog a Zručnost jsou Schopnosti od lvl 30. Není problém trénovat obě najednou. Za prvního splněného Biologa je odměna, u Zručnosti nevím, co nazvat odměnou - možná stav, kdy mi výroba věcí bude vycházet na 100%? O to ale nejde. Těším se, až GM přidají do hry další recepty pro Zručnost. Těch věcí, co by se dalo vyrábět... no a tady je možnost propojení = Za prvního hotového Biologa pár receptů navíc a možnost využití těch receptů provázat s několika prvními úrovněmi Zručnosti. Nic složitého a navíc vznikne dvojnásobná motivace u Biologa i Zručnosti. Samozřejmě, že nenamotivujeme všechny hráče, ale ty, co mají K.O.P.R. už v povaze, tak u těch to ani není možné.
Provázat Schopnosti s hrou. Určitě TEĎ by měla většina problém s tím, když by se zahlásilo, že bude nutné mít nějakou Schopnost na nějaké úrovni. V budoucnosti ty problémy nebudou, protože PAK už hráč bude dopředu vědět, co ho čeká a na co se má soustředit.
Apropó - máš dobrý nápad - sice nevím, přesně jak myslíš - cituji - "jako bychom chteli po hracich aby do pritazlivky mohli jen pokud maji vse na P", ale je v tom něco zdravého. Předpokládám, že tím, vše na P myslíš něco na P - určitě 6P tam nikdo nebude mít (vyjma návštěv a expičů nižších levelů). Když vynechám zvědavce a recyklátory sbíraných předmětů, tak do Přitažlivky opravdu zavítá většina hráčů aspoň s nějakým tím Péčkem či Géčkem. Takže - nakonec zdánlivé omezení by byla výhoda, když by se hráč dostatečně motivoval už doma (První město) si to potřebné Péčko udělat. Ale tohle je na herním tutoriálu pro Přitažlivku.
Ono vlastně záleží na jediném - jestli chce Sindi nového hráče nechat "profrčet" levely až do patřičné výše a pak ahoj a nebo se hra postaví na něčem větším, co ty lidi tady i potom udrží, aniž by museli psát, jak se nudí... Tím nemyslím vymyslet ještě větší délku trvání levelování nějaké Schopnosti, ale obecně něco komplexnějšího, než je jen "výroba levelů a yangů".
Shamanice - on tam ten příběh je, ať už chceme nebo ne. Jde o to, jak moc se ukáže na povrch a jestli vůbec bude vidět. Ideální by bylo, kdyby tady byla navíc i nějaká pointa toho "odkud jdu, kdo jsem a kam směřuji" (v rámci hry). Jsou tu snahy hráčů o to vytvářet pro hru quest-y s nějakou zápletkou a zabavit ostatní hráče ve hře a dotyční mají ode mě velký plus za snahu o oživení hry. Zároveň se ale těším, až někdo ze schopných příběhářů nám formou rozvětvených questů rozluští minulost (metinovskou), propojí jí s přítomností a naznačí nebo předurčí budoucnost (herní). Na hráči by pak bylo, jakou cestou půjde do finále (=255 lvl.).
lordsword - když by teoreticky byla funkce Schopností, co jsou ve hře, a jejich odměny DOSTATEČNÉ, tak proč je tu s prominutím jen pár chytrých lidí, co ví, že dělat Zručnost/Karmu/Biologa má význam? Proč, když napíšu, že vlezné do Haegeronu bude třeba - vyrobit si vlastní Klíč, pro jehož výrobu je nutná Zručnost třeba 7, se mi tu začne hlasitá většina hroutit...? Součastné Schopnosti jsou buď nedostatečně dobře ohodnoceny (i přes délku trvání jejich levelování), nebo nemají dostatečný význam ve hře. Proto má smysl ty Schopnosti mezi sebou provázat, udělat je ještě atraktivnějšími a ve finále je napojit víc do hry.
Tak a to je celé.


![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.19
- Příspěvky: 218
- Registrován: čtv 06. led 2011 12:41:36
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 102 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Vzhledem k mé aktivitě v tomto tématu bych ve světle doplnění infa od vedení něco ještě dodal.
Takže co se uveřejněného infa týká, je vidět, že zvítězila rozumná cesta kompromisu, kde sice bude nutné dosáhnout levelu 120, což taky zrovna není málo a opět plnit nějaké úkoly, ale alespoň nebyly propojeny tyto podmínky s věcmi jako je karma a podobně. Takže ikdyž bych nejraději mapy bez omezení typu: Chci, jdu tam, jsem tam jak dlouho chci a dělám si tam co mě baví, tak jako hráč tento kompromis tak nějak zkousnu. Takže ve světle zdejšího vývoje je to vlastně ještě příjemné překvapení a dávám za to
A teď ke Ghiblimu : Po přečtení tvého posledního příspěvku musím konstatovat, že asi hraješ špatnou hru. Hledáš hru, která je dějová, časově náročná, plná příběhů a úkolů. Když tě to baví a máš na to tu ochotu a čas, proč ne, ale za mě říkám, TOHLE DO METINU NEPATŘÍ A NIKDY PRO TO NEBYL STVOŘEN . Pokud tohle potřebuješ, mrkni se jinde, ale nechtěj po ostatních, kteří hrajou nějakou hru, aby najednou chtěli její kompletní změnu. Připadáš mi jako někdo, kdo najednou zjistil, že kdyby se na fotbalové hřiště přidali basketbalové košíky, že by to mohlo být ještě mnohem více fajn a nové výzvy...
Takže můj osobní vzkaz k tobě: Nemíchej hrušky s jablkama, lidi hrají metin z nějakých důvodů a většina si nevybrala metin z toho důvodu, že by u toho chtěli sedět denodenně roky, aby si mohli hrát a bavit se...
Takže co se uveřejněného infa týká, je vidět, že zvítězila rozumná cesta kompromisu, kde sice bude nutné dosáhnout levelu 120, což taky zrovna není málo a opět plnit nějaké úkoly, ale alespoň nebyly propojeny tyto podmínky s věcmi jako je karma a podobně. Takže ikdyž bych nejraději mapy bez omezení typu: Chci, jdu tam, jsem tam jak dlouho chci a dělám si tam co mě baví, tak jako hráč tento kompromis tak nějak zkousnu. Takže ve světle zdejšího vývoje je to vlastně ještě příjemné překvapení a dávám za to

A teď ke Ghiblimu : Po přečtení tvého posledního příspěvku musím konstatovat, že asi hraješ špatnou hru. Hledáš hru, která je dějová, časově náročná, plná příběhů a úkolů. Když tě to baví a máš na to tu ochotu a čas, proč ne, ale za mě říkám, TOHLE DO METINU NEPATŘÍ A NIKDY PRO TO NEBYL STVOŘEN . Pokud tohle potřebuješ, mrkni se jinde, ale nechtěj po ostatních, kteří hrajou nějakou hru, aby najednou chtěli její kompletní změnu. Připadáš mi jako někdo, kdo najednou zjistil, že kdyby se na fotbalové hřiště přidali basketbalové košíky, že by to mohlo být ještě mnohem více fajn a nové výzvy...

Takže můj osobní vzkaz k tobě: Nemíchej hrušky s jablkama, lidi hrají metin z nějakých důvodů a většina si nevybrala metin z toho důvodu, že by u toho chtěli sedět denodenně roky, aby si mohli hrát a bavit se...

- Theron
- Lv.15
- Příspěvky: 139
- Registrován: pon 18. čer 2012 21:54:11
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze


GRADY BYL UKRADEN HRÁČEM GAWAINA na forum jako BrouBro

Teď je aktivní jen moje žena......

Teď je aktivní jen moje žena......
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
forumman - míchat hrušky a jablka můžeme a musíme - jednak to má společného jmenovatele (=ovoce) a Saggi jako správný ovocnář přimýchává do hry další a další nové věci a nebojí se míchat i věci s z jiných her (serverů) a i neMetinovského typu. A jestli pointa byla v tom, že tady jsou jen hrušky (typ hráčů jako jsi ty) a já bych představoval to jablko, tak to už vůbec není o "nemíchání". Překvapivě jsou tu namýchané obrazně řečeno všechny typy ovoce a počet jablek je tu větší, než by se ti zdálo. On je problém v tom, že jablka nejsou tolik slyšet (ano - většinou víc hrají a míň píšou) a hrušky mají a oprávněně šok z toho, že by hra jela podle jablek. Asi by se z toho "odšťavnili", kdyby to mělo tak být a začalo by se něco víc dít ve hře. A jelikož jsou jablka větší herní pohodáři, u kterých, když nebude větší herní výzva, tak se nezhroutí (narozdíl od hrušek), tak Saggi jede víc podle hrušek. Nic nového pod sluncem.
Tolik pohádka o ovoci na Sindi a ještě bych znova tě poprosil, aby jsi záměrně nenafukoval čas levelování Schopností, co opakovaně děláš. Mystifikuješ i neznalé hráče a to není dobře - ale odpuštěním ti budiž, že ty tu hru chceš záměrně hrát na roky a proto ti to tak dlouho bude trvat.
Sindi se opravdu nemusí hrát na roky - možná stačí a i když tomu stále nevěříš - prostě si zorganizovat den. To je celá záhada úspěchu všech úspěšných hráčů
Na co byl nebo nebyl stvořen METIN - hraješ ještě vůbec? Přijde mi statické si myslet, že když NĚCO BYLO, tak to taky TAK BUDE a nikdy jinak. Přestav si, že Saggi posouvá Metin dál a dál a obohacuje hru o nové, NEMETINOVSKÉ prvky tak, že to dál tu hru rozvíjí, jak pro jablka, tak pro hrušky. Samozřejmě nejde všem vyhovět, ale není to jen o kompromisu - to že někoho něco nebaví, neznamená, že je to špatné. Je tu další skupina-y lidí, co by měli o to zájem.
Pokud opravdu sleduješ i kromě fóra i hru, tak víš, že se Sindi osekalo ještě víc od questů než ofik. A pokud sleduješ podrobněji témata na fóru, tak víš, že se hráči snaží vnést do hry zpátky nějaké ty questy. Reakce vedení neznám, ale u hráčů to má vesměs kladné odezvy.
Nikdo, kromě tebe, co si to myslíš, neplánuje kompletně předělávat Sindi z akční RPG klikačky na - teď mi chybí jméno hry, co má 100x víc propracovaný děj a questy
... je tu jen snaha o to, propracovat nadcházející děj (mapy, věci atd.) tak, aby to do hry zapadalo a nebyl to jen "basktebalový koš na fotbalovém hřišti".
Abysme z toho vyplodili nějaký závěr a nenutili ostatní číst ty tvoje-moje texty - zkus se mi tady veřejně představit, abych měl nejen já představu, jestli hraješ, jak a za co. Není to pro nějakou šou - ale mě se líp diskutuje z někým, kdo hraje a je herně aktivní. Lidi, co to zabalili nebo zabalují, nechci a nemám ani čas o něčem přesvědčovat. Děkuji.

Tolik pohádka o ovoci na Sindi a ještě bych znova tě poprosil, aby jsi záměrně nenafukoval čas levelování Schopností, co opakovaně děláš. Mystifikuješ i neznalé hráče a to není dobře - ale odpuštěním ti budiž, že ty tu hru chceš záměrně hrát na roky a proto ti to tak dlouho bude trvat.

Sindi se opravdu nemusí hrát na roky - možná stačí a i když tomu stále nevěříš - prostě si zorganizovat den. To je celá záhada úspěchu všech úspěšných hráčů

Na co byl nebo nebyl stvořen METIN - hraješ ještě vůbec? Přijde mi statické si myslet, že když NĚCO BYLO, tak to taky TAK BUDE a nikdy jinak. Přestav si, že Saggi posouvá Metin dál a dál a obohacuje hru o nové, NEMETINOVSKÉ prvky tak, že to dál tu hru rozvíjí, jak pro jablka, tak pro hrušky. Samozřejmě nejde všem vyhovět, ale není to jen o kompromisu - to že někoho něco nebaví, neznamená, že je to špatné. Je tu další skupina-y lidí, co by měli o to zájem.
Pokud opravdu sleduješ i kromě fóra i hru, tak víš, že se Sindi osekalo ještě víc od questů než ofik. A pokud sleduješ podrobněji témata na fóru, tak víš, že se hráči snaží vnést do hry zpátky nějaké ty questy. Reakce vedení neznám, ale u hráčů to má vesměs kladné odezvy.
Nikdo, kromě tebe, co si to myslíš, neplánuje kompletně předělávat Sindi z akční RPG klikačky na - teď mi chybí jméno hry, co má 100x víc propracovaný děj a questy



Abysme z toho vyplodili nějaký závěr a nenutili ostatní číst ty tvoje-moje texty - zkus se mi tady veřejně představit, abych měl nejen já představu, jestli hraješ, jak a za co. Není to pro nějakou šou - ale mě se líp diskutuje z někým, kdo hraje a je herně aktivní. Lidi, co to zabalili nebo zabalují, nechci a nemám ani čas o něčem přesvědčovat. Děkuji.

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.19
- Příspěvky: 218
- Registrován: čtv 06. led 2011 12:41:36
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 102 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
A tohle je ten základní předpoklad, který ty nepochopíš. Říkej si tomu třeba organizace času nebo tomu najdeme jakýkoliv jiný význam, ale to co to popisuje je pouze to, že jak naprostý mamlas chodíš pravidelně do hry odevzdávat věci pro tyto schopnosti, v ničem se to neliší od "případů" co si na ofíku řídili budíky na zabíjení čarodějnice... Nebyl si náhodou jeden z nich?Ghibli : Sindi se opravdu nemusí hrát na roky - možná stačí a i když tomu stále nevěříš - prostě si zorganizovat den. To je celá záhada úspěchu všech úspěšných hráčů

A k té mytifikaci s časy trvání, ty věci jako biolog a podobné jsou na měsíce či roky, pokud to budeš plnit jako normální hráč, ne jako budíkář, který chodí odevzdávat ráno po probuzení, po obědě a pak před spaním...

Ve světle výše popsaného nemám zájem s tebou o čemkoliv debatovat, jelikož tvůj pohled je velmi úzký, zohleďnující pouze úzkou skupiny jablek( když už to chceš takhle brát-jablek je málo, procentuálně se vsadím že do 5% zdejší komunity), jablek typu upomínkářů, budíkářů a podobných...
Já prostě beru hru jako hru, nikoliv jako prostředek na to se v ní realizovat, na to mám reálný svět. POkud hra přestane být hrou a začne býti jen obtížnou povinností, ztrácí své kouzlo, ale to ty a tvoje jablka nikdy nepochopí...
PS: Aby si byl spokojen, mám suru, lvl 111, zrovna teď moc nehraju. Nemyslím si ale, že pro tuto debatu je tohle důležité, jelikož jedním z hlavních důvodů, co mě od hry odpuzuje je to, že hra se začala vyvíjet směrem k jablkům, server se tím pomalu zezdola zavírá a to mě nebaví. Nejdřív jablka zlikvidovali pvp, teď ještě směřují na pvm jak se zdá... Gratuluju, jednou tu třeba budou jen jablka, hodiny a hodiny budou "dřít na level 250, jen by mě zajímalo, kolik vás tu při těhle metách zůstane, jelikož každý člověk s rozumným uvažováním ví, že jakákoliv populace bez přírůstků nových lidí postupně umírá... mezitím začínají problémy, degenerace a podobné průvodní jevy...
-
- Lv.3
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv 22. bře 2012 15:55:27
- Bydliště: Prešov-Bunker
- Dal poděkování: 2 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Ocenujem kreativitu ale sem tam (nechcem menovat ) len preto ze niekto napise co treba scrolovat 1 minutu a su tam interpunkcne znamienka sa povazuje sa nadpriemerne intelektualneho podla mna
Koniec koncov kazdy ma vlastnu predstavu o metine ci uz menej alebo viac kreativnu
Ale nie kazdy potrebuje o tom pisat esej na forko
viz podpis 




Nemam Rad nafukancov !
-
- Lv.16
- Příspěvky: 154
- Registrován: stř 01. úno 2012 21:23:45
- Bydliště: Slovensko okolie Martin
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
- Giant
- Lv.27
- Příspěvky: 754
- Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
- Bydliště: Holice
- Dal poděkování: 133 poděkování
- Dostal poděkování: 114 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
Dal bych měsíc čas na rozčarovaní tajemství ohledně příběhujorici píše:Uz len dodat termin kedy to bude spustene a bude fajn.

![]() | Giant | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
Lv.148 | .Aura | __P | __P | __P | __37k+ |
-
- Lv.35
- Příspěvky: 1517
- Registrován: pon 09. srp 2010 11:32:48
- Dal poděkování: 49 poděkování
- Dostal poděkování: 183 poděkování
Re: Země Haegeron - Diskuze
NO s těma jablkama v jedné míse je to hezké přirovnání, ale zapomínáš na jednu podstatnou věc. 5% menšina jablek v míse bude pořád ta 5% menšina protože tomu opravdu věnuje otrochu víc času a to nastavení budíku o kterém píšeš nezabere víc jak pár minut. Nicméně když nechceš být jablko tak můžeš být třeba hruškou a bavit se stejně dobře. Kde je psáno že jako 95% většina hrušek musíš být jako 5% menšina jablek na to aby jsi si hru užíval.
Ono totiž kdyby nebyl nastaven systém 5% nebo kolik těch % jablek tak by tady už nebyly ani ty hrušky jeslti rozumíš. Navíc většina hrušek kteří se na server zarigistrujou jsou "mladí" hráči kteří si chtěji trošku zaexpit a něco pomlátit, neví ani že existuje nějaké forum, natož nějaká karma probůh.
To víme jenom my jako mazáci tady na foru.
Jenom pro tvoji informaci schválně, to co tady Saggi nafukuje, jak dlouho myslíš že by to bylo v přepočtu na herní čas na offiku
A potom můžeš počitat roky
Saggi nás pouze motivuje a dává nám nějakej důvod hrát.
Jako ještě to mazat nechci.
PS: nečekáš že nově příchozí hráč snad bude za pár dní nebo měsíců hraní stejně dobrej jako hráč kterej hraje rok+. Takhle Sindi opravdu nefunguje jako jiné priváty které obvykle končí po měsící spuštění.

Ono totiž kdyby nebyl nastaven systém 5% nebo kolik těch % jablek tak by tady už nebyly ani ty hrušky jeslti rozumíš. Navíc většina hrušek kteří se na server zarigistrujou jsou "mladí" hráči kteří si chtěji trošku zaexpit a něco pomlátit, neví ani že existuje nějaké forum, natož nějaká karma probůh.
To víme jenom my jako mazáci tady na foru.
Jenom pro tvoji informaci schválně, to co tady Saggi nafukuje, jak dlouho myslíš že by to bylo v přepočtu na herní čas na offiku


Jako ještě to mazat nechci.
PS: nečekáš že nově příchozí hráč snad bude za pár dní nebo měsíců hraní stejně dobrej jako hráč kterej hraje rok+. Takhle Sindi opravdu nefunguje jako jiné priváty které obvykle končí po měsící spuštění.
![]() | Renegade1 | ![]() | Cech | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
241187 | 141 | Jinno | GOODFELLAS | Full P | Complete | P | P | P | 30 |
![]() | SerpentWoman | ![]() | Cech | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25641 | 130 | Jinno | GOODFELLAS | Full P | Complete | G2 | 11 |
Spoiler:
Herbaření P
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »