Stránka 22 z 22

Re: Hlasovani o návratu staré svaté říše

Napsal: stř 21. led 2015 1:39:10
od lordsword
JohnDoe píše:
lordsword píše:...míchat PvP a PvM do jedné mapy je hloupost.
Tak jak je to nastavené teď je to jistě pravda.
Na druhou stranu, být to mobové, které by bylo lepší sekat v PVP výbavě (tj klasifikace jako lidé + class, útok meč obouruč magie atd. aby na ně platily a byly nezbytné normální PVP obrany a v ideálním případě na ně nezabíral bonus silný proti příšerám) hned by to vypadalo jinak.
Představa, že si v Cidonii expím postavu v PVM věcech a někdo mi lupne skill za 30k mě neláká ani dost málo.
Jak psal Saggi tak je to nemožné nastavit, aby PvP obrany fungovaly na moby. Jediné co funguje sou Pololidi na útok :)

Re: Hlasovani o návratu staré svaté říše

Napsal: stř 21. led 2015 3:25:56
od Donald
Heleďte ještě nejsem moc unavený, tak se o tom trochu rozepíši. Toto téma je tak trochu utopie. Někteří mají zidealizované představy o tom, jak to bylo ve staré svaté super. S tím s vámi souhlasím, opravdu to bylo parádní. Jenže tady je jeden zásadní problém, a to ten, že ty staré dobré časy nedělala ani tak tato mapa, jako komunita hráčů a nastavení serveru. Od té doby se toho hodně změnilo a i kdyby se vrátila mapa, vůbec by to na PvP nemělo vliv. To, že tam chodili dropové nebudu nějak hrotit a rozebírat. Neřekl bych, že obliba svaté říše byla způsobena zabíjením droperů.

Když Sindicate vznikl, tak lidi ještě neměli moc zkušeností s ostatními servery. Všechno bylo tak nějak v začátcích a na ofiku se nic moc nedělo. Najednou se zde objevila novinka v podobě PvP mapy. Hráčům se to líbilo a chtěli si to vyzkoušet. Chodili tam s PvM věcma nebo s hodně špatnou PvP výbavou. I když věděli, že nemají dobré věci, stejně si tam mohli zablbnout, protože většina hráčů na tom byla podobně. Když přijdete do svaté říše se špatnou výbavou, nic moc nečekáte. Jenomže když vidíte, že i s tímto si nějaký ten kill dáte a trochu se držíte, tak vidíte úspěch na dosah. Řeknete si, tyjo tak já půjdu dneska dropit a pokusím se zase trochu zvednout kvalitu svých věcí. Trochu zlepšíte kvalitu a hned je vidět ten výsledek. Vždy tam byli nějací dobří hráči, ale bylo tam i dost slabých a ti soupeřili mezi sebou a předháněli se. Ti silnější je třeba po 5 zabitích už nechali a celkově to nějak fungovalo. Byla mezi hráči rivalita a zároveň jste viděli výsledky. Měli jste důvod jít dropit, protože jste viděli váš cíl na dosah. Navíc přibývalo spoustu nových a nových hráčů, kteří to také zkoušeli. Jelikož bylo v té době vše vcelku levné, tak každý viděl reálnou šanci stát se lepším, než jsou jeho spoluhráči. Stačilo jen trochu dropit a cíl se vám pomaličku rýsoval.

Jenomže přibyly nové mapy, předměty a systémy, které převrátili celý tento herní systém. Ti co byli dobří už předtím z toho měli radost, protože se už začínali nudit. Ti slabší se buď začali trochu více snažit a ostatní dohnali nebo je to trochu odrazovalo. No a noví hráči už pomalu přestávali vidět reálný cíl, se těm elitám nějak rovnat. To se celé ještě prohloubilo s příchodem dračích věcí, jelikož nejsou v PvP znát jenom trochu, ale opravdu výrazně. Dalšími a dalšími novinkami začala vznikat mezi nováčky a TOPkami čím dál větší a větší propast a jednoduše je to už nemotivovalo se tu snažit být nějak dobrý v PvP. Pro ty, co PvP hodně znamená tu buď byli topky a nebo hledali jinde. PvM hráči si hráli to svoje a to co se dělo v PvP je tolik nezajímalo. Já vím, to co říkám je na dost tenkém ledě, nemusíte se mnou souhlasit, protože nemůžu shrnovat lidské postoje do několika málo skupin, ale takto to celé vnímám já.

Každý zkušený Metinář si jednoduše dokáže spočítat, kolik je hře ochotný denně věnovat a čeho by chtěl dosáhnout a pokud se tu rozhlédne, tak si buď musí stanovovat své vlastní cíle bez ohledu na ostatní nebo se chtít druhým vyrovnat což vidí takřka jako nereálné. PvP hráč se koukne, jaké oblasti ovlivňují boj s hráči. Hnedka zjistí, že ze všeho nejdůležitější je biolog a jeho délku má krásně vypočítanou. Pokud bude chtít hře věnovat tak kolem 3-4 hodin denně a nebude ochotný s metinem vstávat, usínat a chodit do zaměstnání či školy, tak bude odevzdávat jednoho biologa denně. Pokud nebude ochotný tomu věnovat takřka svůj život a dostane se na Metin třeba 5x týdně, tak mu jen tato blbá činnost zabere celé 2 roky. Na další činnosti jako je Zručnost, Herbaření a Karma předem rezignuje, jelikož nechce shánět předměty, hlídat sazenice a chodit denně do swampu. Takový hráč chce bojovat a dropování bere spíše jako nedílnou součást hry, které se ale nechce věnovat na plný úvazek. Zde se dá trochu přihlédnout k tomu, že Karmu nemá spousta hráčů. Potom vidí ceny velmi potřebných kostí a velikou sílu nových věcí se super talismany, které přijdou při výrobě i na více než 50KKK yang. Jednoduše kde takový hráč má vidět výzvu a chuť začít nějak více snažit, když si svůj cíl skoro nedokáže ani vysnít?

Ne já tu přeci jenom brečím a vůbec hraní nerozumím. Každý si přece koupí postavu z BM aby nemusel dělat biologa nebo ho odevzdává 3x denně, na Zručku má kamarády, eliky si kupuje, pro kosti chodí do Keri, kvůli karmě chodí každý den do swampu, prostě maká a nebrečí, a proto sem neustále přibývají noví a noví hráči a ve svaté není k hnutí jakou je PvP pro nováčky super výzvou... ;)

Re: Hlasovani o návratu staré svaté říše

Napsal: stř 21. led 2015 12:22:36
od margot.orion
Jako zakladatel tohodle támatu ti musím dát za pravdu....vlastně je úplně jedno jaká bude mapa dokud tu bude tak těžká a časově náročná cesta nahoru k nám co hrajem déle a máme víc času ....Nastává otázka jak se k tomu postaví Ti co tuhle hru tvoří a jak to celé dopadne, protože podle mě tu každým updatem odchází víc lidí a ti noví ani nemají chuť s pvp začínat :(