Stránka 23 z 23

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: úte 08. črc 2014 23:00:58
od skladnikovi
minulej tejden náhodou byla jedna válka asi 17/31/32.. ale pořád to je těstovinově málo

Re: War říší a PVP návrhy na oživení

Napsal: čtv 12. úno 2015 22:04:36
od Sabousek
Pár stránek jsem pročetla.

Líbil se mi návrh odemykání vyššího lvlu na základě výher v pvp - nemyslím války říší. Samozřejmě by to mohlo být v boji se stejným levlem (v rozpětí např.10lvlů) v boji např 4vs4(šaman, ninja, war,sura), z toho vyplývá i nějaká šance na spolupráci cechů. Taktéž by to trochu zamezilo "rychlokvašení" postav. Je možnost nevytvářet novou arénu pro tyto boje, ale zakompletovat to do válek cechů s omezením na daný lvl, který si chce otevřít cestu na další lvly. Vstup do války cechů by byl omezen pro daný lvly. Ano, byla by potřeba komunikovat mezi cechy a spolupracovat v cechu. Na druhou stranu noví hráči by nemuseli bojovat rovnou v jámě lvové se 150kami, ale postupně by se obtížnost pvp stupňovala.

Další návrh je udělat biologa z dropu, který padá pouze ve válce říší a cechů. Za dropnutí karmy v pvp mapě taky nic nenamítám.

Další můj návrh spočívá v dropování speciálních předmětů pro zlepšování cechovního pozemků ve válce cechů. Kováři by konečně mohli dostat nový význam, ted jsou pouze na okrasu. S kováním u cechovních pozemků by samozřejmě mohla přijít možnost, že pouze jen tito kováři by vylepšovali pergameny na nové předměty nebo kovali nové předměty.

Je mi líto, jak pvp (hra?) umírá. Pvpčkovala jsem moc ráda, ale nové věci jsou taky už nad moje časové, emoční i technické možnosti přes veškerou moji sebevětší oblibu pvp.