Stránka 23 z 28
Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: stř 19. dub 2017 18:26:45
od rudlaninja
Ono,jak tak pozoruji ceny při chození po tržnici,tak ty sloupy už brzy tak zajímavé nebudou protože cenu map a okouzlení neustálím přísunem map totálně odrovnají.
Je zajímavé,že ze sloupů jdou pustit bossové z cido,ale entariánský ani jeden.Prostě bych vzala ze sloupů drop map.Dřív nebyli a mapy se dropovaly i tak tohle je jen učení hráčů zaměřit se pouze na jednu možnost výdělku ve hře.
Proč by se měla tedy kdy v budoucnu přidávat nová mapa?
Viz entarian nač tam chodit když si vydělají daleko víc u orků ušetří střep běhání,proč by se snažil když hra umožňuje si vydělat tak lehce?
Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: stř 19. dub 2017 19:04:37
od Cyklista
Sloup teoreticky můžou pustit jen 3 lidi týdně (bavíme se o masivním vymlacování cido bossů).... do entarianu můžou všichni... takže 3 lidi týdně si můžou vydělat u orků lépe než v entu
Ale na druhou stranu... souhlasim, že příliv map do oběhu začíná být dost nekontrolovatelný, tudíž bych možná zauvažoval o snížení šance na drop mapy o několik %... teď je drop mapy cca 50%, změnil bych to na 35% (šance na drop určená podle toho jak to padá mně, nevím jaká je skutečná šance na drop)
Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: stř 19. dub 2017 20:29:48
od JohnDoe
Cyklista píše:... souhlasim, že příliv map do oběhu začíná být dost nekontrolovatelný, ...
co třeba jednoduchý timer - za 30 minut ze sloupu max 1 mapa, nebylo by to už moc kontrolované?
docela se mi líbí ten evilkův nápad, že by cido potvory šly vyvolat jen ze sloupu umístěného v cidonii
dílem by se našlo více hráčů ochotných pomoci při sklizni a dílem by nebyly mapy pro malé lv zapleveleny velkými moby, které se zkrátka nevyplatí zabíjet
Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: stř 19. dub 2017 22:57:20
od Pajik
JohnDoe píše:Cyklista píše:... souhlasim, že příliv map do oběhu začíná být dost nekontrolovatelný, ...
co třeba jednoduchý timer - za 30 minut ze sloupu max 1 mapa, nebylo by to už moc kontrolované?
docela se mi líbí ten evilkův nápad, že by cido potvory šly vyvolat jen ze sloupu umístěného v cidonii
dílem by se našlo více hráčů ochotných pomoci při sklizni a dílem by nebyly mapy pro malé lv zapleveleny velkými moby, které se zkrátka nevyplatí zabíjet
mno asi důvod, proč evila v cidonce jen tak někdo nevidí, v podstatě dárci CBček, není snad účel, aby ceny šly dolů? Aby se k talíkům lepším dostali i ti menší hráči?
Je to na slušnosti hráčů, aby to vymlátili po sobě u sloupů (já, lyr ad. to čistíme snad do poslední skupinky -> až na ty, které se objeví okamžitě po smrti

).
Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: stř 19. dub 2017 23:10:03
od JohnDoe
Pajik píše:Je to na slušnosti hráčů, aby to vymlátili po sobě u sloupů (já, lyr ad. to čistíme snad do poslední skupinky -> až na ty, které se objeví okamžitě po smrti

).
vím co jsem viděl a zažil a osobně si myslím, že s uklízením by mohlo pomoct, kdyby každá vlna, která není zničena během 10 minut, brala z pokladny opakovaně 50% z ceny nutné k vyvolání, až do jejího úplného zničení
pořád tu ale nevidím odpověď na klíčovou otázku - 1 mapa za 30 minut, byla to už přílišná kontrola přísunu?
konec konců by se to dalo rozšířit i na celý server - stávající mapy budou prohlášeny za bugnuté a začne na nich běžet odpočet na 48 hodin (co vytěžíte je vaše a zbytek zmizí) následně se bude na celý server uvolňovat každých 5 minut 1 mapa - tady už ovšem bez rozdílu sloup / metin
u malých by to asi průchozí bylo, jak se na to dívají králové (bývalí / současní / budoucí)?
Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: stř 19. dub 2017 23:15:51
od MostEVILEK
Jestli jsi si nevšiml tak od nového roku nedělam na ekuře skoro nic krom válek říší
Když jsem chodil do cido málo kdo mě tam zabil.... jestli mě tam za celou dobu co tam padají mapy v PVM zabilo 10 lidí ? A kolik jsem jich tam zabil já?
+ by mě teda zajmalo,kde jsem zabil těch 1000 bossů abych měl hodnost když mi to počítá jen cido bosse,enta bosse,hg bosse

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: čtv 20. dub 2017 12:13:22
od Cepino
Mluví se tu jen o mapách, když zkrouhnete drop, zkrouhnete ho i droperovi v přitažlivce, který na ní čeká celý den, na druhou stranu se tu vůbec nemluví o prutech 25kk a 50kk, které z Cido bosů padají a možná ve výsledku při dnešní ceně mapy, dají větší cifru než ty mapy.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: čtv 20. dub 2017 12:35:53
od diver
Cepino píše:Mluví se tu jen o mapách, když zkrouhnete drop, zkrouhnete ho i droperovi v přitažlivce, který na ní čeká celý den, na druhou stranu se tu vůbec nemluví o prutech 25kk a 50kk, které z Cido bosů padají a možná ve výsledku při dnešní ceně mapy, dají větší cifru než ty mapy.

Naprosto souhlasím, ve finále by ti udělal větší výdělek nespočetno prutů než samotné mapy. Docela mě ale zarazilo, že už je lidé vykupují za 50kk, to pro malé lvly už nemůže být ani potěšení, když jim čirou náhodou spadne.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: pát 12. kvě 2017 23:22:34
od OnOff
Toto je normální?
Uviděl sem v chatu hlášku, že bude trénink. Tak sem si řekl proč ne. Můžu se tam jet podívat a hned na začátek mi bylo napsáno toto.
Není snad pouštění sloupů pro říši? A ne pouze pro někoho? Jestli to tak není, tak "Královský" systém trošku postrádá smyslu. Protože pak je to "Královský" přínos pouze pro "Krále" celé říše.
Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: sob 13. kvě 2017 1:27:39
od ondra852
OnOff píše:Toto je normální?
Uviděl sem v chatu hlášku, že bude trénink. Tak sem si řekl proč ne. Můžu se tam jet podívat a hned na začátek mi bylo napsáno toto.
Není snad pouštění sloupů pro říši? A ne pouze pro někoho? Jestli to tak není, tak "Královský" systém trošku postrádá smyslu. Protože pak je to "Královský" přínos pouze pro "Krále" celé říše.
Klasicke chovani 99% hracu, kteri na serveru vydrzeli hrat delsi dobu. Jsou to zavislaci co maji misto mozku yangu hromadku v inventari. Ponozka, cegoll... klasicky priklad hrace co premysli stylem "prosedel jsem tu 5 let, tak se muzu chovat jak hulvat ke kazdemu, koho potkam".
Kralovsky system na Ekure je nejhorsi vec, kterou jsem kdy na jakemkoliv metin serveru videl. Prijde mi, ze jim za to nekteri z hracu co toho "zneuzivaji" plati pekne castky.
Za poslednich par let mam z Ekury pocit, ze chteji na serveru co nejmene hracu a tak se co nejvice zvyhodnuje hrstka "TOP" hracu (hracu co u toho prosedeli nejdelsi cas nebo spis nakoupili na facebooku), aby se zvetsil co nejvic rozdil mezi novackem a hracem co tu hraje dele a ukazalo se novackum, ze pokud nekdy chteji na serveru neceho dosahnout (a to treba jen toho, ze se nekdy budou moct ucastnit PvP), tak proste bud nakoupi za real a nebo budou hrat 16 hodin denne 2 roky - tudiz jim jesne naznacit, ze na tomto serveru si jen tak zadnou zabavu neuziji. Kralovsky system jednoznacne neni urcen jako system, kde hraci rise stradaji penize, aby z toho meli nasledne nejaky uzitek. Kralovsky system je zalozen na tom, ze 99% hracu je okradano o penize, ktere jsou darovany zbyvajicimu 1% hracu, kteri jsou vetsinou ta nejvetsi spina, na kterou ve hre narazite. Trenink neni zadny trenink nebo zabava pro risi, ale zpusob jak prevest penize techto 99% hracu do kapsy "TOP" hracu.
A je mi zcela jasne, ze vedeni serveru moc dobre vedelo predem, jak bude system vyuzivan a jak budou treninky probihat a jaky vliv to ma na hru vedi mnohem lepe nez vetsina hracu co o tom pise na foru, takze musi mit svoje duvody proc system je takovy jaky je. Jsou holt servery, kde chteji, aby se bavila vetsina a pak je treba i Ekura, kde chteji aby se ve hre bavila hrstka hracu na ukor vetsiny.