Stránka 24 z 64

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:48:23
od Justice
Já myslím, že ten drop by se ve swampu stejně jednou musel upravit,
alespoň do budoucna. A myslím si, že se ještě upravovat a utahovat bude :)

Mimoswampovník si vydělá na výbavu dřinou, swampovník téměř bez práce,
alespoň tak to bylo u mě.
Pokud spousty hráčů skladuje několik kkk a několik kk(k) si vydělá za den,
co potom, až budou nové mapy? Čím větší levely, tím větší výdělky. Takže až jednou budou levely 200, to budou za hodinu vydělávat 1kkk? :D
To by hráči nevěděli kam s yangy. Výbava hotova, bonusy hotové, tak co teď?
No já bych se začla nudit :)

Takže myslím, že výdělky se sníží, a zpomalí se tak výroba výbav :)
Na každý druhý návrh se tu nadává, že by se něco usnadňovalo, tak
ať se vám to ztíží teda, ať není hra moc jednoduchá :)

--------------------------
Jinak jsem tedy napsala jen, co si myslím, neměla bych do toho
moc remcat :)

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:49:34
od nicoletta
Johanides píše:
Ghibli píše:co bylo přesným záměrem úpravy dropu ve Swampu....?
aby sme pri metine trávili viac času
viac potrebovlai k hre SD
čiže viac platili prevádzkovateľovi (taká konšpiračná teória :D )

to se na celej metin za chvíli spíš víc lidí vykašle...

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:49:41
od Johanides
Rusila píše:esence to je jediné +.
no mne spadlo všeho všudy 7 esencií a pred úpravou som ich mal aj okolo 15-20
Justice píše:Já myslím, že ten drop by se ve swampu stejně jednou musel upravit,
alespoň do budoucna. A myslím si, že se ještě upravovat a utahovat bude :)

Mimoswampovník si vydělá na výbavu dřinou, swampovník téměř bez práce,
alespoň tak to bylo u mě.
Pokud spousty hráčů skladuje několik kkk a několik kk(k) si vydělá za den,
co potom, až budou nové mapy? Čím větší levely, tím větší výdělky. Takže až jednou budou levely 200, to budou za hodinu vydělávat 1kkk? :D
To by hráči nevěděli kam s yangy. Výbava hotova, bonusy hotové, tak co teď?
No já bych se začla nudit :)

Takže myslím, že výdělky se sníží, a zpomalí se tak výroba výbav :)
Na každý druhý návrh se tu nadává, že by se něco usnadňovalo, tak
ať se vám to ztíží teda, ať není hra moc jednoduchá :)

--------------------------
Jinak jsem tedy napsala jen, co si myslím, neměla bych do toho
moc remcat :)
pravdu máš len čiastočne
ja som sa na svoju výbavu nadrel dhlo
a ešte stále na ňu driem, lebo behám len so 4-mi vecami+9 (shell, cisár, kalená, obyčajný náhdelník+9 = žralok+8 zdobený náramok+7 zdobené náušnice+6 brondzové f. +6)
a s týmto dropom je dokončenie mojej výbavy v nedohľadne

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:52:18
od princik
super, tolik práce s dropem, tolik nervů s dropem a teďka zjistím že jsem ho dělal úplně zbytečně ? pardón ale toto mě opravdu naštvalo


platí to i o dropu yang ?

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:53:37
od sem1rek
Justice píše:Já myslím, že ten drop by se ve swampu stejně jednou musel upravit,
alespoň do budoucna. A myslím si, že se ještě upravovat a utahovat bude :)

Mimoswampovník si vydělá na výbavu dřinou, swampovník téměř bez práce,
alespoň tak to bylo u mě.
Pokud spousty hráčů skladuje několik kkk a několik kk(k) si vydělá za den,
co potom, až budou nové mapy? Čím větší levely, tím větší výdělky. Takže až jednou budou levely 200, to budou za hodinu vydělávat 1kkk? :D
To by hráči nevěděli kam s yangy. Výbava hotova, bonusy hotové, tak co teď?
No já bych se začla nudit :)

Takže myslím, že výdělky se sníží, a zpomalí se tak výroba výbav :)
Na každý druhý návrh se tu nadává, že by se něco usnadňovalo, tak
ať se vám to ztíží teda, ať není hra moc jednoduchá :)

--------------------------
Jinak jsem tedy napsala jen, co si myslím, neměla bych do toho
moc remcat :)
Tak těch cest, jak se ubírat dál, by bylo víc. Nová mapa mohla mít třeba o něco menší výdělek než je teď ve swampu, ale zase mohla být více zaměřená na expení od levelu 130 (kde už swamp pokulhává) nebo zaměřená na drop specifických věcí (např. nějakých speciálních surovin na vylepšování, třeba té nové výbavy od 120). Ale tak je to jen jiný pohled na věc, ten tvůj ti neberu, ono obojí má něco do sebe.

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:54:06
od Slaughterhouse
princik píše:super, tolik práce s dropem, tolik nervů s dropem a teďka zjistím že jsem ho dělal úplně zbytečně ? pardón ale toto mě opravdu naštvalo


platí to i o dropu yang ?
Jo, platí.

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:54:29
od Johanides
princik píše:platí to i o dropu yang ?
yangy myslím padajú ako pred tým (aspoň mne)

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:54:45
od sem1rek
princik píše:super, tolik práce s dropem, tolik nervů s dropem a teďka zjistím že jsem ho dělal úplně zbytečně ? pardón ale toto mě opravdu naštvalo


platí to i o dropu yang ?
Platí. Za třičtvrtě hodiny 90kk čistýho yangu přímo do inventáře. To je 180kk za hodinu a půl. Obvykle bývalo 280kk.

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:55:05
od princik
Slaughterhouse píše:
princik píše:super, tolik práce s dropem, tolik nervů s dropem a teďka zjistím že jsem ho dělal úplně zbytečně ? pardón ale toto mě opravdu naštvalo


platí to i o dropu yang ?
Jo, platí.
takže se dá říct že vlastně moje hlavní je teď droper ? 119 ninja

v tom případě jdu hodit pruty do IS a koupim premko na exp a yang a za tyden mě máte na lvl 122+

Re: Upravený drop vo SWAMPe. Aký máte nato názor?

Napsal: úte 22. kvě 2012 16:56:08
od GurenaimeYuraki
Johanides píše:
Ghibli píše:co bylo přesným záměrem úpravy dropu ve Swampu....?
aby sme pri metine trávili viac času
viac potrebovlai k hre SD
čiže viac platili prevádzkovateľovi (taká konšpiračná teória :D )
To Ti musím uznat za pravdu. Pokud si všimnete "odsekávají" se části hry(ztížení generála-drak jindy cesta jak se vcelku bez problémů dostat na lvl 100. To samé platí u zinů).Jednoduše proto, že asi IS nebyl moc frekventované místo většiny hráčů.Když k tomu připočtu minimální úspěšnost kování,odevzdávání biologů/zručnosti a podobně... Updaty ignorující dlouhodobé chyby a bugy ve hře(příkladem může být šaman muž neustále "pochodující dozadu"při zásahu šípem-bug s rychlostí útoku u již zmiňovaného charu), ale upravující věci, které by po tak dlouhé době už prostě být upravovány neměly.Přitom tahle hra(respektive tento server) je vážně super :P - jen škoda, že je to bráno jen jako zdroj peněz...

Tak jako nepatřím k těm, kterým se neustále nelíbí a kritizují nové změny. A jakoukoliv novou věc uvítají, týmu se klaní až k zemi. Tohle mi nedá... :|