Stránka 25 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 9:34:44
od RAMHH
No jo, ale podle pravidel to postižitelný není, takže tě vyhánět může úplně v klidu. To by se musely aktualizovat pravidla nejakým dodatkem, který by tohle řešil.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 10:10:21
od JohnDoe
bránění ve hře přirozeně postihnutelné je, jen ta pravděpodobnost, že se ho dopustíte vy (například soustavným podbufováním) je řádově větší než, že se ho dopustí král tím, že další vlnu zkrátka nepustí a počká si až půjdete na kutě
naproti tomu třeba sestřelení zruškem v rámci rivality říší je naprosto v souladu s pravidly - bohužel ale i v případě, že král takle sám nebo s cizí pomocí likviduje členy své vlatní říše aby se mu tam nepletli
celý systém sloupů je poněkud nešťastně nastaven a to nejen v tom ohledu, že vrací víc prostředků než do něj bylo vloženo
rozhodně nefunguje jako minievent pro celou říši a i kdybyste zavřeli oči před realitou a dostavili se v hojném počtu na vyhlášený tréning, tak by bylo vln proklatě málo

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 10:55:54
od KapkaRosy
RAMHH píše:No jo, ale podle pravidel to postižitelný není, takže tě vyhánět může úplně v klidu. To by se musely aktualizovat pravidla nejakým dodatkem, který by tohle řešil.

Mýlíš se. Žádná úprava pravidel není potřeba. Pokud je důkladně prostuduješ, jistě v nich najdeš pasáž, kterou lze v tomto případě použít.
JohnDoe píše:bránění ve hře přirozeně postihnutelné je, jen ta pravděpodobnost, že se ho dopustíte vy (například soustavným podbufováním) je řádově větší než, že se ho dopustí král tím, že další vlnu zkrátka nepustí a počká si až půjdete na kutě
naproti tomu třeba sestřelení zruškem v rámci rivality říší je naprosto v souladu s pravidly - bohužel ale i v případě, že král takle sám nebo s cizí pomocí likviduje členy své vlatní říše aby se mu tam nepletli
celý systém sloupů je poněkud nešťastně nastaven a to nejen v tom ohledu, že vrací víc prostředků než do něj bylo vloženo
rozhodně nefunguje jako minievent pro celou říši a i kdybyste zavřeli oči před realitou a dostavili se v hojném počtu na vyhlášený tréning, tak by bylo vln proklatě málo
Soustředíš se brachu na špatnou část pravidel. Tento případ rozhodně nelze postihnout jako bránění ve hře. Nicméně je stále proti pravidlům.
Co se týká funkce sloupů jako minieventu pro celou říši, tak to je bohužel problém nikoliv špatného nastavení, ale jakéhosi podivně pokrouceného výkladu slova čest a morálka u většiny komunity. Jestliže někdo zapne minievent pro celou říši, pak není nic špatného na tom tam jet a zúčastnit se ho. A jestliže má někdo ten názor, že král si to vybojoval a pak má právo si pouštět event pro sebe a své kamarády, pak já mu ho neberu. Ale pak si nestěžujte. Systémově král žádné takové právo nemá a nikdy a nikdo mu ho nedal. Král má právo spustit event u sloupů pro celou říši. To je jediné právo které má.
Mimochodem každý event ve hře do hry přináší víc než je do něj vloženo. Pokud bys tohle chtěl odbourat, pak by nemohly být žádné eventy.
A co se týká nějakého "podbuffování". To není a nikdy nebude bránění ve hře. I postava s malým buffem se může dál bez problémů pohybovat, sesílat kouzla nebo máchat mečem. Takže trestu za tohle bych se rozhodně neobával.

EDIT: mimochodem to podbuffování lze celkem snadno vyřešit podáním návrhu, aby jakékoliv buffy šly předávat pouze v rámci skupiny. Druhá varianta je úprava, kdy buff nepůjde "přehodit" nižším buffem. I to je proveditelné, ale tahle možnost se mi moc nelíbí. Má kupodivu víc nevýhod než ta první. Ale to už jsme jinde.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 11:56:26
od RAMHH
Pokud se mýlím, tak mi sem hoď pasáž pravidel, která tohle ošetřuje. Právě jsem si pravidla pročetl a nic takového jsem tam nenašel.

PS: Podbuffování by nemělo z hlediska pravidel hry postihnutelné, protože to hráči nijak nebrání ve hře. Není to slušné, je to svinské, ale v pravidlech hry to nijak zmíněno není.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 12:11:52
od ondra852
Ten kralovsky system a sloupy je jednoznacne spatne nastaven a to, ze za to mohou hraci je nesmysl. V kazde hre najdete hrace co chteji hrat jako rise a pomahat ostatnim a hrace, kteri jdou jen za ziskem. Bohuzel vydelek u sloupu je neco co totalne nabourava celou hru a v kombinaci s mrenkama je to vysmech vsem slysnym hracum. Proc? Prijde hrac, co investuje do toho, aby se stal kralem a mohl pomoci risi, z pokladny zaplati bonusy a u sloupu udela "event" pro vsechny hrace, ale sam z toho nic mit nebude. Pote se stane kralem jiny hrac, ktery kasle na svoji risi a jede ciste na zisk, vydela si neskutesne castky o kterych se ostatnim hracum ani nesni a muze si zlepsit vybavu, nakoupit dalsi postavy apod. A kdo asi bude mit dalsi tydny vetsi sanci se stat znovu kralem? No samozrejem ze ten hrac co si necha vse pro sebe nebo pripadne sve kamose, kteri udelaji to same. Pokud si nekdo mysli, ze to nekdy bude fungovat lepe nebo ze to mohou nekteri hraci zmenit tak je totalne mimo a zije v nejake pohadce.

Pokud by bylo vyhaneni od sloupu trestne, tak mohu vypsat cca 50 postav, ktere na zaklade logu nebude problem zabanovat a pocet hracu ve valkach se ze dne na den zmensi o polovinu. Neznam totiz uprime moc hracu co by jako kral nevyhaneli nekdy hrace vlastni rise od sloupu nebo rovnou nezapli postavu v jine risi a nesli je zabijet. Dneska uz prakticky nikdo nehraje jako rise, vsichni jedou na zisk, nakoupi postavu v kazde risi a zabijou kohokoliv, kdo je chce pripravit o par yangu. A opet tohle cele je ciste chyba toho, jak je system nastaven a ne hracu. Hraci, kteri chceji hrat za risi se vam na takovyhle server po case vykaslou, kdyz vidi, ze s poctivosti tu mozna tak pojdou a radeji pujdou hrat treba i mene propracovany server, kde alespon neni takovy nesmysl jako kralovsky system, existuje tam skutecny boj risi a treba i pvp na mensim levelu.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 13:47:54
od Janko.Tlcik
ďalšie zbytočné mudrovanie:
Spoiler:
ak by sa teraz okamžite zrušil kráľovský systém tak by to podľa mňa dopadlo takto: tí čo majú nadropované stovky máp a desiatky/stovky kkk na šeku by mali to čo majú. nemali by v priebehu ďalšieho mesiaca miesto dajme tomu 1000 máp 1100, čo ich asi zruinuje... ich ekonomiky sa to absolútne nedotkne. skôr pribúdanie máp/kkk ich podľa mňa tlačí buď vytváraniu nových vecí a prípadnému predaju starších alebo slabších vecí za pomerne rozumné ceny, prípadne k držaniu rozumných cien na mapy, aby aspoň čiastočne vyčistili sklady. veľká časť z nich je v pvp dobrá a v cidonii si prípadne nadropujú pre vlastnú potrebu bez problému. skôr by kvôli menšiemu prísunu máp a pod. do hry mohli zvýšiť ceny, čo by im prinieslo slušnejší zisk aj pri menšom obrate. opravte ma ak sa mýlim.

skôr sú podľa mňa problémom priekupníci, čo nespravia iné ako skúpia veci čo možno veľkí pustia za rozumnú cenu či už aby sa zbavili vecí B kategórie (ich B, moje A++) a nemali precpané sklady, alebo aby pomohli menším s výbavou vecami za prijateľné ceny. tuším včera som videl slušné helmy meditace za 15-18 kkk, dnes už niečo čo vyzeralo ako ony bolo v stánkoch za cca 40. asi niekto vykúpil od výrobcu a jediné čo spravil zmenil cenovku ...

neviem akú časť príspevkov v tejto téme má skupina priekupníkov čo by im vyhovovalo zakonzervovanie trhu s vecami - a cenami - čo im vyhovujú a s zamedzením prísunu nových vecí na trh čo by im kazili ceny.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 14:03:20
od Pajik
ondra852 píše:Pokud by bylo vyhaneni od sloupu trestne, tak mohu vypsat cca 50 postav, ktere na zaklade logu nebude problem zabanovat a pocet hracu ve valkach se ze dne na den zmensi o polovinu. Neznam totiz uprime moc hracu co by jako kral nevyhaneli nekdy hrace vlastni rise od sloupu nebo rovnou nezapli postavu v jine risi a nesli je zabijet. Dneska uz prakticky nikdo nehraje jako rise, vsichni jedou na zisk, nakoupi postavu v kazde risi a zabijou kohokoliv, kdo je chce pripravit o par yangu. A opet tohle cele je ciste chyba toho, jak je system nastaven a ne hracu. Hraci, kteri chceji hrat za risi se vam na takovyhle server po case vykaslou, kdyz vidi, ze s poctivosti tu mozna tak pojdou a radeji pujdou hrat treba i mene propracovany server, kde alespon neni takovy nesmysl jako kralovsky system, existuje tam skutecny boj risi a treba i pvp na mensim levelu.
Ono taky záleží, kdo je u sloupu, jsou lidi, co štípou od rána do rána a pak tady máš krále, co je stěží aktivní na války říší a pak případně víkend. Pokud opravdová aktivita je tak hodina denně + o víkendu třeba 4 hodinky, chceš z toho kralování opravdu něco mít a tak nesnesou někoho u sloupu. Pak je tu další verze, že ti, co se ti tam "vecpou", kolikrát nemají ani slušnost napsat slušnou větu nebo prostě mají své renomé jako Evil.
Proč tam mít hráče, kteří jsou sami sobci.
Další věc, že většina hráčů pak žádá například o bažinky či takovéto kravinky, zase moc nevidím důvod jim to pustit, když mohou jít do swampu, byť je narvaný, sám tam raději jdu než bych si pustil bažiny či tak něco.

Ještě lepší byla situace, kdy jsme ze sloupů hodili ent mooby a pak tam začali lítat a tahat na nás zaříkavače, hromada proměn v háji a nervy na dranc a to jen proto, že je to event pro všechny..

Navíc, co jsem tak koukal, tak asi výbava do cido je děsně low, když jsme to sekali ve dvou a celkový výdělek byl +- jako v entu, jen s tím rozdílem, že se mapy musí vykopat a prodat lektvary okouzlení (zelené), které jak tak koukám neustále hráči se snaží prodat čím dál tím laciněji (škoda, že toto nefunguje u např. automobilek, které ty auta raději drží na skladě -> asi to důvod má, že).
Stěžujete si na sloupy a ony se pomalu řeší samy, zachvilku bude cena lektvarů okouzlení na 2kk, výdělek u sloupů nebude tak velký. Věci s talíky slušnými pomalu ztrácí cenu, tudíž si nováček bude moci dříve dopřát nějakou tu "lepší" věc.

Já v tom zkrátka vidím + pro menší hráče, je pravda, že je hrozné, že král automaticky do války nejde, byť je to otřesné bojovat s královskou postavou, ale alespoň healovat či pustit útok/obranu, i když podle počtu hráčů, to má smysl vážně jen v té červené, kde je více hráčů ve válce jak v modré a žluté zároveň.

Navíc volba královské postavy je taktéž celkově zvláštní. Jednou jsme byli první, udělali úplně vše, věhlas, krocení, nějakého toho bosse sundali, ent bio a kdoví, co ještě a krále jsme neměli. Další týden jsme se na to vyprdli, udělali pár bylinek a ejhle, z druhého místa jsme měli krále..

Ještě bych dodal tu zajímavost, že jak se logne královská postava, kolikrát se to nedá bez vypnutého chatu a bloklého šepotu ani mít delší dobu puštěné, neustále každý něco chce (většinou jak jsem zmínil výše, tak bažinky či tak podobně) a nebo to je právě nějaký sobec či chtějí bonusy. Jednou jsem vyloženě "nacpal" prachy do pokladnice, aby se pustil bonus na hodinu (50% exp) kolem 23. večer a ještě se dostalo sprda, že se o tom neinformovalo předem a že chtějí něco jiného (snad každý král pustí bonus, když se to dá do pokladnice). Zavděčit se jako král snad nedá, vždy se to někomu nelíbí, za 5-6 dní bylo v pokladnici ve žluté 6,3kkk tuším, neřekl bych, že to je nějaká závratná částka, díky které by šlo neustále někomu něco pouštět + bonusy. Kor když se může na jednom sloupu co hodinu a 15 minut..

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 14:34:33
od JohnDoe
Janko.Tlcik: otázka na motivaci jednotlivých diskutujících je příjemná změna v úrovni diskuze :)
se závěry si sice dovolím nesouhlasit, už jen kvůli vyšší náročnosti cidonie a existenci mřenek, ale nejde ani tak o rušení královského systému jako celku, jako spíš o nápravu anomálie v podobě sloupů jak fungují dnes

Pajik: "Proč tam mít hráče, kteří jsou sami sobci." Na serveru plném altruistů bys měl jedinou jistotu a to, že se již začalo s celoplošným přimícháváním drog do vodovodní sítě. Z pohledu hráče není ani tak rozdíl mezi králem který to štípe od rána do rána a mezi králem, který tam nesnese nikoho jiného.
"Ještě lepší byla situace, kdy jsme ze sloupů hodili ent mooby" - učený z nebe nespadl a asi by potřebovali více trénovat :)
"tudíž si nováček bude moci dříve dopřát nějakou tu "lepší" věc." - ono se sice říká, že jednoho odpad je druhého poklad, ale zcela nepřiměřený přísun a následné pokřivení ekonomiky by asi nevyřešilo ani okouzlení za 1kk
"+ pro menší hráče" - radši se ani neptej co v tom vidím já .)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 19:01:15
od Chyu
Proč se dostává takového nepochopení systému převáżně od hráčů, kteří královský titul měli maximálně třikrát? Proč by si král nemohl s penězi dělat to, co chce on? Je to jen a jen o člověku. Někdo vládné pro říši, někdo jen pro sebe a někdo hledá zlatý střed. Takhle to bylo, je a bude i v reálu. Nevím proč z toho vidím závist.

Králem jsem byl tuším dvakrát a nikdy jsem neměl problém s tím někomu pustit bonus/spawn kvůli nedostatku peněz (pominene-li pondělí a poválečný stav) a přesto jsem si i celkem solidně vydělal. A i přes Hunterovu propagandu o tom jak jsem špatný se lidé měli spokojeně a pmka za normálního krále chodily každý den.

Odhánět od sloupu, pokud nejsem král? Sám jsem to několikrát udělal. Já dávám do války stovky milionů a v konečném důsledku mám za týden válčení mého Zorna a Centuriona dát někomu jinému? Tak to pardon.

Spíše vidím problém v zisku královského titulu, zbytek je vesměs v porováním s tímto irelevantní.

Chyu

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 19:42:49
od ondra852
Cekal jsem, ze sem napise zastupce tech vyzirek, ale ze to budes zrovna ty to bych fakt necekal. Tvoje zduvodneni, ze stat se kralem je drahe a tak si kral zaslouzi ty sloupy je presne to co jsem popisoval, ze kdyz se nekdo stane kralem a vydela neskutecne sumy na sloupech, tak mu to da obrovskou vyhodu a ma mnohem vetsi sanci se diky vydelku stat kralem znovu a znovu.

Chapu, ze pro hrace jako jsi ty co zijou pro yangy ve hre a kvalitu serveru urcuji podle bohatstvi, ktere na danem serveru maji je tohle idealni stav, ale osobne bych uvital, kdyby se kralem mohlo stat vice ruznych hracu a ne, ze se opakuji stale ti stejni dokola (kvuli jiz zminenemu systemu sloupu) a male procento hracu tak vybavou utika ostatnim stale dal. Kdyz vidim, jak z modre a zlute rise bojuje ve valce ani ne 10 hracu, tak ocekavam, ze do par mesicu na serveru budou hrat jen hraci, kteri se pravidelne stavaji kralem a jejich par kamaradu.

Osobne me hodne mrzi, ze se na serveru alespon trochu nezjednodusi hra pro novacky, nesnazi se team nalakat na server nove hrace nebo je proste jen nejakym zpusobem na serveru udrzet. Ale holt asi je cilem, aby na serveru hralo v kazde risi 5 hracu, kteri budou v jednom cechu, budou se stridat na pozici krale a spolecne budou travit cele tydny u sloupu.