Stránka 26 z 37

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: čtv 04. pro 2014 16:39:41
od Buchta
Hele, neměla by se ta save zóna ještě upravit? Nějak tak, jak je např. námko v 1. městě, aby se tam prostě mobům nic nebralo, protože pořád jdou zabít i ze save zóny (např. ninja lukem) a když se do nich stříli lukem, tak ji projdou klidně celou..

A nemělo by se omezit množství bossů a nebo rychlost spawnování, či jejich obtížnost? Někdo tam dělá každý den 30-40 map, to je fakt dobré pro ekonomiku, když těch pár hráčů, co tam jsou celé dny vydělávají tolik yang.

Edit: Úpravy safezón jsou v plánu.
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: sob 06. pro 2014 12:28:40
od Chyu
Zdravím, dnes kolem 12:30 pád hry.
Soubor errorlog nenalezen.
sysser.txt:
1206 12:26:00010 :: import marshal # builtin

1206 12:26:00010 :: import imp # builtin

1206 12:26:00044 :: import _weakref # builtin

1206 12:26:00607 :: import nt # builtin

1206 12:26:00611 :: import errno # builtin

1206 12:26:00630 :: import time # builtin

1206 12:26:04277 :: import math # builtin

1206 12:26:04715 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x80000015, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.
1206 12:26:14795 :: CPythonNetworkStream::CheckPacket Unknown packet header: 229, last: 253 32
1206 12:26:14814 :: # clear __builtin__._

1206 12:26:14814 :: # clear sys.path

1206 12:26:14814 :: # clear sys.argv

1206 12:26:14814 :: # clear sys.ps1

1206 12:26:14814 :: # clear sys.ps2

1206 12:26:14814 :: # clear sys.exitfunc

1206 12:26:14814 :: # clear sys.exc_type

1206 12:26:14814 :: # clear sys.exc_value

1206 12:26:14814 :: # clear sys.exc_traceback

1206 12:26:14814 :: # clear sys.last_type

1206 12:26:14814 :: # clear sys.last_value

1206 12:26:14814 :: # clear sys.last_traceback

1206 12:26:14814 :: # clear sys.path_hooks

1206 12:26:14814 :: # clear sys.path_importer_cache

1206 12:26:14814 :: # clear sys.meta_path

1206 12:26:14814 :: # clear sys.flags

1206 12:26:14814 :: # clear sys.float_info

1206 12:26:14814 :: # restore sys.stdin

1206 12:26:14814 :: # restore sys.stdout

1206 12:26:14814 :: # restore sys.stderr

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: sob 06. pro 2014 14:13:22
od jokr1
Dobry den zase nejdou delat porty v kouzelnem dole a ani v draci sluji je to chyba nebo zamer?Dekuji za odpoved

Edit: Chybu napravíme, děkujeme za nahlášení.
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: sob 06. pro 2014 20:32:29
od Cepino
Dnes pády oken o mno častější než jindy. Dokonce mi padala okna již při pouhém nalogování. Při změně CH, při puštění CH a podobně, teď večer se to nějak uklidnilo.

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: sob 06. pro 2014 20:38:00
od Krkovička
Zdravicko

Me pada pravidelne okno nebo dve pri vstupu do valky myslim primo na bojiste.

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: sob 06. pro 2014 20:44:23
od Buchta
Krkovička píše:Zdravicko

Me pada pravidelne okno nebo dve pri vstupu do valky myslim primo na bojiste.

Ještě bych dodal, že padá (alespoň mně, i během války) a asi 3x se mi to seklo v portu, když jsem umřel a opravdu to není intrnetem

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: ned 07. pro 2014 6:02:16
od MostEVILEK
Z modré smrti ve věži nepadla truhla

Edit: Za jakých podmínek?
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: ned 07. pro 2014 12:00:01
od Sabousek
U mě stále stejný problém... Ve swampu po půl hodině je nemožné hrát dále bez restartu počítače. plus se k tomu přidalo vypadávání hry a seknutí načítání postav... Takže good job po 2,5měsícíh :D :D :D to si koupím dřív nový pc než vy něco opravíte ...

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: ned 07. pro 2014 13:58:03
od HonzaM
No jestli musíš restartovat celé PC tak bych mozna i zvazoval jestli je chyba stále v novém jádru ... některá pc prostě nejsou stavena na aby udržela krok s dobou , vim o čem mluvím ;)

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: ned 07. pro 2014 17:04:22
od Night24
S jakou dobou? :D To jako je tak těžké pochopit, že to ze dne na den (z přechodu na nové jádro) to začlo takhle blbnout?