Stránka 26 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: ned 14. kvě 2017 19:44:20
od Poklice
Nevím co je nepochopitelného na tom, že pokud někdo pustí sloup a hráč z dané říše tam dorazí a ten co si to pustil nebo nechal pustit a vyhazuje ho, tak je to bránění ve hře. Každé pouštění sloupu je veřejně oznamováno a je zván každý hráč, tak logicky mě nikdo vyhazovat nemůže. Jinak by možná pomohlo, že by další vlna nešla pustit, pokud by nebyla veškerá monstra zlikvidována, když už nic jiného, mohl by se na dané mapě pohybovat hráč s malým levlem.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 15. kvě 2017 13:23:30
od KapkaRosy
Poklice píše:Nevím co je nepochopitelného na tom, že pokud někdo pustí sloup a hráč z dané říše tam dorazí a ten co si to pustil nebo nechal pustit a vyhazuje ho, tak je to bránění ve hře. Každé pouštění sloupu je veřejně oznamováno a je zván každý hráč, tak logicky mě nikdo vyhazovat nemůže. Jinak by možná pomohlo, že by další vlna nešla pustit, pokud by nebyla veškerá monstra zlikvidována, když už nic jiného, mohl by se na dané mapě pohybovat hráč s malým levlem.
Mýlíš se,
z pohledu pravidel o bránění ve hře nejde. Ať ti napíše kdo chce co chce, ve hře postavě nijak nezabrání. Tzn. ona blikající obálka s PM postavu nijak neomezuje v pohybu ani v boji. Stejně tak zpráva v chatu ti nijak nebrání ve hře. V okamžiku, kdy ti ale dotyčný napíše něco ve smyslu: "Jdi pryč, tyhle vlny si pouštím pro sebe a pro kámoše a ty tu nemáš co dělat...", pak to je jasné porušení pravidla níže uvedeného.

Pokoušet se jakkoli okrást či ovlivnit uživatele, aby prováděl jakoukoliv činnost, která je v rozporu s jeho přesvědčením či znalostí hry.


Jednoduché pravidlo, které obsahuje i takovouto situaci.

Samozřejmě tam ovšem vždy závisí na posouzení jednotlivým GM. Posouzení konkrétní situace je totiž výhradně v pravomoci GM, který konkrétní případ řeší.
Což v konečném důsledku znamená, že tento rozbor je pouze a výhradně mým vlastním subjektivním pohledem na danou problematiku a nelze se jím nikde ohánět, nebo ho snad použít jako nějaký prostředek k ovlivnění případného rozhodnutí GM, byť je to pohled bývalého LGM.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 15. kvě 2017 14:15:31
od yatchman
Z pohledu pravidel nejde o porušení žádného z ustanovení a když už, tak jedině vulgárního vyjadřování, které v dané konverzaci v naprosto běžné míře proběhlo.
O bránění ve hře nejde ani náhodou, nikdo žádným způsobem nebránil postavě ve volném pohybu, nikdo nebránil tomu, aby v případě spawnu mobů hráč daného zkusil zabít.
Neřekl bych ani, že se může jednat o ovlivnění uživatele a pokud ano, většina hráčů na serveru by měla mít TB za prohřešky, které svým charakterem prohřešek tento připomínají a dělá je každý dnes a denně v blažené nevědomosti.

Metin je hra, která je zasazena do fiktivního prostředí a doby, které ze všeho nejvíc evokují období středověku. De iure byl král v monarchistickém systému neomezeným vládcem až do té doby, dokud se poddaní nerozhodli vládce svrhnout. Králové byli dobří, králové byli i špatní. Za jednoho země žila v blahobytu a byl poddanými veleben, za druhého země trpěla, přestože on žil v přepychu a bohatství.

Přijdu si jako jediný hráč, který nikdy neměl krále a přesto bere královský systém veskrze kladně. Ze všeho nejvíc mi to přijde jako příjemné přiblížení realitě, kdy tvrdě makající se dřív dostane ke korytu a následně nakládá dle svého vědomí a svědomí.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 15. kvě 2017 15:18:36
od Pajik
yatchman píše:Z pohledu pravidel nejde o porušení žádného z ustanovení a když už, tak jedině vulgárního vyjadřování, které v dané konverzaci v naprosto běžné míře proběhlo.
O bránění ve hře nejde ani náhodou, nikdo žádným způsobem nebránil postavě ve volném pohybu, nikdo nebránil tomu, aby v případě spawnu mobů hráč daného zkusil zabít.
Neřekl bych ani, že se může jednat o ovlivnění uživatele a pokud ano, většina hráčů na serveru by měla mít TB za prohřešky, které svým charakterem prohřešek tento připomínají a dělá je každý dnes a denně v blažené nevědomosti.

Metin je hra, která je zasazena do fiktivního prostředí a doby, které ze všeho nejvíc evokují období středověku. De iure byl král v monarchistickém systému neomezeným vládcem až do té doby, dokud se poddaní nerozhodli vládce svrhnout. Králové byli dobří, králové byli i špatní. Za jednoho země žila v blahobytu a byl poddanými veleben, za druhého země trpěla, přestože on žil v přepychu a bohatství.

Přijdu si jako jediný hráč, který nikdy neměl krále a přesto bere královský systém veskrze kladně. Ze všeho nejvíc mi to přijde jako příjemné přiblížení realitě, kdy tvrdě makající se dřív dostane ke korytu a následně nakládá dle svého vědomí a svědomí.
Lépe bych to neřekl, myslím, že něco takového jsem naznačoval. Sám jsem vyloženě krále neměl, i když přístup ke králi ano, nenahrabal jsem si, v podstatě jsem jeden z těch co "platí" daně pro krále a v podstatě nikdy jsem si nestěžoval, že to je 6%, je jasné, že za nějakou dobu by ty yangy daly slušnou část, nicméně se to dá srovnat se vtipy o kuřácích a nekuřácích, jak by mohli mít ferari, kdyby nekouřili... Drtivá většina to utratí stejně za něco, co doslova nepotřebují, v mém případě za točky, ze kterých bych nic nenatočil. :D

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 15. kvě 2017 16:12:44
od Cepino
Chyumgo píše:Já dávám do války stovky milionů a v konečném důsledku mám za týden válčení mého Zorna a Centuriona dát někomu jinému? Tak to pardon.
1.) Jaký tvůj Zorn a tvůj Centurion? Ty jsi jejich vlastník?
2.) Ty dáváš do válek a ostatní ne? Ty máš právo si brát zpět a ostatní ne?

Poslouchej se.

50 lidí tu válčí týden co týden a odměnu mají 3, zbytek 47 má směšný žold.

Schválně zda někdo ze zdejších opakujících se králů a zdatných sloupobijců bude mít odvahu a napíše kolik map a hlavně kolik yangů z prutů mu to hodilo za týden? Co najdete se nějaký takový odvážný? Nebo to záměrně tajíte?

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 15. kvě 2017 16:17:37
od Chyu
1, Jsem mezi těmi 47. Mám možnost jedenkrát denně si spawnout bosse z Cido (dva kusy). Proč bych se o ně měl dělit a ještě k tomu s někým, kdo do války nechodí?
2, Ostatních 46 má taky stejně jako já možnost spawnout si dva kusy (pěšáci jeden) bossů z Cido.

Ruku na srdce. Kdo se již podělil? :D

PS: Mluvím o situaci, kdy postava není králem. :)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 15. kvě 2017 17:58:24
od Pajik
Cepino píše:
Chyumgo píše:Já dávám do války stovky milionů a v konečném důsledku mám za týden válčení mého Zorna a Centuriona dát někomu jinému? Tak to pardon.
1.) Jaký tvůj Zorn a tvůj Centurion? Ty jsi jejich vlastník?
2.) Ty dáváš do válek a ostatní ne? Ty máš právo si brát zpět a ostatní ne?

Poslouchej se.

50 lidí tu válčí týden co týden a odměnu mají 3, zbytek 47 má směšný žold.

Schválně zda někdo ze zdejších opakujících se králů a zdatných sloupobijců bude mít odvahu a napíše kolik map a hlavně kolik yangů z prutů mu to hodilo za týden? Co najdete se nějaký takový odvážný? Nebo to záměrně tajíte?
Vím, kolik měl lyr, velké číslo to nebylo. Vím kolik měl hunter (větší číslo to bylo) a vím, kolik lycan, u něj bych zmínil, že spíše průměrné, na tu schopku +9 čistou by mu to dalo.

Záleží na obětovaném času, král v rukách někoho, kdo je zde nonstop je "užitečnější". To je snad jasný. (beru v potaz cca 3 měsíce, co jsem se vrátil z pauzy).

Zkrátka se to tady asi zbytečně moc řeší. Každý má možnost naučit se vyžírat a mít tak šanci na krále, konec konců, dá se to i s horší výbavou, jen to chce cvik. Luxusní výbava nezaručí top místo (myslím, že jsem před rokem lyra i trošku zesměšnil z jedné války :D )

Jinak souhlasím celkem s chyu. Dost lidí chce od krále něco spawnout, ale do války nejdou. Myslím převážně ty, co to pvp mají a že jich je hromada. Za říši bojovat nejdou a ještě si stěžují i na bonus z války.
Pár lidem jsem pustil i bažinky, nicméně i z toho jsme se poučili, chtěli vesměs neustále..

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 15. kvě 2017 18:43:14
od Akemos
Cepino píše:
Chyumgo píše:Já dávám do války stovky milionů a v konečném důsledku mám za týden válčení mého Zorna a Centuriona dát někomu jinému? Tak to pardon.
1.) Jaký tvůj Zorn a tvůj Centurion? Ty jsi jejich vlastník?
2.) Ty dáváš do válek a ostatní ne? Ty máš právo si brát zpět a ostatní ne?

Poslouchej se.

50 lidí tu válčí týden co týden a odměnu mají 3, zbytek 47 má směšný žold.

Schválně zda někdo ze zdejších opakujících se králů a zdatných sloupobijců bude mít odvahu a napíše kolik map a hlavně kolik yangů z prutů mu to hodilo za týden? Co najdete se nějaký takový odvážný? Nebo to záměrně tajíte?
Nesekal jsem bosiky kazdy den ale 200map a asi 10kkk v prutech to bylo.S prumernou vybavou.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 16. kvě 2017 21:49:03
od JohnDoe
děkuji Akemovi a Pajikovi za projevenou odvahu - aspoň se tak nějak dostáváme k tomu o čem se tu diskutuje
Chyu neboj - tvé 2 bosíky ti nikdo brát nechce
osobně se mi tahle rychlodráha nelíbí, přijde mi to jako výsměch všem co by tu chtěli začít hrát - a pokud tu nehodláme zůstat v dvouciferném počtu, tak se každý z nich hodí
do spoileru dávám náhled do možné budoucnosti...

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: stř 17. kvě 2017 18:24:45
od cavallerio3
Nejvtipnější na celé věci je, že tyhle ''králové'' mají výbavy hotové a ty yangy prodávají za realné peníze na fb skupinách... Non-stop daně 6%, za celou dobu kralování ani 1 bonus pro říši jen si sekat sloupy :normal: . Ano tréningové sloupy.. tak ať na nich trénuje a zkouší výbavu ale bez možnosti dropu z příšer mapy,pruty. Kurňa co to pak je pak se všichni diví, že ta ekonomika je taková jaká je. To si pak nový hráč, kteří si chtějí udělat pvp tak to aby museli našetřit apsoň 300kkk aby se vyrovnali těmhle hráčům. Proč se nemůže říše zbouřit proti králi a sesadit ho třeba nějakým hlasováním u nějakého NPC.
A jinak pro nějaký chytráky argumenty, že závidím si strčte někam jinam, nemám potřebu jim závidět něco na obyčejné hře.
Sere mě to, snad se to změní.

PS: Tím nechci zase špinit všechny krále takovej Lycan je fájn. Ale mířím třeba na Sewain a toho jejího boye.

Edit: Uděleno varování za vulgarity.
/Avery