Stránka 30 z 40
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 8:41:19
od lordsword
normy101 píše:A proč by jsi ve válce říší měl jít kupovat elíky do města když na seřadišti i ve válce je obchodnice

Nechápu skladníka máš na seřadišti taky tak nechápu proč odcházet

když odejdeš tvá chyba
No ono se taky stává,že to ze hry kopne a pak ti nic nepomůže.A že se to stává vcelku často co sem slyšel. Pak si ty elíky můžeš vypít na námku.Tohle by se mohlo změnit,nic by to nezkazilo.
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 11:02:45
od normy101
Tak to slyším poprvé od někoho, že to někoho kopne a pokud vím, když to kopne z války logneš se zpátky tak opět zde nevidím problém

A pokud myslíš jako normálně třeba z "námka" ze hry tak i to je často chyba v pc, ale co jsem slyšel já když to kope tak pouze při portu

Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 14:53:33
od male3D
Jestli si nekdo neco zapomene tak si to prece muze na seradiste prinest dalsi postavou.
Uz se mi ale stalo, ze me hra kopla tesne pred otevrenim areny a po nalogovani jsem byl presunut uz do mesta. Nejspis to byla jen hloupa shoda nahod. Kdyz se to stane jednou za par let tak to jde prekousnout...
Kdyby slo vylezat ze seradiste libovolne, nemelo by to zaden prinos. Jiste by to ale narusilo mechanismus pocitajici maximalni pocet hracu ve valce.
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 15:09:26
od Byoki
male3D píše:Jestli si nekdo neco zapomene tak si to prece muze na seradiste prinest dalsi postavou.
Uz se mi ale stalo, ze me hra kopla tesne pred otevrenim areny a po nalogovani jsem byl presunut uz do mesta. Nejspis to byla jen hloupa shoda nahod. Kdyz se to stane jednou za par let tak to jde prekousnout...
Kdyby slo vylezat ze seradiste libovolne, nemelo by to zaden prinos. Jiste by to ale narusilo mechanismus pocitajici maximalni pocet hracu ve valce.
Co to meleš? Není žádný maximální počet hráčů a navíc to ani nezapočítává všechny, jen ty, co mají po válce aspoň 1 CB, jinak v součtu ani nejsou.
Třeba takoví buffové, co stojí na začátku.
Edit: Co se trošku uklidnit?
/Script
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 15:17:48
od normy101
I tak je fajn jak to je prostě každý jen a to zvyklý nevím proč měnit něco co funguje. A těm co se to nelíbí je to jejich chyba, že jsou moc pohodlní a nezvládnou se na válku připravit
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 15:21:29
od male3D
Nejsem zrovna hadavy typ ale byt v tymu povazoval bych to za pokus o vyvolani hadky.
Maximalni pocet hracu v kazde valce je 100 z kazde rise. Cetl jsem to uz nekde drive ale nasel jsem zrovna jen tohle:
viewtopic.php?f=10&t=76378&p=739072&hil ... ce#p739072
Pokud se ti to nechce hledat tak mensi citace naseho nejvyssiho:
"pri maximalnich poctech 100 hracu na risi to je maximalne 300"
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 15:30:53
od Byoki
No dobre, ale započítavají se stejně jen bojující postavy, ne všechny postavy na seřadišti.
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 16:32:48
od Cepino
Chtěl jsem se zeptat, zda se neuvažuje oprava i dvou zásadních chyb.
1.) Pokud třeba ve swampu dáte plášť, tak někdy některé potvory místo aby běžely k vám, tak běží na svoje původní místo a musíte pláště mačkat opakovaně.
Edit: Chyba už je v podstatě opravena tím, že příšery se nyní vracejí zpět na místo svého respawnu. I když jako zásadní bych ji vzhledem k ceně plášťů neoznačil.
/Script
OK je to pravda, cena je nulová

banalita
2.) Někdy, když jedete na koni, ale i pěšky přes most, tak se na něm seknete a sekne se celá obrazovka. Nezbude nic jiného než okno vypnout a zapnout hru znova.
Edit: Nějaký konkrétní most? Lokace? Nikdy se mi nic podobného nestalo.
/Script
Třeba často to dělá druhý most u orků směr od Chunja na centrální ostrov. Viz obrázek. Naposledy se mi to stalo myslím v sobotu, když jsem vyjížděl u orků mapu pokladu, ale neděje se to samosebou pokaždé. Zkusím to někdy odchytit a udělat obrázek obrazovky, jak to vypadá. V podstatě zamrzne okno hry a klepe se.
K tomuto dodám úsměvnou historku z ofiku. Když jsem se tam ptal GM na tuto chybu, doporučili mi abych chodil přes most pěšky. Když jsem se sekl i pěšky, tak jsem se chtěl optat, zda bych se neměl přes most plazit, ale nechtěl jsem BAN.

Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: stř 20. srp 2014 18:39:08
od Chyu
Cepino píše:
1.) Pokud třeba ve swampu dáte plášť, tak někdy některé potvory místo aby běžely k vám, tak běží na svoje původní místo a musíte pláště mačkat opakovaně.
Toto chování je způsobeno tím, že skupinka mobů se již dostala na hranici
svého území. Při překročení této hranice se skupina automaticky vrací na
své původní místo respawnu, aby se tak zabránilo přesouvání mobů na velkou
vzdálenost. Nejedná se tedy o chybu hry.
..k tomu seřadišti:
Nedalo mi to a musel jsem se podívat do těch chyb ve hře.
A našel jsem to tam,
zde odkaz, tedy pokud je to schváleno, tak to je asi považováno za chybu hry.
Re: Veřejný testovací server (VTS)
Napsal: čtv 21. srp 2014 13:14:14
od Bellinna
Ahoj, našla jsem 2 malé chybky.
1. přečnívající text
2. překlep u slovíčka * sháním
Edit: Opravíme, děkujeme za nahlášení.
/Script