Re: Dračí věci - co na ně říkáte?
Napsal: čtv 01. lis 2012 7:35:48
Máslo píše:Tak, ty šperky ještě jdou .. i když, nechápu proč je tam síla, když to třeba BM v PvP vůbec nevyužije.... štít přidává 45% na miss .. to už jde tedy udělat 97% co? .. ahoj průniky.
Spoiler:
Šance reflektovat tělesný útok (alias reflektace, dříve Šance odrazit přímý tělesný útok) je bonus, který umožňuje odrazit část přímého tělesného útoku (seku) zpět na útočníka (ať už se jedná o hráče, nebo příšeru). Velikost odražené škody je určena součtem těchto bonusů. Příklad: Nepřítel vám udělí poškození 1500, vaše reflektace činí celkem 90% (70% Zrcadlit + 20% bonus v císařském štítu), soupeři se vrátí zpět poškození 1350 (1500 x 0,9 = 1350). Reflektace může dosahovat i hodnot vysoko nad 100%.
Výpočet reflektovaného poškození probíhá vždy pouze ze základního poškození. Je ignorován kritik i průnik. V praxi to znamená, že pokud reflektujete soupeři z normálního seku 2000 např. 1500 (75%), budete mu reflektovat 1500 i z kritiku a průniku.
Výsledná velikost reflektace je vždy rovna součtu všech těchto bonusů.
Samotnému reflektovanému poškození se ze strany protivníka nelze nijak vyhnout, ani jej snížit.
Rovnocenné bonusy:
Vrozené bonusy následujících předmětů:
Císařský štít Lv. 81 (20%);
Štít dračí krve Lv. 145 (45%).
Zrcadlit, schopnost dračího šamana (11,3+[INT*0,375]);
Začarované brnění, schopnost zbraňového sury (12+[INT*0,3125]).
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
Brnění 15%;
Štítu 15% (kromě Císařského štítu Lv. 81).
Výpočet reflektovaného poškození probíhá vždy pouze ze základního poškození. Je ignorován kritik i průnik. V praxi to znamená, že pokud reflektujete soupeři z normálního seku 2000 např. 1500 (75%), budete mu reflektovat 1500 i z kritiku a průniku.
Výsledná velikost reflektace je vždy rovna součtu všech těchto bonusů.
Samotnému reflektovanému poškození se ze strany protivníka nelze nijak vyhnout, ani jej snížit.
Rovnocenné bonusy:
Vrozené bonusy následujících předmětů:
Císařský štít Lv. 81 (20%);
Štít dračí krve Lv. 145 (45%).
Zrcadlit, schopnost dračího šamana (11,3+[INT*0,375]);
Začarované brnění, schopnost zbraňového sury (12+[INT*0,3125]).
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
Brnění 15%;
Štítu 15% (kromě Císařského štítu Lv. 81).
Temná čepel - Podstatné zlepšení proti žralokovi, který má však 15% na lidi a také +/- 18% poškození schopnosti navíc (poškození i lidi jsou srovnatelné v tomto ohledu). Na PvP to asi velká sláva nebude, na PvM bude zase podle mého lepší jednoručka (leda by měl někdo takovou rychlost kouzel, že by vůbec nesekal). Proměna velká neznámá, ale na kvalitního žraloka to asi mít nebude. Nezačínáme nejlíp, ale nebojte, rozjede se to
Znesvěcený meč - Tohle je opravdu šílený skok od jednoruček Lv. 108 a zároveň adept na nejsilnější zbraň na PvM (na kouzlení). Samozřejmě jenom pro válečníky a WP suru. Co se PvP týče, barona bych si určitě nenechával, tam je ten rozdíl v hodnotě obrovský. Kdo chce jen kouzlit, zůstane asi u žraloka, ale kdo chce něco mezi, tak má nového favorita.
Trnový meč - Slušný posun v magické hodnotě útoku, na PvM BM suru je tenhle meč povinností. Co se PvP týče, pro BM žádný zázrak, ale pro WP hotový sen (od vyšších +). Procenta na lidi zruško neovlivní, ale 33% schopnost společně s vysokou magickou ho vyženou pěkně do oblak. Ani ostatní kouzla na tom nebudou špatně, protože opět trochu stoupla základní hodnota útoku.
Okřídlený luk - Dálkař skillující na PvM je trošku zvláštní představa, ale alespoň proti bossům a jednotlivým příšerám by to fungovat mohlo. Aby to fungovalo proti masám, musel by mít luk tak dvojnásobný útok. V proměně bude asi slabší, ale ten rozdíl bude minimální - zase lze do něj natočit % na danou příšeru a např. sílu a má vyšší rychlost útoku. Co se PvP týče, tam ani dodatečné možnosti a vyšší hodnota útoku tu absenci lidí nezachrání. To by mohly jedině opravdu krásně natočené bonusy.
Titanová dýka - Konečně dýka, která je hodnotou útoku srovnatelná se Shardem
Hůl Temné magie - Podobná situace, jako s Trnovým mečem. Na PvP nemá žádnou výraznější výhodu, ale ani nevýhodu, takže půjde spíš o vzhled. Na PvM do Heageronu jistě nedocenitelný pomocník. A i kdekoli jinde, kde je potřeba na PvM kouzla (např. bossové v Rokli).
Temné dračí brnění (typ 1) - šílenost, ale tohle je jeden z nejkvalitnějších kousků, co je v dračí výbavě. Na +9 obrana 250, 6k ZB a 14% obrana útokem. To znamená výrazné snížení průniků a i když v něm není MISS, bude na průniky lepší, než Shell. Bonus 6k ZB asi není potřeba komentovat, tu absenci 8% na schopnosti to vynahradí bohatě. V PvM? Na bosse určitě, na hordy "sekajících mobů" spíše ne, protože ač by se mohly zdát bonusy "vyhnutí" a "snížení" v praxi stejné, je mezi nimi výrazný rozdíl - ten druhý jmenovaný nezahrnuje negativní efekty.
Temné dračí brnění (typ 2) - totéž, jako předchozí kousek, ale namísto 14% obraně útokem je zde 14% proti schopnostem. Použití široké jak v PvP, tak i v PvM (hlavně nová mapa). Bude to těžká volba,
Dračí Přilbice - Jednoznačně velké zlepšení na PvM, o tom asi nikdo nepochybuje. Co PvP? Mno pokud se přeneseme přes vyšší obranu (ta je kompenzovaná snížením v brnku), dostávají tímto všechny fyzické chary pořádný boost, který by byl hřích nevyužít. 100 hodnota útoku může odpovídat třeba 5-9% na lidi.
Štít dračí krve - Hodně odvážný krok a na vysokých + o kus lepší, než staré štíty od Lv. 61. Možná nastupuje generace nesmrtelných PvP hráčů?
Náramek dračích slz - Velice zajímavý kousek, průnikáři jistě ocení vyšší rychlost útoku, zbytek hráčů nepohrdne 3k ZB a 10% obrany proti schopnostem. Chybí zde ale útok schopností, který je v náramcích 110, takže to jistý kompromis bude. Na PvM do Haegeronu skvělý.
Boty z dračí kůže - Na PvP obrovský boost do útoku, avšak naprosto bez dalších obran. Těžko říct, kdo si něco takového může dovolit, ale minimálně pro zruškaře a dračí šamany to bude povinnost. A pro buffy skvělá možnost, jak se zase o pár procent zvednout, v tomto případě skoro zadarmo (nenáročným stačí i +0). Ale nepřeceňoval bych je, extázky i fénické mají spousty svých výhod. V PvM? Jednoznačně do lokací typu Haegeron a Cave3, kde není MISS tak podstatný - tam se uplatní nejvíce. Mimochodem, vidím správně, že tyto botky nemají rychlost pohybu?
Náhrdelník dračích slz - Na PvP je to asi nejslabší kousek, rychlost kouzel zachována a dodatečné bonusy nepříliš použitelné (alespoň ne v těchto hodnotách). Na PvM to vypadá mnohem zajímavěji, kdo pojede PvM "na skilly" pomocí nových zbraní, bude pro něj tento náhrdelník povinností, protože to je jediný bonus, který dokáže částečně vynahradit absorpci (vycházím z předpokladu, že se funkce tohoto bonusu neměnila, tedy +5% do vlastních ZB za zabití).
Náušnice dračích slz - Tady si opravdu netroufám odhadovat. Náušnice nemají ZB jako ebenky, ani INT jako slzovky, což jim určitě moc nepomůže. Na druhou stranu je tu vysoká hodnota útoku (100) a obrana útokem (10%). K tomu navíc 10% na omráčení, pro ninji a auráky jistě zajímavá volba. Ono omráčení sekem jako takové zase trošku nabere na důležitosti, když se lidem s dračími sety sníží procenta na vyhnutí. Jenže kolik takových bude a kdy? Jako BM sura/šaman bych si je nevzal. Na PvM v Heageronu vypadají velice dobře, tam snad nikdo nebude postrádat těch pár procent na příšery (pokud bude mít talismany atd.).