Stránka 4 z 17

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: pon 20. kvě 2013 17:16:38
od lordsword
Jake nuceni PvP hracu? Bez PvM to vetsinou nejde a kdyz si zalozite na novem serveru novou postavu,tak urcite nema ve vyberu byt PvP ci PvM.Proste je PvM tak jako cela hra.PvP je je jen dalsi moznosti hry defakto po ukonceni PvM.Pak uz je zbytecne nuceni hracu do PvM.Ale nejak si vydelat musi a tak musi delat PvM,anebo jak nekteri vydelavat jinak.Herbarenim.smelenim veci,postav atd.. Moznosti je mraky.PvP je zabava,oproti plastovani ve Swampu.to si uvedomte a nesrovnavejte to.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: pon 20. kvě 2013 21:06:24
od Nepremozitelnyyy
Ty příšery ve svatý jsou fakt vychytaný, kolikrát berou víc, než hráči. Drop na bodu mrazu absolutně nechápu význam mobů. Pneumatiky bych tam klidně nechal, ale zbytek pryč.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: úte 21. kvě 2013 1:46:07
od Ghibli
Já jsem si to teda přečetl - a dvakrát - ale přestávám vám rozumět. :?

Uniká mi o čem se tu bavíte, když přece všichní známe základní fakta, že - Nikdo nechce full PvP server, ale chce se tady bavit PvP. Dál PvP a PvM tady bylo, je a bude existovat vedle sebe. A že na PvP si hráč musí vydělat - pomocí PvM (to není nucení, to je realita už od začátku hry). ;)

Dál platí, že celkové investice PvP hráče ve hře do PvP (čas, prostředky) jsou větší (PvP>PvM) než celkové investice PvM hráče do PvM. Proč? Ne protože Bagr, ale protože PvP hráč = PvM+PvP, zatímco PvM hráč = PvM. ;)

Ještě mi rozumíte? Tak bacha - přijde dotaz a hned celé souvětí... (vím, riskuju... ale snad se vrátíme tam, kam máme... :) )

DOTAZ: Dokáže tady někdo vyřešit tu nerovnoměrnou náročnost (PvP>PvM) nějakým herním nápadem tak, aby hodnota investice (čas, prostředky) PvP hráče do hry byla sice stále větší, než u PvM hráče, ale ne až tak vysoká, jako doposavaď?

Fakta k dotazu:

1.) zvyšovat náročnost PvM navyšováním investic hráčů do PvM, aby se tak vyrovnaly v náročnosti PvP hráčům, nejde - logicky se tím zvýší náročnost i PvP.
2.) zvyšovat náročnost PvM tím, že se mu přidá PvP, aby se tak vyrovnaly PvM hráči v náročnosti PvP hráčům, nejde - zdánlivě snadné řešení, ale stačí si spočítat množství PvP hráčů ve hře a pak tady zbyde zhruba tolik PvM hráčů, jako PvP.
3.) snižovat můžeme u PvP hráčů buď náročnost v PvP nebo v PvM a nebo obojí.

Rozumíme si? Nebo jestli ne - tak :wannafight: - budu milý :inlove: - Milé děti, k větší PvP komunitě nám nepomůže ani 100 PvP nových map nebo 1000 PvP předmětů ve hře navíc a nebo že se PvM hráči přes noc přezbrojí ve Svaté na PvP - ale tak, že snížíme celkové investice PvP hráče do PvP (čas, prostředky). Tak a teď ten NÁPAD - NEBO :wannafight:

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: úte 21. kvě 2013 3:11:16
od Neos
V prvni rade by se mely odstranit chyby, ke kterym doslo pri zavedeni novych pvp zmen !!! Tady se musi zacit a pak se muze dale diskutovat co dal. Proto tohle tema vlastne vzniklo !!!

Jde o to si ale uvedomit jestli to sou chyby nebo jestli je to nejaky zamer, kazdopadne se mi nelibi tyto veci.
Napr. kun ve war risi, killujici ochrane pilire ve vlastni safe zone, bud uriznout uzonkou ulicku nebo premistit ochrane pilire an konec uzke ulicky. Dale zmena poctu CB bodu pri zabiti soupere, zavedeni pomocne mapky v nove Svate, protoze je neprehledna a je tam strasne moc priser, kolikrat ani nemuzes nekde zastavit, protoze prisery jsou agresivni !!!
Tady bych zacal a pak by se mohlo uvazovat co dal zmenit. Treba pvp HODNOSTI, kdyz uz i pvm maji sve hodnosti, takzke je zbytecny, aby pvp hodnost prodluzovala delku pobytu ve swampu, kdyz to uz dela pvm hodnost.
Psal to tady uz Posedlej a me to taky docela vadi, ze proste i kdyz mam nejakou pvp hodnost, tak ja se proste nikam nemuzu portnout od teleportera a je treba docela komicky, ze treba Vojevudce, to je vlastne TOP pvp hodnost a on se proste nikam nemuze portnout.
Vojevudce je jedna z nejvyssich historickych hodnosti a mela by byt vubec nejlepe ohodnocena a tady pritom nema VUBEC ZADNOU hodnotu, krome asi 150 hodin navic ve swampu, coz je uplne smesny, bohuzel !!! V realne historii se taky platilo hodne moc penez tem, kteri branili svoji risi, gladiatori treba dostavali prachy za bitky. Tady NIC nedostanes za pitomou HODNOST, ktera by mela byt vubec nejvyssi na tomhle serveru, chapete ??? Tohle si proste Saggi nebo majitel serveru nebo kdo je hlavni BOSS uvedomit !!!
Tohle je proste jednoduchy zaklad, pak tu take samozrejme zaznelo nekolik dobrych napadu, kde se BOSS muze odpichnout do dalsich zmen. Chce to trochu fantazie a trochu popremyslet, o nic jinyho nejde !

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: úte 21. kvě 2013 15:27:16
od Tommo
Ghibli píše:Já jsem si to teda přečetl - a dvakrát - ale přestávám vám rozumět. :?

Uniká mi o čem se tu bavíte, když přece všichní známe základní fakta, že - Nikdo nechce full PvP server, ale chce se tady bavit PvP. Dál PvP a PvM tady bylo, je a bude existovat vedle sebe. A že na PvP si hráč musí vydělat - pomocí PvM (to není nucení, to je realita už od začátku hry). ;)

Dál platí, že celkové investice PvP hráče ve hře do PvP (čas, prostředky) jsou větší (PvP>PvM) než celkové investice PvM hráče do PvM. Proč? Ne protože Bagr, ale protože PvP hráč = PvM+PvP, zatímco PvM hráč = PvM. ;)

Ještě mi rozumíte? Tak bacha - přijde dotaz a hned celé souvětí... (vím, riskuju... ale snad se vrátíme tam, kam máme... :) )

DOTAZ: Dokáže tady někdo vyřešit tu nerovnoměrnou náročnost (PvP>PvM) nějakým herním nápadem tak, aby hodnota investice (čas, prostředky) PvP hráče do hry byla sice stále větší, než u PvM hráče, ale ne až tak vysoká, jako doposavaď?

Fakta k dotazu:

1.) zvyšovat náročnost PvM navyšováním investic hráčů do PvM, aby se tak vyrovnaly v náročnosti PvP hráčům, nejde - logicky se tím zvýší náročnost i PvP.
2.) zvyšovat náročnost PvM tím, že se mu přidá PvP, aby se tak vyrovnaly PvM hráči v náročnosti PvP hráčům, nejde - zdánlivě snadné řešení, ale stačí si spočítat množství PvP hráčů ve hře a pak tady zbyde zhruba tolik PvM hráčů, jako PvP.
3.) snižovat můžeme u PvP hráčů buď náročnost v PvP nebo v PvM a nebo obojí.

Rozumíme si? Nebo jestli ne - tak :wannafight: - budu milý :inlove: - Milé děti, k větší PvP komunitě nám nepomůže ani 100 PvP nových map nebo 1000 PvP předmětů ve hře navíc a nebo že se PvM hráči přes noc přezbrojí ve Svaté na PvP - ale tak, že snížíme celkové investice PvP hráče do PvP (čas, prostředky). Tak a teď ten NÁPAD - NEBO :wannafight:
Ahoj,

vždyť se bav PvP. Ale problém je v tom, že k PvP je potřeba víc hráčů a hlavně ti "slabší". PvM je možné jet naprosto solo s malými vyjímkami. Sám jsem až na malé vyjímky solo hráč jen HG chodíme ve dvou. A ne každý může sednout ke hře nasadit sluchátka a hrát. Sám jsem pověsil PvP na hřebík, protože mě prostě nebavilo nebo nějakým způsobem nemotivovalo. Věci PvP dělám nebo mám stále, ale nevyužívám. Hodnost z válek mi byla naprosto k ničemu, CB k ničemu, tak není se čemu divit. Ale tohle tu bylo napsáno už mnohokrát. Udělala se nová svatá po dnešní úpravě už tam nebude ani nikdo kopat :lol: , takže zase zbydou jen ti stejní hráči, kteří tam budou chodit (tedy pokud je to trvalá úprava) a jsme zase tam kde jsme byli. A ano souhlasím s tím, že PvP je jak časově tak materiálně moc náročné, tak co potom chcete? Souhlasím s Ymirem, že by se mělo začít zde. Nějaká nová mapa, nový systém odměn, nahnání hráčů do PvP mapy atd.. je absolutně k ničemu.

Díky

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: úte 21. kvě 2013 15:35:12
od SvetaPan
urcite by pomohlo nakupovat za cb naky veci co budou potreba na vylepsneni novejch veci co prijdou do hry nebo neco na ten zpusob ale muselo by platit to ze ten kdo nebude mit cb na ty veci tak to proste neukove ....nebo cb + naka vec jako vstup do new mapy az prijde do hry jako 2 moznost po koupeni v is treba jinak nic nepomuze

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: stř 22. kvě 2013 1:51:40
od Neos
Odmeny za PvP HODNOSTI:
Je mraky moznosti, tohle je jen jedna z nich !!!

Vojevudce - moznost portnout se vsude jako top pvm Hodnost + sek na 1kkk yang
General - lepsi port + sek na 600kk yang
Rytir - lepsi port + sek na 300kk yang
Pesak - lepsi port + sek na 150kk

Myslim, ze by vyrazne pribylo pvp hracu ve valkach risi, kdyby KOSTI schopky (utok, obrana) byly po prichodu do war risi automaticky. Bud at navysi drop kosti schopek nebo at je zavedou ve war risi automaticky !!!
Zacinajici pvp hrac ti nebude utracet za pvp KOSTI takovy nesmyslny castky, ktery ted momentalne jsou.
Setkal sem se s tim i v cechu, kde proste lidi ty kosti setri !!! Nikdo tady nechce travit cely dny, ale ten kdo se chce venovat pvp, tak proste toho casu ve hre musi stravit vic.
Jestli TADY nekomu na pvp trochu zalezi, tak je potreba udelat UPRAVY a pak DALSI zmeny., aby proste TY co se pvp venuji meli nejakou motivaci bojovat za svoji risi !!!

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: stř 22. kvě 2013 10:35:18
od SvetaPan
nemuzes davat odmeny za hodnosti protoze ty cb nejdou spravedlive nekdo udela priklad 700 cb a ten kdo udela jen 200 muze udelat vetsi praci nez ten co da 700...nejde hrace posuzovat jen podle poctu cb kolik nazbira ci ukradne....a ty kosti jak pises ze se maj davat automaticky je taky blbost nikdo te nenuti ty kosti pouzivat a jestli je chces tak musis neco obetovat ...to je to sami nechci utracet za pvm ale musim taky me to nikdo neda zadarmo

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: stř 22. kvě 2013 10:59:11
od KahnWeder
Neos:
Kdyby kosti byly automaticky, tak výsledek bude stejný, jako by nebyly vůbec. Jak říká SvetaPan - chceš-li být lepší, musíš něco obětovat.

A k těm odměnám. To, že je někdo Vojevůdce znamená, že má PvP výbavu na slušné úrovni. K čemu by mu pak byly další yangy? Jenom by se tím prohlubovali rozdíli mezi "veterány" a začínajícími hráči.
Když odměny, tak za počet CB, aby měli motivaci i ti, kteří nedostáhnou na hodnosti. SvetaPan říká správně, že "nekdo udela priklad 700 cb a ten kdo udela jen 200 muze udelat vetsi praci nez ten co da 700." Ale to už je o volbě charu. Stejně jako v PvM někdo vydělá 500kk (war) a stojí ho to méně úsilí, jako ten který vydělá 200kk (šaman).
U většího počtu CB byl dal velké rozmezí, aby nebyl takový rozdíl mezi 500CB a 1000CB. To by zase vedlo ke zmiňovanému prohlubování rozdílů.

Re: Nove zmeny v PvP !!!

Napsal: stř 22. kvě 2013 12:16:33
od Ghibli
SvetaPan - proč by nešlo dávat odměny za Hodnosti? Jasně že může a dokonce musí. A nevím, co furt máte s tím vyžíráním CB...? Přece platí už odpradávna, že já vyžírám tobě, ty vyžíráš mě, vyžíráme si všichni navzájem - TAK CO TO STÁLE ŘEŠÍTE JAK MALÝ DĚTI? ;)

Navíc já ti nerozumím, jednou ti CB nevadí a chceš víc předmětů za CB - a podruhé ti vadí a nechceš podle CB dělat Hodnosti? UŽ BY JSI SE MĚL ROZHODNOUT, ZA ČÍM VLASTNĚ STOJÍŠ! :wannafight:

Ostatní - VAROVÁNÍ: jestli tady někomu vadí to nedokonalé přičítání CB za zabití protivníka - tak může - ale vymyslete něco lepšího - a NEROZREJPÁVEJTE STÁLE DOKOLA nápady ostatních, založených na CB. :!:

Neos - odměny v PvP ve Válkách říší lze rozdělit na pravidelný Žold a jednorázové Prémie za Hodnost

Pravidelný Žold je něco, díky čemuž bojují všechny armády světa. Takže bysme měli i tady, kdy si žold necháme proplácet za každou Válku říší. A vše v čistých yangách.

Hodnota průměrného Žoldu by měla odpovídat Hodnotě průměrného jednohodinového Swampu. Tohle pravidlo je pro tu většinu z nás, co má na hraní 2-3h denně a musí se rozmýšlet - půjdu vydělávat a nebo půjdu do Války? No a logicky jde většina vydělávat, což je bohužel pro Války říší. Takže zkusme některé z nich přetáhnout zpátky do Válek.

a.) Dejme tomu, že Šarže (hráč s hodností) dostane za zabití jednoho hráče 1mil yangů - to je ZÁKLAD.
b.) Dejme tomu, že zabití jednoho hráče bude 3mil yangů (pro hráče bez hodností)
c.) Dejme tomu, že Hodnostáři dostanou za svojí Hodnost minibonus - plus 0,1-0,4% navíc k základu
d.) Dejme tomu, že pravidelně chodící a skórující hráči ve Válkách dostanou minibonus 0,1% za každou následující Válku, které se účastní.
e.) A dejme tomu, že za každý 25tý zabity bude bude jednorázově prémiován třeba 3-5mil yangy.

A teď si vemte kalkulačku, projděte si výkony hráčů ve Válkách říší a zkuste dopočítat, jaký bude ten skutečný ZÁKLAD - jestli opravdu těch 1mil, nebo víc? Nebo míň? ;)

Mě osobně je to, jestli bude základ 995k nebo 1,05k, jedno. Respektuju hru a to, že někteří jsou větší killeři a není to jen postavou a někteří mají větší štěstí na CB. Mě jde hlavně o to, aby se PvP hráči, co hrají logicky, mohli ještě rozhodnout - vydělávat ve Swampu nebo ve Válkách.

A jak že by probíhal quest na "Žold"? Jednoduše - znáte Lovečáky? Tak stejný princip, jen jiné NPC. Třeba Velitel, za kterým přijdete, aktivujete quest "Zabij co nejvíc nepřátel". Pak skočíte do Války, vytlučete co se dá, teleportuje vás to zpátky a vy si u něj vyberete odměnu (žold). Quest je časově omezený, aby nám hráči po Válce neotáleli s vyplacením a bez možnosti si potřebné Killy získat ve Svaté. ;)

:idea: A TIP pro ty, co by rádi rovnost mezi nerovnými - jestli máte obavy, že TOPky v PvP by braly hodně žoldu - stejně jako PvM TOPky vydělávají nejvíc - tak vymyslete nějaký odměnový strop, jak tomu zameziti. Jen vás chci varovat - udělat tohle PvM TOPkám, že jim dáte třeba strop na to, kolik můžou maximálně vydělat za hodinu ve Swampu, tak váš poženou. ;)

Jednorázové Prémie za Hodnost jsem probíral pár přízpěvků zpátky a bohužel se zatím nenašel nikdo, kdo by přišel na to, jaké herní předměty by se hodily jako Prémie za Hodnost... No a ty Kosti ve Válce - nejjednoduší by bylo zrušit, aby si je hráč nemohl nasadit a ty bonusy z Kostí dát do mapy jako "vrozené". Jen jestli je to to pravé "ořechové". Spíš dejme hráčům SROVNATELNOU ŠANCI vydělávat (PvP a PvM) a doufejme, že si je pak snáze koupí. Pokud je seženou.