SvetaPan - proč by nešlo dávat odměny za Hodnosti? Jasně že může a dokonce musí. A nevím, co furt máte s tím vyžíráním CB...? Přece platí už odpradávna, že já vyžírám tobě, ty vyžíráš mě, vyžíráme si všichni navzájem - TAK CO TO STÁLE ŘEŠÍTE JAK MALÝ DĚTI?
Navíc já ti nerozumím, jednou ti CB
nevadí a chceš víc předmětů za CB - a podruhé ti
vadí a nechceš podle CB dělat Hodnosti?
UŽ BY JSI SE MĚL ROZHODNOUT, ZA ČÍM VLASTNĚ STOJÍŠ! :wannafight:
Ostatní - VAROVÁNÍ: jestli tady někomu vadí to nedokonalé přičítání CB za zabití protivníka - tak může - ale
vymyslete něco lepšího - a NEROZREJPÁVEJTE STÁLE DOKOLA nápady ostatních, založených na CB.
Neos - odměny v PvP ve Válkách říší lze rozdělit na
pravidelný Žold a
jednorázové Prémie za Hodnost
Pravidelný Žold je něco, díky čemuž bojují všechny armády světa. Takže bysme měli i tady, kdy si žold necháme proplácet za každou Válku říší. A vše v čistých yangách.
Hodnota průměrného Žoldu by měla odpovídat Hodnotě průměrného jednohodinového Swampu. Tohle pravidlo je pro tu většinu z nás, co má na hraní 2-3h denně a musí se rozmýšlet - půjdu vydělávat a nebo půjdu do Války? No a logicky jde většina vydělávat, což je
bohužel pro Války říší. Takže zkusme některé z nich přetáhnout zpátky do Válek.
a.) Dejme tomu, že Šarže (hráč s hodností) dostane za zabití jednoho hráče 1mil yangů - to je
ZÁKLAD.
b.) Dejme tomu, že zabití jednoho hráče bude 3mil yangů (pro hráče bez hodností)
c.) Dejme tomu, že Hodnostáři dostanou za svojí Hodnost minibonus - plus 0,1-0,4% navíc k základu
d.) Dejme tomu, že pravidelně chodící a skórující hráči ve Válkách dostanou minibonus 0,1% za každou následující Válku, které se účastní.
e.) A dejme tomu, že za každý 25tý zabity bude bude jednorázově prémiován třeba 3-5mil yangy.
A teď si vemte kalkulačku, projděte si výkony hráčů ve Válkách říší a zkuste dopočítat, jaký bude ten skutečný
ZÁKLAD - jestli opravdu těch 1mil, nebo víc? Nebo míň?
Mě osobně je to, jestli bude základ 995k nebo 1,05k, jedno. Respektuju hru a to, že někteří jsou větší killeři a není to jen postavou a někteří mají větší štěstí na CB. Mě jde hlavně o to, aby se PvP hráči, co hrají logicky, mohli ještě rozhodnout - vydělávat ve Swampu nebo ve Válkách.
A jak že by probíhal
quest na "Žold"? Jednoduše - znáte Lovečáky? Tak stejný princip, jen jiné NPC. Třeba Velitel, za kterým přijdete, aktivujete quest "Zabij co nejvíc nepřátel". Pak skočíte do Války, vytlučete co se dá, teleportuje vás to zpátky a vy si u něj vyberete odměnu (žold). Quest je časově omezený, aby nám hráči po Válce neotáleli s vyplacením a bez možnosti si potřebné Killy získat ve Svaté.

A
TIP pro ty, co by rádi rovnost mezi nerovnými - jestli máte obavy, že TOPky v PvP by braly hodně žoldu - stejně jako PvM TOPky vydělávají nejvíc - tak vymyslete nějaký odměnový strop, jak tomu zameziti. Jen vás chci varovat - udělat tohle PvM TOPkám, že jim dáte třeba strop na to, kolik můžou maximálně vydělat za hodinu ve Swampu, tak váš poženou.
Jednorázové Prémie za Hodnost jsem probíral pár přízpěvků zpátky a bohužel se zatím nenašel nikdo, kdo by přišel na to, jaké herní předměty by se hodily jako Prémie za Hodnost... No a ty
Kosti ve Válce - nejjednoduší by bylo zrušit, aby si je hráč nemohl nasadit a ty bonusy z Kostí dát do mapy jako "vrozené". Jen jestli je to to pravé "ořechové". Spíš dejme hráčům SROVNATELNOU ŠANCI vydělávat (PvP a PvM) a doufejme, že si je pak snáze koupí. Pokud je seženou.