Re: WP a jeho kvality v PvP
Napsal: sob 02. lis 2013 15:53:01
hrncekkafe - chtělo by to, aby sem zareagovali víc hlavně PvP WP sury "orientované na výkony", jako jsou rhetetopX, LORDxMICHAL nebo HunkoRP2 a jim podobní. Prostě ty, co umí udělat ve Válce říší velmi slušné CB výsledky (jako to i uměl Extreemee).
Já se totiž víc než na výkony orientuju na druhou hlavní PvP profesi zbraňové sury a tou je "škodič" neboli "zdravotník naruby". :wannafight: A víc než počty CB je pro mě důležitější, kolik v mé blízkosti zmizí aur, temných, kritiků atd. atd. Samozřejmě že kromě toho bojuju a ještě nedávno jsem se snažil být "držákem" v houfu nepřátel - ale časy se mění a nástup dračích zbraní a snížení hodnoty kostí na obranu schopkou mě z toho houfu docela rychle vytlačily a začínám opět víc běhat.
A od každého ze stylů se pak odvíjí, jak si dotyčný točí PvP bonusy (obranář dává víc na maximální obrany zatímco útočník zase obětuje obranu, aby tam měl 10% na lidi apod.) a tím pádem i výkony CB. Ti nejlepší tam samozřejmě mají obojí (obrany i útoky).
Jak je to s WP a PvP? Jak už psal bysta, tak součastné WP toho v PvP nejvíc dokáže v týmových hrách. Ať už Války říší nebo Cechovní bitky, tak ta jejich funkce snižovat škodu od nepřátel (Zruško) je přímo epická.
A stačí se podívat třeba na nějakou větší cechovní bitku, kde chybí WP a s výsledky se dějou úplně jiné věci. Další luxus pro WP je jeho Strach, ze kterého mají noční můry lukostřelci průnikáři. Možná kdyby trvání tohoto kouzla bylo o něco delší.. ale kdo by nechtěl delší trvání kouzel, že.
Takže týmově je WP supr - a single? Přiznám se, že tohle radši moc neřeším.
Nejsou tady podmínky pro PvP solo hraní (arény pro boje 1 vs 1). Naštěstí, protože asi bych se pak musel automaticky ptát, jak je na tom WP s celkovým výkonem kouzel (damage) v porovnání s celkovými výkony ostatních charů.
Ta legranda s redukcí síly Zruška musela proběhnout, jelikož damage, když se povedl i kritik, bylo hodně moc velké. Bohužel se to vyřešilo zařazením mezi kouzla, na které platí obrana Magií a WP se tak díky vyšší ironii "veze" na NEJPOUŽÍVANĚJŠÍCH PVP OBRANÁCH ve hře = mečích a magii. Schválně se zeptejte deseti PvP hráčů, jak by vám poradili pořadí obran, které máte dostat do předmětu PvP výbavy - deset z deseti vám řekne, co říkám i já = hlavně magii na šamany a BM sury a meče na wary a WP sury, ostatní (obouruče, dýky, šípy) podle toho, co se ti tam povede dostat. A už jen jako vzpomínku na doby dávno zašlé dávám k lepšímu tehdejší návrh jednoho z hráčů, co se mi líbil, že tomu Zrušku stačilo prostě jen vypnout kritik... ale to už jsme na úrovni hráčů, co jim vadí, že dýkaři střílejí šípy nebo warové používají obouruče apod.
Navíc to už bylo, nechme to tedy spát a bude lepší koukat dopředu.
Války říší jsou pořád plné těch, co si myslí, že když dostanou buff nebo nahodí auru či temnou, že to mají napořád - nemají a od toho tu jsou WP, aby jim krátili jejich trápení. :wannafight: A jestli se někdo chystá na dráhu WP solobijce - tak to jde taky - jen s trochu jinou výbavou a herním stylem. 
PS: pro zasmání - až bude Saggi na dovče, tak s ostatními WP spojíme a ukecáme nějaké GM, aby u Zruška zaplo tu škálu "škodících elementů" na maximum - takže kromě rušení kouzel bude Zruško umět ostatní protihráče ještě zapálit, otrávit a zpomalit. WP bude mít opět primát, jako už jednou s naboostovaným Zruškem a ostatní opět zboří fórum, jako už jednou s...

Já se totiž víc než na výkony orientuju na druhou hlavní PvP profesi zbraňové sury a tou je "škodič" neboli "zdravotník naruby". :wannafight: A víc než počty CB je pro mě důležitější, kolik v mé blízkosti zmizí aur, temných, kritiků atd. atd. Samozřejmě že kromě toho bojuju a ještě nedávno jsem se snažil být "držákem" v houfu nepřátel - ale časy se mění a nástup dračích zbraní a snížení hodnoty kostí na obranu schopkou mě z toho houfu docela rychle vytlačily a začínám opět víc běhat.

A od každého ze stylů se pak odvíjí, jak si dotyčný točí PvP bonusy (obranář dává víc na maximální obrany zatímco útočník zase obětuje obranu, aby tam měl 10% na lidi apod.) a tím pádem i výkony CB. Ti nejlepší tam samozřejmě mají obojí (obrany i útoky).



Takže týmově je WP supr - a single? Přiznám se, že tohle radši moc neřeším.

Ta legranda s redukcí síly Zruška musela proběhnout, jelikož damage, když se povedl i kritik, bylo hodně moc velké. Bohužel se to vyřešilo zařazením mezi kouzla, na které platí obrana Magií a WP se tak díky vyšší ironii "veze" na NEJPOUŽÍVANĚJŠÍCH PVP OBRANÁCH ve hře = mečích a magii. Schválně se zeptejte deseti PvP hráčů, jak by vám poradili pořadí obran, které máte dostat do předmětu PvP výbavy - deset z deseti vám řekne, co říkám i já = hlavně magii na šamany a BM sury a meče na wary a WP sury, ostatní (obouruče, dýky, šípy) podle toho, co se ti tam povede dostat. A už jen jako vzpomínku na doby dávno zašlé dávám k lepšímu tehdejší návrh jednoho z hráčů, co se mi líbil, že tomu Zrušku stačilo prostě jen vypnout kritik... ale to už jsme na úrovni hráčů, co jim vadí, že dýkaři střílejí šípy nebo warové používají obouruče apod.

Navíc to už bylo, nechme to tedy spát a bude lepší koukat dopředu.


PS: pro zasmání - až bude Saggi na dovče, tak s ostatními WP spojíme a ukecáme nějaké GM, aby u Zruška zaplo tu škálu "škodících elementů" na maximum - takže kromě rušení kouzel bude Zruško umět ostatní protihráče ještě zapálit, otrávit a zpomalit. WP bude mít opět primát, jako už jednou s naboostovaným Zruškem a ostatní opět zboří fórum, jako už jednou s...

