Herbaření

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Minister
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: úte 13. lis 2012 14:20:31
Bydliště: BRNO :)))
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od Minister » stř 28. kvě 2014 21:41:42

Zavedení nových elíků by mohlo pomoci.
Můžou to být jak pvm tak pvp.
Elík proti průniku třeba 10% nebo obrana magií.
Do pvm, nebylo by špatný z toho vyrábět požehnání života, draka a magie. Nebo např. elík proti příšerám 10% o ten by byl určitě zájem.
Míchání by bylo z bylinek co mají nejmenší využítí (Př. Kořen Gango + Šeřík + Bodlák + Bílá Bylina)
ObrázekAuraKralObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
151.000+min.
Shinsoo
PVP
139
M10
P
G2
P
FULL

xXFasterXx
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 234
Registrován: úte 17. kvě 2011 12:24:03
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 154 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od xXFasterXx » stř 28. kvě 2014 23:11:53

Minister píše:Zavedení nových elíků by mohlo pomoci.
Můžou to být jak pvm tak pvp.
Elík proti průniku třeba 10% nebo obrana magií.
Do pvm, nebylo by špatný z toho vyrábět požehnání života, draka a magie. Nebo např. elík proti příšerám 10% o ten by byl určitě zájem.
Míchání by bylo z bylinek co mají nejmenší využítí (Př. Kořen Gango + Šeřík + Bodlák + Bílá Bylina)
Gango a bodlak maju celkom uplatnenie, ale s bielou bylinou suhlasim.
Ale taketo eliky sa mi zrovna moc nepozdavaju, uz teraz maju protihraci velke obrany, dat este aj elik je moc.

script: som rad, ze ste sa vyjadrili (uz vam vykam, takto to ma totizto vyzerat, mam na mysli komunikaciu medzi nami, hracmi)
What doesn't kill you makes you stronger.

LOCO30
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 29. zář 2010 12:09:54
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 236 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od LOCO30 » čtv 29. kvě 2014 1:10:05

Tak pro mě by byla volba jednoduchá. Namixovat z bylinek elixír na urychlení vývoje postavy. Biolog a karma je základ na PVP a pro příchod nové krve, k tomuto odvětví hry, je to velmi zdlouhavé. Když tomu připočtu dračí věci, tak je to tak na dva roky pro příchozího hráče. To mezitím ty staří zmizí. Je to obehraná písnička od nás PVPčkařů, ale je to prostě tak.
Byl bych pro, všemi deseti, aby se dal namíchat elixír pro rychlejší odevzdávání. Základního biologa bych nechal, ale navazující bych už dal možnost urychlit a karmu bych dal okamžitě.
Obrázek
Pomalinku a jistě! Do měsíce snad

Uživatelský avatar
peryos
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 114
Registrován: úte 06. srp 2013 14:50:24
Dal poděkování: 36 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od peryos » čtv 29. kvě 2014 6:33:31

Tak to koukám.
Minister píše:Zavedení nových elíků by mohlo pomoci.
Můžou to být jak pvm tak pvp.
Elík proti průniku třeba 10% nebo obrana magií.
Do pvm, nebylo by špatný z toho vyrábět požehnání života, draka a magie. Nebo např. elík proti příšerám 10% o ten by byl určitě zájem.
Míchání by bylo z bylinek co mají nejmenší využítí (Př. Kořen Gango + Šeřík + Bodlák + Bílá Bylina)
S tímhle bych souhlasil. Ale na ty požehnání bych třeba přidal truhly z bossů.
V dnešní době nemají využití, když z nich padají věci +3. Takhle by začali lidi třeba chodit Zaniklou.
LOCO30 píše:Tak pro mě by byla volba jednoduchá. Namixovat z bylinek elixír na urychlení vývoje postavy. Biolog a karma je základ na PVP a pro příchod nové krve, k tomuto odvětví hry, je to velmi zdlouhavé. Když tomu připočtu dračí věci, tak je to tak na dva roky pro příchozího hráče. To mezitím ty staří zmizí. Je to obehraná písnička od nás PVPčkařů, ale je to prostě tak.
Byl bych pro, všemi deseti, aby se dal namíchat elixír pro rychlejší odevzdávání. Základního biologa bych nechal, ale navazující bych už dal možnost urychlit a karmu bych dal okamžitě.
A s tímhle nemůžu než souhlasit. Když si třeba i starý hráč řekne, že nebude kupovat postavu, ale začne od začátku, tak je pro něj skoro jediná práce rozvoj postavy. PvP má, PvM má, lvly dělá jednoduše, ale brzdí ho jen biolog a karma.

Zkusil bych tohle podat do návrhů, za mě určitě :up:

BravoZ
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 218
Registrován: sob 18. led 2014 22:34:18
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od BravoZ » čtv 29. kvě 2014 12:59:39

Problém je, že takéto výhody budú nefér proti tým, čo už to majú hotové a robili to pomaly :(

Uživatelský avatar
Itako
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: úte 18. pro 2012 17:51:00
Bydliště: Slovakia
Dal poděkování: 447 poděkování
Dostal poděkování: 183 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od Itako » čtv 29. kvě 2014 13:05:16

Čo takto pridať elík na prumku?
Keď je na schopku, tak prečo by nemohol byť aj prumku :)
ObrázekTheItakoObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
102k+ min
Jinno
131
6xP
Hotovo
P
M4
17
P
30
Návrhy:Zrychlené prodávaní,Remake questu "Odplata bažin",Nové úlohy pre knihy misí
Návody:Zoznam PvM výhod,Tabuľkový podpis,Rybaření a vše kolem něj


"Nečakaj na perfektnú chvíľu, sprav každú chvíľu perfektnou" :fight:

BravoZ
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 218
Registrován: sob 18. led 2014 22:34:18
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od BravoZ » čtv 29. kvě 2014 13:10:19

Itako píše:Čo takto pridať elík na prumku?
Keď je na schopku, tak prečo by nemohol byť aj prumku :)
Toto je naozaj super nápad :up:
Taký elík by som veľmi uvítal.

Uživatelský avatar
peryos
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 114
Registrován: úte 06. srp 2013 14:50:24
Dal poděkování: 36 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od peryos » čtv 29. kvě 2014 13:18:38

BravoZ píše:Problém je, že takéto výhody budú nefér proti tým, čo už to majú hotové a robili to pomaly :(
S tímhle myšlením by si musel odsuzovat i takový Haegron. "Proč se tam dá jít od 120 a expit rychlostí 500x rychlejší oproti swampu, když se dřív muselo expit do 140 ve swampu?" Tak to prostě je, prokok. Nesmělo by to být nějaký 3x rychlejší odevzdávání, ale mírné ulehčení a zrychlení :)

OnOff
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 355
Registrován: pát 28. úno 2014 16:33:06
Dal poděkování: 80 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od OnOff » čtv 29. kvě 2014 13:18:56

Nové elíky :+:

Jaké by to měli být ? Jak už tu padlo, do obrany (co se PvP týče) bych žádné nepřidával, už jen tím, že do války nechodí moc hráčů tak není zrovna jednoduché někoho zkolit a jsou tam i tací, co za válku sotva 5x zemřou. Jediný elík co se mi velice zamlouvá jen elixír proti průniku :up: skvělý nápad.

Spíše bych ale přidal elíky do PvM. Může se jednat o nové druhy jako silný proti příšerám, nebo průmka. Mě osobně by se líbil elík, který zdelší trvání buffu (třeba na těch 10 minut) myslím že by našel využití, protože pokaždé překlikávat na jinou postavu a nahazovat buff vás také může zdržet.
Hezký by byl i elík proti průmce, který by se mohl hodit (ale zase aby nezasahoval moc do Pvm).

Určitě by se mohlo zavést, aby se dal vyrobit elixír, který třeba zkrátí čekání na odevzdání dalšího předmětu (S - hodina,M - 2 hodiny,L - 3 hodiny) u všech úkolů, co momentálně plní. Elixír by měl být trošku náročnější na výrobu, takže třeba 10ks místo 1ks jako u normálních elíků.

Pokud počítám dobře, tak je to nějakých 5+- elíků, které by se mohli zavést. Určitě bychom společně přišli i na další, které by našli uplatnění.

Osobně by se mi líbilo, abych mohl umíchat lektvar na přidání zdraví mému zvířeti (abych nemusel chodit pořád sedlat).
ObrázekAlarwanObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
30k min.+
Jinno
97
Tabulky Tugyise
M2
0
17
5P
0k
Nový začátek, vše v progresu. Dříve znám jako Andriana či NEIL.

BravoZ
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 218
Registrován: sob 18. led 2014 22:34:18
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Herbaření

Příspěvek od BravoZ » čtv 29. kvě 2014 13:20:09

peryos píše:
BravoZ píše:Problém je, že takéto výhody budú nefér proti tým, čo už to majú hotové a robili to pomaly :(
S tímhle myšlením by si musel odsuzovat i takový Haegron. "Proč se tam dá jít od 120 a expit rychlostí 500x rychlejší oproti swampu, když se dřív muselo expit do 140 ve swampu?" Tak to prostě je, prokok. Nesmělo by to být nějaký 3x rychlejší odevzdávání, ale mírné ulehčení a zrychlení :)
Ja som za, voči mne to určite nefér nie je :D
Len potom budú plakať tí, čo to už majú.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline JIGsaw1 
offline Mionix 
offline Wzypt