Stránka 4 z 14
Re: Herbaření
Napsal: stř 28. kvě 2014 21:41:42
od Minister
Zavedení nových elíků by mohlo pomoci.
Můžou to být jak pvm tak pvp.
Elík proti průniku třeba 10% nebo obrana magií.
Do pvm, nebylo by špatný z toho vyrábět požehnání života, draka a magie. Nebo např. elík proti příšerám 10% o ten by byl určitě zájem.
Míchání by bylo z bylinek co mají nejmenší využítí (Př. Kořen Gango + Šeřík + Bodlák + Bílá Bylina)
Re: Herbaření
Napsal: stř 28. kvě 2014 23:11:53
od xXFasterXx
Minister píše:Zavedení nových elíků by mohlo pomoci.
Můžou to být jak pvm tak pvp.
Elík proti průniku třeba 10% nebo obrana magií.
Do pvm, nebylo by špatný z toho vyrábět požehnání života, draka a magie. Nebo např. elík proti příšerám 10% o ten by byl určitě zájem.
Míchání by bylo z bylinek co mají nejmenší využítí (Př. Kořen Gango + Šeřík + Bodlák + Bílá Bylina)
Gango a bodlak maju celkom uplatnenie, ale s bielou bylinou suhlasim.
Ale taketo eliky sa mi zrovna moc nepozdavaju, uz teraz maju protihraci velke obrany, dat este aj elik je moc.
script: som rad, ze ste sa vyjadrili (uz vam vykam, takto to ma totizto vyzerat, mam na mysli komunikaciu medzi nami, hracmi)
Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 1:10:05
od LOCO30
Tak pro mě by byla volba jednoduchá. Namixovat z bylinek elixír na urychlení vývoje postavy. Biolog a karma je základ na PVP a pro příchod nové krve, k tomuto odvětví hry, je to velmi zdlouhavé. Když tomu připočtu dračí věci, tak je to tak na dva roky pro příchozího hráče. To mezitím ty staří zmizí. Je to obehraná písnička od nás PVPčkařů, ale je to prostě tak.
Byl bych pro, všemi deseti, aby se dal namíchat elixír pro rychlejší odevzdávání. Základního biologa bych nechal, ale navazující bych už dal možnost urychlit a karmu bych dal okamžitě.
Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 6:33:31
od peryos
Tak to koukám.
Minister píše:Zavedení nových elíků by mohlo pomoci.
Můžou to být jak pvm tak pvp.
Elík proti průniku třeba 10% nebo obrana magií.
Do pvm, nebylo by špatný z toho vyrábět požehnání života, draka a magie. Nebo např. elík proti příšerám 10% o ten by byl určitě zájem.
Míchání by bylo z bylinek co mají nejmenší využítí (Př. Kořen Gango + Šeřík + Bodlák + Bílá Bylina)
S tímhle bych souhlasil. Ale na ty požehnání bych třeba přidal truhly z bossů.
V dnešní době nemají využití, když z nich padají věci +3. Takhle by začali lidi třeba chodit Zaniklou.
LOCO30 píše:Tak pro mě by byla volba jednoduchá. Namixovat z bylinek elixír na urychlení vývoje postavy. Biolog a karma je základ na PVP a pro příchod nové krve, k tomuto odvětví hry, je to velmi zdlouhavé. Když tomu připočtu dračí věci, tak je to tak na dva roky pro příchozího hráče. To mezitím ty staří zmizí. Je to obehraná písnička od nás PVPčkařů, ale je to prostě tak.
Byl bych pro, všemi deseti, aby se dal namíchat elixír pro rychlejší odevzdávání. Základního biologa bych nechal, ale navazující bych už dal možnost urychlit a karmu bych dal okamžitě.
A s tímhle nemůžu než souhlasit. Když si třeba i starý hráč řekne, že nebude kupovat postavu, ale začne od začátku, tak je pro něj skoro jediná práce rozvoj postavy. PvP má, PvM má, lvly dělá jednoduše, ale brzdí ho jen biolog a karma.
Zkusil bych tohle podat do návrhů, za mě určitě

Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 12:59:39
od BravoZ
Problém je, že takéto výhody budú nefér proti tým, čo už to majú hotové a robili to pomaly

Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 13:05:16
od Itako
Čo takto pridať elík na prumku?
Keď je na schopku, tak prečo by nemohol byť aj prumku

Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 13:10:19
od BravoZ
Itako píše:Čo takto pridať elík na prumku?
Keď je na schopku, tak prečo by nemohol byť aj prumku

Toto je naozaj super nápad

Taký elík by som veľmi uvítal.
Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 13:18:38
od peryos
BravoZ píše:Problém je, že takéto výhody budú nefér proti tým, čo už to majú hotové a robili to pomaly

S tímhle myšlením by si musel odsuzovat i takový Haegron. "Proč se tam dá jít od 120 a expit rychlostí 500x rychlejší oproti swampu, když se dřív muselo expit do 140 ve swampu?" Tak to prostě je, prokok. Nesmělo by to být nějaký 3x rychlejší odevzdávání, ale mírné ulehčení a zrychlení

Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 13:18:56
od OnOff
Nové elíky
Jaké by to měli být ? Jak už tu padlo, do obrany (co se PvP týče) bych žádné nepřidával, už jen tím, že do války nechodí moc hráčů tak není zrovna jednoduché někoho zkolit a jsou tam i tací, co za válku sotva 5x zemřou. Jediný elík co se mi velice zamlouvá jen elixír proti průniku

skvělý nápad.
Spíše bych ale přidal elíky do PvM. Může se jednat o nové druhy jako silný proti příšerám, nebo průmka. Mě osobně by se líbil elík, který zdelší trvání buffu (třeba na těch 10 minut) myslím že by našel využití, protože pokaždé překlikávat na jinou postavu a nahazovat buff vás také může zdržet.
Hezký by byl i elík proti průmce, který by se mohl hodit (ale zase aby nezasahoval moc do Pvm).
Určitě by se mohlo zavést, aby se dal vyrobit elixír, který třeba zkrátí čekání na odevzdání dalšího předmětu (S - hodina,M - 2 hodiny,L - 3 hodiny) u všech úkolů, co momentálně plní. Elixír by měl být trošku náročnější na výrobu, takže třeba 10ks místo 1ks jako u normálních elíků.
Pokud počítám dobře, tak je to nějakých 5+- elíků, které by se mohli zavést. Určitě bychom společně přišli i na další, které by našli uplatnění.
Osobně by se mi líbilo, abych mohl umíchat lektvar na přidání zdraví mému zvířeti (abych nemusel chodit pořád sedlat).
Re: Herbaření
Napsal: čtv 29. kvě 2014 13:20:09
od BravoZ
peryos píše:BravoZ píše:Problém je, že takéto výhody budú nefér proti tým, čo už to majú hotové a robili to pomaly

S tímhle myšlením by si musel odsuzovat i takový Haegron. "Proč se tam dá jít od 120 a expit rychlostí 500x rychlejší oproti swampu, když se dřív muselo expit do 140 ve swampu?" Tak to prostě je, prokok. Nesmělo by to být nějaký 3x rychlejší odevzdávání, ale mírné ulehčení a zrychlení

Ja som za, voči mne to určite nefér nie je

Len potom budú plakať tí, čo to už majú.