Stránka 4 z 5
Re: Update 2.3
Napsal: pon 06. bře 2017 14:00:16
od CrashyD
Hezký den ve spolek a správný start do nového týdne všem!
V první řadě bych vyjádřil velké díky k Scriptovi, za obětování svého času ku prospěchu všech entrianských hráču.
Vzhledem k tomu, že neregistruji ani si nikam nepoznamenávám přesné hodnoty inkasovaných zásahů, mohu jen ztěžka deklarovat obdobné snímky jako Majka.
Nicméně jsme na mou věru společně v Entu odmlátili již slušnou dávku elíků a mě zarazila především jedno tvrzení.
Bez karmy, bez ent věcí ustát 2 zaříkávače? Je možné toto tvrzení podložit výstřižkem ze statusu postavy společně s inkasovaným zásahem ?
Nemohu si pomoci, ale i s výše jmenovaným nejsem kolikrát schopen upožehovat ani jednoho, natož pak dva naráz?
Popřípadě tedy k efektivnějšímu postupu v daném problému bych navrhnul spíše řešení skrze VTS spojené s případnou konferencí skrze Vámi volený komunikátor.
Pokud se tomu tedy nebráníte.
Pravda totiž může být na obou stranách. Ano, nikde nedošlo k úpravám v síle útoků monster viz Váš příspěvek, ale Ano, jak tvrdí Majka,výše inkasovaných zásahů se za poslední 2 měsíce změnila mnohokrát a byli jsme tomu nejen já svědkem.
Co bych rozhodně vzal jako první v potaz, je velmi dobrý příspěvek uživatele Spartaa16. Věřím a jsem si jist, že je hodnota zásahu ovlivněna mnohými faktory, u kterých by bylo dobré ověřit funkčnost - protože například představa postavy bez karmy v entu je pro mě nemyslitelná a ihned jak dorazím domu, vyzkouším jaký rozdíl s identickou výbavou udělá.
S pozdravem
loupeznik
Re: Update 2.3
Napsal: pon 06. bře 2017 14:12:58
od Script
rudlaninja píše:Jak jsem již psala...
- Na druhém snímku vidím číslo 1993. To odpovídá správné hodnotě poškození, kterou by měly lučištnice při této výbavě vykazovat (konkrétně je to 1948-1995).
- Na prvním snímku vidím číslo 1757, což odpovídá "bugu" při aktivované královské obraně (tam by měl být rozptyl 1754-1796).
Pakliže je první snímek z 22.2.2017 (středa), je to den před údržbou, kdy skutečně bug aktivní byl (bonus aktivován v úterní válce říší 21.2.). Druhý snímek je naopak ze stavu po údržbě, kdy se bugnutý bonus zrušil a příšery tedy dávaly správné (nesnížené) poškození.
Třetí snímek (jak říkáte, staršího data) s číslem 2272 pak znovu odpovídá správné hodnotě (ta by měla být v rozmezí 2244-2299). Pokud odpovídá datum pořízení 28.10.2016 (pátek), pak by to i sedělo s faktem, že ve čtvrtek 27.10. červená říše bonus na obranu neaktivovala.
Zatím tedy nevidím nic neobvyklého.
Re: Update 2.3
Napsal: pon 06. bře 2017 14:34:27
od rudlaninja
Kolik v tom případě budou brát monstra,když si místo totemové helmy dám helmu zuřivosti?
A jak se dá vysvětlit fakt,že se dala v hradě používat dračí helma či lunárka a poškození od monster bylo téměř stejné jako je nyní z totemovou helmou? Takže pokud to dobře chápu od začátku co jsem začala chodit hrad a braly stabilně v průměru řekněme 2000 až do července loňského roku kdy se najednou zvedla dmg na 2300 nepíši přesné čísla je to proto abych to pochopila.Takže v červenci se projevila chyba zvýšením obrany z války říší co nějak nemůžu pochopit je proč tedy nebraly méně? Někde tu bylo napsáno
Když se vytvářel Entarian, použili jsme pro prvotní nastavení hodnot speciální nástroj, který dokáže přesně určit, jaké poškození která příšera udělí při různém nastavení výbavy a také, kolik peněz z ní průměrně vypadne. Tehdejší hodnoty odpovídaly tomu, co jsme viděli ve hře (ne zhruba, ale přesně). A světe div se, stejný nástroj dnes, tedy po více než roce, ukazuje stále hodnoty, které odpovídají skutečnosti. Přitom dodané hodnoty jsou zcela nezávislé na hře a kdyby tedy v části herního jádra, která se stará o výpočet poškození, opravdu byla chyba, nástroj by tento rozdíl okamžitě odhalil.
jak je tedy možné,že se na tu chybu přišlo až nyní?
Re: Update 2.3
Napsal: pon 06. bře 2017 15:04:39
od Script
rudlaninja píše:Kolik v tom případě budou brát monstra,když si místo totemové helmy dám helmu zuřivosti?
Jak už název bonusu napovídá, přibližně o 8% více.
rudlaninja píše:A jak se dá vysvětlit fakt,že se dala v hradě používat dračí helma či lunárka a poškození od monster bylo téměř stejné jako je nyní z totemovou helmou? Takže pokud to dobře chápu od začátku co jsem začala chodit hrad a braly stabilně v průměru řekněme 2000 až do července loňského roku kdy se najednou zvedla dmg na 2300 nepíši přesné čísla je to proto abych to pochopila.Takže v červenci se projevila chyba zvýšením obrany z války říší co nějak nemůžu pochopit je proč tedy nebraly méně? Někde tu bylo napsáno
Na kterém z dodaných snímků je prezentována ta "zvýšená" hodnota? Vidím dvě hodnoty běžné (1 a 3) a jednu hodnotu sníženou bugem (2). Jsem si jist, že ve chvíli, kdy byl bonus z války aktivní, monstra v Entarianu skutečně brala méně, protože tuto situaci jsem ještě před opravou bugu důkladně testoval.
rudlaninja píše:jak je tedy možné,že se na tu chybu přišlo až nyní?
Myšleno na chybu v královském systému? Hlavně proto, že Entarian vznikl před Královským systémem a v době jeho vzniku hodnoty odpovídaly. S příchodem KS a používáním královských obran se začaly občasně snižovat. Že monstra berou méně, ale nikomu nevadilo (z pochopitelných důvodů) a tak chybu nikdo nehlásil. Až dokud se z té snížené hodnoty nestal určitý zvyk a z té běžné "podivné zvýšení". To je moje teorie.
Re: Update 2.3
Napsal: pon 06. bře 2017 15:11:13
od rudlaninja
Tak toho,že by monstra braly méně jsem si tedy rozhodně nikdy nevšimla a myslím,že kdyby braly o 300 méně tak bych to jistě zaregistrovala a dotazovala bych se,stejně jako tomu bylo když byla chyba se zruškem taky se to ihned hlásilo.
Re: Update 2.3
Napsal: pon 06. bře 2017 15:37:44
od Cepino
Jen mě tak na okraj napadlo z toho co jsem četl od Scripta, není možné, že čím máte lepší výbavy, biology, karmy, atd, tím obyvatelé Entariánu berou více? Čiže výbava bude také hrát roli, ale síla útoku Askerů nebo Keskirů se bude měnit postavu od postavy? Pak by se vysvětlovalo, proč se stejnou výbavou na různých postavách dostáváte rozdílné poškození. Ale to už opravdu hádám, také jsme se nikdy nezaměřoval na to kolik mi berou. Buď jsem to ustál, nebo si ustlal.

Re: Update 2.3
Napsal: úte 07. bře 2017 6:27:42
od rudlaninja
Tak jsme byli včera prubnout dvě hodiny hrad.Půl hodiny jsem mlátila sama za půl hodiny výdělek 750kkk z toho 3x vypadla yangbomba.Pak hodinu a půl mlácení ve skupině 2 proměny + buff za hodinu a půl celkový výdělek necelé 1,5kkk pro 3 hráče za hodinu a půl ve skupině ani jednou nepadla yangbomba.
Dnes ráno jsem šla opět sama ,tak mám opět menší dotaz jestli je běžné aby kapitán dával takovou dmg protože jsem na to koukala nepamatuji,že by dával také rány.Těch necelých 3k-5k dával,ale 11k?
Re: Update 2.3
Napsal: úte 07. bře 2017 11:34:27
od Script
Kapitán může kromě obyčejného kritiku výjimečně udělit také "dvojitý kritik", takže ano, stát se to může. Šance je ale opravdu mizivá.
Výdělek 750kk za hodinu mi připadá pěkný. Předpokládám, že do něj počítáte pouze peníze (žádný drop). A pokud jde o yangbomby, tak šance je velmi malá, tudíž se může stát, že někdy za hodinu jich vypadne 5, jindy ani jedna.
Re: Update 2.3
Napsal: úte 07. bře 2017 12:31:14
od rudlaninja
Šance jak velmi mizivá? Sice se to špatně hlídá kolik berou,ale minimálně 2x za 10 minut tahle hodnota padne.Sreen se snažím dělat,ale nedá se to stíhat.
Re: Update 2.3
Napsal: stř 08. bře 2017 1:27:49
od Script
rudlaninja píše:Šance jak velmi mizivá? Sice se to špatně hlídá kolik berou,ale minimálně 2x za 10 minut tahle hodnota padne.Sreen se snažím dělat,ale nedá se to stíhat.
Přesnou hodnotu bohužel sdělit nemůžu, ale jednu ránu za 5 minut považuji za vypovídající hodnotu, pokud postavy bojují na blízko (v proměně), protože tím stylem samozřejmě monstra ran rozdají před svou smrtí mnohem více, než při evazivním způsobu boje.
Nicméně, to není ani tak důležité, jako že...
Dnes před mimořádnou údržbou jsme objevili chybu v přepočtu rychlosti útoku některých monster. Mimo řady jiných se týkala také všech Keskirů a také několika příšer v Kouzelném sadě. Konkrétní hodnoty se mírně odlišují, ale v průměru byla zmíněná monstra ve svém útoku rychlejší o 8 až 20 procent.
Opravu se nám naštěstí stihlo do údržby zakomponovat a je již v tuto chvíli na serverech. Prosím tedy o reálný "pocitový" test na Keskirech. Ačkoli poškození jako takové se nezmění, mělo by být snazší monstra ustát. Obzvláště v proměně by měl být rozdíl markantní.