Stránka 4 z 4

Re: Ochranná zóna v okolí skladu

Napsal: sob 11. bře 2017 19:02:58
od Shamir
Ani ve snu by mě 9.3, k večerním hodinám, když jsem u skladu vyhazoval ty rudy, nenapadlo že to rozjede takovou diskuzi na forum. Udělal jsem to s tím, že si hráči rádi zakopou a trochu se i zasmějí. Oživí jim to trochu hru. Opak je ale asi podle této diskuze pravdou.

Zakažte zabijení u skladu, zakažte vyhazování rud u skladu, zakažte... zakažte..............
Proč zakazovat ? Nejde to vyřešit nějak jinak, než to hned zakazovat ? Jak jinak to vyřešit ? Rád si přečtu vaše názory.

Nevím, jestli by díky ochranné zóně u skladu byli hráči spokojenější, ale... Je spokojenost, pohoda, vážně to co na této hře chcete ?
Jednou jsem si dělal pořádek ve skladu a najednou přišel hráč ondra852 a zabil mě.. pár dní po tom (už ne u skladu) mi někoikrát zabil 5 mích postav, když jsem něco dělal. Naštval mě. Nenávidím ho. Pak jsem si ale uvědomil, že bez takových hráčů by tato "bojová" hra už nebyla "bojová".... (mimochodem, čest hráči ondra852, že se nebojí těch nadávek a bere to opravdu jako bojovou hru, víc takových hráčů)
Pořád jenom pohoda, nikdy bych se nenaštval, nikdy bych nemusel měnit CHčko kvůli nějakýmu idiotovi.. Je to opravdu to, co chcete ? Pohoda, žádní nepřátelé, klid?

Ekura již pomalu přestává být bojovou hrou, pomalu každej hráč (čest výjimkám) se bojí zabíjet u skladu, protože by na něj mohlo někdo náhodou ukázáno prstem "lama"... Zabíjení v přitažlivce taky už pomalu nikdo nedělá. je to přece lamský, ne? Požehář = lama, Kostičkář = lama, Praporkář = lama.. Jednou někoho zabijete a ten vydá 1000 slov o tom, jaká jste lama, místo toho, aby nasadil výbavu/vydělal si na ni a šel vás sejmout... Pořád jenom řeči, řeči, řeči... žádnej boj ale. Hrál jsem chvíli UK offik a tam se normálně stalo, že prostě borec přišel k rybáři a všechny tam sejmul. Nikdo z hráčů nenapsal ani slovo a prostě ho sejmuli. Opravdu zajímavá zkušenost. Vtip ale je, že podobně to bylo i na sINDICATE když to začínalo :D

Jsem proti ochranné zóně u skladu a podobným zákazům.

Re: Ochranná zóna v okolí skladu

Napsal: sob 11. bře 2017 19:26:36
od Chyu
Jistě. Vezmeme naše zbraně a půjdeme rozbíjet žíly.

Spawnování žil před skladem je úžasné oživení hry, nemluvně o tom, že to zvýší bojovnost ve hře o 300 %. :up:

Re: Ochranná zóna v okolí skladu

Napsal: sob 11. bře 2017 19:49:47
od Shamir
Ano, je to oživení hry. Hráč změní CH, jak napsal Cepino a třeba to už nebude žít jenom na CH1, ale možná i na CH2. Hráč kdyžtak přejde na CH2, nebo půjde do bakry... nebo třeba zavolá známýho z červené, at toho "šmejda" co tam ty pruty naházel, zabil..

I kdyby to oživení hry nebylo, má cenu se tímto zabývat, místo důlěžitějších problémů, než je tento ?
Cepino píše:Tuším, že toto konkrétně (házení žil kolem NPC a skladu) tým docela i trestá, tak že obrázky, pokud se mi to nelíbí, bych poslal na ticket.
Jinak jak psal kolega nade mnou, jsou 4 ch a určitě nejsou na všech nepřátelé, kteří by tě zabíjeli. V podstatě do dnes netuším, proč se téměř všichni snaží hrát nebo pohybovat na CH1. Ke spokojenému hraní netřeba kolem sebe 500 postav z nichž je 300 AFK. :-)

Re: Ochranná zóna v okolí skladu

Napsal: sob 11. bře 2017 19:53:41
od Janko.Tlcik
takže aby som si spravil obraz o čom tu píšete zhodil som si tri rôzne žily a pozeral kedy zmiznú. prvá približne po 7. minúte, druhá 10. a tretia 13. minút od zhodenia.
takže tu vediete diskusiu kvôli bloknutiu skladu v jednom meste na jednom ch 2x po max. 15 minútach. :suspect: mimochodom pri tom druhom zhodení som prechádzal okolo a postavy sa vedeli dostať k skladu ak chceli.

Re: Ochranná zóna v okolí skladu

Napsal: čtv 16. bře 2017 16:19:42
od CrazyBull
Shamir píše:Ani ve snu by mě 9.3, k večerním hodinám, když jsem u skladu vyhazoval ty rudy, nenapadlo že to rozjede takovou diskuzi na forum. Udělal jsem to s tím, že si hráči rádi zakopou a trochu se i zasmějí. Oživí jim to trochu hru. Opak je ale asi podle této diskuze pravdou.

Zakažte zabijení u skladu, zakažte vyhazování rud u skladu, zakažte... zakažte..............
Proč zakazovat ? Nejde to vyřešit nějak jinak, než to hned zakazovat ? Jak jinak to vyřešit ? Rád si přečtu vaše názory.

Nevím, jestli by díky ochranné zóně u skladu byli hráči spokojenější, ale... Je spokojenost, pohoda, vážně to co na této hře chcete ?
Jednou jsem si dělal pořádek ve skladu a najednou přišel hráč ondra852 a zabil mě.. pár dní po tom (už ne u skladu) mi někoikrát zabil 5 mích postav, když jsem něco dělal. Naštval mě. Nenávidím ho. Pak jsem si ale uvědomil, že bez takových hráčů by tato "bojová" hra už nebyla "bojová".... (mimochodem, čest hráči ondra852, že se nebojí těch nadávek a bere to opravdu jako bojovou hru, víc takových hráčů)
Pořád jenom pohoda, nikdy bych se nenaštval, nikdy bych nemusel měnit CHčko kvůli nějakýmu idiotovi.. Je to opravdu to, co chcete ? Pohoda, žádní nepřátelé, klid?

Ekura již pomalu přestává být bojovou hrou, pomalu každej hráč (čest výjimkám) se bojí zabíjet u skladu, protože by na něj mohlo někdo náhodou ukázáno prstem "lama"... Zabíjení v přitažlivce taky už pomalu nikdo nedělá. je to přece lamský, ne? Požehář = lama, Kostičkář = lama, Praporkář = lama.. Jednou někoho zabijete a ten vydá 1000 slov o tom, jaká jste lama, místo toho, aby nasadil výbavu/vydělal si na ni a šel vás sejmout... Pořád jenom řeči, řeči, řeči... žádnej boj ale. Hrál jsem chvíli UK offik a tam se normálně stalo, že prostě borec přišel k rybáři a všechny tam sejmul. Nikdo z hráčů nenapsal ani slovo a prostě ho sejmuli. Opravdu zajímavá zkušenost. Vtip ale je, že podobně to bylo i na sINDICATE když to začínalo :D

Jsem proti ochranné zóně u skladu a podobným zákazům.

naprosto s tebou souhlasím,... tím že zabíjí lvl 100 malé postavy začínajících hráčů u skladu a jejich podpůrné skladové postavy cca lvl 10 určitě zvedná bojovnost hry :normal: . Dokonce si myslím že o co má daný hráč menší IQ o to víc se zvedne bojovnost hry :D :up:

Re: Ochranná zóna v okolí skladu

Napsal: čtv 30. bře 2017 12:02:19
od Tezzy
když mi někdo zabije shopku nebo malou dropku u skladu, jdu na jiné ch. když jde za mnou i tam, loguju si pvp daggera a dotyčný většinou uteče... eazy :D

Re: Ochranná zóna v okolí skladu

Napsal: čtv 30. bře 2017 12:20:05
od Pajik
Shamir píše:Ano, je to oživení hry. Hráč změní CH, jak napsal Cepino a třeba to už nebude žít jenom na CH1, ale možná i na CH2. Hráč kdyžtak přejde na CH2, nebo půjde do bakry... nebo třeba zavolá známýho z červené, at toho "šmejda" co tam ty pruty naházel, zabil..

I kdyby to oživení hry nebylo, má cenu se tímto zabývat, místo důlěžitějších problémů, než je tento ?
Cepino píše:Tuším, že toto konkrétně (házení žil kolem NPC a skladu) tým docela i trestá, tak že obrázky, pokud se mi to nelíbí, bych poslal na ticket.
Jinak jak psal kolega nade mnou, jsou 4 ch a určitě nejsou na všech nepřátelé, kteří by tě zabíjeli. V podstatě do dnes netuším, proč se téměř všichni snaží hrát nebo pohybovat na CH1. Ke spokojenému hraní netřeba kolem sebe 500 postav z nichž je 300 AFK. :-)
Chceš oživit jiné chčka? Sežeň lidi do této hry, není nás zde již příliš. Myslím, že toto omezení nebyla až tak velká úprava, daleko horší by byla konečně odladit swamp, který se pár let laguje tak, že hráči tam nevydrží vydělávat.
Hra je sice pvp, ale jsme lidi, raději si pokecám s hráči, než abych je naháněl a zabíjel, konec konců, od čeho je pak válka nebo cidonie. Jít do přitažlivky a zabíjet hráče... Představ si, že tě bude kosit 150tka a ty máš jen dropera, změníš ch a co tam? ta 150tka půjde za tebou (posledního hráče, co mi sundal droperku v přitažlivce jsem naháněl zhruba 2 hodiny, aby si to příště rozmyslel), co uděláš? Daného hráče jsem pak na serveru už nikdy neviděl a myslím, že tento velký rozdíl je již bohužel příliš znatelný. Obrana je prakticky vyloučena, pokud si udělá někdo fullky (jelikož nákladnost není taková jako pvp pořádná), aby ustál alespoň toho jednoho hráče, tak řešení je jednoduché, logne prostě jinou postavu a kropí to se 2 chary.
Myslím, že zde to "pvp hra" ztrácí pomalu smysl, komunita se z drtivé většiny srovnává, je zde méně a méně hráčů, takže je ke všemu dosti velká šance, že na druhé straně stojí tvůj dávný super kamarád (až na výjimky, všichni jistě vědí, které), tak proč všechny hned kosit, kor když ten druhý může dělat to samé a sníží si oba případný výdělek (trošku i ekonomické).

Nejen já sem chodíme na ekuru se odreagovat, nemáme potřebu vyvolávat hádky nebo se s někým mlátit, já osobně se lognu, pokecám s hráči, poradím malým začínajícím, občas jim pomůžu, když je právě někdo mlátí v přitažlivce. Avšak lognout se a strávit několik hodin nervováním se, protože někdo mi kropí dropera přičemž je úplně zbytečné jít na hlavní, neboť 1 vs 1 u lepších výbav nemá snad nikdy konečné řešení, to bych to asi už rovnou odinstaloval :)

Všichni chtějí oživit pvp, nicméně srovnatelné (stejné lvly ve war, svatá). Prostě tam, kde z toho někdo něco má.