Stránka 4 z 4

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: pát 14. črc 2017 17:51:53
od yatchman
Akine píše:Jsem jednoznačně PRO zjednodušení startu. Často mi lidi píšou, že začínají na ekuře a co mají dropovat a kde a za kolik to prodat a já se vážně snažím jim všem odpovídat aby zde zůstali, ale je to fakt vyčerpávající, s jednodušším startem a větším dropratem by se oni nemuseli ptát, já odpovídat a jistě by je hra s jednodušeji získanými věcmi z počátku více bavila. A věci +9 - proč ne, to už je opravdu jen maličkost přeci. :think:
Tohle je téma, na kterém se komunita nikdy nemá šanci shodnout. Jak už jsem psal dříve, za mě rozhodně ne.

Abych reagoval na tvůj příspěvek - Když si představím sebe jako začátečníka, který stáhnul Ekuru, aniž by věděl, co od ní má čekat a hned na začátku bych dostal věci +9, tak okamžitě vypínám, mažu, odinstalovávám a nikdy víc se nevrátím. Je rozdíl mezi "hrát" a "zahrát si"....takováto usnadnění hry by měnila koncept Ekury z "hrát" na "zahrát si" a nikdo přece nechceme změnit tento server na podřadný pseudoserver, kterých je přehršel.

Myslím si, že dobrý hráč, byť začátečník, právě ocení výzvy a snaží se je pokořit....a takové tu přece chceme.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: pát 14. črc 2017 21:53:03
od Anderson
yatchman píše:
Akine píše:Jsem jednoznačně PRO zjednodušení startu. Často mi lidi píšou, že začínají na ekuře a co mají dropovat a kde a za kolik to prodat a já se vážně snažím jim všem odpovídat aby zde zůstali, ale je to fakt vyčerpávající, s jednodušším startem a větším dropratem by se oni nemuseli ptát, já odpovídat a jistě by je hra s jednodušeji získanými věcmi z počátku více bavila. A věci +9 - proč ne, to už je opravdu jen maličkost přeci. :think:
Tohle je téma, na kterém se komunita nikdy nemá šanci shodnout. Jak už jsem psal dříve, za mě rozhodně ne.

Abych reagoval na tvůj příspěvek - Když si představím sebe jako začátečníka, který stáhnul Ekuru, aniž by věděl, co od ní má čekat a hned na začátku bych dostal věci +9, tak okamžitě vypínám, mažu, odinstalovávám a nikdy víc se nevrátím. Je rozdíl mezi "hrát" a "zahrát si"....takováto usnadnění hry by měnila koncept Ekury z "hrát" na "zahrát si" a nikdo přece nechceme změnit tento server na podřadný pseudoserver, kterých je přehršel.

Myslím si, že dobrý hráč, byť začátečník, právě ocení výzvy a snaží se je pokořit....a takové tu přece chceme.
V určitých bodoch máš pravdu, každopádne mi príde pritiahnuté za vlasy hlásať tvoj názor tak všeobecne a hlavne v množnom čísle (nechcemE, chcemE)
To že by si ty tú hru vymazal okamžite keby si videl že si dostal veci+9 neznamená, že by tak urobil každý, okrem toho, ciel je zaujať nových ľudí, nie teba (bez urážky samozrejme) aj keď viem čo si tým chcel povedať, len si to povedal dosť zlým spôsobom (resp. vyznel zle)...
Ja úprimne som nedávno začal hrať ale štýlom, že si sem prídem nachvílku, odovzdám biológa, keď tak zájdem swamp, ale tým to pre mňa začne aj končí, nesnažím sa to tu try hardiť 24/7.. Lenže tak to aj vyzerá, tá moja postava má minimálny progres (čo je samozrejme moja vina ja viem, keby u toho sedím xy hodín denne a zájdem zo 4 swampy za deň tak mám postavu niekde inde, ale tak isto aj môj rozum by bol niekde inde) ale čo tým chcem povedať..No, ak si zoberieme nováčka, je jedno či už nejakého čo má rád hardcore hry, alebo si len zahrá.. dovolím si tvrdiť že drvivá väčšina ľudí nemá záujem sa zastaviť na lvl30, ktorý sa tu dá naexpiť do pol hodiny.. Neviem ako pre teba, ale pre mňa je skôr demotivujúce nedávať takú banalitu ako je lúka so základnou výbavou a verím že málo ľudí má záujem zastavovať sa na každom jednom lvlil len preto, lebo nemá výbavu na ten ďalší lvl, na tých vyšších lvloch je to jasné, lenže nevidím dôvod prečo by bolo až tak prehnane nutné sa zastavovať na lvloch ako sú 30-75 ktoré je naexpiť otázkou pár hodín max... :)
Ak by sa návrh ešte doladil určite by som bol PRO, nie priamo s tými vecami+9, to trochu kazí dojem, ale ten yang alebo drop rate nejako poupraviť na začiatku a potom ho postupne znižovať + že by sa ošetrilo aby sa toho nedalo nejako rapídne zneužiť, to by rozhodne stálo za rozmýšlanie :)

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: pát 14. črc 2017 22:48:08
od Bellinna
Možná by pomohl systém "začátečníckých úkolů", který by provedl herní postavu hrou od samého začátku. Tím jsem chtěla říct, že by se hráč měl dovědět, kde je tržnice, postupně zjistit že lze sázet a sbírat bylinky, k čemu slouží zručnost atd. Potom na větších levelech jsou mapy jako - zaniklá, přitažlivka, kouzelný důl, Kerindor, Rokle, Swamp, Haegeron, Entarian, války říší. Za splnění úkolu by hráč dostal odměnu v podobně yangů.
Moje představa:
Obrázek Swamp
Blahopřeji ti k dosažení levelu 100. Teď tě čeká další výzva, která pro tebe určitě nebude lehká. Mapa, která je časově omezená se nachází na konci Chrámu útrapy, ale není to jen tak obyčejný chrám, musíš projít Královskou stezkou. Pro vstup je nezbytné mít Opičí krev, kterou získáš zabíjením opic v těžkém dungeonu. Až získáš Opičí krev, čeká tě na konci chrámu útrapy Strážce Swampu, který tě vpustí do mapy. V této mapě žijí zvířata, orkové, liliputi i ezoterici. Na každý druh příšer platí různý bonus. Čas, který ti na tuhle mapu mohu dát je 1 a půl hodiny. Pokud získáš hodnost ve válkách říší nebo hodnost z různých činností ve hře, ráda ti čas prodloužím. Ách, nebudu tě dál zdržovat .. už jsem toho řekla až moc.
Příjemnou zábavu ti přeje tým Ekury.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: stř 07. bře 2018 21:49:48
od CaptainFt
Ahoj, zde je jeden sepsaný návrh nevěděl jsem do jakého tématu zařadit tak využiji toto.
Tak jednalo by jse o průvodce ekurou - především by se zavedl průvodce možnými výdělky pro malé lvl, ktěří tu začínají -
mohla by jse v inventáři při vytvoření nové postavy objevit truhla, která by více méně přidala větrné boty, k tomu pár
zesilek a uhranutek - neprodejných. Truhla by byla určena do 30té úrovně postavy s tím že by odměny byly co deset lvl
takže 1-10-20-30 s tím že by vždy byla nějaká malá odměna buď zesilka a uhranutky nebo něco co uznáte za vhodné. Jakmile
by postava překročila 30tou úroveň objevily by se questy.
Který by blikaly v questech něco jako denní dárek (byly by jinak barevně odlišný než úkoly stávající a byla by možnost buď úkol
přijmout a nebo nepřijmout) úkolů by bylo více - na těžení rudy, rybaření, zabíjení polobosů a metinů
(bylo by to určené hlavně a max. pro 1. a 2. město.) Následně by od toho mohly být odvíjené další questy u těžení by to mohlo
po vykopání 100ks by se rozblikal nový úkol a to ten sežeň kámen +0,1,2 a společně s rudou a tuším 200k yang ho běž přetavit
k danému alchymistovi hráč by po splnění podmínek v inventáři obdržel port k dánemu alchymistovi a 1. přetavení rudy by bylo 100%.
Muselo by se povolit portování pomocí portů v 1. a 3. městě všech říších vzájemně. Hráč by při obdržení úkolu těžby musel
dostat buď krumpáč ihned do inventáře a nebo úkol dojdi za dřevorubcem do 2. města s tím že jakmile by došel k dřevorubci klikl
by na dřevorubce a v inventáři by se mu objevil krumpáč a pár yangů (10kk) s nějakým krátkým proslovem a případným portem do kouzelného
dolu :) možná by neuškodila i nějaká ta odměna v yangách (za dokončení úkolu 100kk - úkol by nebylo možno vícekrát jak jednou dokončit.
Rybaření - chyť 27 jakýchkoliv ryb vrať se k rybáři - odměna 25kk úkol by bylo možné opakovat donekonečna takže by úkol
prospěl i momentálním rybářům, byl by to další možný druh výdělku :).
Polobosové a metiny to snad není nutno vysvětlovat snad jen to že při potvrzením úkolu by se objevil výskyt, kde se polobosové
nachází tzv. by to zablikalo s názvem daného polobose podle místa, místa na mapě polobosů šlo znova zaktivovat do dokončení
úkolů takže při opětovném kliknutí na úkol by se objevily znova výskyty polobosů na mapě podle města v kterém se nacházíte
jestli v 1. a nebo v 2. to samé s metiny :).

Tak toť asi vše k návrhu, který by mohl o dost zlepšit hratelnost hry pro nově začínající.
Co si o tom myslíte jak kladný tak záporný názor napište pod téma. Ps. Je mi jasné že je to opravdu časově náročné, ale aspoň to zvažte.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: stř 16. kvě 2018 0:26:32
od malamira
Za mě jednoznačně ne původnímu návrhu. :-: Začít na ekuře není vůbec těžké.
Je to dva týdny co jsem sem dotáhl kamaráda, řekl mu kde má expit, kde má dropovat, a ať ze začátku neexpí na víc jak 57 lvl a udělá si k té postavě ještě buffa. Jelikož já jsem byl většinu času v práci tak ode mne zatim krom pár zesilek co jem našel ve skladu neviděl nic. Za dva týdny má už velmi slušnou výbavu jak na šamana (buff asi 87%) tak na dropa - předevčírem jsme se shodli, že je čas založit hlavní postavu a dneska už má na ,,hlavní" postavě naexpen nějaký 85 lvl :chunjo: - chce do swampu, takže počítám, že ještě tak 4-5 dní a je tam - bez nějaké mě větší pomoci se za 3 týdny dostane do nejvýdělečnější mapy už s celkem slušnou výbavou, a nemyslím si že je to nějaká extra dlouhá doba, kor když to porovnám s jinými F2P hrami (drakensang, LoL, a jiné moba hry žerou daleko víc času) :fight:
Takže nějaké zjednodušení ne, ale spíše lépší informovanost - dát například do úkolové oblasti quest nebo informační vývěsku kde expit, kam jít, popřípadě říct nováčkovi že existuje nějaké forum kde je xy návodů :+: :+:

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: stř 16. kvě 2018 15:21:32
od Beton
Za mě taky zásadně ne. Protože když si starší hráči vzpomenou jak jsme začínali, tak je dneska Ekura pro začínajícího hráče lehčí. Dostane prsten expu dostane zlodějky a už tu neběhá plno hráčů co jen zabíjeli ostatní. Už jsem tu jednou psala že za chvilku budou chtít věci s talikama +4 atd. A pokud je hra nebaví tak stejně brzo skončí. A udělat postavu na lv 65 je otázka jednoho dne.

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: čtv 17. kvě 2018 14:47:43
od MoravskyPepin
Abych řekl pravdu tak nevím proč spekulujete zase nad něčím co je vám úplně k ničemu.
Já nevím jestli vám přijde málo třeba drop z polobossů, pruty, bonusy. Takhle chcete nějáký yangrate, který vám je úplně k ničemu, když bych si vydělával pomocí dropu z polobossů. Na 35 WH a metiny.

Za mě veliké :-:

Re: Vyšší yang rate pro nižší levely a věci +9 ze startu

Napsal: stř 04. črc 2018 23:57:53
od Script
Vzhledem k výsledku ankety uzavírám.

:lock: