Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Napsal: čtv 25. kvě 2017 20:05:10
Ekura je velice propracovaný server, ale má jednu velkou vadu a tou je náročnost na čas. Ano, je super si pomalu udělat postavu, která je top a super, ale přecijen lidi už tolik metin nehraji, a když je chytne nostalgicka vášen, tak se k Ekuře nevrátí, jedině, že by tam měli postavu.
Upřímně, v době kdy jsem dostal BAN, a chtěl jsem začít odznova jsem si uvědomil, že takřka nerealne začít uplně odznova, kde bych se dostal do fáze hry, že bych mohl chodit války s tím, že budu někomu konkurovat.
Jednak si myslím, že chybou je i to, že je zde možnost 100% buffu, ale to je čiste subjektivní názor. Myslím si, kdyby byla nějaka možnost udělat to, že by se nedalo udelat full obrany na vše, nebo aspon v takove mire, že tam charakter ustoji všechny postavy, aniž by umřel, tak by to podle mě menilo situaci. Na začátku to bylo super, někdo jel full meče, někdo dyky, bylo to takove zajimave, věděl si, že ve válce někoho zabiješ. Ted je válka hlavně o tom, že stát vzadu a nechat "tanky" at to nasekaj a házet spelly zezadu a čekat, že jeden z tech spellu bude ten posledni. "Buff" z kralovskeho systemu jsou super, jen bych je ještě obohatil například o zvyšení šance na bezvedomi atd. Nemusi to bejt čistě kralovsky buff, ale buff, ktery by jste si vybrali na seřadišti.
Dále, chtělo by to opravdu nějakyho pruvodce, kterej by vás provedl po hře a myslim si, že by nebylo na škodu urychlit exp na 110lv, aby prave menší lvl mohli konkurovat, co se týče yangu topce, NEBO udelat neco, kde bude možne ziskat aspon 1/2 yangu zä stejnou dobu jako ve swampu, NEBO udelat neco, kam by mohli jen maly lvl, byli by to vcelku jednoduche na dokončení, a drop by byl prave například na vylepšení veci pro lvl 140+, aby se menší hrači dostali k yangum.
Upřímně, v době kdy jsem dostal BAN, a chtěl jsem začít odznova jsem si uvědomil, že takřka nerealne začít uplně odznova, kde bych se dostal do fáze hry, že bych mohl chodit války s tím, že budu někomu konkurovat.
Jednak si myslím, že chybou je i to, že je zde možnost 100% buffu, ale to je čiste subjektivní názor. Myslím si, kdyby byla nějaka možnost udělat to, že by se nedalo udelat full obrany na vše, nebo aspon v takove mire, že tam charakter ustoji všechny postavy, aniž by umřel, tak by to podle mě menilo situaci. Na začátku to bylo super, někdo jel full meče, někdo dyky, bylo to takove zajimave, věděl si, že ve válce někoho zabiješ. Ted je válka hlavně o tom, že stát vzadu a nechat "tanky" at to nasekaj a házet spelly zezadu a čekat, že jeden z tech spellu bude ten posledni. "Buff" z kralovskeho systemu jsou super, jen bych je ještě obohatil například o zvyšení šance na bezvedomi atd. Nemusi to bejt čistě kralovsky buff, ale buff, ktery by jste si vybrali na seřadišti.
Dále, chtělo by to opravdu nějakyho pruvodce, kterej by vás provedl po hře a myslim si, že by nebylo na škodu urychlit exp na 110lv, aby prave menší lvl mohli konkurovat, co se týče yangu topce, NEBO udelat neco, kde bude možne ziskat aspon 1/2 yangu zä stejnou dobu jako ve swampu, NEBO udelat neco, kam by mohli jen maly lvl, byli by to vcelku jednoduche na dokončení, a drop by byl prave například na vylepšení veci pro lvl 140+, aby se menší hrači dostali k yangum.