mám pocit, že většině se tato čuňačinka s žílami nezamlouvá, ovšem je tu pár individuí, kteří jsou patrně ze stejné říše, ba asi i znají původce, kteří si tuto prasárničku musí obhájit stůj co stůj. Co pro příště zaházet celou mapu a vůbec nebojovat? Vice se k tomu už asi vyjadřovat nebudu. Je to váš boj, vaše svědomí.
Re: Opakovaně ve válce žíly
Napsal: úte 04. zář 2012 12:33:39
od TenNejlepsi
Cepino píše:mám pocit, že většině se tato čuňačinka s žílami nezamlouvá, ovšem je tu pár individuí, kteří jsou patrně ze stejné říše, ba asi i znají původce, kteří si tuto prasárničku musí obhájit stůj co stůj. Co pro příště zaházet celou mapu a vůbec nebojovat? Vice se k tomu už asi vyjadřovat nebudu. Je to váš boj, vaše svědomí.
Už se mi to hromadí zatím jsem stihl nakoupit okolo 200 žil. Ještě párkrát zajdu draka pro přivolávače a bude to super
Re: Opakovaně ve válce žíly
Napsal: úte 04. zář 2012 14:23:23
od Dragon eye
Zdarec, nevím rpoč se to netrestá. Pamatuju si, že byly potrestaní ti co množily jezdeckou zvěř a toto je na stejné úrovni .
Re: Opakovaně ve válce žíly
Napsal: úte 04. zář 2012 16:11:41
od lordsword
Renegade2 píše:V pravé war, jakou pravou war myslíš. Dobu kamenou?, Středověk...... Když jde o to zachránit si život tak čest jde stranou.
Tu se o zivot nebojuje:)) Jen o ty CB a nekterym o ne jde vic nez o zazitek,ze hry a to je to co kazi war:)
A nekteri,proste jen kazi hru naschval:)
I kdyz filmy,stavalo se to:)) Taky si tam žíly nehazely do cesty
Re: Opakovaně ve válce žíly
Napsal: úte 04. zář 2012 16:21:15
od Ghibli
Žíly mě a nejen mě ve Válkách moc srandovní nepřijdou.
A pak se nemůžeme divit, proč už tu není Haegeron, když Saggi místo tvorby nových věcí musí na ty stávající dodatečně přidávat "děstské zábrany a pojistky".
Re: Opakovaně ve válce žíly
Napsal: úte 04. zář 2012 16:38:27
od Electrix
Ahoj, možná si teď někteří budete klepat na čelo, ale kdykoli byly ve válce žíly, nebo nějaký ten boss, tak mi to přišlo jenom jako příjemné zpestření bitevní vřavy a tak trošku už i válečné rutiny. V rozumném množství, které nezablokuje všechny přístupové cesty, proti tomu nic nemám. Klidně by se tam podobné věci mohly generovat i čas od času skriptem, ať se trošku změní to konstantní proudění "po přímce od spawnu ke spawnu" .
A jestli je to výhoda pro tu či onu říši by se dalo spekulovat. Výhoda je to především pro ty hráče, kteří se tomu dokáží přizpůsobit.
Nápad:
Představte si, že by si hra při započetí války zjistila, který hráč z každé říše v bitvě má nejvyšší hodnost. Tento hráč by pak mohl 1x za válku použít určitou "podporu dračího boha". Jednoduše by klikl na nějaké NPC na spawnu a pomocí nej by podporu spustil. Mohlo by to být cokoli, třeba náhodně naspawnovaný boss útočící jenom proti dvěma zbylým říším, zesílení obranných věží o 200% na 10 minut, zpomalení pohybu cizích říší na X minut o 20%, nebo třeba zvýšení útoku celé říši na 10 minut o 10%. Dovedl bych si představit i aktivní skill třeba ve stylu naspawnování nějaké "obranné věžičky" na určité místo, ta by pak léčila spolubojovníky (stejné kouzlo, jako ošetřit). A mohlo by to být náhodně, nebo třeba (na základě něčeho) i volitelné. Fantazii se meze nekladou. To je to tak špatný nápad? Já si myslím, že čím bude válka variabilnější, tím bude zábavnější .
P.S.: V téhle válce 1.9. jsem byl a žádné nesnesitelné množství jich nebylo. Dalo se to bez problému oběhnout po východní straně a při troše šikovnosti se dalo proběhnout i skrz.
EDIT-Ghibli:
A není to spíš tím, že když se někde objeví hromada žil, všichni hráči se stáhnou a ty pak nesleduješ tolik bitvu a všímáš si podobných detailů? Ono asi záleží na výkonu PC, ale já mám mlhu poměrně blízko po celou dobu války a pár stojících objektů na tom nic nezmění - právě naopak. Rozhodně je to nesrovnatelné s tou změnou mezi bitevní vřavou a relativně opuštěnými částmi mapy. Připouštím ale, že ne u každého to tak musí fungovat, i když mám zkušenost se siNDi na čtyřech různých strojích. I já bych byl radši jen za systémovou, ale ovlivnitelnou změnu, ale zatím to myslím nikdy hranice nepřekročilo. Pokud mám lagy u modrých poblíž spawnu, tak se prostě přesunu o kus dál, nevím co je na tom tak omezujícího hratelnost. Mapa je velká dost.
Re: Opakovaně ve válce žíly
Napsal: úte 04. zář 2012 16:55:57
od Ghibli
ElectriX - já v tom nevidím otázku přizpůsobivosti - spíš hratelonosti. Nevím, čím to je, ale když se kdekoliv objeví neskromné množství Žil, tak už je jedno jestli mám vypnuté názvy, chat a nevidím, kolik komu beru - já pak jen koukám, jak se to celé krásně zpomalý, zahalí mlhou a rozkouskuje na jednotlivé "diáky". To místo pak obíhám obloukem - což je nejspíš hlavní účel těch Žil.
Kdyby se na té mapě cokoliv dělo - nejsem vůbec proti - ale ze zkušeností bych radši, aby to byla "náhodná událost systému" než "dobrá vůle" kohokoliv z hráčů.
Ta mapa je plochá jak obsahem tak i "fyzicky" - nevadilo by ani, když by tam její tvůrce dolepil nějaké "terénní nerovnosti" nebo přidal "náhodnou událost".
EDIT - nápad.
Spoiler:
Tvůj nápad se mi moc líbí. Když jsem si dávno tomu hrál s myšlenkou, co by všechno mohlo být na Seřadišti, tak mě napadla představa, že by Vojevůdce měl možnost před Válkou pomocí nějaké NPC dát svým spolubojovníkům nějaký bonus. Něco ve stylu těch cechovních. Dál jsem to už moc nerozvíjel.
Představa Bosse spolubojovníka - to je hooodně dobrá myšlenka.
A s tou variabilností Válek taky souhlasím - vyprodukuje to větší zábavu a to je plus. A je jen škoda, že tu nemáme GM čistě pro Válku. Někoho, kdo by měnil mapy a i scénáře.
EDIT - ElectriX -
Spoiler:
Dvě tři Války zpátky někdo zasypal modrý resp opravdu hodně Žílama - tuším někdy v její poslední čtvrtině. Stál jsem někde u epicentra a bylo to - nebylo to dobré. Něco jako když vběhneš hned na začátku do Války. Mě se při prvním vběhnutí Válka strašně zpomalý a zasekává plus zamlží. V průběhu je to o něco lepší. Ale ty Žíly, když se k nim přiblížíš, jsou pak znát.
Přesun v rámci mapy někam jinam není problém - bohužel potom nemůžu být nablízku lidem z cechu, který bojují právě v těch místech. Ne že bych se sám bál - ale ztrácím týmovou podporu a naopak.
Žíly a počet. Není problém, když jich někdo vyhodí 5-10. I když nevím, jestli tak malé množství splní nějaký účel. Problém bude, až si někdo zkusí, co si ve Válkách může dovolit a zasype respawn.
Možná nějak upravit jejich používání (omezený počet vyvolání, omezené místa pro vyvolání) - i když - já bych, pokud jsou tu další hráči, kterým se při Válkách "vaří" PC, ty Žíly přeci jen nevyvolával.
Zbyde tu pak právě prostor pro řízené "sabotáže" pomocí Vojevůdce, který buď kouzlem nebo přivolaným Bossem znepříjemní protistranám Válku. Samozřejmě pokud by se ten nápad zrealizoval.