Stránka 4 z 7

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: pon 08. říj 2012 14:55:41
od lordsword
Ghibli píše:LOCO30 - Metin jako obchodní strategie? Zajímavý nápad... :lol:
Spoiler:
..ale vem si, máme tu pozemky, na kterých už stojí nevyužitá "manufaktura" v podobě cechovního kováře a alchymisty. Teď bysme snížili vylepšovací schopnost pergamenů na vylepšování a napálili cenu u měststkého kováře. Tím by hráč víc vylepšoval za dobrý poplatek u toho cechovního. Tavbu už mám na místě, ještě přidáme možnost přivolat konkrétní žílu, ať to máme hezky pohromadě. Přidáme na pozemek ještě Zahrádku s větší šancí něco vypěstovat a Jezírko s možností dát libovolnou násadu ryb a za 24 hodin udělat výlov. Ideální by bylo, když by šlo nakupovat nemovitosti v prvním a druhém městě a ty pak dál pronajímat. Běžní hráči by chodili bud kopat do dolů nebo lovit ryby nebo dropovat vybrané suroviny. Yangy by nepadali - to by každý dostával jako mzdu od svého zaměstnavatele (cechu) nebo za to, co by prodal. Kůň by byl vymoženost jen pro nejbohatší a teleportování by neexistovalo - na co, když by nebyl čas na nic jiného, než vydělávat a čas jsou yangy (peníze). Expení by neexistovalo - na co, když ostatní budou potřebovat maximálně krumpáč nebo prut.... doóóóst. Neberte to vážně. :lol: :lol:
Co s tím PvP?

Ano, nikdo nesmí nikoho do ničeho nutit - na druhou stranu tady MUSÍ BÝT PŘÍLEŽITOSTI k tomu, aby měl hráč šanci se vydat PvP cestou. Něco, co bude hráče MOTIVOVAT jít dělat i to PvP ve hře.

A bohužel, jinak, než že přiděláme něco z PvP do hry, to nepůjde.

I Statistiky na webu jsou součást PvP a nevím o nikom, kdo by byl proti nim, protože ho nutí do PvP.

Mám obavy - že některé navrhované věci "stojí a padají" na tom, že někteří z nás by tu rádi stihli "všechno na P", ale přitom k některým věcem nemají vztah, k jiným čas, k dalším vlastní schopnosti apod. - ALE - stejně se do nich sami nutí a pak to bohužel vypadá tak jak to vypadá. Znechucení. Rozčarování. A ve finále odpor k čemukoliv, co budeme chtít upravit, přidat nebo změnit. ;)
A nestaci to takhle? Kdo chce delat PvP a bavi ho tak ho dela.Nevim proc by to musely delat vsichni.To,ze vas PvP bavi tak se mydlete mezi sebou a netahejte a nenutte do toho PvM hrace.Prece tahle hra neni jen o PvP.
A komentova LOCA snad ani nema smysl.Je mi jasne,ze s real penezi a nonstop pristupem na comp neni potreba PvM :omg:

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: pon 08. říj 2012 19:22:18
od Ghibli
lordsword -
Spoiler:
já jsem pro, ale - stejně víš, že to nepůjde. Lidi se tady nutí sami do něčeho, do čeho nemusí a za to nemůže PvP. A na co nedosáhnou svým výkonem, to chtějí aspoň ovlivňovat svými slovy. Udělejme proto prostor PvP hráčům, kteří si ho dobrovolně vybrali a chtějí si ty věci patřičně zasloužit s dostatečnou odměnou. Půjde to? Tak schválně... ;)

Schválně kolik z PvM hráčů by zvedlo ruku pro návrh, aby bonus z Války šel jen těm, kdo si ho vybojovali. Pro ty, kdo tam prostě šli místo Swampu nebo Přitažlivky nebo dokonce místo pivka a telky a hodinu tam bušili do stejně "postižených" protihráčů. Pro mě je tahle představa úplně přirozená - ale na druhou stranu by se Války vytratily z povědomí PvM hráčů, protože ti vnímají Válku a tedy PvP aspoň přes tenhle bonus (pokud je nějaký bonus). :)

Nebo až budu tlačit k Saggimu návrh, aby všem, co chodí Války, každá říše proplácela žold, protože každá sranda a i to válčení něco stojí a pokud mám utrhnout lidi ze Swampu, že ten žold nemůže být rozhodně žádná almužna. No a schválně kolik z PvM hráčů bude pro to, aby se někomu cizímu za něco, co PvM hráče vůbec nezajímá, platilo?

Ve finále nejde ani tak o to, kdo tu ruku nezvedne - problém nastává s tím, že PvM, byť jim mají být PvP oblasti ukradené, tak naopak tu ruku zvednou proti všemu, co je v zájmu PvP hráčů.

Já nechci dělat tlustou čáru - tady pocuď je PvM a ocuď je to pro PvP - lepší je mít obě kategorie pěkně vedle sebe, aby PvM hráči měli lepší možnosti vklouznout do PvP a nečekat, až budou 110+ s hotovým biologem. :up:

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: pon 08. říj 2012 20:05:39
od lordsword
Ghibli píše:lordsword -
Spoiler:
já jsem pro, ale - stejně víš, že to nepůjde. Lidi se tady nutí sami do něčeho, do čeho nemusí a za to nemůže PvP. A na co nedosáhnou svým výkonem, to chtějí aspoň ovlivňovat svými slovy. Udělejme proto prostor PvP hráčům, kteří si ho dobrovolně vybrali a chtějí si ty věci patřičně zasloužit s dostatečnou odměnou. Půjde to? Tak schválně... ;)

Schválně kolik z PvM hráčů by zvedlo ruku pro návrh, aby bonus z Války šel jen těm, kdo si ho vybojovali. Pro ty, kdo tam prostě šli místo Swampu nebo Přitažlivky nebo dokonce místo pivka a telky a hodinu tam bušili do stejně "postižených" protihráčů. Pro mě je tahle představa úplně přirozená - ale na druhou stranu by se Války vytratily z povědomí PvM hráčů, protože ti vnímají Válku a tedy PvP aspoň přes tenhle bonus (pokud je nějaký bonus). :)

Nebo až budu tlačit k Saggimu návrh, aby všem, co chodí Války, každá říše proplácela žold, protože každá sranda a i to válčení něco stojí a pokud mám utrhnout lidi ze Swampu, že ten žold nemůže být rozhodně žádná almužna. No a schválně kolik z PvM hráčů bude pro to, aby se někomu cizímu za něco, co PvM hráče vůbec nezajímá, platilo?

Ve finále nejde ani tak o to, kdo tu ruku nezvedne - problém nastává s tím, že PvM, byť jim mají být PvP oblasti ukradené, tak naopak tu ruku zvednou proti všemu, co je v zájmu PvP hráčů.

Já nechci dělat tlustou čáru - tady pocuď je PvM a ocuď je to pro PvP - lepší je mít obě kategorie pěkně vedle sebe, aby PvM hráči měli lepší možnosti vklouznout do PvP a nečekat, až budou 110+ s hotovým biologem. :up:

Vsak v pohode.Klidne si to PvP delejte,ale nenutte ho ostatnim.A bonusy za war risi? Celou dobu co hraju sem je nepotreboval,nebo byly spis ke skode.Driv sem byl v Jinno a byly neustale 3,takze bez bonusu a pak sem sel do Chunjo a opet celou doby 3:) Takze me osobne bonusy netrapi.Kdyz se mi bude chtit a budu mit cas tak do te war zajdu.I driv sem tam chodil a bavilo me to.Ale poslouchat nadavky i od vlastnich? Vsak si tam bojujte a kliden at Saggi udela bonusy jen pro ty co tam valci:)
Ale tohle team je o odebirani pozemku a myslim,ze je zatim dostatecne a Saggi ted urcite nema cas na jine veci,nez se venovat novym vecem.

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: pon 08. říj 2012 21:22:57
od LOCO30
Teď ať mi někdo vysvětlí rozdíl mezi karmou, biologem, zručností a např. Ghibliho návrhem ohledně pozemků.
Karma-chceš- nechceš dělat
Biolog- to samé
Zručnost-to samé
Ghibliho návrh-chceš-nechceš pozemek
Není to stejný? Nikdo nikoho nikam nenutí. Nechci bojovat tak nebude pozemek. Nechci mlátit esence tak nebude karma. Mě to přijde stejný. Asi tomu nerozumím :think:

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: pon 08. říj 2012 21:48:59
od lordsword
LOCO30 píše:Teď ať mi někdo vysvětlí rozdíl mezi karmou, biologem, zručností a např. Ghibliho návrhem ohledně pozemků.
Karma-chceš- nechceš dělat
Biolog- to samé
Zručnost-to samé
Ghibliho návrh-chceš-nechceš pozemek
Není to stejný? Nikdo nikoho nikam nenutí. Nechci bojovat tak nebude pozemek. Nechci mlátit esence tak nebude karma. Mě to přijde stejný. Asi tomu nerozumím :think:
jednoduse.Pozemky se nedropuji.Staci to?
Ale abys nerekl,tak je rozdil v tom,ze kdyz dodelas karmu,biologa,zrucnost,tak uz ti ta odmena za to zustane a nemusis ji porad obhajovat.Nehlede,ze pozemek je pro cech ryze esteticky,zadny majlant na tom nevytriskate.

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: pon 08. říj 2012 22:30:57
od LOCO30
Já to stejně pořád nechápu :lol: Nutí mě Ghibliho návrh k něčemu jinému než karma, biolog atd? Buď to chci mít, tak to dělám. Nebo to mít nechci, tak to nedělám? Je to jen volba, co chci a co nechci. Tak proč je to takoví problém? :think:

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: úte 09. říj 2012 10:15:45
od BloodRayne
;)
lordsword píše:
LOCO30 píše:
Ghibli píše:lordsword - málem bych zapomněl reagovat. Je to delší, takže to schováme...
Spoiler:
Já to vidím naopak - Válkou tady není posuzováno skoro nic. Ano, 24h bonusy za Válku pro vítězné říše a vlastně Císařské body, které si hráč může stejně tak získat ve Svaté a k tomu odpovídající hodnosti. Takže z Válek tady nemáme nic extra, co by dál zasahovalo do hry – a to už nemluvím na cechovní úrovni.

Když bychom brali hru vážněji, tak Cechovní pozemky leží na území říše a bude to právě říše, kdo bude rozhodovat o odměňování hráče pozemkem. No a logicky – uděláš nějakou práci pro říši (třeba účast ve Válkách) a říše se ti za to odmění. Na tom není nic špatného, že by se účast jednotlivců na kolektivním snažení měla odměňovat víc, než snaha jednotlivce si něco udělat pro sebe.

Chování hráčů ve Válkách nezměníme. Ani mě taky nebaví číst, když si někdo „uleví“ do chatu nebo rovnou do PM – na druhou stranu to není každou Válku a taky dřív nebo později na každého jednou dojde. A kdyby ne, tak oprášíme návrh od LOCO30 (stop PM a stop chat) a budeme ve Válkách kolektivně mlčet.

A že se uvolnilo se dost pozemků? Dost - to je kolik? Nemusíme vytahovat přesná čísla – odpovězme si na jednoduchou otázku: převyšuje nabídka volných cechovních pozemků poptávku nových cechů anebo je to naopak? Já vidím tohle téma a ty předešlé jako známku toho, že je to pořád málo. Takže i DOST je pořád MÁLO.

Jaké jsou vlastně součastné šance začínajícího cechu na pozemek? Nejsou nulové – ale spíše jako výsměch aktivním hráčům – i sebevíc aktivní (herně aktivní) hráči v cechu se můžou leda modlit, aby to někoho s pozemkem přestalo bavit a pak tu byl v pravý čas i vůdce nového cechu, anebo shánějí nějakou dobrou známost, která by je přivedla k majiteli pozemku.

Navíc součastné pravidlo o cechovních pozemcích se v extrémních případech zbytečně a nebezpečně střetává s pravidly hry :!: Hráč-vůdce, aby svému cechu zachránil pozemek v momentě, kdy nemůže po několik měsíců na Ekuru, tak je nucen pustit někoho na svůj účet, aby dotyčný mohl aktualizovat jeho status (= na aktivní). Přitom, když pak náhodou nějaký zlodějíček vůdcovský účet „vyluxuje“, tak se ze Supportu dozví hráč-vůdce jen: „promiňte, ale poskytl jste druhé straně své přihlašovací údaje a tímto ztrácíte podporu na řešení jakéhokoliv vykradení“.

A hra by měla svými pravidly problémům předcházet a ne je pomáhat vytvářet. :idea:

Fajn ani není to, že většinu práce a povinností okolo cechu tady odnáší jednotlivec = vůdce. A přitom je cech de facto seskupení hráčů, kteří se sešli i za tím, aby si mohli navzájem pomáhat = tak proč by si neměli pomáhat i v tom, jak udržet cechu pozemek, když je to i v jejich společném zájmu?

ZÁVĚR: tenhle nápad poladím, otestuju na okolí a šup do NÁVRHŮ. Nejsem proti, aby tam bylo něco z PvM pro PvM zaměřené cechy = takže jestli máš nebo máte chuť, zkuste na něco přijít, čím by se mohlo to hodnocení obohatit… A proč to celé? Kdo něco chce, bude muset něco dokázat. Kdo chce Level, expí, kdo chce Věhlas, makamituje, bylinkuje, apod. Na tom není nic složitého a funguje to i v praxi. Takže kdo chce pozemek - si na něj může buď počkat - nebo vyvine aktivity prospěšné jak hře tak hráčům a dostane ho. Osobně nikoho do ničeho nenutím - chci jen víc pro aktivní hráče. ;)

PS: cokoliv nového samozřejmě počká, až dostaneme celý datadisk do hry – ale zároveň nemůžeme otálet a čekat a čekat – lidi přicházejí a odcházejí, a i když odcházení nezabráníme, je na čase podporovat to, co nám tu ty hráče udrží. :idea: No a podle mého měřítka je jedním z nejsilnějších držáků na Ekuře dobrý kolektiv spoluhráčů = dobře fungující cech. A pozemek je jedním z příjemných„tmelů“ kolektivu.
No pěkně sepsané, ale jakmile zde do něčeho zapojíš PVP, tak je to špatně ;) A důvod? Nvm, nechápu, nerozumím proč.
Asi proto, že nutit hráče expit, odevzdávat věci, plnit úkoly je normální, ale nutit hráče bojovat je pro spoustu hráčů nenormální. A to se ještě opovažujeme do toho pléct kolektivní boje. To už je moc :lol:
A neni to treba tim,ze z expeni ma lv,s dropovani penize a i ten exp a z odevzdavani sili postava?
Jinak stejne porad nevidim jaka je vyhoda vubec pozemek mit.Snad jen ta duchovni,jinak nic.Driv jsme nemely vubec sanci na pozemek a diky Saggiho uprave se nejake uvolnily.
A co vim,tak sam psal,ze se budou delat dalsi pozemky.

Ale nejvic me dostava,jak hraci,kteri maji ve hre vse hotove a nudi se,tak porad rypaji do PvP,ktere je defakto diky nim tak dole.
Kdyz uz proste pochopite,ze lidi PvP musi bavit a ne je k tomu nutit,at uz cimkoliv.pak uz hra prestava byt zabavna.
Uz ted se toho odevzdava hodne a to zabira mraky casu a kort tem co nejsou noliferi.
U Ghibliho to jeste beru.ten by nejradsi predelal celou hru na ukoly,hadanky a povinosti.Je to holt jeho zajem a natura,ale tech cervenych co jen kazily hru(oni moc dobre vedi,kteri) to uz fakt nechapu.At proste tahnou nekam a udelaji si svuj server,kde se muzou mlatit od rana do vecera :omg:

Ty už si vážně přehnanej, na každý sebelepší nápad začneš nadávat na udajné "nolifery a podobně..
Dej si facku a táhni si na nakej Fun privát kde nemusíš nic dělat, pečený holuby do huby a 150 lv za 2 dny..


A ted čistě k tématu, Ghibliho navrh se mi libí, aspon by měly šanci získat pozemek i ty aktivnější cechy, jen když si vemu u nás v červené tak nejvíce aktivní cechy BS, Psanci, OldDogs jsou bez pozemku, proč? No třeba proto, že jden nejmenovaný cech který je aktivní max 4 hráči koupil na začátku sindi 4 až 5 pozemku a ted si jen aby o ně nepřišli logují své bufy a jiné vedlejší "vůdce cechu" aby o ně nepřišly?Tochu ujeté ne?A kdo tam chodí valky?Jen jeden a drží tolik pozemku..Kdežto s jiných cechu chodí třeba skoro všichni na valky, učastnují se cech valek, stale v těchto cechach je online prostě aktivní hráči.
Takže Ghibliho navrh spojit to s válkou říší( např) je velice dobrej, pač když tento cech válčí, reprezentuje říši má přeci právo na pozemek né?A ne ti co se lognou jednou za 3 měsíce ;) :shock:


Ještě detail k Mansaříkovi, Locovu postavu mám já v merku už tak třičtvrtě roku, za tu dobu tam nepřibyly, žádné finace (sd) co sem tam sama nevidělala v Bm( to je k těm finacím) Jeho stálej přístup na PC je asi takovej, že tu je tak 1x 2x za den na zasazení bylinek a nebo 30 minut jednou za tyden na válku.Takže zase lži a pomluvi...
Nech si kecy v kleci a přestan už lhát :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: úte 09. říj 2012 10:33:02
od jorici
inac pokail viem ta sa mali sa pridavat mapy z cechovnimi pozemky a zas cosa tice pvcka niektori zas sa sklamali z pvp suboju nakolko dali xkkk na pretacanie aj tak to nestaci su casnej dobe tak ako ja su radsej pvm nez pvp ale to neznamena ze pvpcko nemam ono to moje pvpcko nigdi ne dorobym nakolko furt nestaci na podaktorich to je umna kruta pravda.

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: úte 09. říj 2012 12:13:52
od xR3Dx
Napadla mě jedna zajímavá věc (možná jen zajímavá pro mě :D )

Co třeba aby byl bodový systém v cechovních válkách a za ty body by byly pozemky? Příklad: za každou válku by byl 1 bod, za vyhranou 2. Na pozemek by bylo potřeba 100 bodů. Cech který by dosáhl 100+ bodů by měl tedy nárok na pozemek a jak mile by se nějaky uvolnil mohl by ho mít jen ten cech který dosáhl potřebných bodů. Body by se každý měsíc nulovaly.
A s tím souvisí i další věc. Třeba zavést Boj o vlajku. Vlajky by byly 3. Byly by to normální války jen by třeba 3 nejlepší cechy ( s největěším počtem bodů) získaly vlajku. Vlajka by měla své výhody, které by platili jen pro členy cechu. Vlajka I. 10% BZK, II. 10% drop, III. 10% Yang. To jakou by cech získal vlajku by bylo náhodné. Vlajka by byla vždy na měsíc a po měsíci by zmizela, teda pokud by se cech opět nedostal mezi 3 nej.

Myslím že by to oživilo cechy a hráči by měly dobrý důvod spolupracovat.

Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.

Napsal: úte 09. říj 2012 13:43:46
od lordsword
BloodRayne píše: Ty už si vážně přehnanej, na každý sebelepší nápad začneš nadávat na udajné "nolifery a podobně..
Dej si facku a táhni si na nakej Fun privát kde nemusíš nic dělat, pečený holuby do huby a 150 lv za 2 dny..


A ted čistě k tématu, Ghibliho navrh se mi libí, aspon by měly šanci získat pozemek i ty aktivnější cechy, jen když si vemu u nás v červené tak nejvíce aktivní cechy BS, Psanci, OldDogs jsou bez pozemku, proč? No třeba proto, že jden nejmenovaný cech který je aktivní max 4 hráči koupil na začátku sindi 4 až 5 pozemku a ted si jen aby o ně nepřišli logují své bufy a jiné vedlejší "vůdce cechu" aby o ně nepřišly?Tochu ujeté ne?A kdo tam chodí valky?Jen jeden a drží tolik pozemku..Kdežto s jiných cechu chodí třeba skoro všichni na valky, učastnují se cech valek, stale v těchto cechach je online prostě aktivní hráči.
Takže Ghibliho navrh spojit to s válkou říší( např) je velice dobrej, pač když tento cech válčí, reprezentuje říši má přeci právo na pozemek né?A ne ti co se lognou jednou za 3 měsíce ;) :shock:


Ještě detail k Mansaříkovi, Locovu postavu mám já v merku už tak třičtvrtě roku, za tu dobu tam nepřibyly, žádné finace (sd) co sem tam sama nevidělala v Bm( to je k těm finacím) Jeho stálej přístup na PC je asi takovej, že tu je tak 1x 2x za den na zasazení bylinek a nebo 30 minut jednou za tyden na válku.Takže zase lži a pomluvi...
Nech si kecy v kleci a přestan už lhát :!: :!: :!: :!: :!: :!:
precti si nejdriv co psal LOCO a pak me komentuj.Bavily jsme se o zacatku serveru.Jinak my jsme pozemek zikaly az po roce hrani a to jen diky Saggiho uprave.Jinak nevim co tu porad meles o lhani.A co vim tak o tom jak ty si sazis bylinky na jeho sem nikdy nepsal.Vsak si tu mudrujte jak chcete,me uz to nezajima.