Stránka 32 z 35

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 13:50:50
od tyranka
A jak se dostanu se 129 do svaté prosím. Děkuji

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 13:55:55
od Lois
tyranka píše:A jak se dostanu se 129 do svaté prosím. Děkuji
Přes toho týpka za hradbama, jakoby směrem k biologovi. Nevzpomenu, jak se jmenuje, na offiku zadával tu doplňovačku třebas.

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 14:00:21
od tyranka
Velitel mi vypíše pouze stav ve svaté ale dovnitř mě nepustí.

E: škoda je to na CB tak smůla testovat se nebude

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 14:03:11
od Lois
tyranka píše:Velitel mi vypíše pouze stav ve svaté ale dovnitř mě nepustí.

E: škoda je to na CB tak smůla testovat se nebude
Zřejmě je tam nějaké minimum pro vstup, ale to by právě i u něj mělo jít zakoupit... jestli tam tahle možnost ale chybí :(

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 14:09:04
od tyranka
Saggi prosím, nešlo by na to testování nastavit CB pro vstup, nebo udělat vstup bez CB. Každý nechodí od začátku do válek a CB prostě nemá. Chtěli jsme se jít podívat a něco vyzkoušet, ale prostě bez CB to nejde . ŠKODA :(

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 16:52:50
od myketison
Zdravím mate někdo otestováno jaké bony platijou v Cidonii ?? Skoušel sem snad vše a nic :-)

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 18:23:44
od Clon3D
GG tak právě ted podle mě ekura končí - ten test server teda rychle upadl - nečekaně. ;-) To chci vidět kolik pak přijde do waru říší lidí a kolik se jich vůbec na starý server logne... :-D
http://www.ekura.cz/aktuality-detaily.p ... 33&id=1139

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 19:16:11
od ori
myketison píše:Zdravím mate někdo otestováno jaké bony platijou v Cidonii ?? Skoušel sem snad vše a nic :-)
stačí jen číst
MegaSuraS píše:
.........bonus do cidonie unk. type 82
dodatek: ze strážce říše nepadne nic :what?:

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 20:30:29
od Ghibli
Saggitarius - nejdřív bych měl za nás testovače jako vždycky nějaké prosby o věci, co by nám usnadnily testování. A jelikož pocházím ze skromných poměrů, tak těch přání není moc - asi jen 30...
Spoiler:
Nejde dodatečně Sinfortii přejmenovat na TESTSERVER? Protože lidi, co nečtou (a že jich je) si to pak pletou s tím, že už je tu Nový server (Sinfortia). Mě to nevadí, ale asi si pak užijete, až se někteří budou marně domáhat přes ticket výbavy, kterou měnili s někým přes Ekuru apod. ;)

Moc by testovačům pomohly zase ty Pruty 100mil u Skladníka za 100 yangů, jak už tady jedno byly (...někdo určitě přetočil na minulé testování bonusů výbavu a teď se to pro potřeby nové mapy a nových mobů přetáčí znova)

Pak by to chtělo přidat do Nabídky u Skladníka Zlodějské rukavice - ať můžeme vyzkoušet, jak se s nimi dropují např. Sidonijské písky (jestli to má vliv a jak moc).

Dále nejde koupit Krev u Skladníka. Krev má cenu "0", ale i když mám yangy v inventáři, tak mi to napíše "Nedostatek yangů".

Potom by bylo fajn, kdyby u NPC Velitel, které vpouští do Mapy Kolonie Cidonia, měl možnost dobíjet hráči CB - jednak proto, jak už tu psala tyranka, aby se tam testovači bez CB mohli vůbec dostat (ani můj záložní aurák neměl šanci vstoupit do nové mapy) a taky aby se mohly otestovat ty nové věcičky u NPC Strážce města (Raznici a Licenci ušlechtilosti). Takže nabíjet minimálně za 1000 CB a tohle množství už je natolik luxusní, že hráči, co budou testovat PvP mezi sebou, nemusí, co chvíli odbíhat, dobíjet CB a zase se vracet.
Testování mapy (Kolonie Sidonia)
Spoiler:
- stejně jako GurenaimeYuraki jsem zjistil, že je zabugovaný most u Respawnu říše Chunjo. Prostě běžím po zemi z boku k Mostu a když dorazím až k němu, tak mě to automaticky vyhodí na Most. Ten samý most je u Jinno a tam to nedělá problémy. U Shinsoo není žádný most.

- stejně jako GurenaimeYuraki jsem přišel na nefungující textury "Schodiště", co je v Severozápadním cípu Mapy. Tam jsou dokonce dvě schodiště nad sebou.... víc obrázky:
Obrázek

Obrázek


- jen jednou jsem se zasekl na koni v mapě ... víc obrázek ... ale stačilo seskočit z koně, popoběhnout a zase se rozjet.
Obrázek
Testování dropu (Kolonie Sidonia)
Spoiler:
Přiznám se, že tady jsem pohořel. Nakopat Krystaly nebyl problém. Horší to bylo u Písků. Moje 110lvl na příšerách typu A po hodině neměla ani jeden Písek. A to má 40% na drop ve věcech a Prémium a Moby brala po jednotlivých skupinkách. Moje 141lvl na příšerách typu B dropnula JEDEN Písek po cca 30 minutách, se Zlodějkou a 40% na drop. Pro 141 nebyl problém naplášťovat víc skupinek (ale ne Bosse). POZITIVNÍ PRO HRÁČE DĚLAJÍCÍ KARMU JE, ŽE MI S HLAVNÍ POSTAVOU ZA TU DOBU SPADLY DVĚ ESENCE - Modrá a Stříbná. :up: No a pak ještě pár zbraní a nějaká ta runa.

Ale já mám Karmu hotovou - já bych radši ten Písek. Buď nemám štěstí a nebo ty levely jsou pro drop dost vysoko (nebo nízko). A nebo se WP jako droper na tenhle typ mapy nehodí (obdoba Kerindoru).

K výrobě Spinelů nebo Leštěných Tavenin jsem se bohužel ještě nedostal.
Návrhy, Připomínky, Dojmy atd. (Kolonie Sidonia)
Spoiler:
1.) Mapa - je fajn, že Mobíci jsou po okrajových částech mapy a že je tak Centrální část se zeleným trávníkem čistá a vhodná k případným bojům (pokud tam ty moby někdo nenatáhne). A co se týče velikosti - uvidíme, jak se nakonec tahle mapa podaří naplnit.

2.) Mobové - bude větší rozpětí levelů? A nebo pro jaké PvM levely hráčů je mapa cílená? A vlastně i celá Velká Svatá? Nějak mě mrazí při představě, že si sem dělám BM suru level 130-135, která ale bude potřebovat nejen výbavu a schopnosti na PvM.

1.) NPC Obránci - bylo by možné udělat to, aby hráč ze stejné říše, jako jsou tyhle NPC, na ně nemohl zaútočit? Přijde mi škoda, když by mě na Cidonii potkal hráč z cizí říše, zaútočil na mě, já bych na něj natáhl tyhle "moby" a pak nechtěně do jedno z nich seknul - a šli by po mě všichni najednou (vlastní NPC i protivník). Další věc u Obránců - nešlo by, aby se zdržovali jen v blízkosti respawnu a neputovali celou mapou? Čekám u respawnu tuhé boje a nevěřím, že jen Sloupy udrží ostatní v dostatečné vzdálenosti.

2.) Sloupy u Respawnu - Buffka dává WP i sobě 101,7% Požehnání. Ona v povzdálí udrží "útok" Sloupu jen se stuny, WP zhruba ve stejné vzdálenosti to bere ránou cca 700 i přes buff a zároveň mi to dává Zpomalení na cca 20sec. Když se přiblížím až moc blízko, tak dostanu smrtící ránu.

Nechci vymýšlet teorie, jak ve větším množství hráčů, kteří drží Sloupy a těch, co ještě v dostatečné vzdálenosti dokážou dostřelit na Respawn, kde pak zabíjí oživující se postavy s 50ti ZB... ale i mě se podařilo jednou projet všemy Sloupy až do centra (kde mě to pak zabilo) - nešlo by místo Zpomalení do těch Sloupů namontovat Zrušit kouzlo?

100% Zruško je jediné kouzlo, které zaručí, že nikdo neudrží Sloupy na tři rány a tak šance na "průlom" první obranné linie je nulová - a hráči aspoň mají absolutní klid na oživení.

3. Dobíjení CB a NPC Velitel - věřím, že to nebyl úmysl, když ta nabídka u něj zmizela, protože jinak to beru jen jako překážku ke vstupu do Svaté. A hlavně pro PvM hráče, které tam potřebujeme. Je fajn, že by nám to natlačilo potencionální hráče do Válek, co potřebují první CB ke vstupu - na druhou stranu hráč, co si v sobotu v půl deváté večer usmyslí, že chce jít dropovat s novou postavou do Svaté, tak má čekat až do úterý večer na Válku říší?

4. Kupování předmětů za CB - předpokládám za minimální částky a jen symbolické věci. Pokud se teda nechystá nějaká revoluce v získávání CB (místo tří CB za zabití pět apod.) a nebo jak se vlastně budou odečítat CB při koupi předmětu ve hře? Bude to mít vliv na hodnotu, kterou má hráč na webu ve statistikách? Pokud nebude, tak jsem rád, že se zachová "historická" vazba na to, kdo tady a jak hrál v PvP (díky žebříčku hráčů podle CB). A budu rád, když ty nákupy neovlivní ani to, jakou kdo má získat v daném týdnu Hodnost.

5. Velká svatá - ale co malá svatá - co je připraveného z novinek v PvP pro ty menší? Leštěné Taveniny... vím, neměl jsem je ještě v ruce, ale nebudou doufám jen do zdobenek či dračích šperků - strašně nerad poslouchám, že opět boostujeme výbavu čelní PvP skupiny a tím tak děláme ještě větší "propast" mezi těmi, co přijdou dneska a chtěli by se zapojit do bojů a mít z toho když ne CB, tak aspoň dobrý pocit a těmi, co jsou dávno za vodou.

6. Celkové hodnocení Kolonie Sidonia - nedělám, ani z prvního dojmu. U spoustu věcí nevím detaily a i když mám z některých dojmů "kalhoty dole", tak budu radši, když se mi tu za ně ostatní vysmějou, než abysme se pak dodatečně a hlasitě "divili". Sidonia by každopádně potřebovala větší testovací zátěž, protože potkat tam někoho je teď fakt zázrak.

Na druhou stranu musím přiznat, že ze zásady nezabíjím cizí dropery. Ani dneska ve Swampu, ani v Přitažlivce, ani v Kerindoru. A ani zítra za CB. No....., možná změním názor.... když.... když mi třeba dotyčný droper "neřekne básničku" nebo nepoví, jaké je "Heslo dne (WP SURA BEST)". :wannafight: :lol:

Takže držme Kolonii Sidonia palce, aby se kvalitně doladila a tím pak rozšířila řady PvP hráčů a zároveň aby nenaštvala ještě víc většinovou PvM komunitu (= že je zase do toho nutíme). :up:
Clon3D - však už bylo na čase, protože si o tom už i u nás vrabci cvrlikají na střeše. :) Každopádně to vidím na výměnu rolí = doteď Sinfortia testovala pro Ekuru a třeba už od zítra bude Ekura testovat pro Sinfortii (pokud platí to přednostní právo na novinky). A doživotně. ;)

A ty Války říší? Však na Ekuře v Úterý, Čtvrtek a Sobotu a na Sinfortii v Pondělí, Středu a Pátek - a užijeme si PvP ažaž. :lol:

Re: Sinfortia - Testovací server

Napsal: pon 06. kvě 2013 22:35:13
od HonzaM
Ghibli píše: A ty Války říší? Však na Ekuře v Úterý, Čtvrtek a Sobotu a na Sinfortii v Pondělí, Středu a Pátek - a užijeme si PvP ažaž. :lol:
Povíme si, až vás tam za měsíc bude běhat všeho všudy 5 :P