1.) Mapa - je fajn, že Mobíci jsou po okrajových částech mapy a že je tak Centrální část se zeleným trávníkem čistá a vhodná k případným bojům (pokud tam ty moby někdo nenatáhne). A co se týče velikosti - uvidíme, jak se nakonec tahle mapa podaří naplnit.
2.) Mobové - bude větší rozpětí levelů? A nebo pro jaké PvM levely hráčů je mapa cílená? A vlastně i celá Velká Svatá? Nějak mě mrazí při představě, že si sem dělám BM suru level 130-135, která ale bude potřebovat nejen výbavu a schopnosti na PvM.
1.) NPC Obránci - bylo by možné udělat to, aby hráč ze stejné říše, jako jsou tyhle NPC, na ně nemohl zaútočit? Přijde mi škoda, když by mě na Cidonii potkal hráč z cizí říše, zaútočil na mě, já bych na něj natáhl tyhle "moby" a pak nechtěně do jedno z nich seknul - a šli by po mě všichni najednou (vlastní NPC i protivník). Další věc u Obránců - nešlo by, aby se zdržovali jen v blízkosti respawnu a neputovali celou mapou? Čekám u respawnu tuhé boje a nevěřím, že jen Sloupy udrží ostatní v dostatečné vzdálenosti.
2.) Sloupy u Respawnu - Buffka dává WP i sobě 101,7% Požehnání. Ona v povzdálí udrží "útok" Sloupu jen se stuny, WP zhruba ve stejné vzdálenosti to bere ránou cca 700 i přes buff a zároveň mi to dává Zpomalení na cca 20sec. Když se přiblížím až moc blízko, tak dostanu smrtící ránu.
Nechci vymýšlet teorie, jak ve větším množství hráčů, kteří drží Sloupy a těch, co ještě v dostatečné vzdálenosti dokážou dostřelit na Respawn, kde pak zabíjí oživující se postavy s 50ti ZB... ale i mě se podařilo jednou projet všemy Sloupy až do centra (kde mě to pak zabilo) - nešlo by místo Zpomalení do těch Sloupů namontovat Zrušit kouzlo?
100% Zruško je jediné kouzlo, které zaručí, že nikdo neudrží Sloupy na tři rány a tak šance na "průlom" první obranné linie je nulová - a hráči aspoň mají absolutní klid na oživení.
3. Dobíjení CB a NPC Velitel - věřím, že to nebyl úmysl, když ta nabídka u něj zmizela, protože jinak to beru jen jako překážku ke vstupu do Svaté. A hlavně pro PvM hráče, které tam potřebujeme. Je fajn, že by nám to natlačilo potencionální hráče do Válek, co potřebují první CB ke vstupu - na druhou stranu hráč, co si v sobotu v půl deváté večer usmyslí, že chce jít dropovat s novou postavou do Svaté, tak má čekat až do úterý večer na Válku říší?
4. Kupování předmětů za CB - předpokládám za minimální částky a jen symbolické věci. Pokud se teda nechystá nějaká revoluce v získávání CB (místo tří CB za zabití pět apod.) a nebo jak se vlastně budou odečítat CB při koupi předmětu ve hře? Bude to mít vliv na hodnotu, kterou má hráč na webu ve statistikách? Pokud nebude, tak jsem rád, že se zachová "historická" vazba na to, kdo tady a jak hrál v PvP (díky žebříčku hráčů podle CB). A budu rád, když ty nákupy neovlivní ani to, jakou kdo má získat v daném týdnu Hodnost.
5. Velká svatá - ale co malá svatá - co je připraveného z novinek v PvP pro ty menší? Leštěné Taveniny... vím, neměl jsem je ještě v ruce, ale nebudou doufám jen do zdobenek či dračích šperků - strašně nerad poslouchám, že opět boostujeme výbavu čelní PvP skupiny a tím tak děláme ještě větší "propast" mezi těmi, co přijdou dneska a chtěli by se zapojit do bojů a mít z toho když ne CB, tak aspoň dobrý pocit a těmi, co jsou dávno za vodou.
6. Celkové hodnocení Kolonie Sidonia - nedělám, ani z prvního dojmu. U spoustu věcí nevím detaily a i když mám z některých dojmů "kalhoty dole", tak budu radši, když se mi tu za ně ostatní vysmějou, než abysme se pak dodatečně a hlasitě "divili". Sidonia by každopádně potřebovala větší testovací zátěž, protože potkat tam někoho je teď fakt zázrak.
Na druhou stranu musím přiznat, že ze zásady nezabíjím cizí dropery. Ani dneska ve Swampu, ani v Přitažlivce, ani v Kerindoru. A ani zítra za CB. No....., možná změním názor.... když.... když mi třeba dotyčný droper "neřekne básničku" nebo nepoví, jaké je "Heslo dne (WP SURA BEST)". :wannafight:
Takže držme Kolonii Sidonia palce, aby se kvalitně doladila a tím pak rozšířila řady PvP hráčů a zároveň aby nenaštvala ještě víc většinovou PvM komunitu (= že je zase do toho nutíme).
