Stránka 34 z 37
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: pát 30. led 2015 11:38:02
od Chyu
Přesně tak, včera ve válce tak aspon 5x.
Pak se to stává když chci přihlásit další postavu.
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: pát 30. led 2015 12:55:49
od Medviidek
Zdravím,
Takže koukám, že poslední dobou se zde neděje vůbec nic. Hra pořád stejně padá, důl pořád nejede. Toto vypadá již na docela mrtvé téma, dokud si zase hezky pěkně nezvykneme !
Edit: A jaké reakce by jste očekával, když se stále dokola opakují nahlášení již evidovaných chyb?
/Script
Důl by již opraven, ale pak se oprava ztratila, to je celkem úsměvné. Dále zde nevidím za posledních x dní žádnou reakci týmu, a když už tak je to - :warn: za vulgarity, nebo něco podobného.

:normal?:
Edit: Teleportování v dole je v pořádku, sám jsem to teď otestoval.
/Script
Za mě prostě nové jádro přineslo spoustu chyb, které se již asi ani neopraví. Za mě rozhodně
Jinak tedy přeji všem pevné nervy při hraní.
Edit: Spousta chyb se opravila, několik dalších zase vzniklo. Názor vám neberu, ale bez nového jádra bychom se připravili o obrovské možnosti rozšíření.
/Script
PS: Pak se divte, že chodí do války málo lidí, když to pořád kope !
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: pát 30. led 2015 15:59:51
od Dell
[center]Lektvar Soustředění.[/center][/b]
Při vytváření zmiňovaného lektvaru ve větším množství u Baek-Go se hra zhroutí... mě osobně to dělá už při 600 ks.
Předpokládam, že to způsobuje velký nápor na chat, kde musí vypsat 600x Lektvar Soustředění je teď ve tvém inventáři....
Stejny problém jsem zaznamenal těsně po přechodu na nové jádro, při nadměrném spamu chatu.
Proto se domnívám, že tenhle problém způsobuje hláška v chatu.
S pozdravem
Delian.
Edit: Děkujeme za nahlášení, problém prověříme.
/Script
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: sob 31. led 2015 11:08:36
od Giant
Ahoj komunito,
Nevím zda je to chyba či to bylo psáno. Ale, poslední dny chodím věž s postavami, a při teleportu z pátého patra do šestého, se na všech postavách sekne obraz a nejde nic dělat, jen to vypnout. (Většinou beru 5-6 postav), ale i když jdu s dvě mi postavami, tak se to všechno zasekává, a je problém tam něco vůbec zabít, ale pouze v tom 6. patře.
Ostatní patra bez lagu, to jsem zkoušel, když jsem bral 8 postav
ale z 5. do 6. je to v takovém počtu neprůchodné. Strojem to není, tahal jsem jich vždycky tolik, i víc, tak půl roku zpět, a vše šlo, došel jsem až do devátého bez lagu. Internet furt jede i ve špičce přes 15mb/s download a 8-10mb/s upload a i víc (momentálně 19mb/s download) a taky se mě to vše teď seklo. Posledních 5 výstupu za předchozí dny, tak pokaždé byl problém teleport z 5. do 6. patra.
Chyba, účel?
Edit: Chyba bude nejspíše na straně našeho klienta. Současný stav je takový, že jsme zjistili, co problém způsobuje, zatím však nevíme, jak jej opravit. Proto jako dočasné opatření doporučuji snížit na "sekundárních" klientech rozlišení a vstupovat s nimi do věže vždy jako "čerstvé" - tedy bez přechodu z jiné mapy nebo CH. Tím by se měl problém alespoň částečně vyřešit. Pokud ne, tak zatím nezbývá, než omezit počet postav.
/Script
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: sob 31. led 2015 13:44:12
od Chyu
Dobrý den, od čtvrtku asi 15 pádů hry. V sysseru se objevil obsah, který jsem nikdy předtím neviděl. [spoiler="sysser.txt"]0131 13:39:00008 :: import marshal # builtin
0131 13:39:00008 :: import imp # builtin
0131 13:39:00042 :: import _weakref # builtin
0131 13:39:00198 :: import nt # builtin
0131 13:39:00202 :: import errno # builtin
0131 13:39:00221 :: import time # builtin
0131 13:39:03569 :: import math # builtin
0131 13:39:09961 :: CMapOutdoor::Load - LoadMonsterAreaInfo ERROR
0131 13:39:10809 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/utocne.mse) Error
0131 13:39:10809 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=68, c_szEftAttachBone=Bip01 R Hand, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/utocne.mse, isCache=0) - Error
0131 13:39:10822 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/obrana.mse) Error
0131 13:39:10822 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=69, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/obrana.mse, isCache=0) - Error
0131 13:39:10824 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/imunity.mse) Error
0131 13:39:10824 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=70, c_szEftAttachBone=, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/imunity.mse, isCache=0) - Error
0131 13:39:10830 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/rychlosti.mse) Error
0131 13:39:10831 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=71, c_szEftAttachBone=Bip01 L Hand, c_szEftName=d:/ymir work/effect/etc/mob_buffs/rychlosti.mse, isCache=0) - Error[/spoiler]
Edit: Jak jsem již nahlašoval, tak stále jde schopnost Pádit použít dvakrát (jednou s účinkem, podruhé jen efekt).[/b]
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: sob 31. led 2015 18:28:31
od Cepino
Giante, doporučím ještě těsně než jdeš věž, tak restartnout počítač i to pomůže. Mám vyzkoušeno, že když nechám počítač pár dní bez restartu, tak i když okna pravidelně vypínám a znova zapínám, hra zaplňuje počítačové prostředky a kapacity. Po několika dnech bez restartu mi někdy už ani nejde pustit i jedno okno Ekury. A po každém portu přes pergamen nebo prsten manželů okno padá a hra i při pohybu v prvním nebo druhém městě se seká. Po restartu PC hra běží proti předchozímu stavu zas pár dní bez pádů a bez sekání. Tak že doporuení co dělám já, před HG nebo před swampen, nebo před válkou, tak pravidelně restartuji PC.
Dodatek k dnešní válce říší:
Otřesné, po 15ti minutách vše tak zalagováno, že vše co jsem klikal, tak reagovalo s 2mi vteřinami spoždění. Netuším, jestli to bylo tím, že ve válce bylo hodně lidí, nebo se zas něco měnilo v nastavení. Ale od půlky války už téměř nehratelné a jen jsem nadával.

Přeci nebudu restartovat PC co 15 minut války? Měl jsem zapnuté jen jedno okno a procesor řval na 100%.
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: sob 31. led 2015 21:19:44
od IvanHrozny
Medviidek - kouzelný dúl je opravený teleportoval som sa tam už x krát a všetko ide tak ako má, nepadá to nekope to nič.
Čo som si všimol tak ma to sem tam kopne z tržnice ale predpokladám že chyba bude u mňa kedže mám pustených x iných vecí ako len metin.
Vieš čo je v celku úsmevné ? Že predtým ako malo prísť nové jadro tak tu boli všetci priamo nadšený, a rozplývali sa nad tým a všetci len tým chválili a vychvaľovali teraz keď s tým majú problémy (čo je úplne normálne, pretože problémy sa objavia vždycky) tak všetci akurát nadávajú a urážajú....
Čo tak raz napísať ďakujem aspoň za to čo opravili a že sa snažia tie chyby odstrániť ? Jáj ja som zabudol najjednoduchšie je mať plnú hubu kecov a kritizovať to vie každý..
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: úte 03. úno 2015 8:48:32
od Cepino
Musím pochválit za vyřešení problémů se stabilitou cháček, ovšem co je problém, tak padání při změně postavy, při změně ch, při portování pomocí prstenu nebo portu. Myslel jsem si, že je to dlouho nerestartovaným počítačem, ovšem včera pády okna i při čerstvém PC. Prostě se okno se hrou samovolně vypíná aniž by vyhodilo jakoukoliv chybu.

Re: Chyby v nové verzi
Napsal: úte 03. úno 2015 11:38:44
od budaso20
Cepino píše:Musím pochválit za vyřešení problémů se stabilitou cháček, ovšem co je problém, tak padání při změně postavy, při změně ch, při portování pomocí prstenu nebo portu. Myslel jsem si, že je to dlouho nerestartovaným počítačem, ovšem včera pády okna i při čerstvém PC. Prostě se okno se hrou samovolně vypíná aniž by vyhodilo jakoukoliv chybu.

posledních pár týdnů se mi to stává spíše v podvečer nebo o víkendu, když hraje hodně lidí, naopak ve všední den dopoledne mi hra nespadne ani jednou
Re: Chyby v nové verzi
Napsal: sob 07. úno 2015 9:35:19
od KORTEZA
Dobrý den
Včera jsem chtěla s bufem lvl 130 do zaniklé říše , šla jsem přes teleportera a zelený les , teleportér mě vzal ale ihned pád okna , přihlášení načítání ale okamžitě pád okna (toto několikrát) nakonec jsem musela využít DEBUG.
Dnes jsem opět šla ale radějí std. na koni přes mapy.Ledová země OK ale při portu
do zeleného lesa pád okna a opakuje se situace ze včerejška prostě se nepřihlásím a čekám na DEBUG.
Prosím nějaké rady ? Děkuji
Ps: Hlavní postava funguje bez problémů.
Edit: Port do Zeleného lesa jsem vyzkoušel a okno nespadlo (jek přes teleportéra, tak ledovou zem). Můžete zkusit napsat tiket a třeba na něco přijdeme. Obecně vzato ale není žádný důvod, proč by se to na jedné postavě stávat mělo a na druhé ne.
/Script
Děkuji teď jsem bufa vysvobodila přes debug a šla tam přes pergamen návratu a bez problémů.