rumplex - pěkné.
Malinko obhájím tu svou "těžbu". Souhlasím, že některé lidi nebaví kopat (mě taky ne). Ale zase jsou tací, co je kopat baví, proto bych nechal ještě druhou možnost, jak získat Dračí slzy. No a pokud by se "roztáhl" Důl o jedno místo, tak šup tam se žílou plus ještě další žíla-žíly v Haegeronu. A pokud by ta těžba Dračí rudy byla bez omezení (level krumpáče i hráče), tak by si zase menší kopáči přišli na své yangy.
Silnější diamant? Dračí diamant? Zajímavá myšlenka.

A vlastně ano - věci z výbavy budou mít větší a větší obrany, mobíci jsou náročnější na zabití, tak proč ne.
Je pěkné si představit, že se se zvyšující úrovní hry dostáváme do výroby lepších věcí. A nebude to jen o procentech na úspěšnost vylepšení nebo na množství yangů.
Líbí se mi myšlenka spolupráce na úrovni cechů, že si vylepší stávající budovy

. A nemusela by se na tu tavbu stavět nová Pec - stačilo by, kdyby se ta součastná funkčně "upgradovala". Jen nevím, jak to Saggi myslí se šperky obecně. Jestli to bude klasika = třeba 11 Dračích náušek, každá se specifickým bonusem, nebo univerzální dvě náušky (PvP a PvM) a nebo dokonce jedna superuniverzální (...a ta jedna Dračí Tavenina ve hře odpovídá tomhule). Proč to? Já jen, že tu superpec by vylepšovali jen cechy, co mají tavbu Diamantu už v nabídce. Nebo že by ta možnost upgradu byla u jakékoliv pece (aby si každý mohl tavit Dračí diamant)?
Možná škoda, že se dají Dračí slzy vyrábět. Nebylo by špatné mít i na ně zvláštní pec a bylo by na každém cechu, jak si s tím poradí. Ale zase - díky za to, že Zručnost zná nějaké recepty.
Představa, že by se tu lidi snažili týmově něco zprovoznit nebo rozjet, to by mělo být 100% ve hře. A nejen na cechovní úrovni. Já jsem třeba přemýšlel, co kdyby si každá říše postavila svůj vlastní Teleport do Haegeronu (nebo nějaký aktivovala kolektivním snažením). Princip by byl podobný tvému vylepšování nebo stavění lepších Pecí. Pro každého hráče: Sehnat co nejvíc materiálu (např. Základové kameny, Kmeny a Překližky pro stavbu a určitý druh rudy pro aktivaci) a odevzdávat to nějakému NPC. Pak po celkovém odevzdání by se aktivovala doba samotného stavění a ve finále by byl hotový průchod. Zábava pro malé i velké levlíky a serverová událost, když by se ještě v tom dalo vidět, jak si říše mezi sebou vedou ve shánění suronin.
Ani podle mě se tady menší levely nenudí tak, jako větší a asi to známe všichni - starší bráška dostane novou hračku (tj. větší level dostane novou mapu) a ten mladší nic a tak mladší automaticky závidí, i když těch hraček na hraní má pořád hodně.
PS: ten krumpáč s +5 by byl na těžbu konkrétně čeho?
