Stránka 5 z 10

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 26. úno 2014 11:20:00
od LOCO30
Já jsem nenapsal nic o hráčích. Jen čím se změnila hra. Dnes už je to jen o expení, vydělávání, zlepšování postavy. Hra je tak časově náročná na tohle vše, že PVP zmizelo někde v černé díře. A ikdyž už hráči mají vše, tak stejně radši šetří, obchodují a loví yangy, jelikož čekají, že další věci budou ještě dražší.

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 26. úno 2014 12:53:51
od SvetaPan
vsak jen sem napsal jak to je :) stim pvp

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 26. úno 2014 14:26:28
od LuoGot
S tím nějak extra nesouhlasím. Ano PvP v poslední době za moc nestojí,ale určitě bych neviděl problém v tom,že je to kvůli vydělávání.Je to spíš o tom,že PvP se nedá získat skoro nic,za CB se dají pořídit jen věci,které hráči neocení.

Další problém vidím v tom,že není pořádná mapa,kde by se PvP dalo využít,je třeba trošku spojit PvP s Pvm,už jsem zde uváděl příklad:
(Udělal vstup „do nějaké nové mapy“ a to na bázi toho,že by byly 3Metiny .Každá říše by měla svůj metin a ta říše,která by ubránila svůj metin nejdéle „na metin by musely platit PvP věci“ ,před ostatními říšemi by měla povolení vstoupit do nové mapy,na určitou dobu,to už zase zaleží,jak by to team vymyslel.

Další problém vidím v kupování věcí za CB,tyhle věci co se dají koupit za CB,nejsou dostatečně inspirující,aby hráči utrácely za kosti,eliky ….Navíc tyhle věci jdou prodávat,tady vidím další problém,jelikož 70% hráčů si věc raděj koupí,než by si ji vybojovaly.

Moje návrhy jsou ty,že by za CB měly jít koupit maličkosti,kterým se hráč trošku odliší od ostatních:
(„Nové účesy“ „Nové třpytky“ „Jezdecké zvířata“ jde toho vymyslet hodně,stačí jen chtít)
a k tomu dostane ještě nějaký drobný bonus v menším procentu „např 1-15%“:
(„% na chary do útoku a do obrany“ „% na příšery“ „% na yang,drop,zkušenosti“ zase toho jde vymyslet fakt hodně)
Tyhle věci by měly zase určité časové omezení a přiměřenou cenu CB,to už jsou ale věci,které si musí team určit samy.

Omlouvám se za pravopisné chyby :-D

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 26. úno 2014 14:42:30
od HonzaEm
Pokus o spojení pvp a pvm tady už několikrát proběhl a ani jednou se to nepotkalo s úspěchem, pochybuji, že teď by to bylo jiné :)


Dejte do obchodu třeba náhražky karmy, nebo krmivo po jezdecká zvířata, prostě něco, co dost ulehčí hráčům život. :up:

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 26. úno 2014 15:04:49
od SvetaPan
ne zadny pvm do pvp..ono kdyby se zbroj dala ziskat i v pvp tak by to tu mozna vypadalo jinak ...

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: čtv 27. úno 2014 20:25:37
od Gladiatos
JohnCena09 píše:Proc uz to skoro nikdo nehraje?
Hraje, ale na dalších spoustech privátů.... ono dnes už je v ČR desítky privátů a každý tejden se spustí další... Si vem, hráč si udělá svůj vlastní privát a pustí na něj zezačátku pár známejch a tak to udělá třeba 20 hráčů tak co tu asi tak zbude...? Doba je prostě taková.

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: čtv 27. úno 2014 21:21:27
od LuoGot
SvetaPan píše:ne zadny pvm do pvp..ono kdyby se zbroj dala ziskat i v pvp tak by to tu mozna vypadalo jinak ...

To PvP a PvM je myšlený tak,že by se pomocí PvP jen otvírala Pvm mapa,coš bych řekl,že neni zas tak zlé.Pokud si vzpomínáte ve staré svaté byl také sentinel pro vstup do kerindoru a aspon se tam trošku válčilo....

Jinak s tím,aby se dala získat zbroj za PvP,s tím osobně nesouhlasím.Ano chtělo by vymyslet něco,jak by hráči za PvP byly odměnování,ale zbroj bych osobně řekl,že neni to pravé řešení.Už jen z toho důvodu,že je tu velkej rozdíl v PvP mezi hráči s různými levely.

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: čtv 27. úno 2014 21:40:53
od lordsword
No LuoGot. Takže jestli by se udělaly další věci co by ještě bylo těžší vykovat,tak rovnou PvP zahodí všichni.Asi si nikdy dračí ve věži nekoval viď?
PvP bonusy nelze použít na žádný metin a moby(nelze to nastavit)
Peti sou v plánu,ale zatím se prý neví způsob získávání a využití.
Za Cb odměny sou.Jinak PvP má být zábava,tak nechápu,co by jste za to pořád chtěly.Na odměny a zisk je PvM.
Jinak i v této hře vše získat za real peníze.Od toho je BM a HM.
Lidi jenom vydělávají a bohužel o to víc díky posledním bugům,kdy se přehnaně zvedly ceny věcí.
Jinak kdo chce bojovat jako cech,má si ho dát dohromady a ne si stěžovat na ostatní cechy.
War říší a s ním celkově PvP upadají kvůli složitosti a obtížnosti,kování dračích věcí(Lid holt musí neustále bušit a vydělávat,aby něco udělaly) a hlavně je to, to samé co vždy.Chování hráčů ve war říší.Kvůli tomu padla i stará Svatá.
Cidonie,měla být PvM mapa, o tom žádná.

Je to vše můj názor a ne každý se s ním musí ztotožnovat.

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: čtv 27. úno 2014 22:38:06
od LuoGot
lordsword píše:No LuoGot. Takže jestli by se udělaly další věci co by ještě bylo těžší vykovat,tak rovnou PvP zahodí všichni.Asi si nikdy dračí ve věži nekoval viď?
PvP bonusy nelze použít na žádný metin a moby(nelze to nastavit)
Peti sou v plánu,ale zatím se prý neví způsob získávání a využití.
Za Cb odměny sou.Jinak PvP má být zábava,tak nechápu,co by jste za to pořád chtěly.Na odměny a zisk je PvM.
Jinak i v této hře vše získat za real peníze.Od toho je BM a HM.
Lidi jenom vydělávají a bohužel o to víc díky posledním bugům,kdy se přehnaně zvedly ceny věcí.
Jinak kdo chce bojovat jako cech,má si ho dát dohromady a ne si stěžovat na ostatní cechy.
War říší a s ním celkově PvP upadají kvůli složitosti a obtížnosti,kování dračích věcí(Lid holt musí neustále bušit a vydělávat,aby něco udělaly) a hlavně je to, to samé co vždy.Chování hráčů ve war říší.Kvůli tomu padla i stará Svatá.
Cidonie,měla být PvM mapa, o tom žádná.

Je to vše můj názor a ne každý se s ním musí ztotožnovat.

Tvůj názor ti brát nebudu,také jsem zde psal své názory,které se někomu líbí a někomu ne.Jinak jen trošku k tvému textu.

1)Začal bych tím,jak jsi psal cituji "kdo chce bojovat jako cech..." tady jde o to,že i když dobrej cech vytvoříš,tak nemáš žádné protivníky.Proto je potřeba nějáká motivace,aby hráči nebyly rozhazeni v "x" cechách,ale trošku se seskupily.Jasný někomu to tak vyhovuje,ale osobně tvůj názor,kdyby byla nějáká motivace myslíš,že by tahle situace byla stejná jak doposud?

2)Ano za CB odměny jsou,ale zase nejsou dostatečně motivované.Osobně jsem také proti tomu,aby se daly koupit věci za CB.Jde mi spíš o nějáké maličkosti,které jsem již zminoval(účesy,třpitky,jezdécká zvěř,krmivo pro zkrocenou zvěř...),aby se hráč trošku odlišil od ostatních a aby měl trošku usnadněnou hru v téhle podobně,třeba toho krmiva.

3)Dračí věci jsem osobně ve věži koval maximálně tak 5×,ale o to nejde.Jde mi o to,že když ta mapa byla určená na takovou dobu"cca 1rok",bez dalších změn,tak ta obtížnost kování byla přiměřená.Tím že šli věci kovat ve věži,se to trošku usnadnilo.Samozdřejmě je tam zase risk.
Můj názor.

4)Jak jsi psal o tom chováním,tak k tomu nemám co dodat v tom máš naprostou pravdu.Vznikají v těhle mapách hodně často slovní hádky a konflikty,coš je pak zasílano na tickety a je přidělávána práce Teamu.

Omlouvám se za pravopisné chyby.Opět jen můj názor,vždycky se najde někdo kdo souhlasí a někdo kdo věc vidí uplně jinak.

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: čtv 27. úno 2014 22:58:28
od SvetaPan
nechapu vetu zkousel si draci kovat ve vezi kdyt te to nikdo nenuti tam delat docela blba citace