S tím nějak extra nesouhlasím. Ano PvP v poslední době za moc nestojí,ale určitě bych neviděl problém v tom,že je to kvůli vydělávání.Je to spíš o tom,že PvP se nedá získat skoro nic,za CB se dají pořídit jen věci,které hráči neocení.
Další problém vidím v tom,že není pořádná mapa,kde by se PvP dalo využít,je třeba trošku spojit PvP s Pvm,už jsem zde uváděl příklad:
(Udělal vstup „do nějaké nové mapy“ a to na bázi toho,že by byly 3Metiny .Každá říše by měla svůj metin a ta říše,která by ubránila svůj metin nejdéle „na metin by musely platit PvP věci“ ,před ostatními říšemi by měla povolení vstoupit do nové mapy,na určitou dobu,to už zase zaleží,jak by to team vymyslel.
Další problém vidím v kupování věcí za CB,tyhle věci co se dají koupit za CB,nejsou dostatečně inspirující,aby hráči utrácely za kosti,eliky ….Navíc tyhle věci jdou prodávat,tady vidím další problém,jelikož 70% hráčů si věc raděj koupí,než by si ji vybojovaly.
Moje návrhy jsou ty,že by za CB měly jít koupit maličkosti,kterým se hráč trošku odliší od ostatních:
(„Nové účesy“ „Nové třpytky“ „Jezdecké zvířata“ jde toho vymyslet hodně,stačí jen chtít)
a k tomu dostane ještě nějaký drobný bonus v menším procentu „např 1-15%“:
(„% na chary do útoku a do obrany“ „% na příšery“ „% na yang,drop,zkušenosti“ zase toho jde vymyslet fakt hodně)
Tyhle věci by měly zase určité časové omezení a přiměřenou cenu CB,to už jsou ale věci,které si musí team určit samy.
Omlouvám se za pravopisné chyby
