Stránka 5 z 40

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 13:22:18
od crazy8
a prečo nejde do akehokolvek ucesu vložit stejny počet bonusu? :( to je zase obmedzenie...

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 13:42:41
od Chyu
Všechny šípy byly opatřeny zvýšeným bonusem proti monstrům (bude se projevovat pouze při boji s lukem)
- Proměněný můžu sesazovat a nasazovat šípy
- V určitých proměnách vidím šípy které jsou na můj level červeně, nasadit jdou.
Obrázek
- jsem větší level než 30, můžete si to ověřit podle nasazeného vodka.
Problém se vyskytuje zde:
Ledový hmyz
Divoký poddaný
Jedovatý pavouček
Vysoký arahan
Tygr
Medvěd
Hrdý ork
Hnusný voják démonů
Bojový tygr
Silný opičí generál
Kuličky proměny nad 105 jsem nemohl kvůli levelu otestovat.

Edit: Nejedná se o bug, šíp proměnu nijak neovlivňuje.
/Script

- Problém s proměněním také u Vzteklého prašivce (postava level 105)
Edit: Už nahlášeno.
/Script
Postavě ninji lukostřelce byl zrušen postih za vzdálenost při boji s příšerami
Až na již nahlášenou chybu o vynechání :up:

Menší zásluhu u tohoto má hráč ArWain

Edit:
Do náhrdelníku nejde natočit bonus "Spálit MB"
Edit: A proč by měl?
/Script

Edit: Zde se to píše, ale zřejmě je to jinak nastavené.
/Chyumgo

Edit: Zřejmě je v návodu chyba, ale prověříme.
/Script


Edit:
Bonusu "Spálit MB" byla výrazně zvýšena hodnota a byl přepracován na aktivaci při použití kouzla
Měl jsem 20% na spálení MB, průměrně jsem spálil MB každý 13. pokus.
Sekal jsem bez aury a zuření, pouze čistý sek.
Průměrně jsem spálil 250MB každým spálením.
Zde ukazuji na kolikátý sek jsem spálil MB:
Spoiler:
35.
4.
3.
6.
16.
10.
1.
6.
4.
5.
5.
51.
20.
13.
16.
Edit: Dotaz: Vám funguje spálit MB na seky?
/Script

Edit: Ano
/Chyumgo

Edit: To nemohu potvrdit, opravdu mluvíme oba o bonusu "Spálit MB"?
/Script

Edit: Klidně to můžeme jít vyzkoušet, sám uvidíte.
/Chyumgo

Děkuji hráčce Aylie za spolupráci.
Byl navýšen level posvátných ohňů v Kolonii Cidonia na 150
:up:
Yangbomby budou od nynějška automaticky sesbírány, pokud bude mít postava aktivní VIP premium
Není možnost otestovat

Edit: Všem postavám přidáme VIP.
/Script

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 20:15:53
od Script
Drtivá většina oprav uvedených v prvním příspěvku je v tuto chvíli připravena k nahrání na server. Jeho restart provedeme nejspíše dnes v nočních hodinách, případně zítra ráno.

Co se týče bonusů dostupných pro účesy, nejedná se o finální verzi a změny zde ještě určitě budou.

K možnému balancování proměny na VTS přistoupíme později, až budeme mít k dispozici více hodnot od různých hráčů.

Prozatím bych rád jménem týmu poděkoval všem, kteří pojali testování zodpovědně a svými připomínkami pomáhají ke zlepšení celé hry :up:.

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 20:40:48
od Saito
Přeji dobrý večer,

testoval jsem postih vzáleností a odolnost proti zapálení.


Postih vzdáleností

Zde jsem se zaměřil především na testování, zda nebyl tento postih omylem odstraněn i při útocích na postavy hráčů a opravdu nebyl, takže zde prozatím není žádný problém. Co se týče útoků na moby se tady moc rozepisovat nebudu, neboť už zde je jeden dost obsáhlý post, se kterým souhlasím a potvrzuji jeho správnost.

Odolnost proti zapálení

Testování probíhalo tak, že dračí šaman musel provést dvakrát padesát útok kouzlem, které dokáže protivníka zapálit (v tomto případě se jednalo o střílení na draky), s tím rozdílem, že subjekt měl při první padesátce 0 % odolnost proti zapálení a poté 30 % odolnost proti zapálení. Zvolil jsem 30 % odolnost proti zapálení z toho důvodu, že 15 % se mi zdá jako zanedbatelná hodnota a 45 % na produkčním serveru téměř nikdo mít nebude. Je nutno podotknout, že šaman měl šanci na zapálení okolo 64 % (hodnota uvedená u kouzel se šancí na zapálení protivníka), což neodpovídá výsledkům!

Výsledky:

První testování (bez odolnosti):
Spoiler:
Úspěšnost zapálení při prvním testování byla 25/50 (první hodnota = počet úspěšných zapálení a druhá = počet vypuštěných kouzel), což znamená, že šaman byl úspěšný pouze z 50 % místo 64 %. Padesátky jsem pro jistotu rozdělil na desítky a mé výsledky jsou následující:

5 / 10
4 / 10
3 / 10
7 / 10
6 / 10
---------
25 / 50
Druhé testování (s odolností):
Spoiler:
Druhé testování dopadlo s výsledkem 15/50, kdy úspěšnost šamana spadla na bídných 30 %, která měla dle jednoduchého propočtu být snížena ze 64 % na 44,8 % (64 zapálení ze sta vypuštěných kouzel - 30 % = 44,8 zapálení ze sta vypuštěných kouzel). Výsledky jsou tyto:

3 / 10
2 / 10
3 / 10
4 / 10
3 / 10
---------
15 / 50
Edit: Neznáte prosím přesnou šanci na zapálení šamana?
/Script

Edit: Omlouvám se za nesrozumitelnost textu u 2. testování - opraveno. Měla by činit 64 % (hodnota psaná u kouzel).
/Eloah

Dále bych se rád zeptal, zda by nebylo možné přidat předměty na výrobu raznic (např. obchodnímu cestujícímu, který má dost volného prostoru), aby byla oveřena funkce výroby raznic/spinelů či možnost přidání talismanů, apod.

S pozdravem

Saito

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 20:55:28
od Itako
Dneska som našiel túto chybu:
Ekura píše:Tlačítko "+" na přidání bodů schopností nyní nebude zobrazeno, pokud má již postava všechna kouzla vytrénována
Edit: Chyba již byla nahlášena.
/Script

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 21:53:30
od Chyu
Potvrzuji nějaké ty bugfixy :-)
Opraven antistun, nyní již není nutné jej znovu nasadit pro správnou aktivaci (pozor, úspěšnost je stále 90%!)
:up:
Příšery již nebudou útočit na cíle v bezpečné zóně, ani do ní nebudou hráče pronásledovat
:up:
Opravena funkce zlaté rybky a kapra hladkého, nyní již správně přidávají Max. ZB a Max. MB po použití
Jde používat hned po sobě.
Opravena nemožnost vložit do soukromého stánku Mramor požehnání a Magickou měděnou rudu
MBR nemám možnost získat
EDIT:I ta funguje :up:
/Hyperius
Předměty sloužící k použití přetažením lze nyní stohovat na sebe, aniž by byl hráč nucen házet je na zem (např. pergamen, začarovat předmět, ...)
:up:
Příšery patřící k určité říši již nebudou na hráče své říše vůbec útočit
:up:
Opraveno natočení žalářníka v Pavoučím vězení
:up:
Opravena bezpečná zóna v oblasti Yongan (přesah mimo dlážděné náměstí)
:up:
Opravena chyba způsobující vložení "podivného" znaku při použití zkratky CTRL+V v chatu
:up:
Nově jsou také taveniny zobrazeny horizontálně.
:up:

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 22:04:46
od Gruji
Jak se tu na začátku tematu řešilo to přendávání šípů, tak jsem si jen všiml, že když je plný inventář tak, že se určitý nasazený předmět prostě nedá sundat, tak automaticky nejde žádný předmět na postavě vyměnit (meč dvě pole pod sebou žádá, luk též, dýka jen jedno pole, atd).

Jo a ta kadeřnica. Jak k ni deš proměněné v nějakou příšeru, tak automaticky nabízí účesy pro chlapa aji když seš baba :D

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 22:11:01
od Psicek
Nevím kam s tím jinam.. :)
Aktualizoval jsem si verzi launcheru, abych mohl na VTS, ale píše mi to, že mám "Chybu při spojení se serverem." Ostatní světa mi jdou.. Tak si nevím rady :D Zkoušel jsem přeinstalaci a nic.. :/

EDIT:Nezkoušíte se připojit na staré VTS přes klasický launcher??Pro přístup na aktuální VTS je třeba si stáhnou zcela nová klient -(http://www.ekura.cz/novinky/1175) a umístit jinam ,než je stávající.
/Hyperius

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 22:13:08
od BravoZ
Psicek píše:Nevím kam s tím jinam.. :)
Aktualizoval jsem si verzi launcheru, abych mohl na VTS, ale píše mi to, že mám "Chybu při spojení se serverem." Ostatní světa mi jdou.. Tak si nevím rady :D Zkoušel jsem přeinstalaci a nic.. :/
Máš klienta zo zložky na VTS povoleného vo Firewall ?

Re: Veřejný testovací server (VTS)

Napsal: sob 05. črc 2014 22:21:27
od Saito
Zdravím,

identický problém s nemožností zaměňovat zbraně, brnění či dokonce šípy s plným inventářem zde byl zmíněn již dvakrát.

Spoiler:
Eloah píše:Dobré ráno,

všiml jsem si toho náhodou a jsem si vědom toho, že nic takového se na ostrém serveru neděje, i když se jedná o "banalitu." Při výměně zbraní (ČDB za obyčejný velký meč) kliknutím pravého tlačítka myši se mi občas stane, že systém vypíše chybovou hlášku: "Už to nemáš kam dávat! Udělej si v tom trochu pořádek." Stává se tak především tehdy, když je prostor pod "vyměňovanou" oblastí zaplněn jiným předmětem. Prvotně jsem měl pocit, že za to mohou třpytky, pomocí kterých lze "osadit" účesy bonusy, ale poté jsem je zaměnil za brnění a problém stále přetrvával.

EDIT: Občas to dělá, občas ne.

EDIT 2: A teď už tento problém nezaznamenávám vůbec, i když zbraně měním všelijak.

EDIT 3: Jednalo se pravděpodobně o obdobnou chybu jako je ta, kterou popsal Janko.Tlcik. [spoiler][quote="Janko.Tlcik"]edit:
jedna zaujímavosť: keď na bežnom serveri prehadzujem šípy kliknitím medzi inventárom a tými z ktorých strieľam tak to ide aj ak mám inventár plný, na teste mi ich vzájomne prehodí len ak je aspoň jedna pozícia inventáru voľná. pri plnom inventári to nevymení.
S pozdravem

Saito[/size]

Edit: Na VTS byla tato skutečnost ošetřena chybovou hláškou, zatímco na produkčním serveru se pouze "nic nestane". Funkčnost by však měla být shodná.
/Script
[/quote]
S pozdravem

Saito

Reakce na:
Spoiler:
Gruji píše:Jak se tu na začátku tematu řešilo to přendávání šípů, tak jsem si jen všiml, že když je plný inventář tak, že se určitý nasazený předmět prostě nedá sundat, tak automaticky nejde žádný předmět na postavě vyměnit (meč dvě pole pod sebou žádá, luk též, dýka jen jedno pole, atd).