Stránka 5 z 12

Re: Wolfman?

Napsal: sob 01. lis 2014 16:22:05
od Sirek
Krkovička píše:
DrTom píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
war a ninja znevyhodneny ? koukni se na biologa.. uz ten zvysuje utok telesneho typu (jedna se o tabulky) a magicke chary se tu take nedozaduji zadne zmeny..
Na magii mas taky 45% ale na dyku a mec 60% obranu , nejedna se o zmenu rekl bych ale o doladeni a pokud se to kouzlo nabiji 60 sekund tak to nebude tak podstatne ju :-)
jestli dokážu počítat tak magie jde dat na 80%, tak nevim proč píšeš že jde dát na 45%, takže ve výsledku můžeš mít magii o 20% víc než na meč, dýku

Re: Wolfman?

Napsal: sob 01. lis 2014 16:39:38
od Natsu
Promiň, nechtěl jsem se tě nějak dotknout, ale nepochopil si oč mi šlo :lol: nemám absolutně problém s tím že se ti to nelíbí, ani že to tu nechceš - jde o to, že když se ti to nelíbí, neznamená to že je to hnus nebo blbost + pokud to na server půjde - dobrá beru to, pokud ne - nevadí jedem dál 8-) inteligentní člověk nebude kritizovat takovými slovy, jen proto že se mu to nelíbí jako ty :up: a to je to, oč tu běží :lol:

PS: nelíbí se mi to protože... = názor
je to kravina blbost a hnus = kritizování = ty :inlove:

Re: Wolfman?

Napsal: sob 01. lis 2014 18:02:03
od Revelation
Sem to nechtěl moc rozepisovat ale dobře. Nelíbí se mi to už vzhledem nezapadá mi to tu (k těm učesum, uznej je to hnus:P) dále to tu nechcu proto protože by se musel přepracovat celý systém hry resp. hlavně nová pvp obrana, tim padem by mohl každý svou pvp zahodit, jelikož by za to hrál na pvp každý tak by každý musel mít novou výbavu proti teto postave, dále 2 plošné kouzla? už to vidím ve válce, přiběhne do velké skupiny hodí 2 plošne a čus všeci leží, 5 utocných skillů? není to trosku výhoda proti ostatním postavám které mají nanejvýš 4 utočné skilly zbytek podpůrné? trošku výhoda ne? Docela rád bych viděl jak to seká z koně abych se zasmál, bohužel sem to nikde nenašel a testovat to nejdu na to mě to málo zajímá. V konečném důsledku by ve válce byly jen tyhle postavy a nic jiného...

Re: Wolfman?

Napsal: sob 01. lis 2014 18:46:42
od Natsu
Revelation píše:Sem to nechtěl moc rozepisovat ale dobře. Nelíbí se mi to už vzhledem nezapadá mi to tu (k těm učesum, uznej je to hnus:P) dále to tu nechcu proto protože by se musel přepracovat celý systém hry resp. hlavně nová pvp obrana, tim padem by mohl každý svou pvp zahodit, jelikož by za to hrál na pvp každý tak by každý musel mít novou výbavu proti teto postave, dále 2 plošné kouzla? už to vidím ve válce, přiběhne do velké skupiny hodí 2 plošne a čus všeci leží, 5 utocných skillů? není to trosku výhoda proti ostatním postavám které mají nanejvýš 4 utočné skilly zbytek podpůrné? trošku výhoda ne? Docela rád bych viděl jak to seká z koně abych se zasmál, bohužel sem to nikde nenašel a testovat to nejdu na to mě to málo zajímá. V konečném důsledku by ve válce byly jen tyhle postavy a nic jiného...
Souhlasím, v tvém universu by to bylo velice těžké zapustit do hry. Ale nemusí to být nutně char jako 4 stávající. Co bys řekl na úplně jiné mateřské město a do příběhu by zapadali např. jako rebelská vesnice? Byl by to například char, který by do války jít nemohl, ale jeho úkolem by byly například nájezdy na města lidí (Tohle je jen příklad, způsobů, jak je zapustit do hry je mnoho). Pak by nebylo třeba předělávat věci do válek, ale udělat si například nějaké ty věci na obranu města. Na příběhu a celém povolání by se dalo zapracovat a postava by byla určena z větší části pro zábavu a bylo by více herních možností (postava by normálně expila, dropila a dělala si věci tak jako každá jiná - místo CB by mohli mít jiné body, např. za zabíjení lidí). Tak by se to líbilo mě, ale je to jen příklad jak by se postava dala do hry implantovat, a že není nutné si myslet, že by to zničilo celou hru :)

Re: Wolfman?

Napsal: sob 01. lis 2014 18:57:29
od Chyu
Na ofík se přidal energy systém, kostýmy, peti a nyní i Wolfman.
Když se ani jedna věc z výše jmenovaných nedostala sem, proč by zrovna on měl?

Re: Wolfman?

Napsal: ned 02. lis 2014 1:36:50
od Sharingan
Myslím že na příchod hráčů to vliv nemá :) Jelikož sindi je už tak rozběhlý že začít se tu sice dá ale maximálně co se týče PvM ale pro typ hráče jako jsem já co preferuje spíše PvP a nemá zas tolik času je téměř nemožné začít a vydržet něco ve válce :) Jinak myslím že wolfman by zas tak špatný nebyl tohle "hodí nehodí" :) Kdyby začal metin s wolfmanem a měl se přidávat jako nový sura taky by se "nehodil" za mě by to byla příjemná změna :up:

Re: Wolfman?

Napsal: ned 02. lis 2014 11:17:49
od OpilyLenochod
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..

Re: Wolfman?

Napsal: ned 02. lis 2014 13:28:07
od TraXi
OpilyLenochod píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..
Počuj kotleto, neľudské je že ten 6. skill nemajú. Buď to,alebo nech zmenia max.bonus z 15 odolnosť voči magii na 20. Amen

Re: Wolfman?

Napsal: ned 02. lis 2014 13:56:21
od OpilyLenochod
TraXi píše:
OpilyLenochod píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..
Počuj kotleto, neľudské je že ten 6. skill nemajú. Buď to,alebo nech zmenia max.bonus z 15 odolnosť voči magii na 20. Amen
Tys asi nehrál nikdy na offiku co? Jinak bys věděl, že ninja a válečník mají jiné výhody a proto nemají šestý skill .-)

Re: Wolfman?

Napsal: ned 02. lis 2014 14:22:16
od Furat
TraXi píše:
OpilyLenochod píše:
TraXi píše:Wolfmana tu nechcem. Neboli by na neho žiadne obrany a v 2 utocnych kuzlach má 20 kritik.


Radšej by som bol,keby warom a ninjom konečne pridali stratený 6. Skill. Samani a surovia 6 majú tak prečo by mal byť war a ninja znevyhodneni?
Ty si fakt jantar, už to pochop, že ninja a válečníka musí mít 5 skillů, jinak to je nelidský..
Počuj kotleto, neľudské je že ten 6. skill nemajú. Buď to,alebo nech zmenia max.bonus z 15 odolnosť voči magii na 20. Amen
Ahoj, a nechtěl by jsi třeba rovnou zakázat magickým postavám pvp? :lol:
Každá postava má své pro a proti, už je to věčná debata.
Když se nad tím zamyslíš tak zjistíš, že postavy mají převážně stejný počet bojových ,,skillu" oproti výhodě ,,buffovacích". Jestli to chceš rozebírat konkrétněji, tak z toho plyne, že Šaman má sice tři posilující kouzla, ale ty kouzla muže přesunout i na jinou postavu, čím přichází o samostatnou výhodu a proto má o něco silnější magická kouzla. BM sura má jedno posilující kouzlo zbytek útočných což je vice než normálně proto se to omezilo tím, že nejsou tolik silná a nejsou plošná (zaměřená na mnoho cílů).
Přesuneme se dále...
Warrior sám o sobě velice silná postava. Výhodou je obouruční a jedno ruční zbraň dále převážně plošnější kouzla. Rozdíl mezi Tělesným a mentálním bojem je hlavně v rychlosti přesnosti a síle kouzel.
A v poslední řadě je ninja...
Rozdílů je tu několik hlavním rozdílem je možné využití tří druhů zbraní, nehledě na to, že dagger má výhodu jednoho magického kouzla. A archer v hodnotě útoku v šípech. :ugeek:
Faktorů k síle postav a rozdílů je mnoho a je to na dlouhou debatu, kterou tu nehodlám rozvádět. Nepočítaje výhod od biologa kdy dává hodnotu tělesným kouzlům oproti magickým. Jen chci shrnout to, že co jsi napsal je naprostá hloupost a to, že tu není 6-tý skill má určitě nějaký hlubší důvod. :roll:
Nadále chci upozornit, že tohle téma není o počtu skillů ani o výhodě a nevýhodě postav, ale o další postavě :lol:


Proto se vracím k tématu a říkám, za mě ano je to velké znevšednění, ale přesně jak už tady popisovalo spoustu lidí určitě nějak změnit podmínky expení či vstupu do města válek apod. Já sám, za něj hrát nechci nějak mě ta postava nezaujala, nýbrž bych se sním někde rád utkal či potkal :)