Re: Pro každého stejný počet CB
Napsal: úte 13. říj 2015 12:59:17
Po dlouhé době se taky ozvu. Války jsou nastaveny od určité doby jen pro dálkové bojovníky (Je to muj osobní názor a také duvod válek se nezúčastňovat), tudíž jakmile se ukáže hlouček více lidí (bojovníku na blízko) u sebe, všichni "navrhovatelé" šijou kouzla do nich bez přijímaní attacku, za vidinou toho, že zasáhnou (napr. ohněm) víc lidí jako 1, který útočí někde z dálky. Ono když si člověk pro tenhle záměr z duvodu oslabení kostí z 30% na 20%, navyšení útoku atd. udělá postavu , protože s postavou na blízko z daleka nedosahoval výkon hodný povšimnutí, to pak naštve, že někdo začne taky zneužívat tohle dálkové nastavení válek pro snadnejší zisk CB a navíc jěště když to jde i s menším lvlem.
Občas se podívam na statistiky a všude samej šaman bez kouska odhodláni bojovat. Posílat kouzla do hloučku lidí ve vteřinových intervalech to ano, ale pak stát čelem proti preživším a čelit jim to už jsou nohy na ramenech a co nejdál aneb nejblíž k dalšímu hloučku.
Kde jsou ty časy kdy se bojovalo do skonání... Bud zemřu já nebo on a nebo přijde pomoc jemu nebo mě, bojujme a uvidíme co se stane, když umřu najdu si tě znovu a vrátim ti to, ale v žádnem případě nebudeme utíkat jak holky.
To, že lvl 110 si dokáže ukořistit víc CB jak pořádně nadupaná postava s pořádnym tréninkem hry, si zpusobujete samy, protože se soustredíte jenom a jenom na vlastní počet těch trapných CBček plošnými útokmi na co nejvíc hráču. Kdyby jste opravdu bojovali a nesměrovali kouzla jen do hloučku ale tyhle malé dálkové lvly odrovnávali v jejich počátku určitě by měli duvod na to hnát své postavy dál aby nebyli tak lehké cíle a nebo nedělat si takové postavy na tenhle účel.
Z války říší se stala doslova vaše oblíbená steeplechase ale o CB.... A to jenom díky CB nenažrancum. Žejo "zakladateli".
Tenhle hon žacal už v zárodku "Využitelné CB", tématama o změně zaměření postavy na vysokém lvlu za určitou "daň" (mimochodem stejný zakladatel), neprošlo. Oddřel si své a udělal postavu na své vysnívané CB a vy malé lvl se mu do toho chcete cpát? Tímhle návrhem vám jasně říká: Tak tohle NE!
Osobně čekám, až se klepne dálkovým postavám po prstech. Ale tohle čekání je už dlouhé, hodně lidí přehodnotilo svuj záměr hrát za postavu co jej baví, hrát za postavu, které to ma snadnejší.
Kéž by jste tam zustali jen ti samotní běžci a jen běhali a běhali a pořád jen běhali. Tehdy by mě války začali určitě zas bavit ale jenom z podhledu "divácky mód" věřím, že by to byla komedie k nezaplacení.
Jěstě abych nezapoměl:
Edit: Nezapomínal bych také na možnost splnit třetí kolo úkolů od Mladého lovce. Nicméně souhlasím, rozdíl tam je naprosto minimální. To je nevýhoda tohoto systému, ale troufám si říct, že vždy pouze dočasná - tedy dokud nepřijdou nové součásti výbavy, nebo navýšení levelů.
/Script
Třetí věta se mi líbí celá. O čem pak jsou PVP hry Joan? O tom, že se srovnává nesrovnatelné? Nechci kritizovat snahu dělat neco pro PvP. Ale vítěz her nebude vítěz nejlepších bojovníku, ale vítěz systému.
Edit: Bez pochyb pravda a jsem si jist, že toho si je vědom každý trošku zkušenější hráč. Výsledek se dá stále ovlivnit mnoha dalšími faktory (viz můj první příspěvek). Tento způsob je to nejlepší, s čím dokázali pořadatelé akce po dlouhém rokování přijít. Žádná soutěž nemůže být dokonale vyvážená pro všechny postavy, protože zkrátka postavy až tak dokonale vyvážené nejsou. To bychom museli vítěze losovat na základě náhody. Zkrátka se pracuje s tím, co je dostupné.
/Script
Nemyslím si, že vyrovnanost postav je u typu válek, které tu jsou nejštastnejší. Soudím jenom z toho kolik telesných bojovníku prešlo na zmiňované dálkové chary a z toho jak se trápí postavy na blízko ať se snaží sebevíc.
Ano ubrala se obrana, pridal útok. Ale zasáhlo to všechny postavy stejně?
PS: Poslední otázka je řečnického charakteru.
Občas se podívam na statistiky a všude samej šaman bez kouska odhodláni bojovat. Posílat kouzla do hloučku lidí ve vteřinových intervalech to ano, ale pak stát čelem proti preživším a čelit jim to už jsou nohy na ramenech a co nejdál aneb nejblíž k dalšímu hloučku.
Kde jsou ty časy kdy se bojovalo do skonání... Bud zemřu já nebo on a nebo přijde pomoc jemu nebo mě, bojujme a uvidíme co se stane, když umřu najdu si tě znovu a vrátim ti to, ale v žádnem případě nebudeme utíkat jak holky.
To, že lvl 110 si dokáže ukořistit víc CB jak pořádně nadupaná postava s pořádnym tréninkem hry, si zpusobujete samy, protože se soustredíte jenom a jenom na vlastní počet těch trapných CBček plošnými útokmi na co nejvíc hráču. Kdyby jste opravdu bojovali a nesměrovali kouzla jen do hloučku ale tyhle malé dálkové lvly odrovnávali v jejich počátku určitě by měli duvod na to hnát své postavy dál aby nebyli tak lehké cíle a nebo nedělat si takové postavy na tenhle účel.
Z války říší se stala doslova vaše oblíbená steeplechase ale o CB.... A to jenom díky CB nenažrancum. Žejo "zakladateli".
Tenhle hon žacal už v zárodku "Využitelné CB", tématama o změně zaměření postavy na vysokém lvlu za určitou "daň" (mimochodem stejný zakladatel), neprošlo. Oddřel si své a udělal postavu na své vysnívané CB a vy malé lvl se mu do toho chcete cpát? Tímhle návrhem vám jasně říká: Tak tohle NE!
Osobně čekám, až se klepne dálkovým postavám po prstech. Ale tohle čekání je už dlouhé, hodně lidí přehodnotilo svuj záměr hrát za postavu co jej baví, hrát za postavu, které to ma snadnejší.
Kéž by jste tam zustali jen ti samotní běžci a jen běhali a běhali a pořád jen běhali. Tehdy by mě války začali určitě zas bavit ale jenom z podhledu "divácky mód" věřím, že by to byla komedie k nezaplacení.
Jěstě abych nezapoměl:
Souhlasím. Ale...rozdíl mezi 145 - 150 je v čem prosím? Čeho muže mít 150 víc jak 145, že je trestána postihem CB. Těch 200zb navíc za 5 lvlu?Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat.
Edit: Nezapomínal bych také na možnost splnit třetí kolo úkolů od Mladého lovce. Nicméně souhlasím, rozdíl tam je naprosto minimální. To je nevýhoda tohoto systému, ale troufám si říct, že vždy pouze dočasná - tedy dokud nepřijdou nové součásti výbavy, nebo navýšení levelů.
/Script
V druhé větě se mi líbí slovné spojení "více či méně", ale jestli to nebude u některých postav spíš více a více a u některých méně a méně.Script píše:
- Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
Třetí věta se mi líbí celá. O čem pak jsou PVP hry Joan? O tom, že se srovnává nesrovnatelné? Nechci kritizovat snahu dělat neco pro PvP. Ale vítěz her nebude vítěz nejlepších bojovníku, ale vítěz systému.
Edit: Bez pochyb pravda a jsem si jist, že toho si je vědom každý trošku zkušenější hráč. Výsledek se dá stále ovlivnit mnoha dalšími faktory (viz můj první příspěvek). Tento způsob je to nejlepší, s čím dokázali pořadatelé akce po dlouhém rokování přijít. Žádná soutěž nemůže být dokonale vyvážená pro všechny postavy, protože zkrátka postavy až tak dokonale vyvážené nejsou. To bychom museli vítěze losovat na základě náhody. Zkrátka se pracuje s tím, co je dostupné.
/Script
Nemyslím si, že vyrovnanost postav je u typu válek, které tu jsou nejštastnejší. Soudím jenom z toho kolik telesných bojovníku prešlo na zmiňované dálkové chary a z toho jak se trápí postavy na blízko ať se snaží sebevíc.
Ano ubrala se obrana, pridal útok. Ale zasáhlo to všechny postavy stejně?
PS: Poslední otázka je řečnického charakteru.