Stránka 5 z 5

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: úte 13. říj 2015 12:59:17
od Dell
Po dlouhé době se taky ozvu. Války jsou nastaveny od určité doby jen pro dálkové bojovníky (Je to muj osobní názor a také duvod válek se nezúčastňovat), tudíž jakmile se ukáže hlouček více lidí (bojovníku na blízko) u sebe, všichni "navrhovatelé" šijou kouzla do nich bez přijímaní attacku, za vidinou toho, že zasáhnou (napr. ohněm) víc lidí jako 1, který útočí někde z dálky. Ono když si člověk pro tenhle záměr z duvodu oslabení kostí z 30% na 20%, navyšení útoku atd. udělá postavu , protože s postavou na blízko z daleka nedosahoval výkon hodný povšimnutí, to pak naštve, že někdo začne taky zneužívat tohle dálkové nastavení válek pro snadnejší zisk CB a navíc jěště když to jde i s menším lvlem.

Občas se podívam na statistiky a všude samej šaman bez kouska odhodláni bojovat. Posílat kouzla do hloučku lidí ve vteřinových intervalech to ano, ale pak stát čelem proti preživším a čelit jim to už jsou nohy na ramenech a co nejdál aneb nejblíž k dalšímu hloučku.
Kde jsou ty časy kdy se bojovalo do skonání... Bud zemřu já nebo on a nebo přijde pomoc jemu nebo mě, bojujme a uvidíme co se stane, když umřu najdu si tě znovu a vrátim ti to, ale v žádnem případě nebudeme utíkat jak holky.

To, že lvl 110 si dokáže ukořistit víc CB jak pořádně nadupaná postava s pořádnym tréninkem hry, si zpusobujete samy, protože se soustredíte jenom a jenom na vlastní počet těch trapných CBček plošnými útokmi na co nejvíc hráču. Kdyby jste opravdu bojovali a nesměrovali kouzla jen do hloučku ale tyhle malé dálkové lvly odrovnávali v jejich počátku určitě by měli duvod na to hnát své postavy dál aby nebyli tak lehké cíle a nebo nedělat si takové postavy na tenhle účel.

Z války říší se stala doslova vaše oblíbená steeplechase ale o CB.... A to jenom díky CB nenažrancum. Žejo "zakladateli".
Tenhle hon žacal už v zárodku "Využitelné CB", tématama o změně zaměření postavy na vysokém lvlu za určitou "daň" (mimochodem stejný zakladatel), neprošlo. Oddřel si své a udělal postavu na své vysnívané CB a vy malé lvl se mu do toho chcete cpát? Tímhle návrhem vám jasně říká: Tak tohle NE!

Osobně čekám, až se klepne dálkovým postavám po prstech. Ale tohle čekání je už dlouhé, hodně lidí přehodnotilo svuj záměr hrát za postavu co jej baví, hrát za postavu, které to ma snadnejší.
Kéž by jste tam zustali jen ti samotní běžci a jen běhali a běhali a pořád jen běhali. Tehdy by mě války začali určitě zas bavit ale jenom z podhledu "divácky mód" věřím, že by to byla komedie k nezaplacení.

Jěstě abych nezapoměl:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat.
Souhlasím. Ale...rozdíl mezi 145 - 150 je v čem prosím? Čeho muže mít 150 víc jak 145, že je trestána postihem CB. Těch 200zb navíc za 5 lvlu?
Edit: Nezapomínal bych také na možnost splnit třetí kolo úkolů od Mladého lovce. Nicméně souhlasím, rozdíl tam je naprosto minimální. To je nevýhoda tohoto systému, ale troufám si říct, že vždy pouze dočasná - tedy dokud nepřijdou nové součásti výbavy, nebo navýšení levelů.
/Script
Script píše:
  1. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
V druhé větě se mi líbí slovné spojení "více či méně", ale jestli to nebude u některých postav spíš více a více a u některých méně a méně.
Třetí věta se mi líbí celá. O čem pak jsou PVP hry Joan? O tom, že se srovnává nesrovnatelné? Nechci kritizovat snahu dělat neco pro PvP. Ale vítěz her nebude vítěz nejlepších bojovníku, ale vítěz systému.
Edit: Bez pochyb pravda a jsem si jist, že toho si je vědom každý trošku zkušenější hráč. Výsledek se dá stále ovlivnit mnoha dalšími faktory (viz můj první příspěvek). Tento způsob je to nejlepší, s čím dokázali pořadatelé akce po dlouhém rokování přijít. Žádná soutěž nemůže být dokonale vyvážená pro všechny postavy, protože zkrátka postavy až tak dokonale vyvážené nejsou. To bychom museli vítěze losovat na základě náhody. Zkrátka se pracuje s tím, co je dostupné.
/Script


Nemyslím si, že vyrovnanost postav je u typu válek, které tu jsou nejštastnejší. Soudím jenom z toho kolik telesných bojovníku prešlo na zmiňované dálkové chary a z toho jak se trápí postavy na blízko ať se snaží sebevíc.

Ano ubrala se obrana, pridal útok. Ale zasáhlo to všechny postavy stejně?

PS: Poslední otázka je řečnického charakteru.

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: úte 13. říj 2015 15:48:50
od Malchus
to Dell
Možná máš pravdu v tom zvýhodnění postav na dálku, ale to je tím, jak je nastavená původní hra. Snažit se v tom udělat změnu by znamenalo vytvářet a hrát úplně jinou hru. Dál to nechci rozvíjet, byla by to možná zajímavá diskuze, ale hodně vzdálená původnímu tématu.

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: úte 13. říj 2015 18:55:27
od Sabousek
Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: úte 13. říj 2015 20:43:47
od rudlaninja
Sabousek píše:Rozhodně jsem proti, bylo to tak na začátku, byla nespokojenost. Na věčné mektání nastala změna a teď se chcete vracet k tomu, co nefungovalo? Nakonec by to dopadlo tak, že se ve válce bude řezat pár 150tek a nakonec ani to pak nebude. Takhle mají ty lidi, co si rádi vytvoří svoji postavu a ne ji koupí, nějakou šanci. Prostě nenene. A pokud ano, tak navraťte všechno, co tu bylo před x lety. Stará svatá, beze swampu, bez talismanů, nových bio atd....
Takhle to bude brzy vypadat tak,že ty 150 se Vám na to vykašlou a to pak chci vidět ty války jak se tam budou honit ty malé lvly.Já bych nastavila všem stejný počet bodů i tak by ty malé lvly měli bodů až až,nechápu proč by měl mít někdo více a někdo méně.Všichni se na tu výbavu museli nadřít tak proč je jedna skupina zvýhodňována na úkor druhé.A argumenty stylu velké lvly mají karmu lepší výbavu,proto to snad do hry bylo dáno aby se PvP někam posunulo a ne aby se vracelo zpět na začátek.Znám spoustu hráčů co odstavili velké postavy a jedou na malých o to Vám jde aby se války posunuli na úroveň 110-120 lvlu?Protože s takovouhle to tak brzy dopadne.

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: úte 13. říj 2015 21:38:49
od PospyForko
Spoiler:
Script píše:Dle mého názoru je dosavadní systém nastaven optimálně, jelikož s vyšší úrovní dramaticky stoupá odolnost a nemálo také útok postavy, tudíž by se tyto dva faktory měly na konečném výsledku ve válce projevit vyšším počtem zabití. Takže pokud někdo (dejme tomu) s levelem 110 získává více císařských bodů, než postava level 150, může to mít spousty důvodů, o kterých se autor návrhu neobtěžoval uvažovat. Některé se pokusím vypsat:
  1. Taktika boje - Ne každého baví boj v davech, ne každý ho praktikuje. Styl boje se na počtu CB odráží naprosto zásadně.
  2. Komunikace - Ne každý bojuje sám. Postava je mnohem silnější, když po jejím boku stojí spolubojovníci.
  3. Ovládání hry - Jsou hráči v tomto směru šikovnější, ale i méně šikovní. Ve válce na rychlosti záleží víc, než si možná připouštíme.
  4. Znalost principů hry - I sebelepší bojovník má problém, pokud nedokáže sestavit válečnou výbavu optimálně pro svůj styl boje.
  5. Nepřátelé - Pokud máte za zády neustále 2-3 nepřátele, je to už dost těžce zvladatelné. Může to být převahou nepřátelské říše, ale také jinými faktory. Někdo je třeba neoblíbený.
  6. Místo boje - Na tenhle faktor bych málem zapomněl. Každá postava má svá specifika a ta se mohou více či méně hodit do různých válečných map. Proto lze bez ohledu na lokaci srovnávat jedině dvě postavy stejného povolání i zaměření.
Ještě by možná stálo za zmínku, že bez ohledu na získané CB všechny postavy stejnou měrou (jedním bodem za každé zabití) přispívají k výsledku celé říše. Hlasuji tedy proti návrhu. Tým Ekury se ale nijak nebrání zásahu do tohoto systému a proto nechávám téma otevřené diskuzi.
Když tohle je takové téma... Je jasné, že ty malé levely, které z tohoto systému těží to budou chtít ponechat a naopak ty velké levely budou chtít vrátit původní, nebo si seženou malou postavu a budou dělat hodnost na té postavě... K návrhu... Já jsem pro snížení cb pro menší levely.. A jinak bych to ponechal... (Např.: Vždy o 1bod méně)

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: úte 13. říj 2015 22:06:32
od Sabousek
Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu tam, kde není.

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: stř 14. říj 2015 7:19:24
od Krkovička
Nazdarek :hello:

V tomto navrhu je nastaveno nove hlasovani s moznosti zmeny hlasu takze muzete prehodnotit svuj hlas. :up:

Preji pekny den. :hello:

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: stř 14. říj 2015 7:28:59
od rudlaninja
Sabousek píše:Co ti brání v tom, tu těžce vydřenou výbavu prodat a udělat si těžce vydřenou výbavu na lvl 110? Oni na lvl 110 na pvp výbavu snad nedřeli? 110ková výbava je vlastně za pár šupů že.... Proto tam běhají 3 110ky. Osobně si myslím, že ty 110ky jsou výborní hráči a dané výsledky si zaslouží. Někdo má hold lvl 150 a někdo má hold trochu rozumu a prozíravosti a lvl 110. Jen neschvaluji návrat do starých rezatých kolejí, po kterých se taky dobře nejelo. Navrhněte něco nového. Jak říkám, když návrat do starých kolejí, tak úplný, ten vám odhlasuji kladně.

Spíš je tu zas problém, že hráči, co tomu obětují hodně času a mají vše na co si vzpomněli, samou nudou hledají chybu, tam kde není.
Asi špatně čteš psala jsem,že se na tu výbavu všichni nadřeli.Ale výhodu ve war mají pouze menší lvly takže z toho logicky vyplývá,že podle Vás se nadře víc ten menší lvl než ten větší.
A prozíravost a rozum nechat na war 110 lvl?Nezlob se,ale nedávno tu někdo psal,že 150 lvly tu brečí k vůli hvězdičkám,ale to že někdo schválně zůstane na malém lvlu k vůli tomu,že získá víc bodů mi přijde spíš pravděpodobné,že to k vůli těm hvězdičkám dělá.
A to,že je to nespravedlivě nastaveno-110 lvl střelí do chumlu zabije 3 150 hráče a dostane 36 bodů 150 hráč sejme 3x 110 a dostane 18 bodů nevím co je na tom spravedlivého a čím si zaslouží lepší odměnu malý lvl než ten velký.
Ano jak jsi psala,každý si udělá 110 do war a to pak bude velmi zajímavé,když tam budou běhat jen malé lvly.Píšeš že je tohle návrat do starých kolejí,ale vlastně chceš aby se to do starých kolejí vrátilo.aby byli války malých lvlů jako byli před pár lety než se lvl zvedl.

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: stř 14. říj 2015 9:07:57
od Malchus
Já se budu opakovat, ale podívali jste se do statistik, jak moc závažný to je problém ? Já jsem se tam podíval za vás a vypsal jsem si několik čísel a jmen.

Tento rok se k 14.10. uskutečnilo 123 válek. Ve 48 válkách se mezi 10 nejužitečnějších hrdinů ze všech říší objevila postava lv 110, je to tedy asi každá 2,5 válka. Bylo asi 5 válek, kde se mezi deseti nejužitečnějšími hrdiny objevily 2 postavy lv110, hlavně v poslední době, což má asi souvislost se soutěží.

Těch postav lv 110, které se dokáží probojovat mezi nejužitečnější hrdiny bylo celkem 7 (slovy sedm):

wRyx (22x)
Chyu (14x)
Soltern (6x)
DIO (5x)
xSheenaX (4x)
JT (1x)
Dux02 (1)

123 válek x 10 jmen nejužitečnějších hrdinů = 1230 jmen. V 53 případech to bylo jméno postavy lv 110. Nezlobte se, ale tohle mi nepřipadá jako závažný problém.

Těhle sedm postav nejsou jediné postavy lv 110, které se ve válkách ukázaly. Chodí tam další postavy 110 i nižších levelů, které nikomu nevadí, protože jejich zisk CB nikoho nebolí.

Re: Pro každého stejný počet CB

Napsal: stř 14. říj 2015 13:04:31
od Sabousek
Slušným kompromisem by bylo do tabulky zavést další položku a to jest počet zabitých hráčů. Svým způsobem to už kompenzuje položka poměr zabitých protivníků vůči smrti, pořád je to ale tím dělením poněkud zkreslené a nepřímo všem jasné. Bude pak individuální, podle čeho budeme někoho považovat za kvalitního bojovníka (počet cb, počet zabítí, nebo poměr zabítí/smrt?). Aspoň tak bude odcházet z válek více různorodých "vítezů".

Co se týče výhod 110ka má výhodu nízkého lvlu, 150ka má zas karmu, dračí atd. Jaké výhody se vzdáte, když chcete jedné skupině hráčů jejich výhodu ubrat? Zdá se mi to fér.

Maichus si dal skvělou práci. Opravdu Vám těn zlomek malých hráčů tak moc leží v žaludku? Tenhle návrh kvůli chvilkové módě 110ek mě opravdu mrzí ( a těch mód tu bylo průniky, dýkolukaři apod), považovala jsem Vás za zkušené a rozumné hráče. Nechápu, proč tak dychtíte po změně, která zapříčiní ještě nižší účast ve válce než je dosud, už tak je nízká a roky je tu snaha počet pvp hráčů navýšit a vy toužíte po opaku. Nejde mi to na rozum, jdete sami proti sobě. To tam chcete zabíjet těch pár 150tek, co se zabíjí x minut? Však rozmanitost je jen velké plus pro tuto hru. A to jest i rozmanitost lvlů ve válce.

Ano, to že za chvilku budou válčit samé 110ky se nebojím. A i kdyby, považuji 110kové války za zábavnější, člověka to nutí trochu spolupracovat. A nebojte moje 145ka se bude ukazovat vždy, dokud budu hrát, jelikož karmy a podobných vymožeností dokud jsou se vzdávat nechci :D :D Očividně vy také ne, když neválčíte za 110ku a jen po nich plivete. Nevidím důvod trestat hráče za to, že se vzdají určitých herních výhod pro trošku namáhavější válku a lepší výsledky.

Dnešní války považuji za fungující a to ze dvou důkazů: 1 - účastní se jich všechny lvly od 110-150, 2 - účastní se jich všechny charaktery postav (jsem ráda, že doba, kdy do války týdny nevešel ani jeden war nebo wp jsou pryč).

Spíše věnujte energii momentálně nesmyslupným cechům, cechovním pozemkům a cechovním válkám prosím. Zaslouží si více pozornosti než války říší a cb.

Myslím, že toto bude můj poslední příspěvek. Jelikož vaše odpovědi nepřináší nic nového. A já se nemusím řadit mezi další věčně se opakující pisatele. Takže potřetí a naposled moje rezolutní NE, s malým návrhem uvádění počtu zabitých jedinců v tabulce výsledků.