Stránka 5 z 28

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 15:44:16
od Sabousek
Cepino píše:Záměrně jsem nikde nezmínil jediný herní nick, záměrně a přesto neříkám všichni, jak je to o té potrefené?
Jelikož znám tuto hodnost z druhé strany tak ano, cítím právo se ozvat a připsat moje postřehy. Prosím, přečti si znovu prosím můj prvotní příspěvek, o co vše tam kráčelo. Zodpověděla jsem všechny tvoje dotazy a přidala k tomu vlastní poznatky.
Cepino píše:Bylo tu poukázáno, že jak si má chudák král vydělat. Já osobně jsem si vybral žold možná dvakrát, přesto mám postavu plnou kostí, elíky si vaříme z vlastních výpěstků a kritiky průniky také seženeme. Jak pak si do té války na tyto věci má vydělat jiný hráč, který třeba o žoldu vůbec neví, nebo ani tu hodnost nemá buď z toho že střídá postavy do válek nebo nedosáhne ani na základní žold? Toto poukázání beru jako trapnou obhajobu nenasytnosti.
Byla tu dlouhoudobá touha od hráčů po finanční odměně za PVP hodnosti, teď ji tu máme a stejně ji nevybíráte. Nemůžete ale vyčítat vaši ohleduplnost prohnanějším PVP hráčům, které si s radostí PVP odměny vybírají. Já osobně si na PVP vydělala i bez žoldu a hodnosti krále. Proč by v tom měl být problém i pro ostatní, co ještě žold a hodnost krále nezískávájí?
Cepino píše:Proč na stránkách v novince je psáno mnoho z toho čeho musí král dosahovat, když dle většiny voleb stačí sklízet zahrádku, stát před skladem a získat nejvíc CB? Ty srandy okolo neúplatnosti a další se tam vůbec nemusely psát.
Nad body,jaký má být král jsem se podivovala i já a v dřívějších tématem jsem se zmínila, že jsem zvědavá, jak tyto body budou dodrženy. Evidentně nejsou a opět odkazuji na první můj příspěvek v tomto tématu, kde jsem daný problém "řešila".
Cepino píše: Lítost nad vyhozenými 600kk za pokus o infiltraci cizí říše tu je, ale lítost nad xy miliardami za spawn pilířů tu není žádná a naopak se to obhajuje. Zvláštní.
Celkem podrobně opět v prvním příspěvku jsem rozepsala ekonomickou stránku sloupu a jak ho využívám. Dosahovala jsem tím největší návratnosti do pokladny, jak říkám, mě hloupou husu nenapadlo doplňovat pokladnu za bossy ještě dodatečným způsobem jako Majky. Od této doby se tím budu řídit.
Cepino píše: Prý kdo z nás nevyužil sloup? Zkoušela jsi to někdy s hodností Rytíře nebo Pěšáka? To bys koukala jaké krásné meteory z druhého města si naspawnuješ nebo pár mobíků z Entariánu. Tak skvělé jsou možnosti pro ostatní hráče.
Ano zkoušela a v prvním mém příspěvku říkám, že jsem pro přehodnocení odměn za získané hodnosti, že nynější systém není přiměřený.
Cepino píše: To léčení během válek mi přijde také jako jedna z velice nepovedených součástí královského systému. Místo dřívějších xy CB za válku dávají někteří hráči i o třetinu méně CB a tím se musí více snažit pro dosažení nějakého počtu na nákup třeba věcí za CB. A vůbec proč se má léčit celá říše? Proč berete jedinečnou výsadu léčitelů a aplikujete ji na všechny hráče. Jak jsem již psal, někteří téměř nesmrtelní, jsou nyní už tuplem nesmrtelní a proto milá Sabčo pak musí 20 lidí mlátit jednoho z jiné říše. Nikdy v této hře nebudou mít všichni stejnou výbavu. Nikdy nebudou ve všech říších stejně silní hráči a ani nikdy nebude stejný počet hráčů.
Nejsem věrnou zastánkyní lečení a pokud tě paměť nezlobí, jistě to víš z jiných témat, kde jsme se k tomuto oba dva vyjadřovali. Neříkej mi ale, že si opravdu myslíš, že nejlepší taktika pro dobré skóre říše je mlátit u spawnu 3 cizáky, když opodál je 30 potencinálních cílů. A sama ve válce jsem si všimla, že si jeden z mála, který se u spawnu moc nezdržuje. Zapomněla jsem pochválit :)
Chyumgo píše: Za celý týden válčení do toho vložím nemalé peníze a úsilí a ty po mě chceš, abych si za to ještě připlácel? Promiň, ale tohle opravdu ne.
(Bavím se o hodnostech Vojevůdce a níže)
Tím chceš říct, že král na danou hodnost nevykládá žádné úsilí?
Chyumgo píše: Ano určitě svoboda herního stylu platí pro všechny hráče. Ale mě osobně se nelíbí jak někteří králové se svými penězi zachází a jak se potom ještě svým "poddaným" vysmějí. Nevím přesně na co narážíš, ale já se zde bavím o PvP a spolupráci ve válkách říší, nikoliv o sloupech. A poděkování? To snad není spolupráce ale samozřejmost!
Ne veškeré herní styly tady také schvaluji a nejednou jsem za to byla málem ubičována. Ale jsem smířená s tím, že hráči jsou různí. Občas napíši nějakou připomínku a buď si to daná osoba veme k srdci nebo to bude ignorovat. Jeho volba a on bude nést následky.
Chyumgo píše: Tak se pak ale nediv že místo bonusu na 24h máš bonus na hodinu jednu. Ale dobře, tvoje taktika boje, tvůj boj.
Zrovna já se nedivím a umím si počkat :) ani nevlastním postavy na vyjíždění map v cizích říších.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 16:21:47
od Chyu
Sabousek píše:Tím chceš říct, že král na danou hodnost nevykládá žádné úsilí?
Úplně stejnou jako všichni. Ostatní se ale nesplnili podmínky k tomu být král.
Sabousek píše:Zrovna já se nedivím a umím si počkat :) ani nevlastním postavy na vyjíždění map v cizích říších.
Jak jsem již psal. Nejvíce na to pak doplatí ti nejpoctivější.
A abych nepsal mimo téma, dovolím si se připojit také do diskuze ohledně sloupů.
Nemám moc rád srovnávání reality a hry, ale zde je to skoro totožné. V celosvětové minulosti byla a je většina králů mnohonásobně bohatší než jejich poddaní a žijí si mnohem přepychovější život. Proč by to tedy nemohlo být i zde? Jediný problém který tady je, že si to platí z minima vašich peněz? Nejspíše hlavní myšlenka byla aby král mohl spawnout komukoliv cokoliv a kdykoliv, proto ten neomezený počet žetonů. Ale musela s tím zákonitě přijít i myšlenka toho že na tom budou někteří hráči farmit hlavně bosse z Cidonie. Ale co je na tom špatně? Zřejmě to ekonomice prospívá když už za královským systémem proběhlo několik údržeb a sloupu se ani nedotkly. To jestli za to král bude vybírat poplatky je jeho věc a sám se tak ukáže komunitě jaký doopravdy je. A jak se tak ještě jednou dívám do podmínek, tak systém by měl vždy vybrat takové ty "pohádkové" krále, kteří jsou na své poddané milý a hodní. Proč tomu tak tedy není?

To že pak nejwou yangy na sabotáže..jediný král má neomezený počet žetonů. To si nedokáže uhlídat kolik má peněz a za co je bude utrácet? Jediný problém je možná žold, který bere opravdu dost. Možná by se to dalo vyřešit něčím jako "válečný stav". Od 17:00 do 20:00 by probíhal a nebyla by možná manipulace s pokladnou kvůli němu.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 16:52:21
od JohnDoe
12.11.2015 - Update
Maximální množství peněz v královské pokladně zvýšeno z 2 na 100 miliard

nejsou yangy, nejsou yangy - třeba Shinsoo má v tuhle chvíli cca 3kkk v pokladně - to se pak nemůžete divit, že na nic není dost peněz, když je stav pokladny téměř na hranici bankrotu
doplňování prodejem 100kk prutů to taky nezachrání, protože z jedné takové transakce pokladna získá 3kk a člověk, který by chtěl doplnit o miliardu by u skladníka vystál důlek
co by vám nejvíc prospělo by byla dlouhá řada králů, kteří by drželi daně na 6% a neutratili ani yang - pak by mohl nastat čas těch pohádkových králů, kteří jsou na své poddané milí a hodní
nebo nějaký inteligentnější způsob doplňování pokladny, jako třeba možnost přetáhnout ten 100kk prut přímo na tu vývěsku

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 17:20:31
od LORDxMICHAL.
Dobrý den moc toho nenapíšu řešení problému : zakázat drop mapek mimo CIDO. Sloupy jsou dobré už pro pořádaní eventu
ps: úprava samozřejmě z monster vyvolaných ze sloupu

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 17:32:20
od Spartaa16
to uplácení ostatních hráčů a obohacování sami sebe? To by vážně někdo udělal? Ti lidi, co mají většinou hodnost krále jsou dospělý, tak tohle nepochopím, navíc sem čekal, že tým to hlídá a né, že má král takovou neomezenou moc :D

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 17:46:44
od Eldik
LORDxMICHAL. píše:Dobrý den moc toho nenapíšu řešení problému : zakázat drop mapek mimo CIDO. Sloupy jsou dobré už pro pořádaní eventu
ps: úprava samozřejmě z monster vyvolaných ze sloupu

Stejnak veškerá podstata tohoto tématu je drop map.

Pojďme tedy jejich drop zrušit mimo cido, ať tu ti, na které se nedostane, nemusejí zakládat témata.

Já osobně jsem na nich byl u sloupu už xx krát, a jsem pro.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 17:53:35
od Chyu
A metinlandoví nebudou mít co žrát..

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 17:56:19
od Sabousek
Eldik píše:Stejnak veškerá podstata tohoto tématu je drop map.

Pojďme tedy jejich drop zrušit mimo cido, ať tu ti, na které se nedostane, nemusejí zakládat témata.

Já osobně jsem na nich byl u sloupu už xx krát, a jsem pro.
Ano, už se těším na témata typu, proč jsou ty mapy tak drahé.... Tudíž pvp a dobré talismany budou také předražené a tím pádem bude pvp přicházet o budoucí pvp bojovníky, ktěří si to nebudou moct dovolit :) A jak jsme si my všichni hrooooooozně moc nahrabali, když toto spawnování bylo povoleno. A proč je Cido tak přeplněná.... Atd atd.

Klidně si to zrušte, u mě je stejně nejvýhodnější vydělávání v milovaném swampu :up: Závist je opravdu ošklivá lidská vlastnost.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 17:59:50
od Eldik
Pippi, ty jsi rozená ekonomka, ne?
Když už jsi tak bystrá, tak sis jistě všimla, že cena talismanů zůstala téměř( oproti ceně okouzlení, ta klesla cca o 15kk/ 10 ks ) stejná, největší pokles nastal při zavedení možnosti dropu v cido.
Moc se mi nelíbí množství věcí s taliky 3x schop, 3x prům a podobně, za chvíli to budou mít všichni a nikdo se nebude od nikoho ničím odlišovat, pokud budou všichni na stejné úrovni, hra přestane bavit.
A ano, dá se na tom nahrabat krásně.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: úte 12. led 2016 18:20:28
od LORDxMICHAL.
přemýšlím zda do toho tématu ještě reagovat ale ano naposled něco napíšu žádná ZÁVIST v tom není. Jen jsem uhodil hřebíček na hlavičku.