Stránka 5 z 7

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: ned 15. kvě 2016 13:49:51
od Davisss
Tak znova, nejde o to že se to dá dropovat ve velkým, ale že to vůbec padne :)
Kdy jsi naposledy zkoušela hrát od začátku z nuly, aniž by jsi si pomohla velkou postavou? Není to snadné ale jde to celkem dobře :) Ano mám třeba jistou zkušenost, ale vše je vesměs na fóru. Za pár hodin práce nebyl problém mít lv 50 a na něm věci +9 (neříkám, že všechny). Nepříjde mě to těžké, ale když někdo hraje způsobem "dáš mě yang" tak se nikdo nemůže divit, že to přestávají hrát :) Kdo chce hrát a hra ho zaujme, poradí si :) Prostě nemůže tu být start uplně zadarmo, přece jen si vzpomeňte na offik :))

A k VIP, ty možnosti co dává jsou skvělé, jen je nekteří plně nevyužijí :)
(HG, herb, třaskaviny, krocení, ukazování času, počet odevzdaných a pod .. :)

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: úte 24. kvě 2016 12:00:36
od Giant
Možností hry je vskutku hodně, a za těch let tu bylo i dost nápadů od hráčů a rozhodně měl je i Tým. Otázkou je, zda se na něčem novém již pracuje, a bude to uvedeno do hry, nebo to tým zabalil, a už se jen udržuje hra. Po půl roce jsem se přihlásil s nadějí, že tu bude něco nového nebo se bude chystat, ale nic... nebo aspoň na forum není nikde nic psáno. Je to škoda, hra má potenciál. A těch hráčů ve hře je ještě min než málo :(
Bylo by super něco nového, nemusí to být mapa pro hrače 150lv + , ale i od menších lvlů :) Stačí vstup od 100-110lv, aby ta nová mapa měla využíti pro větší okruh hráčů, ale aby tam byly příšery, které si dají jak malí hráči tak i jen ti větší hráči :-)

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: úte 24. kvě 2016 13:38:18
od Chyu
Určitě si nemyslím (alespoň v to doufám), že by vývojáři na hru zapomněli a nechávají ji jen doběhnout, byla by to veliká škoda. Poslední velký projekt, který byl úspěšně vložen do hry je Královský systém (1.11.2015), který určitě nebylo jednoduché udělat. Musíme mít v hlavě neustále ten fakt, že na Ekuře pracují z programovacího hlediska pouze dva lidi, takže nemůžeme čekat obrovský update každou údržbu. Každopádně co vím, tak by se mělo pracovat na nové schopnosti Lovectví, která měla přijít společně s datadiskem Entarian.
Ekura.cz píše:Na závěr se sluší dodat to, čeho si možná někteří z Vás všimli - v seznamu zcela chybí slíbená schopnost Lovectví. Ta se nám bohužel nepodařila až do tohoto termínu dokončit v takové podobě, abychom ji mohli s čistým svědomím vydat jako součást datadisku. Prosíme proto o trpělivost. Věříme, že Lovectví za ni stojí.
Od té doby, kromě updatu 30.4.2015 se o ní nikde nikdo nezmínil a soudě ze všech těch textů to vypadá že již je v hodně rozpracovaném stavu.
Ekura.cz píše:30.4.2015 - Event a opravy
Zapnutí čarodějnického a prvomájového eventu
Přidání podkladů pro krmení jezdeckých zvířat (již brzy!)
Přidání podkladů do herního jádra pro lovectví (již brzy!)
Zrychlení přepínání mezi kanály
Tak nezbývá než čekat na nějaké bližší informace. :whistle:

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: úte 24. kvě 2016 17:39:54
od DaveB
Já bych asi začal otázkou kolil map se využívá. Např: zelený a červený les, ohnivá země, poušť, ledová země atd...... Map je spousta, ale využití nulové. Jediné využití je při plnění úkolů na wh nebo dropovani věci na Bio.
Nebo aspoň já to tak mám jestli to někdo využívá jinak napište mi to sem prosím.

Já bych netvořil nové mapy jen bych do těchto map něco pridal ( metiny, příšerky) kde se dá vydělat a vyexpit. Aby byla aspoň trochu změna od C2 a metilandu :(

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: stř 25. kvě 2016 10:16:14
od Mithra
Nejjednodušší řešení jak zatraktivnit tzv. "staré mapy" pro malé levely je zrušení Země přitažlivosti. Současně s tím navýšení počtu meteorů ve stávajících mapách a je vymalováno. Země přitažlivosti tu měla význam v době prvotního boomu, kdy na serveru bylo přeplněno. Nynější stav je skutečně takový, že "prckové" znají jen první město a možná vesnici. Pak se zapikají v Zemi přitažlivosti a po pár dnech je to začne nudit.
V zásadě nejsem proti tomu, ty mapy nějak zatraktivnit. Ale dokud tu bude ZP tak to nemá smysl, protože tam stejně nikdo nebude chodit. Ono je totiž daleko snažší jezdit po ostrůvku 100x100 metrů a tlouct tam jeden meteor za druhým, než projíždět velkou mapu a dobrodružství hledat.
Jestli to je současně zábavné psát nebudu, neboť to je velmi subjektivní.

K malým levelům. Nemyslím, že postavy malých levelů si na našem serveru nedokážou vydělat dostatek yangů, aby to pokrylo jejich spotřebu a ještě jim zbylo na budoucnost. Pokud si ovšem někdo představuje, že po prvním týdnu hraní tu bude mít stejně jako postavy, které se na serveru pohybují už roky, pak je to velký omyl. Toto je MMORPG. To už samo o sobě deklaruje, že postava musí projít nějakým vývojem. Ten je dán z části možnostmi hry samotné a z části možnostmi hráče. Ty první jsou dostatečné. Ty druhé nemohu soudit, natož pak ovlivnit.

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: stř 25. kvě 2016 11:54:17
od Cepino
Ono totiž dnešní hraní 99% hráčů a i začínajících hráčů se točí ne okolo zábavy, té je tu mnoho a dá se najít na různých místech, různých mapách a při různých činnostech, ale o tom kde, za jak dlouho a kolik vydělám. 150 a méně milionů za hodinu a většina hráčů se vám na to zvysoka vykašle. Téměř každý je tu již zhýčkaný a běžné činnosti pro něj nepředstavují věc za povšimnutí, ale soustředí se na to, aby někde za hodinu nahrabal xyz milionů. Stále tu slyším, jak si má někdo vydělat, ať už velký level či malý, či začátečník. Vydělávat se v této hře dá na všem a všude, jen to chce čas, úsilí a trpělivost. Tu ovšem v dnešní době již skoro nikdo nemá. Vím o hodně věcech, které na tržnici téměř nejsou nebo jsou předražené, ale protože se dropují obtížněji, nebo to tolik nevydělává za hodinu, tak to nikdo nedělá. Vaše chyba, ale nestěžujte si, že si nelze vydělat. Dřív začátečník sbíral každou droboť, aby si našetřil a po třeba půl roce konečně dotáhl nějaké ty +9 natočené věci. Dneska si každý myslí, že za dvě hodiny má 57 level, bude vydělávat 500 mega za hodinu a do týdne má plnou výbavu včetně natočených věcí. Tohle není chybou hry, tohle je chybou samotných zhýčkaných hráčů.

Druhou věcí je, že si tu někteří myslí, že co pár měsíců se tu budou neustále dokola přidávat nové mapy nebo nové činnosti, protože hráči jsou ze starých po chvíli znuděni. Nemohu srovnávat, nemám zkušenosti s jinými priváty nebo hrami, ale podle mně se tu ku blahu a zábavě hráčů dělá neustále něco. Ať už opravami chyb, vylepšování stávajících věcí nebo přidáváním nových. Jak již zde někdo psal, tak těžko vám dva GA, z toho předpokládám, že jeden to dělá ve volném čase po práci, budou chrlit co měsíc novou mapu s novými moby a s novými věcmi na drop. Je tu mnoho činností, které se dají dělat na dlouhou dobu, ale to mnoho hráčů nedělá, protože je to právě na dlouho (Biolog, Karma, Zručnost, Zahrádka, Výzvy). Na závěr, přidala se mapa, kde výdělky jsou srovnatelné se swampem, ovšem mapa není využívaná, protože je to těžké, výbavu si musíte těžce ukovat a nemůžete asi hrát se zaraženým mezerníkem a do zblbnutí plášťovat. Kdo chce, najde si zábavu ve stávajícím stavu a v současném tempu změn a novinek, kdo nechce, tak zde zábavu nenajde nikdy a bude tým neustále postrkovat k nějakým novotám, které ho ovšem uspokojí zas jen na malou chvíli. Začarovaný kruh.

Berte to jen jako můj pohled na hru a můj názor
Hezký den
Cepino

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: stř 25. kvě 2016 12:00:00
od Spartaa16
Mithra píše:Nejjednodušší řešení jak zatraktivnit tzv. "staré mapy" pro malé levely je zrušení Země přitažlivosti. Současně s tím navýšení počtu meteorů ve stávajících mapách a je vymalováno. Země přitažlivosti tu měla význam v době prvotního boomu, kdy na serveru bylo přeplněno. Nynější stav je skutečně takový, že "prckové" znají jen první město a možná vesnici. Pak se zapikají v Zemi přitažlivosti a po pár dnech je to začne nudit.
V zásadě nejsem proti tomu, ty mapy nějak zatraktivnit. Ale dokud tu bude ZP tak to nemá smysl, protože tam stejně nikdo nebude chodit. Ono je totiž daleko snažší jezdit po ostrůvku 100x100 metrů a tlouct tam jeden meteor za druhým, než projíždět velkou mapu a dobrodružství hledat.
Jestli to je současně zábavné psát nebudu, neboť to je velmi subjektivní.

K malým levelům. Nemyslím, že postavy malých levelů si na našem serveru nedokážou vydělat dostatek yangů, aby to pokrylo jejich spotřebu a ještě jim zbylo na budoucnost. Pokud si ovšem někdo představuje, že po prvním týdnu hraní tu bude mít stejně jako postavy, které se na serveru pohybují už roky, pak je to velký omyl. Toto je MMORPG. To už samo o sobě deklaruje, že postava musí projít nějakým vývojem. Ten je dán z části možnostmi hry samotné a z části možnostmi hráče. Ty první jsou dostatečné. Ty druhé nemohu soudit, natož pak ovlivnit.

O tomhle sem už přemýšlel, na jednu stranu je to dobré řešení, takhle by museli chodit do mapek místo ZP. Nicméně když jsem se na to podíval z pohledu dropera, tak než by měl lítat po celých mapách a hledat meteory, tak se na to dropování vykašle. Buďto by v těch mapách musel být značný počet meteorů, rychlý respawn nebo by se na to většina vyškala, přesně jak si říkal, radši budou jezdit po ostrůvku 100*100 metrů než po celé mapě (vymýšlím 40 000* 40 000m) :) . Takže aby to nedopadlo tak, že ZP se zruší, dropeři se vzbouří vykašlou se na to nebo se přemístí do swampů a dalších map a mapy jako červený les/zelený les stejně nenajdou své využití. Navíc ta mapa se nebude stejně využívat kvůli úkolům nebo monstrům a dalším. Pořád to zůstane v sekání meteorů, který je nejspíš jedno jestli se budou sekat v ZP nebo jednotlivých mapách.

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: stř 25. kvě 2016 16:52:21
od MuckO
damy a pani 95% hračov ma maly lvl dropera alebo je droperom čo takto urobit aby niektore veci padali len na niektorych mapach ?
popremyšlajte nad tym a potom by mapy mali využitie a metinland by zostal len na zarobok a dropovanie máp a exp
chcelo by to prediskutovat čo by kde padalo lebo takto vletiš do metinlandu a po 20 minutach maš 3 rukavice a 3 expaky a nekedy aj mapu když se zadarí

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: stř 25. kvě 2016 21:35:09
od Spartaa16
MuckO píše:damy a pani 95% hračov ma maly lvl dropera alebo je droperom čo takto urobit aby niektore veci padali len na niektorych mapach ?
popremyšlajte nad tym a potom by mapy mali využitie a metinland by zostal len na zarobok a dropovanie máp a exp
chcelo by to prediskutovat čo by kde padalo lebo takto vletiš do metinlandu a po 20 minutach maš 3 rukavice a 3 expaky a nekedy aj mapu když se zadarí
Tak zlodějka se dá nahradit prémkem na drop, což většina asi má. Navíc většina hráčů má plný sklady/postavy expáků a zlodějek dokonce natolik, že většina už je nechává ležet na zemi. :)

Do přitažlivky se chodí kvůli dropu/expu
Kdežto v červeným lese, ledovce, poušti ani nezaexpíš, ani nezadropuješ. :)

aby se tyhle mapy začali využívat, jednak bych zvětšil počet monster v mapách a to znatelně, nebylo by špatný u knih misí těžkých a dalších narvat co nejvíc monster z těhle map a znatelně zvýšit odměny, popřípadě mapy padají už z bossů v Cidonii, z meteorů tak proč by nemohli padat i z monster(protože většina droperů v metinlandu spolíhá na to, že jim spadne co nejvíc map)

Můj názor je, že přitažlivku bych nerušil jak už tu někdo navrhoval, takhle by se ti dropeři na to vykašlali, nicméně bych vymyslel pádné důvody, proč by mělo být dropování v mapách jako ledovka a dalších lepší než právě v metinlandu.

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: stř 25. kvě 2016 22:05:10
od Giant
To mě se ten nápad zase líbí :) Prostě by se v těch mapách zvedly počty příšer a meteorů, tak aby dropeři nemuseli hledat dlouho nějaký metin a mohli i u těch metinů pláštovat příšery :-) (DROP,EXP navíc)
+ Využití klasických map,
+ Větší klid dropů
+ a další ...

A proč to nevyzkoušet třeba na týden? a popř. to pak hned vrátit zpět?

A mapa přítážlivky se dá využít do budoucna jinak, není to špatná mapa :)