Stránka 5 z 7

Re: 2017

Napsal: sob 07. led 2017 11:04:54
od Spartaa16
crazy8 píše:Možno je to aj v tom že GM tým nám prinesie vždy nejakú ohromnú novinku, či novú mapu, ako HG ( podla mňa uspech), Cido (nie až taký velký chýbajú mi CB väčšinou to by som domyslel..) a na zaver ENTA - všetko skvele premyslené, úkoly, a podobne.. Ale jak to tu čítam tak mi to príde tak že hráči ospevujú swamp a do nových map sa im nechce zarábať a hrať to roky na neuveritelne drahé výbavy aby zarábali len možno ani nie 2x viac ako doteraz... Príde mi to tak že mi hráči chceme novú mapu ako je swamp, niečo proste jednoduché, nič zložité, kde len musíme ísť a bojovať a nie si najprv 2 roky šlahať yangy do výbavy, niečo kam prideme a budeme bezhlavo možno sekat. :fight:

ako napisal mithra - kafčo na medzerníku ale swamp je plný! A chodí tam najviac hráčov, a nie len preto že je od LvL 100 ale preto že nový hráči ktorých sem chceme nalakat aby neupadla komunita tu nehrajú roky aby mohli ísť do novších máp nemajú ani lvly na to a ked začal HG chodilo sa to v skupinách nie v jednotlivcoch ako teraz, kto ale pojde s nováčikmi do HG? Aj keď je swamp nudný sámého ma viac baví keri/rokla/drop tak je zatial najpopulárnejší a myslím si že ďalšia jednoduchšia mapa pre slabšiu väčšinu by bola viac než niečo prepracované čoho už je fakt dosť pre tie "topky" :lol:
Jak říkáš ty i Mithra, swamp je jistotka, kde mám yangi hned, náklady na swamp miminální(jen krev) :) + výbava do swampu není potřeba nic extra.
HG je luxusní mapa což o to, ale v dnešní době prostě se to nevyplatí chodit kvůli směšným cenám dračáků(kde jsou časy kdy schopka +0 stávala i 1kkk :) ), aby se furt ve velkým chodilo HG, zvětšil bych množství yangů získané z mobů a např. truhly by se dali u obchodnice prodávat za 50-100kk tak, aby při max. počtu postav z hlavní po odečtení nákladů za medaili se zisk aspoň přiblížil či rovnal swampu :hello:
Jinak Enta je pro mě propadák, nudná mapa už podle videí spojená s mnoha nudnými úkoly..., výbava strojí astronomickou částku a i přes tu výbavu ty moby vás sundají hned... :)

Re: 2017

Napsal: sob 07. led 2017 18:29:29
od crazy8
Aj pre mňa je HG dosť dobrá mapa, a páči sa mi. :)

Ako vravíš presne to som chcel vyjadriť predošlím príspevkom že ekura je sice fajn ale novinky su zameriavané na dlhoročných hráčov.

Re: 2017

Napsal: ned 15. led 2017 11:10:09
od rodgerboy
Ked už hovoríš o dlhoročných hráčoch, neviem či to tu niekde bolo písané, ale uvítal by som HODNOSŤ alebo niečo podobne , niečo ako na steame máš roky služby :-) .. až sa vie kto je tu od kedy , ako dlho

Re: 2017

Napsal: ned 15. led 2017 11:55:19
od crazy8
To by boli dlhoročné postavy takto hodnotené nie hráči :(

Re: 2017

Napsal: ned 29. led 2017 13:48:45
od slusnej
PvM bude vždy stejnej system a bude se vždy něco přidávat.
Za to PvP je tu horší a bohužel víc a víc ubohé, a proto by jsem byl rád, kdyby se začalo něco dělat s PvP.

Re: 2017

Napsal: pon 30. led 2017 23:42:27
od Krkovička
Nazdarek
Ohledne pvp :
Zrusit neviditelnost ve valkach (neviditelnej ma bejt jen ninja dyka) a zrusit kralovske leceni (lecit ma jen heal) a jak uz se nekde psalo nahradit to napr. na 10 minut vyssi ZB pro risi.Jinak kazdopadne jsem taky pro vice map a nahodne losovani at to neni tak jednotvarne.
Neco na pvm :
Vhodne by bylo prozmenu neco jednodussiho jen tak na relax kdyz clovek nema tolika casu v dnesni uspechane dobe ,hra se jmenuje metin a metiland tu je pro male levely tak udelat dalsi pro velke tim se uvolni jine mista a bude vseobecna spokojenost a hlavne zadnej krkolomnej vlez kterej zase zabere hodne casu nebo yangu-SD.
A v posledni rade nevim co se do budoucna planuje s dracima brnkama ja osobne doufam ze se to bude prekovavat na lepsi to by totiz vysvetlovalo proc zustaly tak fadni -matna a nedotazena :-( a pokut ne tak by bylo zahodno je trochu po letech poupravit at nam to slusi no ne? :-)

Re: 2017

Napsal: úte 31. led 2017 6:34:57
od cavallerio3
Krkovička píše:Nazdarek
Ohledne pvp :
Zrusit neviditelnost ve valkach (neviditelnej ma bejt jen ninja dyka) a zrusit kralovske leceni (lecit ma jen heal) a jak uz se nekde psalo nahradit to napr. na 10 minut vyssi ZB pro risi.Jinak kazdopadne jsem taky pro vice map a nahodne losovani at to neni tak jednotvarne.
Neco na pvm :
Vhodne by bylo prozmenu neco jednodussiho jen tak na relax kdyz clovek nema tolika casu v dnesni uspechane dobe ,hra se jmenuje metin a metiland tu je pro male levely tak udelat dalsi pro velke tim se uvolni jine mista a bude vseobecna spokojenost a hlavne zadnej krkolomnej vlez kterej zase zabere hodne casu nebo yangu-SD.
A v posledni rade nevim co se do budoucna planuje s dracima brnkama ja osobne doufam ze se to bude prekovavat na lepsi to by totiz vysvetlovalo proc zustaly tak fadni -matna a nedotazena :-( a pokut ne tak by bylo zahodno je trochu po letech poupravit at nam to slusi no ne? :-)

Souhlasím snad se vším. Draci brnění by nebylo od škody upravit esteticky. Na surovi vypadá jak krunýř a plno jiným charakteru odstává i od těla. Admini by to měli zvážit, když se k tomu vyjadřují už takový ostřílený hráči jako Krkovička. :)

Re: 2017

Napsal: úte 31. led 2017 11:39:48
od reeenda
Krkovička píše:Nazdarek
Ohledne pvp :
Zrusit neviditelnost ve valkach (neviditelnej ma bejt jen ninja dyka) a zrusit kralovske leceni (lecit ma jen heal) a jak uz se nekde psalo nahradit to napr. na 10 minut vyssi ZB pro risi.Jinak kazdopadne jsem taky pro vice map a nahodne losovani at to neni tak jednotvarne.
Neco na pvm :
Vhodne by bylo prozmenu neco jednodussiho jen tak na relax kdyz clovek nema tolika casu v dnesni uspechane dobe ,hra se jmenuje metin a metiland tu je pro male levely tak udelat dalsi pro velke tim se uvolni jine mista a bude vseobecna spokojenost a hlavne zadnej krkolomnej vlez kterej zase zabere hodne casu nebo yangu-SD.
A v posledni rade nevim co se do budoucna planuje s dracima brnkama ja osobne doufam ze se to bude prekovavat na lepsi to by totiz vysvetlovalo proc zustaly tak fadni -matna a nedotazena :-( a pokut ne tak by bylo zahodno je trochu po letech poupravit at nam to slusi no ne? :-)

Též se přidám :

Pro "staré " hráče začíná být hra fádní ,nezáživná , šedivá.....
údolí orků-... země přitažlivosti ........swamp....hg....entarian..... rybaření = kolečko které už nebaví.
Války ? :beaten: :normal: celkem slušně popsal Hafík


Chtělo by to novou Výzvu...................

Re: 2017

Napsal: úte 31. led 2017 12:45:01
od CrashyD
Hezké poledne, posléze odpoledne.

Inaugurací králů byla hra obohacena o mnoho vlivných doplňků které přímo ovlivňují chod válek. Ať je to jejich započetí, přepady/ obrany, etc.
Nejedna z těchto možností dokáže přímo ovlivnit výsledek války a proto v první řadě rozhodně podporuji zde již mnohokrát probírané zvýšení cen veškerých těchto strategických tahů. (Posloupně i Heal krále)

Definitivním (*spousta vulgarit*) doděláním kvality válek jsou za mne již zmíněné mřenky a prapory. Argument? I násobné překonání hráčů s xletou prací na své výbavě levlem 95 s útoky a výbavou ani né za setinu.

V každé MMORPG hře musí být (jak už též bylo zmíněno) u každého povolání, předmětu , schopnosti tzv. countering. Ve chvíli kdy není, hodnota hry je značně degradována.( Nejednou jsem byl svědkem regrese nejednoho serveru u nezmiňované hry při obdobném "vylepšovacím" kroku)

Ano, komunita vždy prahne po inovacích.
Ano, je těžké nasadit cokoliv,aniž by si někdo nestěžoval.
Ano, vždy trvá než se přídavek ozkouší a může být nastaven reparační dodatek.

Od začátků ryb ve válce už nějaký ten měsíc utekl. Ovace si troufám říci více než negativní.
Reakce ?
I kdyby to měl být vorvaň, budeme za kontra-ofenzívu X mřenka nesmírně vděční !

Howgh

Uděleno varování za vulgarity.
/Torque

Re: 2017

Napsal: úte 31. led 2017 21:40:34
od crazy8
Ja osobne si myslím že Ekura team (ďalej už len ekura) sa zameriava na mimoriadne novinky, ktoré hračov ohromia, no zabudajú že v jednoduchosti je krása.

Vysvetlím to tak že ekura nám v hre ponúka v poslednej dobe len zložité a prepracované novinky, z čoho môžu byť určite nadšenci a dlhoročný hráči radi no uplne mi to príde tak že sa zabúda na nových hráčov, predsa tu nebude tých 50 "topiek" navždy.

Ako píšu hráči predomňou to pvp sa tými prepracovanými hráčmi pokazilo, už prešiel čas od vydania královského systému, či prerobenej schopnosti "rybarstva" a ja osobne by som si želal aby sa nasadili "counter" veci do hry, jak proti mřenkám tak aj proti praporúm. Rozhodne nie proti ninjom v zamasku keďže je to ich originálna schopnosť ktorou dokazujú jedinečnosť, bolo by to ako degradovanie zurivosti pri valecnikovi tým že jeho vlastna schopnosť ho myslim o 31% oslabuje.

Myslím si že nový hráči na ekure skončia skôr než sa zabavia. Ja osobne považujem za zábavu sekanie sa s inymi hráčmi, čiže PvP. Bohužial v dnešnej ekure je to tak že kým nový hráč spraví bio, nejaku obstojnu vybavu a proste ledva priemerné veci tak ubehne MINIMALNE rok myslim si že je to určite viac v klude aj dva. No nehovorím že je to zlé práve v tom je to čaro ekury, musite si ten "úspech" vydrieť. No napriek tomu si myslim že tí hráči potrebujú nejaký cieľ do ktorého sa dostanú skôr ako za cca rok a pol a aj to ešte nie s nejakou nadpriemernou výbavou. Možno to bude brané ako reklama na svoj návrh ale vôbec o to nejde myslim si že ten už pozná každý. Môj návrh je dva a pol roka starý a má viac ako 8000 zobrazení a drvivá väčšina hráčov s ním súhlasí. ÂNO ide o návrh valok riši pre malé lvly, myslím si že nováčikovia by to určite uvítali ale to je vidieť aj v samotnom návrhu, ide o to že do týchto válok ríši by sa nováčik mohol zapojiť približne po 4 mesiacoch hry (cca) a rozhodne by toto bol cieľ nových hráčov, aby sa mohli aj oni biť so svojimi 2x10 1x 15 výbavičkami, a rozhodne by mali šancu si zabojovať, potom si človek povie že fajn toto mám idem ďalej, nebude im to stačiť a budú sa chcieť ťahať vyššie.. No teraz je to "zadosťučinenie" dosiahnúť omnoho ťažšie.

Čiže ja očakávam v tomto roku veľa pvp reforiem, čo sa týka pvm nebranime sa ničomu ale ako som napísal niečo jednoduchšie si myslím by bolo omnoho lepšie.

Ako napísal nedávno niekde MITHRA že v swampe si stači postaviť kafčo na medzerník a už sa to sype.. No lenže pozrite sa koľko hráčov je v swampe a koľko v entariane, dokonca sa po novom stretávam často s ľuďmi ktorý ani HG nevedia dať sami a veľky hrači už v skupinách moc nechodia pritom HG bola skupinová mapa. Čiže keď sa vrátim k podstate: radšej "druhý swamp" kde bude mať prístup hráč skôr ako zase ďalšiu zložitú mapu pre pár jednotlivcov.

Kto si to prečítal celé, tak mu patrí moje poklonenie :D nebolo to najlahšie ani napísať celý deň som totiž rozmýšlal jak to všetko spísať čo najjednoduchšie.