Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.8
- Příspěvky: 40
- Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 79 poděkování
- LordRayden
- Lv.4
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
- Dal poděkování: 47 poděkování
- Dostal poděkování: 47 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obrany


- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 652
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 388 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Krátká verze: Já řeknu, že ten současnej pvp herní mód nejde vybalancovat a nikdy nebude fér a ok. Dokud je hráč odměněn pouze "vyžráním" killu a ten, co ho skoro sundal sám, z toho nic nemá, tak vždycky bude většina lidí naštvaná. Navíc vybalancovat něco, kde může bejt 60 nebo 90 hráčů jsou úplně 2 různý věci. K tomu všemu ty FPS v tý válce jsou hrozný a odrazuje to plno lidí, ne každý chce hrát válku s 15-25FPS, dost lidí by určitě uvítalo menší herní módy. A v neposlední řadě - výhra ve válce (respektive odměna z ní) je absolutně nezajímavá pro většinu lidí. Jediná zajímavá věc je výkop.
Dlouhá verze:
Vezmete 3x30 lidí ze 3 různých říší, pošlete je proti sobě a oni se zabíjí hlava nehlava. K tomu jim všem záleží jen na tom, kolik DODĚLAJÍ lidí. Nezáleží na tom, kolik pomůžete killů získat, nezáleží na tom, kolik natankujete poškození, kolik poškození rozdáte, ani kolik protihráčů vyloženě dotáhnete ke svojí říši a zařídíte jejich smrt - nic z toho není důležitý, respektive z toho nic nemáte. Jediný, na čem záleží, je počet CB, které získáte, takže množství lidí, který dorazíte. Protože řekněme si upřímně, ten bonus z války (krom výkopu) je pro hráče z většiny nezajímavej a nikoho nevytrhne.
Je to klasika, chápu to, ale už docela ohraná a chtělo by to trochu zpestřit. Kór v tom případě, že tenhle herní mód je absolutně nepřívětivej pro nový hráče a dokud ten člověk nemá aspoň srovnatelnou výbavu (vyjma sépky), tak si pořádně nezahraje.
Navíc tenhle mód nemotivuje hráče snažit se hrát poctivě a pomáhat si jako říše, kdepak - motivuje hráče jenom bezhlavě házet kouzla do chumlu a urvat si svůj díl CBček. Auráci a daggeři vždycky někoho čapnou, sekají ho, přijde BMko, hodí šutr a kill jim sebere, aurák(dagger) nemají nic a BMko dalo bez větší snahy 8CB (jen příklad, nemusí to být BM).
Stejně tak není motivace se za blízkovou postavu rozběhnout do chumlu a zkusit tam něco vyvolat - na 99% ten první umře a nikoho nezabije, tak proč by tam chodil, žejo.
Zkrátka balancovat je třeba každý gamemode zvlášť. Pokud někdy budou nějaký jiný vyrovnanější módy (kde by na každé straně musel být stejný počet hráčů a alespoň podobná kompozice), tak by tam nějaký balanc pro velký války vůbec nemusel být relevantní.
Je to klasika, chápu to, ale už docela ohraná a chtělo by to trochu zpestřit. Kór v tom případě, že tenhle herní mód je absolutně nepřívětivej pro nový hráče a dokud ten člověk nemá aspoň srovnatelnou výbavu (vyjma sépky), tak si pořádně nezahraje.
Navíc tenhle mód nemotivuje hráče snažit se hrát poctivě a pomáhat si jako říše, kdepak - motivuje hráče jenom bezhlavě házet kouzla do chumlu a urvat si svůj díl CBček. Auráci a daggeři vždycky někoho čapnou, sekají ho, přijde BMko, hodí šutr a kill jim sebere, aurák(dagger) nemají nic a BMko dalo bez větší snahy 8CB (jen příklad, nemusí to být BM).
Stejně tak není motivace se za blízkovou postavu rozběhnout do chumlu a zkusit tam něco vyvolat - na 99% ten první umře a nikoho nezabije, tak proč by tam chodil, žejo.
Zkrátka balancovat je třeba každý gamemode zvlášť. Pokud někdy budou nějaký jiný vyrovnanější módy (kde by na každé straně musel být stejný počet hráčů a alespoň podobná kompozice), tak by tam nějaký balanc pro velký války vůbec nemusel být relevantní.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.16
- Příspěvky: 141
- Registrován: ned 26. čer 2016 11:03:50
- Dal poděkování: 33 poděkování
- Dostal poděkování: 23 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
NERF útokov vlastne nič neurobí noLordRayden píše: ↑pát 26. úno 2021 9:00:30Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obranyta hra balancovaná je, problém není v systému, ale ve stylu výbav a hraní, jediný ten antistun je nepříjemný, ale kdyby jste ho chtěli nějak udělat silnějším, zničí to především blízkové postavy, a byli by jste na tom ještě hůř (můj názor, už jsme to tu řešili, ještě jste to nevzdali) peace

- slusnej
- Lv.36
- Příspěvky: 1632
- Registrován: pon 04. čer 2012 13:41:38
- Dostal poděkování: 174 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Tak jen podotýkám že furt je ta možnost jak může kdokoliv posílit tu říši (modrou), já jsem například nikdy nebyl jinde než modrá, a to hraju od úplného začátku sindicatuqSTRoNgMANp píše: ↑čtv 25. úno 2021 20:49:24Klidně to lockni.
Stejnak tym asi akceptuje tuto parodii na war za funkční a správnou![]()




- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 740
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 440 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Doufam, že si nepoužil slovo vybalancovaná ?LordRayden píše: ↑pát 26. úno 2021 9:00:30Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obranyta hra balancovaná je, problém není v systému, ale ve stylu výbav a hraní, jediný ten antistun je nepříjemný, ale kdyby jste ho chtěli nějak udělat silnějším, zničí to především blízkové postavy, a byli by jste na tom ještě hůř (můj názor, už jsme to tu řešili, ještě jste to nevzdali) peace

Upřímně jediná dálková postava, která mi přijde vybalancovaná je archer, protože musí se sakra dobžře pozicovat aby dal kill, ale zaroven má dmg na to určený. BTW. Pokud přestanou hrát uplně auraci a ninje, tak ten váš archer vás sesadí z trůnu, takže by možná nebylo od věci zapřemyslet, zda není žádoucí dostat více daggeru a auraku do war, aby vy healeři měli obětní beranky.

Za mě je opravdu problém spodní útoky, nezdá se to, ale těch healeru co po vás začne střílet, když jste aurak je fakt moc.
Mě by se líbilo, kdyby utok byl omezenej na nějakou hodnotu, po které by přestal fungovat (50%?)
Ale to samé obrana, taky bych viděl radši více daggeru, co odchytavaji healery, kde by meli šanci je zabit na combo, takže max. obrnaa proti charum (82%).
Healer je prostě pro bezruké lidi, každá jiná postava je alespon trochu o tom pozicování, ale ten healer si natoci utoky, je mu jedno že mu někdo dá průrazem 100k, protože se reálně k němu dostane 2-3x (pokud nepoužívá mřenku). Healer dá 50kilu, sice klidně 40 smrtí, ale KD má nad 1.
+ Díky chitinkám, kde narostl relativně dost dmg, prostě aurak/dagger/mental schytává mnohem vice dmg, ale řešení natočit 82 šaman opravdu není správné.

Problém je opravdu v systému a netvrdte mi nic jiného.
![]() | qSTRoNgMANp | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
![]() | oSoSo | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
-
- Lv.8
- Příspěvky: 40
- Registrován: čtv 23. kvě 2019 18:01:41
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 79 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Ano problém je ve stylu výbav. Ale k těm útokům kdyby se snížil útok na 5% tak by to neuškodilo jen healerům ale i archerům a bm co nosí též útoky. Jasný healer by tu změnu poznal nejvíce ale i tak by furt bral normálně. Horší je že hráči si myslí že když nedávají cb tak že je to tím že mají malé útoky a přidají větší. Přidají větší útok a nic se skoro nezmění cb dávají skoro stejný ale blízková postava ten extra útok pozná. Ty války za blízkovou se ani nezlepšují spíš jen zhoršují. Prostě lidi musí pochopit že nosit extrémní útoky není správná cesta. Prostě třeba Weis nosí full obrany a dává pěkné cb za healera. To samé Fox šel za archera s full obrany a dal krásný cb. Prostě ty války nejsou jen o tom klk % máš na útok ale o tom jak tu danou postavu umíš zahrát.LordRayden píše: ↑pát 26. úno 2021 9:00:30Má to stejnou logiku, asi jako kdybych si teď založil druhé vlákno pro healery namísto majitelů warů a ninjů, jako je tohle, a chtěl nerfnout wary a obranyta hra balancovaná je, problém není v systému, ale ve stylu výbav a hraní, jediný ten antistun je nepříjemný, ale kdyby jste ho chtěli nějak udělat silnějším, zničí to především blízkové postavy, a byli by jste na tom ještě hůř (můj názor, už jsme to tu řešili, ještě jste to nevzdali) peace
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 645
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 613 poděkování
- Dostal poděkování: 674 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Víte co mě baví, jak vy se tu snažíte vnutit a diktovat jiným hráčům s čím a jak mají hrát. To je opravdu vtip dne.
Není každého jeho věc s čím, s jakou výbavou a jak hraje?
Mionix

Není každého jeho věc s čím, s jakou výbavou a jak hraje?
Mionix
- TomasFoxx
- Lv.24
- Příspěvky: 481
- Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
- Dal poděkování: 358 poděkování
- Dostal poděkování: 648 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Kdo se tu snaží diktovat s čím má kdo hrát? Ať si každý hraje s čím chce, my se tu teď bavíme o tom, jak je 10% útok do spodního bonusu přehnaný.
A neříkejte mi že to tu bylo vždycky, jasně že bylo, ale výbavy co lidi nosí do válek se už fakt masivně změnily, stejně tak jsou nový chitinový zbraně, full enta biologové atd atd.
Kdysi jsi dal útok a bral jsi o něco víc, nebyl to žádnej extrém, dalo se to furt přežít. teď bereš i BEZ toho útoku ve spodních mega, proto to je tak přehnaně OP.

- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 645
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 613 poděkování
- Dostal poděkování: 674 poděkování
Re: Války v roce 2021 (antistun a chitinky)
Ne a co probíhá skoro po každé válce, že ten hraje tak a ten tak a že to hrají blbě? Tady další vnucuje, že útoky jsou špatně. Nechte každého na pokoji jak hraje, oni vám také nic nenutí. 
Mio

Mio
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
Narsi « stř 12:21 pm »


@
Vydesenej « stř 12:03 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:01 pm »


@
Valkaryan « stř 10:07 am »


@
Mionix « stř 7:39 am »


@
Vydesenej « stř 7:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 11:38 pm »


@
Vydesenej « úte 5:47 pm »


@
gagefranjo « úte 4:11 pm »


@
Hakan « úte 12:53 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »


@
Mionix « čtv 6:57 pm »


@
Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »


@
Mionix « čtv 7:48 am »


@
kovardominik « stř 9:55 pm »


@
Mionix « stř 7:31 pm »


@
Mionix « stř 6:00 pm »


@
Nonepovideeej « stř 5:39 pm »


@
Mionix « stř 4:52 pm »


@
reeenda « stř 4:46 pm »


@
reeenda « stř 4:29 pm »


@
Mionix « stř 4:27 pm »


@
reeenda « stř 4:15 pm »


@
Suko201 « stř 12:07 pm »


@
marexanax « stř 9:40 am »


@
Vydesenej « stř 7:22 am »


@
TomasFoxx « úte 11:21 pm »


@
Mionix « úte 5:28 pm »


@
qSTRoNgMANp « úte 12:53 pm »


@
Mionix « pon 7:12 pm »


@
TomasFoxx « ned 10:06 pm »


@
Mionix « sob 5:34 pm »


@
Mionix « sob 4:59 pm »


@
Borda91 « sob 2:11 pm »


@
cleo « sob 1:14 pm »


@
Nonepovideeej « sob 11:47 am »


@
cleo « sob 10:52 am »


@
Nonepovideeej « sob 10:46 am »


@
MrDzenda « sob 10:40 am »


@
Nonepovideeej « sob 10:05 am »


@
TomasFoxx « sob 9:42 am »