Stránka 5 z 6
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: pát 24. úno 2012 22:19:18
od Alias90
já bych to jen udělal pro každou říši a ne víc ch
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: pát 24. úno 2012 22:34:49
od Majo441
Alias90 píše:já bych to jen udělal pro každou říši a ne víc ch
presne ty mi čteš myšlenky.aby se tam potom nezabíjelo ...
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: pát 24. úno 2012 22:51:22
od Renegade2
Jo, jenomže problém by byl v tom že jak si hráči na něco zvykonou tak to budou chtít všude kde se zabíjí

Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: pon 19. bře 2012 22:26:42
od taqDROP
Troska ozivim neaktivnu temu.
Su tri riesenia, a to dosti podstatne.
A) necha sa len jeden kerindor a len jedno ch- v dnesnej dobe je kerindor uz v cervrnych cislach, je to tam totalne preplnene ale na druhu stranu, zmensil hy sa pocet strepov, kovaroviek a podobne a ceny by sa ustalili
B) spravy sa 4x CH (v tuto moznost nesuhlasim) a uvolni sa kopec miesta. Ale retazovy efekt postihne aj tuto moznost, ceny budu nadalej klesat...
C) kerindor, s jednym ch, ale samostatne pre kazdu risu (zabranilo by sa zabijaniu v promene, bol by vacsi klud) samOzrejme ceny by aj v tomto pripade klesli
--------> PRE KLESAJUCE CENY TU JE JEDNO RIESENIE----> zvysit DOPYT!
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: úte 20. bře 2012 9:45:36
od Bodlinka
No já teda nevím, ale zase tady mudrujou převážně ti, co tam chodí dropovat a hamounit, aby mohli prodávat za co nejvyšší ceny.
To přece není žádná chráněná zona pro zbohatlíky a hamouny. Je to normální mapa jako přitažlivka a ostatní, kde se dá dropovat. A že je tam plno? Chcete 4ch? Ale tak choďte na příšerky, kde není moc lidí. Všichni se cpete na jedny a ty samé a pak je tam plno.
No to si zvykejte, když chcete někde zbohatnout, že se musíte umět bránit.
A zase je to o tom, že se tam někdo hrabe sám, jen aby nahrabal. Přece když je tam sestava - postava, bufka, healer - tak je normální, že musí proti nepřátelům ubránit toho v proměně.
Ale je to jasný - táhnu si svou bufku, svou healerku, hodím si proměnu - sám a sám - hrabu sám = umírám sám.
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: úte 20. bře 2012 10:29:38
od rudlamaja
Otom hrabání ses trochu spletla ne?Když jdu sama beru si je po jednom,zato když Vás jde víc ninja,stuna buff stáhnete všechno na sebe pláštěma takže na jiné nezbude ani jeden mob tak mi řekni kdo si hrabe?Ten komu stačí 60 úlomků,nebo tem který si jich nahrabe 400?
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: úte 20. bře 2012 10:37:04
od plug1
no, tak jako bylo by to dobré, ale asi to neklapne.
I když nevím no, za mě ANO
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: úte 20. bře 2012 13:28:43
od Bodlinka
rudlamaja píše:Otom hrabání ses trochu spletla ne?Když jdu sama beru si je po jednom,zato když Vás jde víc ninja,stuna buff stáhnete všechno na sebe pláštěma takže na jiné nezbude ani jeden mob tak mi řekni kdo si hrabe?Ten komu stačí 60 úlomků,nebo tem který si jich nahrabe 400?
Položilas mi otázku, tak ti odpovím. Je mi líto, že čteš jenom to co chceš. Tady nejde o to, kdo kolik dokáže vymlátit úlomků - když je jich víc, tak se dělí, takže nakonec o moc víc úlomků než ty nemají - ale o to, že se tady zase požaduje víc ch, dokonce snad Kerindor pro každou říši zvlášť a takové vymoženost (hlouposti). Tato hra by měla být o spolupráci mezi hráčema. Zrovna tak swamp - i když ten je naštěstí na víc ch. Každý si tam tahá svoje postavy - pokud možno nejen dvě, ale i víc. Podle výkonnosti internetu a počítače.
Ale to, že píšu, že všichni chodí na stejné potvory a na jednom políčku je namačkáno hafo lidí a na dalším nikdo, toho si nevšimneš. A kvůli tomu, že se chodí pouze na 3-4 druhy potvor, tak se má měnit celá mapa? Naučte se zabíjet i ty další, pak tam bude místa dost.
Celá tato debata je věcí názoru. A můj názor je takový, jaký píšu.
Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: úte 20. bře 2012 13:40:00
od Belichar
Za mě určitě Ano

Re: Kerindor je možnost rozšířit na 4 x ch?
Napsal: úte 20. bře 2012 14:36:16
od Nevidoucí
Mám pocit že se to tu řešilo nedávno a Saggi psal že to nejde
