Stránka 41 z 60

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: sob 28. bře 2015 18:53:25
od Sabousek
Nesnáším se nic obcházet, jen ušetřit ten nesmyslný čekací čas. Kdybych se snažila něco obejít, tak o téhle chybě mlčím, a dropuji si na jednu postavu několik jaderitů denně.

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: sob 28. bře 2015 21:53:43
od cleo
rudlaninja píše:cleo a sféru máš?Jinak stačí sféru přetáhnout na svatyni
Děkuji za radu, moc jsi mi pomohla :)

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: sob 28. bře 2015 22:17:01
od Cepino
Dobrý večer, chtěl jsem se optat, zda se nedělala úprava v množství teleportů do sadu? Dnes ráno jsem běhla asi půl hodiny port nenalezen, dnes večer opět půl hoďky. Na standartních místech jako vedle vyhlídky, hradu nebo na molu jsem vůbec port nezaznamenal. Teprve na začátku mapy poté nalezen jeden jediný. Děkuji.

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: sob 28. bře 2015 22:27:32
od nikijana
Mám ten sám problém, akorát Cepino měl větší štěstí než já. Já port nenašla už dva dny

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: ned 29. bře 2015 0:27:05
od rudlaninja
Porty do sadu najít je vážně umění proletěla sem celou mapu několikrát a na místech kde vždy byl port nic.Duch k nenalezení patrně se opět usadil na hradě.Ještě by mě zajímalo proč není po zabití démona možnost si vybrat bonus, 150 lvlu 20%na bzk nebo spadnutí yangů je docela k ničemu jelikož yangy nepadají ani v Entarianu.

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: ned 29. bře 2015 3:34:37
od Script
U teleportů do sadu se žádné úpravy neprováděly. Na mapě se tedy stále nachází standardní počet - jeden kus. Nutno uznat, že některé jeho lokace je složité nalézt, ale stále platí, že to není jediná možnost, jak se do sadu dostat.

Co se týče možnosti výběru bonusu za očištění svatyní, tak ta ve hře samozřejmě je. Po zabití démona je na ni už ale poněkud pozdě.

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: ned 29. bře 2015 11:36:25
od Hakan
Jen bych se chtěl zeptat, jestli se ten duch pohybuje po mapě, jakože opravdu sám pohybuje. Protože je dost divné, že ho člověk nikdy nenajde jinde, než uvnitř hradu. Zdá se mi, jako by se začal pohybovat jen pokud nějaký libovolný hráč dokončí úkol....

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: ned 29. bře 2015 11:42:18
od Cepino
Script píše: ale stále platí, že to není jediná možnost, jak se do sadu dostat.
No samozřejmě, pokud tím myslíte, že si klíč koupíme v IS, jelikož meteor dá jen banda nabušených šílenců. :-) PS. udělali jsme už psí kusy a nyní nezůstávám po smrti se ZB -12000 ale už jen -4000, tak že paráda. Nyní se hraje v Entarianu jedna radost. :-) Nastavit moby na hratelnost jen pro vyloženě špičku serveru, je obrovská zábava pro těch 99%, kteří si to tam nedávají, mapa nás velice baví. Myslím, že nejsem sám, kdo to tak cítí. Dělat jen questy, tím že pobíhám po mapě a klikám na NPC a u toho chcípám baví chvilku, nyní už ne. Berte to ode mě jako ironii, ale prostě dle mého tato síla monster není to pravé.

PS to Hakan, no jasně že se pohybuje, když my jako tydýti co týden koupíme 3 klíče, aby jsme si klikly a on zmizí a objeví se mimo hrad, kde po chvilce, co to ostatní hráči zjistít, naklikají a pošlou ho opět do hradu, kam my zas použijem klíč. Jo pohybuje se, jednou týdně, když ho my 3x vyndáme za prachy ven. :-(

Pro to aby hra fugovala ku prospěchu majitel a hráčů musí hra bavit a tohle už nás opravdu nebaví.

Pokud mi vyvrátíte můj názor na ducha, tak budu samozřejmě jen rád, že se mýlím, že je to jinak a že duch se sám o sobě pohybuje a netřeba kupovat klíče.

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: ned 29. bře 2015 13:11:30
od Script
Cepino: Názor Vám neberu, ale protože mi Vaše tvrzení připadají nespravedlivá, vyjádřím se k nim.

Tak v první řadě - jak bylo správně řečeno v minulosti, Entarian není mapa vhodná pro jednotlivce. Ano, je to lokace s velkými nároky na výbavu - to by aby se nám nenudili hráči, kteří si rádi říkají "PvM" a kteří nám tu na fóru neustále prohlašovali, že ve hře nemají co dělat. Ale výzva to má být pro každého, kdo se chce pokusit sáhnout své postavě na dno sil. Vše, co potřebujete, je alespoň základní znalost herních principů a chuť zkoušet nové věci.

Hráči stále spoléhají na nějaké standardní nastavení výbavy a na to, že co fungovalo dřív, jim pomůže i v Entarianu. Je to pravda jenom tak napůl. Nebojte se experimentovat s věcmi, které jste třeba už dávno zavrhli. Možná budete překvapeni. Troufám si říct, že opravdu kvalitní výbavu do Entarianu jsem zatím viděl jen u jediného hráče.

Samo o sobě skupinové hraní zaručuje podle mého slušnou porci zábavy. Naproti tomu, bojovat proti příšerám sám je hodně těžké i s maximální dosažitelnou výbavou. Kvalita se ale obzvlášť v případě Entarianu dá kompenzovat kvantitou. Nemusí to být nutně "mix" hráčů, vždyť cechovní akce je něco, co by mělo v podobné mapě přirozeně fungovat. Pokud někdo pochopil tohle, tak už je to polovina úspěchu. Věřím, že ta druhá je společná snaha třeba zde na fóru a postupné odkrývání know-how. Zpočátku se Vám dařilo, ale teď jako by informační linka vyschla.

Osobně se mně dotklo a zamrzelo Vaše tvrzení, že mapa není zábavná, protože alespoň co se nastavení mobů jsme možností hry využili minimálně na 120% a vše bylo pečlivě testováno. Jedinou útěchou mi tak je fakt, že málokterý z hráčů má skutečně natolik slušnou výbavu do Entarianu, aby mohl nastavení objektivně posoudit. Jestliže by pro PvM hráče byla výzvou další mapa typu Swamp, pak se musím ptát sám sebe, co na takové hře někoho baví.

A teď konkrétně...

Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči a to bez "požehů". Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu* by si navíc každý odnesl několik klíčů.
* Edit: I u dropu je třeba respektovat zkušenosti se hrou. Veni, vidi, vici zde opravdu nefunguje.

Dělat jen questy, tím že pobíhám po mapě a klikám na NPC - Nutno dodat, že toto běhání si můžete značně zjednodušit a zkrátit pomocí kompasu. A než mi na to odvětíte - ne, kompas není dostupný jenom v IS. Nehledě na to, jestli opravdu utrácíte tolik SD za klíče k bráně, nebylo by pro Vás ekonomicky výhodnější si klíč vymlátit (+59 SD) a místo něj si koupit třeba právě kompas na 7 dní (-39 SD)?

Děkuji za vyslechnutí.

Re: Ekura - nový datadisk

Napsal: ned 29. bře 2015 17:53:35
od rudlaninja
Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči. Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu by si navíc každý odnesl několik klíčů.

Tak metin jsme usekaly tři celkem v pohodě jen u toho hezkého dropu se musím pousmát vypadl jeden klíč a +5 šutr což jako drop z takého metinu je velmi smutný v porovnání ze swampem a rozdělit taký drop mezi 3 hráče to se pak do dalšího metinu ani není chuť pouštět.Ono testovat a kombinovat věci aby se to tam ustávalo jde,ale pokud není výdělek tak je brzy dotestováno nehledě k tomu že za hodinu mlácení vypadne jedna helma a píšťala zato šípů vypadne pro celou říši.Nevím jak je drop nastavený,ale těch šípů padá víc jak jiného dropu.