Dotčenost – to zase ne. Pro mě je to celé hlavně o překvapeních –
MILÝCH, že tu jsou tací, co mi umí napsat, nebojí se zeptat a nechat si něco z mých nápadů vysvětlit a nakonec se shodneme, že by to tak nebo s obměnou klidně mohlo být a nebo objevíme ještě něco dalšího. Pak těch
NEMILÝCH, kdy ještě stále nemůžu uvěřit, že když na některé TOPky, u kterých předpokládám profi přístup ke hře, vybalím, že průchod do Haegeronu je
třeba s Karmou 5-10-15, tak se mi tu začnou hroutit. A taky i o tom, že někteří mě už bohužel asi
NEPŘEKVAPÍ.
Styl hraní je na každém – ať si to každý rozhodne za sebe, jak si to chce hrát a kolik času do toho vloží. Ale
KAŽDÝ musíme počítat s tím, že časová náročnost a obtížnost s přibývajícími mapami se bude stupňovat. Mě to přijde jako přirozený vývoj, hráči, co „hlídá náměstí“, už třeba míň a nonstop hráč si zase bude zoufat, proč tu nemá dost dalších výzev.
V téhle hře se objevila
Rokle a ta svojí náročností taky není pro každého a hra rozděluje hráče i na ty, co si jí prostě nikdy nevyjedou. Proč neprotestují už od počátku hráči kolegiálně proti Rokli kvůli její obtížnosti (herní a časová)? A co by se stalo už tenkrát, kdyby Shellko měl opravdu jen ten, kdo si pro něj došel?
Pro mě se neděje nic nového, Haegeron je druhá Rokle (obrazně řečeno) a dojde k další selekci těch, co tam prostě nedojdou nebo Haegeronem ani neprojdou. Problém pak nevidím ani ve hře nebo v mých nápadech – problém je v hráčích samotných, protože když třeba TOPka, co poslední dobou nejčastěji hlídá náměstní – anebo – ve hře UŽ JEN hlídá náměstí, se logicky bude hroutit při
jakémkoliv stupňování obtížnosti v Haegeronu.
Nevymýšlím nic, co by vyhovovalo jen mě a nevymýšlím nic, co by nebylo ve hře všem dostupné. Není problém podmínky „přitvrdit“ a já, jako většina poctivě hrajících hráčů se přizpůsobíme a herní nedostatky dohoníme. V tom je taky chyba u mnoha hráčů a bohužel i některých TOPek, protože nějak zapomněli, že se nedá všechno urvat během 1-2h - ale Haegeron jim to znovu připomene a bude je to učit.
Quest s krví, kdy se objíždí NPC pro láhev – ten nedělám. Jednak proto, že mi ten úkol přijde pro opakované objíždění stereotypní, potom lahve se dají koupit nebo dropnout a nakonec i toho času do hry není tolik. Něco jiného by bylo, když by existovala možnost zvýhodnit hráče, který ten quest podstoupí nebo jej udělat pestřejším a zábavnějším. Nápady by byli – ale nevím, jestli o to stojíš, číst mé další představy. Abych zase nemátl = objíždění NPC mi nevadí, pokud se tam bude občas dít něco, co nebude mít stále stejný průběh. Věřím, že hráč, co objíždí NPC kvůli lahvím, ty texty už ze zvyku rovnou odklikává apod.
Na novou mapu se těším, jen samou nedočkavostí nahlas přemýšlím, co by tam tak mohlo být. A kdo bude první – to se ještě uvidí.
