Ekura - nový datadisk

Diskuze o rozlehlé zemi s Kouzelným sadem, které dominuje Keskiro spolu s jeho starším bratrem Askerem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ovechkin
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:54:51
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od ovechkin » ned 29. bře 2015 20:25:15

rudlaninja píše:Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči. Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu by si navíc každý odnesl několik klíčů.

Tak metin jsme usekaly tři celkem v pohodě jen u toho hezkého dropu se musím pousmát vypadl jeden klíč a +5 šutr což jako drop z takého metinu je velmi smutný v porovnání ze swampem a rozdělit taký drop mezi 3 hráče to se pak do dalšího metinu ani není chuť pouštět.Ono testovat a kombinovat věci aby se to tam ustávalo jde,ale pokud není výdělek tak je brzy dotestováno nehledě k tomu že za hodinu mlácení vypadne jedna helma a píšťala zato šípů vypadne pro celou říši.Nevím jak je drop nastavený,ale těch šípů padá víc jak jiného dropu.
Ahoj rozsekám-li sám meteor ve Swampu 130 mám spoustu yangů, užitečných drobností k vylepšování netřeba vypisovat :) pruty zlata a titanu. V některých případech i 25 kk a kámen +6. Takže jsem spokojený a za 2 hodiny si uložím získané věci do skladu a za našetřené peníze si zajdu koupit co se mi zlíbí.

Sekat meteor v Entariánu - klíč a +5 šutr.

Já výbavu toho borce, který jako jediný ji má super ..jsem neviděl.
Viděl jsem jen to jak 2 dny po spuštění Entariánu jeden "nabušenec" v klidu a pohodě dával tamního Bosse.

Vidím to takto : do nové mapy zaběhnu jen splnit úkol. Bohužel nic mne tam neláká. Sám nic nedám a s partou nebudu bouchat přeci půl dne, aby jsme všichni měli po jednom klíči :(
..abych nezapomněl, tak jen Helma Meditace by se mohla hodit na PVP, ale to je z mého pohledu vše po čem bych toužil..
Navíc.. když se zde dočítám, že si i za SD mohu klíč koupit a duch pak uteče ven a někdo jej vyfoukne....tomu se lidově říká vyhozené peníze :D
..nezbývá než doufat, že se to bude vyvíjet lepším směrem...zatím je to pro mne bohužel velké zklamání...
Hlupáci jsou si skálopevně jistí, jak jsou skvělí, jsou za hlupáky v reálném životě, kde nic nedokázali a utíkají do světa virtuálního, kde sedí 24 hodin/7 dní v týdnu a ve výsledku jsou tam na tom stejně, ale pořád si možná myslí, že jsou nej ..ale lidé inteligentní a vzdělaní jsou stále plní pochybností, zda udělali vše ok.

Wolfikk
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 287
Registrován: sob 14. črc 2012 23:41:19
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Wolfikk » ned 29. bře 2015 21:02:14

Pravda nikdo skoro nevi co mit na sobe a jen to stoji pozehy jinac ustat v klidu neco je nemozne i s vecma +9 z te mapy. Kdyby tam nebyl ten lovec verim, ze na mape bude mozna 10 lidi co zkousi sekat a doufaji, ze neco padne. A co se tyce klice zas hafo SD vyhozenych ( nejdrive se zeptat pak svatyne a zas za duchem a opet to chce klic ten vas posle do pouste udelate ukol a zas za duchem celkem 3x klic coz je super vydelecne pro system :( kdyby stal 5SD tak poho ) A sekat meteor hodinu a cekat na klic opravdu zabava. To uz snad je lepsi swamp tam jsou stale penize.

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 333
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 185 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Janko.Tlcik » ned 29. bře 2015 21:06:44

keď bol swamp v relatívnych začiatkoch sekávali sme metiny štyria-piati a mali sme problém ich dať. ja osobne som ledva dával jednu - dve skupinky mobov a aj to som viac zdrhal ako mlátil. keď som mal zisk za swamp 30 kk tak som si myslel že som borec. a to som sa tam dostal s partiou až nejaký ten mesiac po spustení. možno sme vtedy mali ostať v metinlande a písať ako je nová mapa na nič...

1jony
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 3
Registrován: pát 13. srp 2010 20:43:52

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od 1jony » ned 29. bře 2015 21:41:40

Ahoj , uz druhy den mlatim treti ruku v ledovce a nic. neni tam nejaky figl? Diky

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od rudlaninja » pon 30. bře 2015 1:08:55

K portům v Entarii dnes běhám půl hodiny a nikde žádný není bylo jich na mapě vždy více a teď je jen jeden standartní?Tak teď nechápu jak můžou být dvě verze,když je jen jeden standartní.
Zachary píše:
Hakan píše:
K tomu portování proč ti to nejde.... Musíš k tomu portálu přijít a kliknout na něj.


Ha, to je dobrý fígl. Teď nevím, jestli mě některý portál pustil bez kliknutí, nebo jsem si toho kliknutí nikdy akorát nevšiml. Každopádně děkuji, už u toho nebudu vystávat jako trouba. :ouch:


Jsou 2 verze, a to ta, která Vás portne sama a na některé je nutno kliknout.

_________________
[GA]Saggi
siNDiCATE Team
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Cepino » pon 30. bře 2015 10:11:29

Spoiler:
Script píše:Cepino: Názor Vám neberu, ale protože mi Vaše tvrzení připadají nespravedlivá, vyjádřím se k nim.

Tak v první řadě - jak bylo správně řečeno v minulosti, Entarian není mapa vhodná pro jednotlivce. Ano, je to lokace s velkými nároky na výbavu - to by aby se nám nenudili hráči, kteří si rádi říkají "PvM" a kteří nám tu na fóru neustále prohlašovali, že ve hře nemají co dělat. Ale výzva to má být pro každého, kdo se chce pokusit sáhnout své postavě na dno sil. Vše, co potřebujete, je alespoň základní znalost herních principů a chuť zkoušet nové věci.

Hráči stále spoléhají na nějaké standardní nastavení výbavy a na to, že co fungovalo dřív, jim pomůže i v Entarianu. Je to pravda jenom tak napůl. Nebojte se experimentovat s věcmi, které jste třeba už dávno zavrhli. Možná budete překvapeni. Troufám si říct, že opravdu kvalitní výbavu do Entarianu jsem zatím viděl jen u jediného hráče.

Samo o sobě skupinové hraní zaručuje podle mého slušnou porci zábavy. Naproti tomu, bojovat proti příšerám sám je hodně těžké i s maximální dosažitelnou výbavou. Kvalita se ale obzvlášť v případě Entarianu dá kompenzovat kvantitou. Nemusí to být nutně "mix" hráčů, vždyť cechovní akce je něco, co by mělo v podobné mapě přirozeně fungovat. Pokud někdo pochopil tohle, tak už je to polovina úspěchu. Věřím, že ta druhá je společná snaha třeba zde na fóru a postupné odkrývání know-how. Zpočátku se Vám dařilo, ale teď jako by informační linka vyschla.

Osobně se mně dotklo a zamrzelo Vaše tvrzení, že mapa není zábavná, protože alespoň co se nastavení mobů jsme možností hry využili minimálně na 120% a vše bylo pečlivě testováno. Jedinou útěchou mi tak je fakt, že málokterý z hráčů má skutečně natolik slušnou výbavu do Entarianu, aby mohl nastavení objektivně posoudit. Jestliže by pro PvM hráče byla výzvou další mapa typu Swamp, pak se musím ptát sám sebe, co na takové hře někoho baví.

A teď konkrétně...

Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči a to bez "požehů". Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu* by si navíc každý odnesl několik klíčů.
* Edit: I u dropu je třeba respektovat zkušenosti se hrou. Veni, vidi, vici zde opravdu nefunguje.

Dělat jen questy, tím že pobíhám po mapě a klikám na NPC - Nutno dodat, že toto běhání si můžete značně zjednodušit a zkrátit pomocí kompasu. A než mi na to odvětíte - ne, kompas není dostupný jenom v IS. Nehledě na to, jestli opravdu utrácíte tolik SD za klíče k bráně, nebylo by pro Vás ekonomicky výhodnější si klíč vymlátit (+59 SD) a místo něj si koupit třeba právě kompas na 7 dní (-39 SD)?

Děkuji za vyslechnutí.
Vážený Scripte,
v první řadě bych chtěl podotknout, jak jsem zde již několikrát zmiňoval, že mapa je krásná a že i zpracování jak vzhledu, tak animací mobíků, je pěkné. Musím ocenit vaší práci, kterou zde a to většina členů GM teamu zadarmo, děláte pro nás pro hráče. Obdivuji vás, že po celodenní práci máte ještě chuť zadarmo pro nás vymýšlet nové věci a spravovat současné. Náš cech máme hru rádi, pomáhá nám od každodenního stereotypu, škol a práce. Bavíme se na společném TS a do toho pobíháme po mapách a zabíjíme příšerky jak malé děti. Ještě jednou za toto vše díky.

Nyní bych se chviličku věnoval stylu této hry. Hra jako taková od začátku byla sice možná navržena na společné hraní vícero hráčů, ale to se zde nikdy nekonalo a až na pár výjimek v počátcích, kdy bylo nutné na třeba složení bosse vícero hráčů. Tak že shrnuto každý hráč zde celou hru hraje sólově. Když někdo někde něco dělá skupinově, tak to nedělají z důvodu potřeby, ale z důvodu že je to baví a třeba si tím i hru usnadní. Jak bylo vidět, tak i předposlední mapa byla navržena na skupinové hraní, což se vám ovšem nepodařilo dosáhnout a dnes i to HG si dávají lidé sólově jako jednotlivci, jen si nalogují více svých postav. Nyní na nové mapě jste opět nastavili vše tak, aby jak vy píšete sólo hráči neměli moc šancí a aby zas hráči museli spolupracovat. Netuším co vás k tomuto vede, proč nutíte stále v nových mapách hráče ke společnému hraní, když téměř 99% hráčů je tu zvyklých hrát sólově. Přeci jen v dnešní hektické době škol, prací není tolik času na to, abychom se domluvili a měli všichni stejný čas na to někde společně něco dělat. Co mají dělat ti, kteří to sólo dotáhly až sem a nyní zjistí, že nová mapa je dělána na skupinové hraní a oni mají smůlu. Přeci nad nimi nemávneme rukou?

K tomu testování věcí, po nasazení HG a nových věcí, se tyto věci (výbava) staly dosti finančně náročnými. Aby si člověk ukoval na nějaké to PvM a PvP dračí výbavu musel jak blázen chodit neustále HG nebo vydělávat na něčem jiném a výbavu si kupovat a kovat. Pominuli do této výbavy natočit pěkné talismany a k tomu ještě bonusy. To už celkově je tak finančně náročné, že člověku na to aby si udělal zas další a další výbavu kvůli nové mapě moc obnosu nezbývá. Nu což, vzali jsme pracně uškudlené věci, které jsme měli připravené na PvP a narychlo ukovali a natočili věci na novou mapu. A ejhle, velký náš to omyl a zklamání. Věci nám sice maličko pomohly, ale rozhodně ne k našemu očekávání. Tak že nyní nemáme jak PvP výbavu, tak ani PvM na novu mapu.

Nikde jsem nikdy nepsal, že nás baví mapy typu swamp, naopak mě nebaví mapy na čas a na to, že ani nemůžu změnit postavu, kvůli buď vykopnutí z mapy HG nebo přijití o slušné místo swamp. Mám rád mapy, kde můžu něco chvíli dělat, po té v klidu změním postavu a dělám úplně něco jiného, abych se zas po čase mohl vrátit k tomu, co jsem před tím započal. Proto třeba HG chodím s odporem, vyloženě jen z donucení aby měl nějaké ty věci na kování. Přijde mi to jako stereotypní mapa možno říci dokonce nudná. A swamp chodím jen dělat mise a to ještě ne plášťováním, ale rozbíjením meteorů, spojuji užitečné s příjemným.

Mé tvrzení, že zatím mapa není zábavná se odvíjí od toho, že zatím 90% hráčů mapu využívá jen opravdu k umírání a plazení se od NPC k NPC. Prostě, když na to není výbava, tak si člověk, dle toho jak jste mapu nastavili, ani neškrtne a doslova se musí plazit od bodu k bodu. Zatím se pro většinu hráčů mapa scvrkla na sběr bylinek v sadě, hledání kostí a pro ty více zdatné v jednou týdně zabití démona, který zrovna lehký není, ale poradili jsme si. Což ovšem narazilo na to, že část úkolu vás 3x pošle do míst, která nejsou volně dostupná a vy buď musíte zaplatit, nebo si klíč vymlátit, což se zas vracíme k tomu, že když si to 90% lidí nedává, tak si ani klíč nevytluče. Ostatky kostí již nacházíme bez problému do pár minut, kdo se alespoň trošku orientuje v hláškách a v orientaci na mapě, tak nemá problém i bez kompasu ostatky najít. Ale jak píši, to pobíhání začíná být nudné a prostě hodně hráčů novu mapu časem odpíská.

Nyní se přesunu k naší včerejší výpravě, kdy jsme si konečně udělali čas a ve večerních hodinách se přesunuli do Entarianu, že zas prubneme a vyzkoušíme naší společnou sílu. Naše výprava sestávala s 3 WP sur, jednoho BM sury a jedné šamanky. Rozhodli jsme se, že si vytlučeme nějaké ty klíče k hradu, jak jste nám radil, abychom nemuseli za vstup platit. Po každé vyběhnuté skupince nastala okamžitá smrt celé výpravy, krom snad skupiny vrahů, kteří šli ustát, ostatní bohužel ne. Už jen z toho, jak se ostatní hráči kolem zastavovali a koukali, jak tam leháme a bojujeme, tedy boj muže proti muži, ženy proti ženě, skutečně to vylo jeden na jednoho :-D, tak jsme usoudili, že zatím si to tam asi moc lidí nedává. I tak jsme to nevzdali a po dlouhém, opravdu velkém úsilí se nám za hodinu a půl podařilo dva meteory zdolat. V tu chvíli přišlo naše velké zklamání. Výbava stála majlant, barevné elixíry, které používáme k posílení obran a útoků vypity ve velkém množství, velké množství ztracených BZK, které na našem levelu pracně získáváme v HG nebo ve swampu za mise a teď přijde ten drop. Krom vámi zmiňovanými dvěma klíči, z každého meteoru padl jeden, padl 1x prut 25kk, 2x šutr +5, nějaké runy, prapory, požehy, perly, mušle. Z mobíků vybíhajících z meteoru padlo asi 1000 šípů, pár karem a vrcholem všeho dropu byl jeden kakikvět.  Tak že shrnuto, krom dvou klíčů, které jinde získat nejdou, padl drop, který téměř při nulovém úsilí a desetinovém času, jsme schopni získat na jiných mapách. Z nových věcí nepadlo vůbec nic. K tomu jsme před nedávnem složili dva bosse v sadu a zas krom run, perel, padly jen jedny nechtěné boty. V tuto chvíli, jak již psali jiní, hledáme další motivaci k další výpravě do nové mapy. Přeci jen naše snažení se velice minulo účinkem. Ale nevzdáváme se a půjdeme určitě znova.

Dále jsme si po získání klíčů šli odklikat dvakrát ducha do hradu, bohužel ani po druhé návštěvě, se nám nepodařilo ducha vyndat z hradu ven, tak že další nebožák musí klíč buď vymlátit nebo koupit. My už klíč zas nemáme.

K další věci a tou je spolupráce hráčů jak ve hře tak na fóru. Snažili jsme se trošku rozpohybovat spolupráci lidí a to tím, že jsme námi veškeré získané informace dali na fórum, aby se usnadnila hra i ostatním. Krom pár dalších jedinců, kteří se podělili o další poznatky, se více hráčů moc nezapojilo. Oni všichni rádi čerpají informace, ale poslat informaci dál, to se tu moc necení, naopak vám ještě někdo vynadá, že si to každý má zjišťovat sám a předávání informací je asi sprosté slovo. Každý si nejradši hraje sám a syslí na svém vlastním písečku a hamouní pro sebe, aby se nedej bože nemusel s někým dělit. Tím se opět dostávám k tématu společného hraní, které tu moc lidí neuznává a radši si vše dropuje sám. Když začali v Cidonii z bossů padat mapy, tak jsem několika hráčům psal, co z těch bossů padá, 90% hráčů ani neodepíše a když někdo ano, tak vám ještě lže, že z toho vlastně nic ani nepadá. Hlavně si nahrabat sám a nedej bože, se vám tam někdo vecpe a bude vám brát drop, něco jsem zjistil, tak si na tom musím co nejvíce nahrabat jen já.

Neočekával jsem, že si to na nové mapě budeme plášťovat, ale čekal jsem, že třeba po minutovém boji a chlastáním elíků, moba složím a sem tam budu mít nějaký ten drop, který po vykování, mi zas umožní být lepším. Přeci jen hra je tu nastavena tak na současných mapách, že i se slabší výbavou si věc mohu dropnout a s nějakým tím úsilím vykovat, abych byl zase lepší. Zde na nové mapě je to nastaveno tak, že když jste bez věcí, tak si ty nové věci nenadropujete a nezlepšíte se, aby jste si to tam dával lépe. Je to takový začarovaný kruh. Nebaví mě si věc koupit na trhu, tu vykovat a pak naběhnout do mapy s výbavou +9 a dropovat věc, kterou již nepotřebuji. Přeci jen mám uspokojení z toho, když něco získám sám a to mi umožní po vykování být zas lepším.

Na závěr, rozhodně vás za mapu chceme pochválit, krásná, krásné zpracování, pěkná monstra, sad také krásný. Jen je prostě na začátku nastavena nad možnosti 99% současných hráčů serveru. Jak bylo nastaveno HG, tak je spousta hráčů, kteří se jím jen vozili, protože síla monster byla nad jejich výbavu, možnosti, yangy a schopnosti. Nyní v nové mapě, je to nastaveno zas o třídu výš. A myslím si, že těch hráčů, co si to v nové mapě nedají, bude tentokráte zas o hodně více.

Promiňte, trošku jsem se rozepsal, neberte to ve zlém, berte to jen jako názor, doufám, že vás moje názory neodradí od další pro nás užitečné a úžasné práce, přeji vám krásný a pohodový den.

Váš Kocour Cepino  :)
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Script » pon 30. bře 2015 15:02:24

Děkuji za shrnutí a zajímavé připomínky, některé z nich určitě využijeme při dalším balancování. Vrátil bych se ještě k několika věcem:

Pokud nastavíme mapu tak, aby i hráč s podprůměrnou výbavou (myšleno na Entarian) na mapě dobře vydělal, co logicky nastane, pokud pak někdo získá výbavu průměrnou nebo dokonce elitní? Bude vydělávat nepřiměřeně hodně a třeba moby bude i plášťovat. Chtěli jsme vytvořit mapu, která bude výzvou na kterémkoli levelu v rozmezí 120-150. Šance na drop odpovídá unikátnosti předmětů, celkový výdělek ale záleží na tom, jak dobře je postava na drop předmětů vybavena a u Yangů samozřejmě také záleží na rozdílu levelu monster a hráčů. Nelze na 150 levelu předpokládat nějaký zlatý důl, když budu zabíjet moby kolem 130 levelu.

K týmové mapě - je pochopitelné, že v dnešní uspěchané době to nebude mít takový koncept lehké. Ale i v této oblasti jsme chtěli přijít s něčím jiným - něčím, co hráči zažili naposledy když byla vydána Ďáblova Rokle. Chápu, že pro člověka zvyklého hrát především sám je to asi trochu nepříjemné, ale nechce se mi věřit tomu, že by nebyl schopen si najít stálou partu, která má podobné časové možnosti a je schopna se každý den ve slušném počtu sejít. Tím samozřejmě nechci říct, že bychom koncept "sólo map" úplně opustili. Naopak. Entarian ... je zkrátka jiný.

Nicméně, před chvílí jsem byl osobně moby znovu vyzkoušet, abych si ověřil, jak si povede postava samostatně. Pro ten účel jsem si vzal mentálního válečníka, který není zrovna PvM přeborníkem. Výbavu jsem použil tak trošku improvizovanou, spíše takový mix Entarian/Haegeron (žádná z nových věcí), ale bonusy jsem zvolil samozřejmě na danou sortu. S tou výbavou se mi podařilo složit libovolného moba (kromě bossů) do 30 sekund, přičemž životy mi neklesly pod 75%. Dále jsem jako samostatný hráč neměl problém ustát libovolná dvě monstra z první sorty (pod minutu) a po chvilce manévrování jsem si hravě poradil i se třemi (cca minuta a půl). Čtyři už by asi byly problém, ale takových skupin je v Entarianu málo. Takže by se dalo říct, že i samotný hráč by měl celkem bez potíží zvládnout jednu skupinu Askerů. Dva hráči s elitní výbavou dokáží pak zabít cokoliv, co se na půdě Entarianu pohybuje (vyjma Keskira). A efektivita strmě stoupá se zvyšujícím se počtem hráčů. Podotýkám, že jsem za celou dobu nepoužil ani jedno požehnání draka, nebo pomocný elixír na okamžité doplnění ZB.

K testování - pro základní test funkčnosti/nefunkčnosti bonusů nepotřebujete miliardy yangů. Skoro si myslím, že na to bohatě stačí základní věci, které hráč dostane při založení postavy a k tomu pár desítek až stovek milionů na protočení. Plus čas a trpělivost.

K výbavě - představme si fiktivní situaci, kdy by šel hráč do Swampu úplně bez buffu. Každá sorta od liliputů výš je pak těžkým soupeřem (i když kdo ví, ale Ezoterici určitě). Myslíte si, že pokud Vám takový hráč sdělí svůj názor, že mapa je nastavena příliš obtížně, má hned provozovatel jít a při příští údržbě snižovat hodnoty útoku? Nebo má počkat, až hráč přijde na to, že potřebuje buff a tomuto zjištění se přizpůsobí?

Děkuji za přečtení.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Nikkinnka
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 48
Registrován: sob 07. dub 2012 18:31:38
Bydliště: Havířov
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od Nikkinnka » pon 30. bře 2015 16:21:38

Script píše: Nicméně, před chvílí jsem byl osobně moby znovu vyzkoušet, abych si ověřil, jak si povede postava samostatně. Pro ten účel jsem si vzal mentálního válečníka, který není zrovna PvM přeborníkem. Výbavu jsem použil tak trošku improvizovanou, spíše takový mix Entarian/Haegeron (žádná z nových věcí), ale bonusy jsem zvolil samozřejmě na danou sortu. S tou výbavou se mi podařilo složit libovolného moba (kromě bossů) do 30 sekund, přičemž životy mi neklesly pod 75%. Dále jsem jako samostatný hráč neměl problém ustát libovolná dvě monstra z první sorty (pod minutu) a po chvilce manévrování jsem si hravě poradil i se třemi (cca minuta a půl). Čtyři už by asi byly problém, ale takových skupin je v Entarianu málo. Takže by se dalo říct, že i samotný hráč by měl celkem bez potíží zvládnout jednu skupinu Askerů. Dva hráči s elitní výbavou dokáží pak zabít cokoliv, co se na půdě Entarianu pohybuje (to máme také ověřené). A efektivita strmě stoupá se zvyšujícím se počtem hráčů. Podotýkám, že jsem za celou dobu nepoužil ani jedno požehnání draka, nebo pomocný elixír na okamžité doplnění ZB.
Děkujeme za otestování, ale rádi bychom věděli jaký drop vám padl při tomto testování a zda kdyby jste byl vy v roli hráče jestli by vás tento drop motivoval k setrvání na této mapě.

Edit: Když už se ptáte, tak jedny boty hněvu, jedna esence karmy a nějaké "nesmysly". Yangy si nepamatuji. Ale vzhledem k počtu zabitých příšer by to stejně nebyly vypovídající hodnoty, šlo mi čistě o sílu mobů. Pokud jste si ale přečetla mé předchozí příspěvky, tak víte, že mapa není koncipovaná tak, aby na ní jednotlivec vydělal víc, než například ve Swampu. Na to už je potřeba skupina hráčů.

Mimo jiné, jaké byly vaše výsledky v mapě?
/Script
Nemmesis - dračí šamanka 150lv

Uživatelský avatar
MadWizard
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 339
Registrován: pát 15. čer 2012 15:48:45
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od MadWizard » pon 30. bře 2015 17:08:34

Spoiler:
Cepino píše:
Script píše:Cepino: Názor Vám neberu, ale protože mi Vaše tvrzení připadají nespravedlivá, vyjádřím se k nim.

Tak v první řadě - jak bylo správně řečeno v minulosti, Entarian není mapa vhodná pro jednotlivce. Ano, je to lokace s velkými nároky na výbavu - to by aby se nám nenudili hráči, kteří si rádi říkají "PvM" a kteří nám tu na fóru neustále prohlašovali, že ve hře nemají co dělat. Ale výzva to má být pro každého, kdo se chce pokusit sáhnout své postavě na dno sil. Vše, co potřebujete, je alespoň základní znalost herních principů a chuť zkoušet nové věci.

Hráči stále spoléhají na nějaké standardní nastavení výbavy a na to, že co fungovalo dřív, jim pomůže i v Entarianu. Je to pravda jenom tak napůl. Nebojte se experimentovat s věcmi, které jste třeba už dávno zavrhli. Možná budete překvapeni. Troufám si říct, že opravdu kvalitní výbavu do Entarianu jsem zatím viděl jen u jediného hráče.

Samo o sobě skupinové hraní zaručuje podle mého slušnou porci zábavy. Naproti tomu, bojovat proti příšerám sám je hodně těžké i s maximální dosažitelnou výbavou. Kvalita se ale obzvlášť v případě Entarianu dá kompenzovat kvantitou. Nemusí to být nutně "mix" hráčů, vždyť cechovní akce je něco, co by mělo v podobné mapě přirozeně fungovat. Pokud někdo pochopil tohle, tak už je to polovina úspěchu. Věřím, že ta druhá je společná snaha třeba zde na fóru a postupné odkrývání know-how. Zpočátku se Vám dařilo, ale teď jako by informační linka vyschla.

Osobně se mně dotklo a zamrzelo Vaše tvrzení, že mapa není zábavná, protože alespoň co se nastavení mobů jsme možností hry využili minimálně na 120% a vše bylo pečlivě testováno. Jedinou útěchou mi tak je fakt, že málokterý z hráčů má skutečně natolik slušnou výbavu do Entarianu, aby mohl nastavení objektivně posoudit. Jestliže by pro PvM hráče byla výzvou další mapa typu Swamp, pak se musím ptát sám sebe, co na takové hře někoho baví.

A teď konkrétně...

Meteor dá jen banda nabušených šílenců - Meteor mohou umlátit i dva hráči a to bez "požehů". Samozřejmě, že není lehké ustát vybíhající příšery, ale to je především o skupinové taktice. Za těch 7 dní, které podle vlastních slov čekáte za branami hradu, jste mohli dát dohromady skupinu třeba 5-8 hráčů, která by si s meteorem hravě poradila a kromě pěkného dropu* by si navíc každý odnesl několik klíčů.
* Edit: I u dropu je třeba respektovat zkušenosti se hrou. Veni, vidi, vici zde opravdu nefunguje.

Dělat jen questy, tím že pobíhám po mapě a klikám na NPC - Nutno dodat, že toto běhání si můžete značně zjednodušit a zkrátit pomocí kompasu. A než mi na to odvětíte - ne, kompas není dostupný jenom v IS. Nehledě na to, jestli opravdu utrácíte tolik SD za klíče k bráně, nebylo by pro Vás ekonomicky výhodnější si klíč vymlátit (+59 SD) a místo něj si koupit třeba právě kompas na 7 dní (-39 SD)?

Děkuji za vyslechnutí.
Vážený Scripte,
v první řadě bych chtěl podotknout, jak jsem zde již několikrát zmiňoval, že mapa je krásná a že i zpracování jak vzhledu, tak animací mobíků, je pěkné. Musím ocenit vaší práci, kterou zde a to většina členů GM teamu zadarmo, děláte pro nás pro hráče. Obdivuji vás, že po celodenní práci máte ještě chuť zadarmo pro nás vymýšlet nové věci a spravovat současné. Náš cech máme hru rádi, pomáhá nám od každodenního stereotypu, škol a práce. Bavíme se na společném TS a do toho pobíháme po mapách a zabíjíme příšerky jak malé děti. Ještě jednou za toto vše díky.

Nyní bych se chviličku věnoval stylu této hry. Hra jako taková od začátku byla sice možná navržena na společné hraní vícero hráčů, ale to se zde nikdy nekonalo a až na pár výjimek v počátcích, kdy bylo nutné na třeba složení bosse vícero hráčů. Tak že shrnuto každý hráč zde celou hru hraje sólově. Když někdo někde něco dělá skupinově, tak to nedělají z důvodu potřeby, ale z důvodu že je to baví a třeba si tím i hru usnadní. Jak bylo vidět, tak i předposlední mapa byla navržena na skupinové hraní, což se vám ovšem nepodařilo dosáhnout a dnes i to HG si dávají lidé sólově jako jednotlivci, jen si nalogují více svých postav. Nyní na nové mapě jste opět nastavili vše tak, aby jak vy píšete sólo hráči neměli moc šancí a aby zas hráči museli spolupracovat. Netuším co vás k tomuto vede, proč nutíte stále v nových mapách hráče ke společnému hraní, když téměř 99% hráčů je tu zvyklých hrát sólově. Přeci jen v dnešní hektické době škol, prací není tolik času na to, abychom se domluvili a měli všichni stejný čas na to někde společně něco dělat. Co mají dělat ti, kteří to sólo dotáhly až sem a nyní zjistí, že nová mapa je dělána na skupinové hraní a oni mají smůlu. Přeci nad nimi nemávneme rukou?

K tomu testování věcí, po nasazení HG a nových věcí, se tyto věci (výbava) staly dosti finančně náročnými. Aby si člověk ukoval na nějaké to PvM a PvP dračí výbavu musel jak blázen chodit neustále HG nebo vydělávat na něčem jiném a výbavu si kupovat a kovat. Pominuli do této výbavy natočit pěkné talismany a k tomu ještě bonusy. To už celkově je tak finančně náročné, že člověku na to aby si udělal zas další a další výbavu kvůli nové mapě moc obnosu nezbývá. Nu což, vzali jsme pracně uškudlené věci, které jsme měli připravené na PvP a narychlo ukovali a natočili věci na novou mapu. A ejhle, velký náš to omyl a zklamání. Věci nám sice maličko pomohly, ale rozhodně ne k našemu očekávání. Tak že nyní nemáme jak PvP výbavu, tak ani PvM na novu mapu.

Nikde jsem nikdy nepsal, že nás baví mapy typu swamp, naopak mě nebaví mapy na čas a na to, že ani nemůžu změnit postavu, kvůli buď vykopnutí z mapy HG nebo přijití o slušné místo swamp. Mám rád mapy, kde můžu něco chvíli dělat, po té v klidu změním postavu a dělám úplně něco jiného, abych se zas po čase mohl vrátit k tomu, co jsem před tím započal. Proto třeba HG chodím s odporem, vyloženě jen z donucení aby měl nějaké ty věci na kování. Přijde mi to jako stereotypní mapa možno říci dokonce nudná. A swamp chodím jen dělat mise a to ještě ne plášťováním, ale rozbíjením meteorů, spojuji užitečné s příjemným.

Mé tvrzení, že zatím mapa není zábavná se odvíjí od toho, že zatím 90% hráčů mapu využívá jen opravdu k umírání a plazení se od NPC k NPC. Prostě, když na to není výbava, tak si člověk, dle toho jak jste mapu nastavili, ani neškrtne a doslova se musí plazit od bodu k bodu. Zatím se pro většinu hráčů mapa scvrkla na sběr bylinek v sadě, hledání kostí a pro ty více zdatné v jednou týdně zabití démona, který zrovna lehký není, ale poradili jsme si. Což ovšem narazilo na to, že část úkolu vás 3x pošle do míst, která nejsou volně dostupná a vy buď musíte zaplatit, nebo si klíč vymlátit, což se zas vracíme k tomu, že když si to 90% lidí nedává, tak si ani klíč nevytluče. Ostatky kostí již nacházíme bez problému do pár minut, kdo se alespoň trošku orientuje v hláškách a v orientaci na mapě, tak nemá problém i bez kompasu ostatky najít. Ale jak píši, to pobíhání začíná být nudné a prostě hodně hráčů novu mapu časem odpíská.

Nyní se přesunu k naší včerejší výpravě, kdy jsme si konečně udělali čas a ve večerních hodinách se přesunuli do Entarianu, že zas prubneme a vyzkoušíme naší společnou sílu. Naše výprava sestávala s 3 WP sur, jednoho BM sury a jedné šamanky. Rozhodli jsme se, že si vytlučeme nějaké ty klíče k hradu, jak jste nám radil, abychom nemuseli za vstup platit. Po každé vyběhnuté skupince nastala okamžitá smrt celé výpravy, krom snad skupiny vrahů, kteří šli ustát, ostatní bohužel ne. Už jen z toho, jak se ostatní hráči kolem zastavovali a koukali, jak tam leháme a bojujeme, tedy boj muže proti muži, ženy proti ženě, skutečně to vylo jeden na jednoho :-D, tak jsme usoudili, že zatím si to tam asi moc lidí nedává. I tak jsme to nevzdali a po dlouhém, opravdu velkém úsilí se nám za hodinu a půl podařilo dva meteory zdolat. V tu chvíli přišlo naše velké zklamání. Výbava stála majlant, barevné elixíry, které používáme k posílení obran a útoků vypity ve velkém množství, velké množství ztracených BZK, které na našem levelu pracně získáváme v HG nebo ve swampu za mise a teď přijde ten drop. Krom vámi zmiňovanými dvěma klíči, z každého meteoru padl jeden, padl 1x prut 25kk, 2x šutr +5, nějaké runy, prapory, požehy, perly, mušle. Z mobíků vybíhajících z meteoru padlo asi 1000 šípů, pár karem a vrcholem všeho dropu byl jeden kakikvět.  Tak že shrnuto, krom dvou klíčů, které jinde získat nejdou, padl drop, který téměř při nulovém úsilí a desetinovém času, jsme schopni získat na jiných mapách. Z nových věcí nepadlo vůbec nic. K tomu jsme před nedávnem složili dva bosse v sadu a zas krom run, perel, padly jen jedny nechtěné boty. V tuto chvíli, jak již psali jiní, hledáme další motivaci k další výpravě do nové mapy. Přeci jen naše snažení se velice minulo účinkem. Ale nevzdáváme se a půjdeme určitě znova.

Dále jsme si po získání klíčů šli odklikat dvakrát ducha do hradu, bohužel ani po druhé návštěvě, se nám nepodařilo ducha vyndat z hradu ven, tak že další nebožák musí klíč buď vymlátit nebo koupit. My už klíč zas nemáme.

K další věci a tou je spolupráce hráčů jak ve hře tak na fóru. Snažili jsme se trošku rozpohybovat spolupráci lidí a to tím, že jsme námi veškeré získané informace dali na fórum, aby se usnadnila hra i ostatním. Krom pár dalších jedinců, kteří se podělili o další poznatky, se více hráčů moc nezapojilo. Oni všichni rádi čerpají informace, ale poslat informaci dál, to se tu moc necení, naopak vám ještě někdo vynadá, že si to každý má zjišťovat sám a předávání informací je asi sprosté slovo. Každý si nejradši hraje sám a syslí na svém vlastním písečku a hamouní pro sebe, aby se nedej bože nemusel s někým dělit. Tím se opět dostávám k tématu společného hraní, které tu moc lidí neuznává a radši si vše dropuje sám. Když začali v Cidonii z bossů padat mapy, tak jsem několika hráčům psal, co z těch bossů padá, 90% hráčů ani neodepíše a když někdo ano, tak vám ještě lže, že z toho vlastně nic ani nepadá. Hlavně si nahrabat sám a nedej bože, se vám tam někdo vecpe a bude vám brát drop, něco jsem zjistil, tak si na tom musím co nejvíce nahrabat jen já.

Neočekával jsem, že si to na nové mapě budeme plášťovat, ale čekal jsem, že třeba po minutovém boji a chlastáním elíků, moba složím a sem tam budu mít nějaký ten drop, který po vykování, mi zas umožní být lepším. Přeci jen hra je tu nastavena tak na současných mapách, že i se slabší výbavou si věc mohu dropnout a s nějakým tím úsilím vykovat, abych byl zase lepší. Zde na nové mapě je to nastaveno tak, že když jste bez věcí, tak si ty nové věci nenadropujete a nezlepšíte se, aby jste si to tam dával lépe. Je to takový začarovaný kruh. Nebaví mě si věc koupit na trhu, tu vykovat a pak naběhnout do mapy s výbavou +9 a dropovat věc, kterou již nepotřebuji. Přeci jen mám uspokojení z toho, když něco získám sám a to mi umožní po vykování být zas lepším.

Na závěr, rozhodně vás za mapu chceme pochválit, krásná, krásné zpracování, pěkná monstra, sad také krásný. Jen je prostě na začátku nastavena nad možnosti 99% současných hráčů serveru. Jak bylo nastaveno HG, tak je spousta hráčů, kteří se jím jen vozili, protože síla monster byla nad jejich výbavu, možnosti, yangy a schopnosti. Nyní v nové mapě, je to nastaveno zas o třídu výš. A myslím si, že těch hráčů, co si to v nové mapě nedají, bude tentokráte zas o hodně více.

Promiňte, trošku jsem se rozepsal, neberte to ve zlém, berte to jen jako názor, doufám, že vás moje názory neodradí od další pro nás užitečné a úžasné práce, přeji vám krásný a pohodový den.

Váš Kocour Cepino  :)
Mne sa HG paci . Pre mna je HG lepsie nez ten entarian ked budem mat dracie veci +9 mozno pojdem i entarian ale po poslednom skusobnom teste co som bol entarian cas na entarian nemam preto hg si idem na Hodku a potom si sekam vo swampiku pretoze ked kukam na ten entarian moc ma to tam popravde ani nelaka ....nevidim dovod tam ist ani k ziskaniu novych veci

neviem nejak niesom spokojny s tym Entarian pretoze hodne zaporov pocuvam z tade nejakj som cakal skor vseobecnejsiu vybavu ktora by bola mozno lepsia ako apr dracie veci sa daju pouzit v swampe ale z entarianu newem ci sa daju pouzit tieto veci i inde ...ktomu ze som čakal niečo ine....skor brnko zbran nove lepsie pouzitelne i v inych castiach mapy

čiže konštatujem ze zatial sa nemienim a nechystam do Entarian skor podorabam dracie veci

Držim palce ostatnym v Entarian a prajem veľa uspechou

Uživatelský avatar
NemasZac
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: čtv 26. úno 2015 18:36:56
Dal poděkování: 41 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Re: Ekura - nový datadisk

Příspěvek od NemasZac » pon 30. bře 2015 17:23:13

...
Naposledy upravil(a) NemasZac dne pon 22. čer 2015 16:13:41, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod
@ Narsi « stř 12:21 pm »
Zdravím, je to v řešení. Děkujeme za trpělivost.
@ Vydesenej « stř 12:03 pm »
Tak já tě tímto vyhlašuju
@ TomasFoxx « stř 12:01 pm »
nefunguje vam vyhlaseni boha, tu cekame zbytecne
@ Valkaryan « stř 10:07 am »
Kdy budou v prodeji kloubouky?
@ Mionix « stř 7:39 am »
@Nonepovideeej,  Nejdou, jediné co jdou jsou z truhel. Ty co jsou z kalendáře se nově nastavovali neprodejné. Aby si nedělali hráči 100vky účtů a pak to neprodávali.
@ Vydesenej « stř 7:00 am »
Díky že jste udělali nějaký zajimavý vstup do Ugorohu a není to zas to stejné :)
@ Nonepovideeej « úte 11:38 pm »
Může mi někdo říct, proč nejdou dát do shopu zahradnická povolení z eventu a ani s nimi obchodovat? :(
@ Vydesenej « úte 5:47 pm »
Se to dostane ta údržba až na čtvrtek možná
@ gagefranjo « úte 4:11 pm »
Přicházejí velký změny (korektury)
@ Hakan « úte 12:53 pm »
To posouvání údržby je fakt parádní :lol:
@ Nonepovideeej « čtv 8:55 pm »
@Mionix,  Krásná práce :)
@ Mionix « čtv 6:57 pm »
@Nonepovideeej,  proto jsem to psal. GA byl tak šikovný, že to dokázal opravit bez údržby. :-)
@ Nonepovideeej « čtv 4:35 pm »
Mně se meteory dneska už spawnují celý den normálně :)
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Tak chyba se spawnem meteorů snad opravena. Vyzkoušejte.
@ kovardominik « stř 9:55 pm »
když tu máme soutěž ke dni tance, všimnul si někdo že není ani jeden tanec při kterém by si postava s mečem v ruce neusekla hlavu a všechny ostatní části těla (kdyby to šlo samozřejmě)?
@ Mionix « stř 7:31 pm »
Ráno bude chviličková mimořádná údržba kvůli spawnu meteorů. Omlouváme se, GA hledá chybu.
@ Mionix « stř 6:00 pm »
@Nonepovideeej:up: děkuji
@ Nonepovideeej « stř 5:39 pm »
Ty meteory nejdou spawnout vůbec nikde, kde se normálně dají spawnout a eventové prémko mi taky nefunguje celý den..
@ Mionix « stř 4:52 pm »
@reeenda,  on sám z nedostupného místa zmizí a objeví se jinde, do toho sahat GM nesmí

Who is chatting

offline Mionix