"Krádež Nicků" - v dávných dobách naši (zvrácení?) předkové jedli občas srdce svých nepřátel, aby do nich přešla jejich síla. Prostě věřili v to, že čím mocnější je nepřítel, tím získáte většího bojového ducha apod.
V součastnosti si srdce jíst nemůžeme, ale je spousta těch (zvrácení?), co zase věří, že když budou mít ve hře nick "vyvoleného", tak asi že snad získají větší uznání a nebo snad jim ta hra půjde líp... nevím.
Problém je, že jsme malá komunita a tak je tady slavnej kdejakej patník u cesty - a čím větší, tím "slavnější". Nevěřím moc, že ti, co si účelově urvali jméno s identitou jiného hráče na Ekuře, to někam dotáhnou. Minimálně už teď
nehrají za sebe.
Dalo se tomu předejít? - asi dalo. Ten
příchod Sinfortie na mě působil silně hekticky = jako kdyby všechno honem honem a ne aby se počkalo, až hra dostane všechny parametry, co má mít (IS, Statistiky apod.). Lidi by to určitě pár dní ještě vydrželi - takže nechápu vedení hry.
Mrzí mě, že se okolo toho spuštění Sinfortie neudělala větší show - takhle to bylo tak nějak nemastně neslaně nenápadné - A JEDEME NAOSTRO - a přitom se Sindicate nemají za co stydět. Pořád je to jeden z nejlepších místních privátů.
A ty Nicky? Škoda, že nešlo zkopírovat celou databázi hráčů z Ekury na Sinfortii, celou jí kompletně zresetovat - ale tak, aby měly na všech účtech postavy 1lvl a dát
třídenní protekci na to, aby hráč z Ekury, co bych chtěl mít stále svůj nick, tak se na ten účet jen přihlásil. Kdo by to nedělal, ta po třech dnech by se vymazaly všechny neaktivní účty (a i jména postav). A je to.
Stejně se bez nutnosti aktivace přihlašuju na Sinfortii ze stejného účtu, jako na Ekuru.
JENŽE na to jsme asi malá (nebo nevýrazná) komunita, aby se to tady nahlas odstartovalo. Aby hráči věděli DOPŘEDU, co je čeká a kdy. Škoda.
Saggitarius - takže pokud má nick nulovou hodnotu, tak je asi jen otázka času, kdy půjdou postavy přejmenovávat. Že?
