Stránka 6 z 10
Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 0:15:20
od valkyria99
LOCO30 píše:Tak pro mě je to, že se z celkem kvalitní PVP hry, stala hra obchodní. Už jsem to psal jednou. Zmizela rivalita mezi hráči, a to po té, co zanikla svatá. Dneska už je to jen o tom, kdo má na kontě více kkkkkkkkkkkkk.
Zmizela svatá a hráči i s průměrným a podprůměrným PvP chodí zabíjet raději na PvM mapy.
K oživení PvP mě napadlo, co takhle udělat mapu, nebo použít už nějakou, která je nejméně používaná a udělat moby, kteří by měli PvP obrany a platilo by na ně jen PvP výbava?? nemyslím jen silný proti lidem, ale plácnu byl by tam třeba Šampion - bonus silný proti warům + obrana na něj, Kouzelník - Silný/odolnost proti šamanům. Vrah - silný/odolnost proti ninjům. Nekromant - silný/odolnost proti surům. Samozřejmě obrany ny zbraně podle toho s čím by kdo bojoval, ochrana proti magii. + Nějací ti bossové a tím myslím bossové jako bossové a ne tihle šašci v PvM, které sundá i lvl 35. Drop by si mohli zvolit sami hráči. Co by tam tak nejvíce chtěli - tím GM můžou říkat: Máte tam to co jste chtěli. To je už jen na uváženou, ale zatím jsem si nevšiml, že by někdo z týmu odpověděl. Myslím si, že tímto krokem by byl sindi o pár úrovní výš oproti jiným serverům.
Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 1:24:19
od Jester
valkyria99 píše:LOCO30 píše:Tak pro mě je to, že se z celkem kvalitní PVP hry, stala hra obchodní. Už jsem to psal jednou. Zmizela rivalita mezi hráči, a to po té, co zanikla svatá. Dneska už je to jen o tom, kdo má na kontě více kkkkkkkkkkkkk.
Zmizela svatá a hráči i s průměrným a podprůměrným PvP chodí zabíjet raději na PvM mapy.
K oživení PvP mě napadlo, co takhle udělat mapu, nebo použít už nějakou, která je nejméně používaná a udělat moby, kteří by měli PvP obrany a platilo by na ně jen PvP výbava?? nemyslím jen silný proti lidem, ale plácnu byl by tam třeba Šampion - bonus silný proti warům + obrana na něj, Kouzelník - Silný/odolnost proti šamanům. Vrah - silný/odolnost proti ninjům. Nekromant - silný/odolnost proti surům. Samozřejmě obrany ny zbraně podle toho s čím by kdo bojoval, ochrana proti magii. + Nějací ti bossové a tím myslím bossové jako bossové a ne tihle šašci v PvM, které sundá i lvl 35. Drop by si mohli zvolit sami hráči. Co by tam tak nejvíce chtěli - tím GM můžou říkat: Máte tam to co jste chtěli. To je už jen na uváženou, ale zatím jsem si nevšiml, že by někdo z týmu odpověděl. Myslím si, že tímto krokem by byl sindi o pár úrovní výš oproti jiným serverům.
na príšery bonus proti War/ninja/šaman/sura ?
by musel mať riadne málo ZB ak vezmeš do úvahy :
- kvalitné PVP tvorí jedna výbava, kde sa nachádza v zbrani 3x kámen na char [v niektorých možnostiach - príklad prúniky, iba 2x kámen na char]; čo tvorí 38% do útoku, ak je kámen leštený; Ostatok výbavy tvoria obrany
- z toho plynie :
- by to bolo skôr, že príšery lovia teba a ty máš na ne obrany
pričom ty máš útočiť na príšery a oni majú mať obrany na teba 
- čiže by to bola výhoda iba pre tzv. seterov [4x výbava = 4x fullka na určitý char]
Možno som to len zle pojal, treba ten nápad riadne objasniť. No predovšetkým by som do PVP nezapájal mobov.
Skôr prevedenie ako v starej svatej. Vstup do určitých lokácií by sa nachádzal vo Svatej, Drak, Bossovia, nosiči, gumy...
My sme mali na drop takéto podmienky - buď mať so sebou PVP, alebo ochranku ktorá bojuje za teba [čiže PVPčkovalo sa tak či tak]
Teraz je to ulahčené a PVP tým pádom aj opadlo, pretože všetko čo si človek musel vybojovať má teraz podnosom.
Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 11:03:02
od Ghibli
valkyria99 - nápad je to zajímavý. Těch PvP mobů by bylo víc a natrvalo nebo by probíhal jejich postupný respawn?
Možná by nebylo nutné, aby ten PvP mob chtěl bojovat a byl spíše trošku víc zbabělý a o zbytek akce se podělí ostatní hráči = Já si do Malé svaté kdysi připravil podobný nápad, kdy se v určitou dobu na náhodných místech objevují jednotliví PvP mobové - viz spoiler:
Jester - vstupy do PvM map přes PvP mapu radši ne - už tu byl vstup do Kerindoru přes Svatou a moc se nelíbil. Takže Sentinel ve Svaté klidně, ale vstup do Kerindoru radši z cechovní mapy.
Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 11:24:09
od valkyria99
Ghibli:
Myslel jsem tím komplet celou mapu plnou PvP mobů. Na začátku slabší a menší lvly a ke konci třeba i 150. Nedával bych aby byli agresivní, třeba jen někteří. Bylo by špatné kdyby kupříkladu lvl 100 jel doprostřed mapy a za ním se hnali všichni ze začátku
A jelikož jsou a existují talismany, tak aby něco vydrželi. Jako je např. Kerindor, taky je nesundáš na ránu, ale musíš se snažit. Ne aby tam někdo najel a plášťoval a hlavně aby měli 100% antistun. Jinak tam naběhnou stunové z kerinu, ninjové v proměně a je po srandě.
Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 19:50:27
od lordsword
SvetaPan píše:nechapu vetu zkousel si draci kovat ve vezi kdyt te to nikdo nenuti tam delat docela blba citace
Docela ti to nedošlo,co sem tím myslel.Je to tak,že i když to jde kovat ve věži,tak to žádná výhra není. Ale od tebe se nic jiného čekat nedá...
Ghibli, opět opakuji.PvP mobové nejdou udělat a nastavit.Psal to přímo Saggi. Takže by si akorát vymyslel jen další PvM mapu

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 21:30:30
od KnockOut
PvP opravdu potřebuje, už to nějaké spestření, ale nevím no pořád mi příjde, že jste vedle, nepříjde mi že to je přesně ono, co se týče nápadu
valkyria99 já osobně bych asi PvP s moby nemýchal, co takhle třeba staré dobré Gladiátoské turnaje? pokud si pamatuji byl o ně pěkný zájem, myslím si žě by GM měli zprostředkovat nějaké PvP turnaje na bázy OX kde by se prostě válčilo za hodnostné ceny, přece jen to PVP není levná záležitost, a jak už tu bylo někde psáno CB se dají vyměnit za pár předmětu které jsou podle mne málo hodnotné avšak potřebné, přidal bych nějaké ať už novinky či něco jiného
Jinak ještě bych si strašně přál, aby zde byli opět zbarvené hodnosti

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 21:39:14
od HonzaEm
lordsword píše:SvetaPan píše:nechapu vetu zkousel si draci kovat ve vezi kdyt te to nikdo nenuti tam delat docela blba citace
Docela ti to nedošlo,co sem tím myslel.Je to tak,že i když to jde kovat ve věži,tak to žádná výhra není. Ale od tebe se nic jiného čekat nedá...
Ghibli, opět opakuji.PvP mobové nejdou udělat a nastavit.Psal to přímo Saggi. Takže by si akorát vymyslel jen další PvM mapu

Tak ale je pravda, že už to bude nějaký ten pátek od doby, kdy to saggi psal. Takhle se vyjádřil dříve o více věcech, že to nelze a dneska už to tu máme, takže bych tu viděl nepatrnou naději ...

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 21:46:04
od SvetaPan
co bude mit clovek kdyz bude hrat s botem? s cim se porovna? to by byla dobra blbost
Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 22:13:23
od Jester
jop, SvetaPan má tak či tak pravdu, PVP s "NPC" ? to je stále PVM...
Já osobne by som bol za starú Svatú + staré hodnosti
Re: Proc uz Sindy neni jako driv?
Napsal: pát 28. úno 2014 22:54:34
od SvetaPan
no hlavne doufam ze draci veci pujdou prekovavat konecne aby se to trosku srovnalo a lidi mohli zacit s pvp