Stránka 6 z 7

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 6:46:44
od sizmik
Já osobně jsu názoru, že by stačilo, kdyby se u metinů mimo přitažlivky zvýšil drop, popřípadě přidal nějaký speciální předmět, tak, aby se dropování na nich vyplatilo začínajícím hráčům(jelikož nemají tak dobrou výbavu tak nezničijou tolik metinů, proto pro ně přitažlivka podle mě není nutná) a přitažlivku bych pouze nechal pro již pokročilé hráče, kteří ji využívají pro yangy a ne pro drop.....

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 8:02:39
od Cepino
Zapomínáte na jednu podstatnou věc. Téměř každý zde navrhuje přidat meteory, moby, drop, mapy. Ovšem za prvé, tím že přidáte drop, tím snížíte zas cenu prodávané věci, bude jich na trhu k prodeji víc a druhou podstatnou věcí je, že také musí být kupující na váš drop. Pokud je určitého dropu prostě hodně, tak i když to dáte za nulu, tak to nikdo nekoupí, protože to nikdo nechce. Tímto přidáváním a navyšováním si myslím jen jdete sami proti sobě. Vzpomeňte na dobu, kdy třeba mapy padaly jen z meteorů. Jejich cena byla v řádech stovek milionů. Pak se přidal drop v Cidonii a cena klesla na dnešních cca 60 mega. Ad jedna je to tím, že talíků už je hodně, ad dvě je to větším počtem dropnutých věcí. Pro mě jako sem tam kupujícího mapy je to lepší, když bude mapa za 10 meg jen dobře, ale zas tu budou nářky, že si nikdo nedokáže vydělat ani už na té dropnuté mapě.

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 8:14:09
od Chyu
Myšlenka ohledně zrušení metinlandu není vůbec špatná, na sto procent by se tím zvýšila využívanost všech dnes nepoužívaných map ve hře. Je zde ale několik problémů, které můžou vadit.
  • Dropové jsou zvyklí vymlácet druhý ostrov, mezitím co si vymlátili první.
  • Expení na meteorech 90 je již zažité, nevím jak by se toto chytlo v Červeném lese.
  • Zvýší se šance, že vám někdo ničí meteor, pokud ho budete chtít odpálit třaskavinou.

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 9:01:43
od surals
Chyumgo píše:Myšlenka ohledně zrušení metinlandu není vůbec špatná, na sto procent by se tím zvýšila využívanost všech dnes nepoužívaných map ve hře. Je zde ale několik problémů, které můžou vadit.
  • Dropové jsou zvyklí vymlácet druhý ostrov, mezitím co si vymlátili první.
  • Expení na meteorech 90 je již zažité, nevím jak by se toto chytlo v Červeném lese.
  • Zvýší se šance, že vám někdo ničí meteor, pokud ho budete chtít odpálit třaskavinou.

Keď si tak vezmeš , každá mapa má nejaké to miesto resp. miesta kde by sa dali umiestniť meteory. Červený les kľudne na konci tam sa dajú dať 4-5 meteory a potom sú tak také pódia kde sa dajú tiež hodiť nejaké meteory. A zase ja by som bol aj rád aby sa trochu prckovia pobili o miesto, veď sme v bojovej hre nie ? :D Takže za mňa to je super nápad. Ja by som si vedel predstaviť kľudne aj vojny v meste aby sa využili hradby budovy,NPC atď atď :)

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 9:18:10
od Spartaa16
Cepino píše:Zapomínáte na jednu podstatnou věc. Téměř každý zde navrhuje přidat meteory, moby, drop, mapy. Ovšem za prvé, tím že přidáte drop, tím snížíte zas cenu prodávané věci, bude jich na trhu k prodeji víc a druhou podstatnou věcí je, že také musí být kupující na váš drop. Pokud je určitého dropu prostě hodně, tak i když to dáte za nulu, tak to nikdo nekoupí, protože to nikdo nechce. Tímto přidáváním a navyšováním si myslím jen jdete sami proti sobě. Vzpomeňte na dobu, kdy třeba mapy padaly jen z meteorů. Jejich cena byla v řádech stovek milionů. Pak se přidal drop v Cidonii a cena klesla na dnešních cca 60 mega. Ad jedna je to tím, že talíků už je hodně, ad dvě je to větším počtem dropnutých věcí. Pro mě jako sem tam kupujícího mapy je to lepší, když bude mapa za 10 meg jen dobře, ale zas tu budou nářky, že si nikdo nedokáže vydělat ani už na té dropnuté mapě.
Cepino ale nikdo neříká, že se musí zvýšit šance na dropnutí map. Může to být například jen šance na padnutí prutu, tím pádem naopak ceny můžou zůstat takové jaké jsou a kupní síla hráčů bude vyšší, protože by zase o něco víc vydělali. :) ;)

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 10:05:52
od Cepino
Mně je to jedno, jen nastiňuje některé možné věci. Je tu ještě otázka, zda se tu nebavíme o nějaké změně Přitažlivky a současných map pár vysokých levelů, kteří tam nechodí a ti dropeři, co tam skutečně chodí o takovouto změnu vůbec nestojí? Druhou věcí je, jestli má vůbec smysl, když je přitažlivka, jí rušit a úplně to samé dát do jiných map?

Giant - šlo mi o to, že pokud by se udělala anketa mezi těmi dropery nebo začátečníky, tak 99% z nich řekne, nechte Přitažlivku tak jak je, nerušte jí.

Zas je lákavé to, že pro větší by se konečně mohla udělat nová mapa ne jen na jednom ch X, ale na všech 4 kanálech.

K těm co píší, že se moc nedělá, jen dnešní údržba několik nových stahovaných souborů, tak že pravděpodobně se maká o sto šest, jen to zatím není vidět ve hře. :-)

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 10:30:54
od Giant
Tak asi nebudu jediní na pochybách, když si budu myslet, že většina těch droperů a začínajících hračů stejně na forum nechodí. :) Takže je to takový "o nich, bez nich", ale i ti zkušení a velcí hráči vědí o co jde. A každý z těch droperů bude proti zrušení, tohle je jim pohodlnější a jednoduší :) Jde o to , že tímto krokem by se měla zvýšit atraktivita klasických map metinu, jako je Ledová země, Poušť, Zelený a Červený les, ... teď tam je mrtvo a bývalo už dřív ;-) A zase tým by měl k možnosti celou a hotovou mapu pro potenciální novou mapu a její využití, ať už pro menší nebo ty větší hráče.

Navíc mě přijde super, udělat ty resp místa na mapách, ať dropeři vědí kam jezdit :)

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 16:21:16
od Davisss
Země přitažlivosti je země přitažlivosti. 90% z nás tam začínala a možná ještě využívá toto místo pro drop věcí potřebných i pro velké lv. Nicméně já bych viděl využití klasických map jinak. Přidat meteory je fajn, ale proč nepřidat tedy nějaké zajímavé Questy? Třeba i dlouhodobé a né příliš stereotypní.
Pro příklad Sohan.
Úkol: Ledové šílenství
1. Nalezni hromady sněhu, v některé z nich je ukrytá mapa (Né pokladu)
2. Podle mapy nalezni místo (žádné souřadnice, popisy) U velkého smrku
3. Odměna formou yang/věc

Neříkám, že je to to nejlepší, ale mě osobně by na malém lv asi nevadilo dostat nějaký Q, na který nepotřebuji výbavu a něco mě to přinese :)
Popřípadě by ty Q mohly mít úrovně :) Jako obtížnost 1,2 ... :)
Děkuji

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 16:53:38
od surals
Davisss píše:Země přitažlivosti je země přitažlivosti. 90% z nás tam začínala a možná ještě využívá toto místo pro drop věcí potřebných i pro velké lv. Nicméně já bych viděl využití klasických map jinak. Přidat meteory je fajn, ale proč nepřidat tedy nějaké zajímavé Questy? Třeba i dlouhodobé a né příliš stereotypní.
Pro příklad Sohan.
Úkol: Ledové šílenství
1. Nalezni hromady sněhu, v některé z nich je ukrytá mapa (Né pokladu)
2. Podle mapy nalezni místo (žádné souřadnice, popisy) U velkého smrku
3. Odměna formou yang/věc

Neříkám, že je to to nejlepší, ale mě osobně by na malém lv asi nevadilo dostat nějaký Q, na který nepotřebuji výbavu a něco mě to přinese :)
Popřípadě by ty Q mohly mít úrovně :) Jako obtížnost 1,2 ... :)
Děkuji
Áno toto sa mi páči, ja by som prijal aj úlohy, ktoré by boli jak pre malé tak aj pre veľké lv. Nemusíme sa baviť o neviem akých neskutočných odmenách. Princíp by bol ten, že by sa zabavili ľudia. Ja by som si vedel určite aj predstaviť hrad, ktorý by ľudia stavali Quest systémom a to aj do väčších detailov ako napr materiál použitý na hradby, okenice, brány atď .... je tam toho neskutočne veľa s tým, že by ťa Q smerovali na danú mapu nie do Priťažlivky, ale to som už asi dosť odbočil od témy. :D

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Napsal: čtv 26. kvě 2016 19:06:42
od Spartaa16
surals píše:
Davisss píše:Země přitažlivosti je země přitažlivosti. 90% z nás tam začínala a možná ještě využívá toto místo pro drop věcí potřebných i pro velké lv. Nicméně já bych viděl využití klasických map jinak. Přidat meteory je fajn, ale proč nepřidat tedy nějaké zajímavé Questy? Třeba i dlouhodobé a né příliš stereotypní.
Pro příklad Sohan.
Úkol: Ledové šílenství
1. Nalezni hromady sněhu, v některé z nich je ukrytá mapa (Né pokladu)
2. Podle mapy nalezni místo (žádné souřadnice, popisy) U velkého smrku
3. Odměna formou yang/věc

Neříkám, že je to to nejlepší, ale mě osobně by na malém lv asi nevadilo dostat nějaký Q, na který nepotřebuji výbavu a něco mě to přinese :)
Popřípadě by ty Q mohly mít úrovně :) Jako obtížnost 1,2 ... :)
Děkuji
Áno toto sa mi páči, ja by som prijal aj úlohy, ktoré by boli jak pre malé tak aj pre veľké lv. Nemusíme sa baviť o neviem akých neskutočných odmenách. Princíp by bol ten, že by sa zabavili ľudia. Ja by som si vedel určite aj predstaviť hrad, ktorý by ľudia stavali Quest systémom a to aj do väčších detailov ako napr materiál použitý na hradby, okenice, brány atď .... je tam toho neskutočne veľa s tým, že by ťa Q smerovali na danú mapu nie do Priťažlivky, ale to som už asi dosť odbočil od témy. :D
Pochybuju, že ti bude někdo nahánět po ledovce zombí psy a bude jich muset zabít 500, aby pak za to dostal 1 bílou perlu a 2 pergamenty. :)
To se ti na to hráči vyprdnou a zůstanou v přitaližvce. ;)