Stránka 6 z 7

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 11:35:44
od MadWizard
crazy8 píše:Ja osobne si myslím že Ekura team (ďalej už len ekura) sa zameriava na mimoriadne novinky, ktoré hračov ohromia, no zabudajú že v jednoduchosti je krása.

Vysvetlím to tak že ekura nám v hre ponúka v poslednej dobe len zložité a prepracované novinky, z čoho môžu byť určite nadšenci a dlhoročný hráči radi no uplne mi to príde tak že sa zabúda na nových hráčov, predsa tu nebude tých 50 "topiek" navždy.

Ako píšu hráči predomňou to pvp sa tými prepracovanými hráčmi pokazilo, už prešiel čas od vydania královského systému, či prerobenej schopnosti "rybarstva" a ja osobne by som si želal aby sa nasadili "counter" veci do hry, jak proti mřenkám tak aj proti praporúm. Rozhodne nie proti ninjom v zamasku keďže je to ich originálna schopnosť ktorou dokazujú jedinečnosť, bolo by to ako degradovanie zurivosti pri valecnikovi tým že jeho vlastna schopnosť ho myslim o 31% oslabuje.

Myslím si že nový hráči na ekure skončia skôr než sa zabavia. Ja osobne považujem za zábavu sekanie sa s inymi hráčmi, čiže PvP. Bohužial v dnešnej ekure je to tak že kým nový hráč spraví bio, nejaku obstojnu vybavu a proste ledva priemerné veci tak ubehne MINIMALNE rok myslim si že je to určite viac v klude aj dva. No nehovorím že je to zlé práve v tom je to čaro ekury, musite si ten "úspech" vydrieť. No napriek tomu si myslim že tí hráči potrebujú nejaký cieľ do ktorého sa dostanú skôr ako za cca rok a pol a aj to ešte nie s nejakou nadpriemernou výbavou. Možno to bude brané ako reklama na svoj návrh ale vôbec o to nejde myslim si že ten už pozná každý. Môj návrh je dva a pol roka starý a má viac ako 8000 zobrazení a drvivá väčšina hráčov s ním súhlasí. ÂNO ide o návrh valok riši pre malé lvly, myslím si že nováčikovia by to určite uvítali ale to je vidieť aj v samotnom návrhu, ide o to že do týchto válok ríši by sa nováčik mohol zapojiť približne po 4 mesiacoch hry (cca) a rozhodne by toto bol cieľ nových hráčov, aby sa mohli aj oni biť so svojimi 2x10 1x 15 výbavičkami, a rozhodne by mali šancu si zabojovať, potom si človek povie že fajn toto mám idem ďalej, nebude im to stačiť a budú sa chcieť ťahať vyššie.. No teraz je to "zadosťučinenie" dosiahnúť omnoho ťažšie.

Čiže ja očakávam v tomto roku veľa pvp reforiem, čo sa týka pvm nebranime sa ničomu ale ako som napísal niečo jednoduchšie si myslím by bolo omnoho lepšie.

Ako napísal nedávno niekde MITHRA že v swampe si stači postaviť kafčo na medzerník a už sa to sype.. No lenže pozrite sa koľko hráčov je v swampe a koľko v entariane, dokonca sa po novom stretávam často s ľuďmi ktorý ani HG nevedia dať sami a veľky hrači už v skupinách moc nechodia pritom HG bola skupinová mapa. Čiže keď sa vrátim k podstate: radšej "druhý swamp" kde bude mať prístup hráč skôr ako zase ďalšiu zložitú mapu pre pár jednotlivcov.

Kto si to prečítal celé, tak mu patrí moje poklonenie :D nebolo to najlahšie ani napísať celý deň som totiž rozmýšlal jak to všetko spísať čo najjednoduchšie.
Ahojte.
Nedá mi necitovať tohto pána nadomnou, pre malé lvl tie war neni taký nejaký zlý nápad . Aspoň by sa zabavili a šla by im i tá ekonomika s menšímy lvl vecamy . čo dodať k tom mapám ano maš pravdu čo sa tyka entarianu HG je jednoduché preto väčšina tam chodila . Nejdem sa uz opakovat o entariane lebo i tak to nemá zmysel pisat o vybave a spol , čo sa týka nového tiež by bola dobra mapa velka ako swamp rozdelena do obtiaznosti metiny bosovia , kde by hrač by si musel vytvorit alebo vylepsit nove veci a zbrane . Ale ked sa pozeram aka komunita skor počet kolko je hračou tak ekura skor nejak sa mi zda že padá

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 11:45:57
od kral
Navyšovat lvl určitě ne, spousta lidí se snaží dosáhnout na ten nejvyšší lvl tak jim nebrat ambice ,že to nedokážou protože bude další navýšení. Určitě bych uvítal něco ohledně PVP vylepšit nějak války popřipadě čtvrteční mapu , jelikož červení a žlutí se naběhají než doběhnou k modrým a ty stejně stojí na spawnu a dávají kouzla a sotva vylezou + bych udělal nějaký schod z reswapnu ze kterého když někdo vyjde a dá kouzlo tak cesty není zpět.
Další věc bych zrušil ty mřenky ve válce, protože bojovat s nikým nemá význam , navazuji na tu debatu kde človek s výbavou za 5Kkk dá 3x víc CB za válku v mřence než človek s výbavou za 500kkk karmou P dračima +9 . Poté se člověk který tuto hru hraje aktivně nemá chut chodit do válek když ho předhoní nějaký neviditelný tvor co je vidět jen v tabulkách ,ale celou válku ne.

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 13:57:03
od MostEVILEK
kral píše:Navyšovat lvl určitě ne, spousta lidí se snaží dosáhnout na ten nejvyšší lvl tak jim nebrat ambice ,že to nedokážou protože bude další navýšení. Určitě bych uvítal něco ohledně PVP vylepšit nějak války popřipadě čtvrteční mapu , jelikož červení a žlutí se naběhají než doběhnou k modrým a ty stejně stojí na spawnu a dávají kouzla a sotva vylezou + bych udělal nějaký schod z reswapnu ze kterého když někdo vyjde a dá kouzlo tak cesty není zpět.
Další věc bych zrušil ty mřenky ve válce, protože bojovat s nikým nemá význam , navazuji na tu debatu kde človek s výbavou za 5Kkk dá 3x víc CB za válku v mřence než človek s výbavou za 500kkk karmou P dračima +9 . Poté se člověk který tuto hru hraje aktivně nemá chut chodit do válek když ho předhoní nějaký neviditelný tvor co je vidět jen v tabulkách ,ale celou válku ne.


,,Schod ze spawnu" podobných věcí tu už bylo,například teleportační portály ovšem ty se bugovali. Tuším že tu bylo ještě něco jiného ačkoliv si už nepamatuji co. Podle mě by to vyřešilo to že respawn ve válce říší byl na seřadišti a kdo by chtěl jít bojovat portl by se do války a když by umřel tak by byl nazačatku seřadiště tam by se buffl a znovu se portl určitě to tak udělat jde. Nicméně pochybuji že by tohle někdo schválil protože by tu každej druhej brečel že to není fér atd.. :)

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 14:51:33
od Cyklista
Ahoj všichni.
Trošku bych shrnul to co tu mnozí propagujete.
1) "Nový" swamp.
Dle mého absolutní hloupost. Řekl bych, že swamp a celkově systém je nastavený dobře. Pro ty kdo tam chodí často čeká dost slušná odměna v podobě okamžitých yangů. Ovšem čeho je moc toho je příliš, a když se tam chodí denně, začíná to být šeredná nuda. I to je podle mě v pořádku, má to motivovat hráče v postupu na další mapy jako jsou haegeron, cidonie a později i entarian. Řekl bych, že všechny tři jmenované mapy byly určené spíše jako skupinové. A bohužel, lidi se nechtějí dělit o zisk, takže místo toho aby šli ve skupině hágéčko, tak jdou radši do nudnýho swampu, a pak tady rozepisujou, že to chce novou mapu swampu podobnou, která by i stejně vydělávala. V tomto případě bych asi administrátorům hry doporučil udělat mapu totožnou se swampem, jen přemalovali mapu a vyřádili se na designu monster :lol:

2) Vzhled dračích brnění
Mluví se o tom jakou dobu, mně samotnému se to také nelíbí. Byl jsem rád, když se našel někdo, kdo přepracoval mapy prvních měst. Má mou velkou poklonu za to, že obětoval svůj čas, aby udělal hru krásnější pro nás všechny. Jsem si jist, že kdyby měli členové teamu dostatek času na takové věci jako jsou vizuální úpravy map a brnění, jistě by jsme se takových změn dočkali. A jelikož já sám neovládám žádné grafické umění co se herních prvků týče, tak bych rád požádal některé zdatné grafiky z vás, kteří by měli čas a ochotu se podívat na ty naše dračí brnění. Možná by nebylo od věci, kdyby tito hrdinové byli za svou práci pro celou komunitu odměněni teamem v podobě nějakých těch prémií ve hře.

3) Mřenky a prapory ve válce
Je tu samostatné téma "piraňa obecná", myslím si, že je v něm dostatek návrhů, které by dohromady dokonale popisovaly vlastnosti nové ryby, ať už by se jmenovala "piraňa" nebo třeba "cejn" (něco z českých vod).
Kdyby bylo po mém, tak by daná ryba měla tyto vlastnosti:
-šance na výlov/usmrcení shodná jako šance na výlov/usmrcení mřenky (dal bych obě ryby do stejné časové kategorie)
-ryba by po použití odhalovala všechny hráče v blízkém okolí, kteří použili mřenku, zrcadlo neviditelnosti či několik bílých praporů, které měly za následek neviditelnost delší než 5s
-hráč, který použil něco pro zneviditelnění, nesmí použít rybu pro zviditelnění ostatních a obráceně. Výjimkou je pouze ninja, který použil zamaskování, na toho by daná ryba nefungovala, tudíž by zůstal NEVIDITELNÝ a sám by mohl pomocí ryby odhalit protihráče, kteří neviditelnosti dosáhli jakýmkoliv jiným způsobem než schopností zamaskování.

Doufám, že vás můj příspěvek příliš nevyčerpal a děkuji všem za pozornost i případné odpovědi/úpravy. :heart: :heart:
:inlove: Cyklista :inlove:

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 15:08:22
od Pajik
Já myslím, že by bohatě stačilo swamp "odladit", lagy v něm jsou dost překážkou (znám lidi, co tam přišli a kvůli lagům a vzteku z toho prostě se na to rovnou vykašlali - není jich málo). Swamp sám o sobě je nudný a když v něm jsou i lagy, tak už je později i nesnesitelný a pokud se nemnoží, tak vlastně ani výdělečný. Jelikož cidonie je dost nepřátelská země, kde se "nováčci" skoro neuchytí a entarian je "drahý", kerindor taky nic moc v poslední době, je ten swamp potřebný... Nová mapa netřeba.

grafika... myslím, že moc úprav nepotřebuje, není to nic extra, krásou to neoslní, ale myslím, že je lepší řešit prioritně hratelnost
Nicméně nějaká ta "soutěž" ze strany teamu, by mohla dopomoci "vykrásnit" ten náš server (jako je výše zmíněno, odměny ve hře, např. za návrhy určitých předmětů či tak)

navýšení lvlu.. myslím, že je ještě stále brzy, dost lidí nemá maximální lvl

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 17:23:29
od MostEVILEK
Pajik píše:Já myslím, že by bohatě stačilo swamp "odladit", lagy v něm jsou dost překážkou (znám lidi, co tam přišli a kvůli lagům a vzteku z toho prostě se na to rovnou vykašlali - není jich málo). Swamp sám o sobě je nudný a když v něm jsou i lagy, tak už je později i nesnesitelný a pokud se nemnoží, tak vlastně ani výdělečný. Jelikož cidonie je dost nepřátelská země, kde se "nováčci" skoro neuchytí a entarian je "drahý", kerindor taky nic moc v poslední době, je ten swamp potřebný... Nová mapa netřeba.

grafika... myslím, že moc úprav nepotřebuje, není to nic extra, krásou to neoslní, ale myslím, že je lepší řešit prioritně hratelnost
Nicméně nějaká ta "soutěž" ze strany teamu, by mohla dopomoci "vykrásnit" ten náš server (jako je výše zmíněno, odměny ve hře, např. za návrhy určitých předmětů či tak)

navýšení lvlu.. myslím, že je ještě stále brzy, dost lidí nemá maximální lvl

Dost lidí nemá maximalní lv z toho důvodu že na menším levelu je větší zisk CB ... kdyby byli CB za každou smrt stejné tak každý půjde vejš z důvodu většího dmg / obrany ale takle na ukor těch CB ne.

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 17:46:47
od crazy8
Chytili ste sa moc toho swampu čo som pisal to bola metafora pre novú jednoduchú mapu ako je swamp nie priamo "nový swamp" napisal som to aj predtym v uvodzovkách.

Myslel som tým proste novú jednoduchú mapu do ktorej sa dá jednoducho dostať ako do swampu mohla by byť kludne od lvl 105 / 110 napriklad nie od 90 a pod aby nevymrela pritažlivka... Expi by v nej šli na báze swampu a proste výbava by tam nestála cez 50kkk ale 15 kkk ako do swampu cca .. hej je to len proste taká prvotná myšlienka. Toto si predstavujem pod pojmom "nový swamp" a nie nový swamp ako 2. mapu s meteormi atd.. to nie to necham na tvorcov o čom bude ta mapa, len nech to neni tak zložito prepracované a zložito dosiahnuteľné ako NAPR. entarian :)

Re: 2017

Napsal: stř 01. úno 2017 23:40:45
od MadWizard
Diskusia sa nam pekne rozrastla čo ma teši ale ked si tak človek vezme mozme tu pisat litanie všetci ale ked si oni povedia ze zrobia dalsi entarian tak ho urobia a ja vtedy zmazem postavy ale ked si zmazeme postavy i tak zostanu ako keby realne a oni maju ako keby obsadenost ako keby hrali

co novym veciam brnenie by mohlo i sperky i zbran i mapa :D na system swamp by to na ten sposob mohlo byt ako podoba nejaka

ale asi najviac som sa bal tohto http://prntscr.com/e3ctwf

Re: 2017

Napsal: pát 03. úno 2017 10:17:10
od M3t0r1
MadWizard píše: co novym veciam brnenie by mohlo i sperky i zbran i mapa :D na system swamp by to na ten sposob mohlo byt ako podoba nejaka

ale asi najviac som sa bal tohto http://prntscr.com/e3ctwf
Ak bude nová mapa pokračovanie enta, alebo to bude ďalšia mapa úrovne HARD kde si nahrabú ninjovia v premene a BM surovia tak :up:
Začalo to kerindorom, potom enta a ak aj ďalšia mapa bude niečo podobné tak super, ostatné postavy sa môžu prestať hrávať.
Každý tu bude ninja a BM

Re: 2017

Napsal: pát 03. úno 2017 11:02:36
od MostEVILEK
M3t0r1 píše:
MadWizard píše: co novym veciam brnenie by mohlo i sperky i zbran i mapa :D na system swamp by to na ten sposob mohlo byt ako podoba nejaka

ale asi najviac som sa bal tohto http://prntscr.com/e3ctwf
Ak bude nová mapa pokračovanie enta, alebo to bude ďalšia mapa úrovne HARD kde si nahrabú ninjovia v premene a BM surovia tak :up:
Začalo to kerindorom, potom enta a ak aj ďalšia mapa bude niečo podobné tak super, ostatné postavy sa môžu prestať hrávať.
Každý tu bude ninja a BM

Sice tam ninja bere nejvíce a BM je fajn na kouzla ale v proměně to můžeš sekat s čímkoliv,upřímně momentalně mám do Entu šamana a za hodinu 1,1kkk v yang a to má vybava není zdaleka hotová.