Stránka 6 z 10

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: stř 05. zář 2012 22:54:37
od Teensaver
margot.orion píše:nez nejaky bossy bych resil jak je mozny ze u zlutych ( nevim jak u ostatnich ) sme v teto valce dostali vsichni na swpawnu a u nej ( cca 20 lidi ) stun asi na 10 sekund...cim to bylo? fakt nechapu.....nejyk bose resit ale stun na 10 sekund pro 20 lidi je jasny ze pak lidi rikaji zlute se nevedlo...atd...za odpoved diky
Je možné že vám tam šaman-healer hodil zaříkat blesk a nebyl v skupině čiže nedal minutovej ale tak na 5 vteřin a hned na to(jak stun skončil) ho druhej šaman - healer dal taky.. je to jen dohad ale nic jiného me nenapadá.

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: stř 05. zář 2012 23:19:51
od Shinami
margot.orion - pokuď s nemýlím, tak to fakt měl na svědomí ten drak. Byl celkem blízko a omráčení byli všichni od jeho směru. Celkem zajímavá momentka, škoda, že jsem ji nevyscreenovala.

Tahle válka mě bavila i když tam byl drak a želva. Jak již zde někdo psal, dalo se mu vyhnout, takže když jsem chtěla, tak jsem šla bojovat na jinou část mapy, ale mě to nedalo a zkoušela jsem se cpát samozřejmě do chumlu pod něj. Za mě určitě zpestření. Jen se děsím toho, jak to bude vypadat až napadne každého vyvolat nějakého bosse. V pvp výbavě bez možnosti se mu vyhnout to pak bude hnus.
Ale pokuď tam bosů a žil bude málo, beru to jako příjemné zpestření a další možnost taktizovat.

A kdyby se podařilo prosadit přímo nějaké začlenění do svaté v podobě, že by někteří třeba těžili tu rudu a ostatní měli za úkol dotyčné ochránit a zároveň pozabíjet co nejvíce nepřátel spolu s další misí - zabij bosse... Válka by mohla nabrat nový rozměr ( takže jsem za návrh Ymira).
V každým případě je to třeba omezit tak, aby válka již třeba příště nebyla jen jeden velký žílami zalagovaný kouzelný důl a sluj dohromady.

Na druhou stranu, pamatuji časy kdy byly pokusy změnit svatou. dle její návštěvy teď, asi většině celkem na vyblbnutí vyhovuje. Možná že tyto změny jak navrhoval Ymir by byly pro některé moc překombinované a dopadlo by to jako s předchozí změnou válek. Tedy je otázka - kolik z hráčů chce změnit válku z "masových kamikaze náletů" na nějaký více náročnější způsob odreagování.

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 0:16:41
od rafffa
Wenneis píše:Anó! Přesně tohle je důvod, proč lidi odcházejí. A že jich není málo.
nevím jak ostatní ale já odešel kvuli něčemu uplně jinému

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 1:03:14
od Sheeve
Návrh ohledně bonusu CB za bosse se mi zamlouvá, ale připisoval bych ho pouze říši, nikoliv jednotlivci. Ohledně běhání ve válce s krumpáčem, to považuju za nepovedený pokus o vtip. Pokud něco takového, tak jako organizovanou akci ve svaté.

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 1:14:32
od BloodRayne
Shimani uhodila přesně na jednu věc.
Jedni by kopaly, mlátily nějakeho bosse..

Takže k těm kopáčům a bossbijcům.Dáme i ruku na srdce a zjistime, že každeho zajímaj i ty bodíky kdo říka ne, tak lže.To by se neutíkalo ze svate jak ted a byla by plná jak válka říší (neodečítání cb)Takže už vidím jak je nějaké komando kopačů a bossbíjcu,měly by z toho kulové a zárověn být kosení jinýma, pač tím krumpačem se asi neubráníte( leda tak to po někom hodit kdyby to šlo :lol: ).
Kdyby řekla já tak popravdě mi de taky o bodíky, ale jak málo bodů a vyhrajem sem spokojená ;) Takže mi jde o 3 věci výhra,body a být dobrá.
Je to v každe hře tak, score,body, ve strategiich porazit nepřítele atd.
Taky když prohrajem hledám chybu u sebe a také v cechu, ne v jiných a už vůbec ne na foru ;)

Ted k těm obráncům, nejsme někde za 2. světové války kde si zakopem tanky,uděláme okopy, nainstalujem kulomety a řeknem si tu to budem bránit do posledního muže/ženy.
Co tím chci řict?Asi toto a je to velmi jednoduché styl této hry a především války je to, že nejde se celou dobu držet na místě a bránit něco,tady to je tak, že chvilku utočí vlna červéných vzápětí se rozbije o vlnu modrých a ta se posleze rozbije o vlnu žlutých a tak se to přelíná a vičnívají mezi něma ty lepší,nejlepší (+ ti kterým de dobře žrát body a de jim to) a od toho tu máme ty tabulky které Saggi pro nás dělal.
Tady už je to jen o tom kdo má větší stráty o ničem jinem a mam dojem, že tak nějak války vždy fungovaly a vždy budou.
Ještě sem neslyšela ani nečetla o tom, že by se objevila nějaka nestvůra ve válce a bylo by podmínkou jí zabít jinak máte prohru :)
Takže jak by ste chtěly bránit ty kopáče?Ti by moc velkou životnost neměly a už vidím koho by to bavilo ;)

Co se týka dnešních válek a posledních za par týdnu, je stav učasti velice hojna až dle mě se jen navyšuje (zejmena u modrých a u nás).
Takže se nesnažte zas oživit něco co žívé je pač se může stát, že to můžete i zahubit viz.vaječná valka, nebo ta velká konska valka kde do 10 minut nebylo ani nohy ;)

PS:Fuj už sem jak Ymir :lol: :lol:

Pro Dell, výborný koment ;)

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 1:21:10
od Dell
Co tak radeji zamakat na svych vybavach na PVP. Mozna by ste se pak nevaleli po zemi a nemuseli si to kompenzovat takovyma napadama. Ale NEEEEEE....radeji nakoupim zily a privolavace. Si udelejte valky dropu a tam si dejte treba i jaderne hlavice :normal?:

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 8:34:11
od Ghibli
Začnu opáčkem - tohle sem stále pasuje:

Jediný problém bývá u těchle věcí, aby si hráči dokázali představit něco nepředstavitelného. :idea: :!:

BloodRayne
-
Spoiler:
u tebe vidím jediný problém v tom, že si to ani nechceš představit a pak nevím, jestli právě tobě má smysl předkládat nějaký nápad, kde potřebuju, abys zapojila fantazii.

To že jsi někde neviděla Draka ve Válce (kdekoliv) neznamená, že nikde nebyl. On asi nikdo (ani já ani ty) neviděl všechno, takže se reálně musí předpokládat, že už to někde mohlo být. ;)

O tom, že by příšera zásadně ovlivnila Válku - to jsi si vymyslela a nikdo o tom nepsal. Bylo by fajn zabití Bosse nějak ohodnotit, ale tak aby to zásadně neovlivnilo Válku. Mě to tak přijde logické a není nutné strašit ostatní tím, že po zabití Bosse automaticky vyhrali Válku.

Další zvláštností je, že tu ještě nebyla Válka, kde se musí něco kopat nebo zabít Bosse - ale ty už víš, jak to bude vypadat. Samozřejmě v tvém podání je VŠECHNO špatně - a ani se nedivím, protože si nepamatuju nápad, ať můj nebo někoho dalšího, u kterého by jsi neviděla všechno negativně. :down:

Je mi jasné, že TY kopat ani zabíjet Bosse nebudeš. Neznamená to ale, že by to nemuselo bavit ostatní. Představ si, že v té poslední Válce se našli lidé, co se přivolané Želvě a Drakovi věnovali - a to i přesto, že z toho neměli ŽÁDNÉ CB. Ti hráči patří spolu se mnou k těm, co nejsou závislý na množství CB, ale víc si hru užívají svým způsobem. A takových tam bude překvapivě většina, protože CB podle mého odhadu zajímají tak 10-15 lidí z každé říše. To jsou ti, co si brousí zuby na nějakou pěknou hodnost.

Nevím, jaké sleduješ statistiky, ale celkový počet hráčů je už delší dobu stagnující. Zkus si to znovu projít, protože ty čísla nejsou uspokojující.

Války v součastné podobě lákají součastné množství hráčů - není to pořád ono - proto je na čase se někam posunout. Ale nevím, jak s tebou, protože ať to čtu, jak chci, tak za boha nedokážu z tvých příspěvků přijít na žádný přínos k tématu. Ano, snad píšeš k věci, ale na "vymýšlení" toho, jak je to a nebo tamto špatné a jak by to nešlo, tu máme už dost lidí. ;)

Sheeve
-
Spoiler:
pointa Žil a Kopání ve Válce není v tom, že by tam všichni běhali s krumplem - ono jde o to, aby se centrum bojů stáhlo od respawnů směrem do středu součastné mapy. Ne že bych byl proti bojům u respu - ale když vidím stále stejné nicky hráčů, co stále dokola přebíhají celou mapu k nepřátelskému respu, aby tu zabili špatně doelíkovaného nováčka nebo vyběhutého buffa, tak je to docela stereotyp. Bohužel sami od sebe do toho středu chodit nebudou. Chce je to tam na něco "nalákat" - na nějakou podobně "snažší" kořist.

Tou "kořistí" by mohli být právě ti Kopáči. Nevěřím, že se tam vydá někdo něco nakopat solo - chce to spíš týmovou podporu v rámci cechu, kdy skupina kryje jednotlivce apod. To samé v případě zabíjení Bosse, který by měl být respawnován někde blízko středu - aby se nestalo to, co v poslední Válce u žlutého respu. ;)

Nakonec to nemusí být nutně Žíly a Kopáči, co budou lákat bojovou vřavu do centra mapy - jde jen o to sem přitáhnout hlavní boje.
Dell -
Spoiler:
zamakat na PvP výbavě je určitě dobrá věc. Jen jestli se to teď v případě se blížícího Dračího setu vyplatí. U nižších levelů je zase otázka, jestli má smysl točit vždy maximum obran (60% meče apod.), když má třeba hráč výbavu s 55% apod., protože za čásek, až doexpí další levle, tak se bude shánět po nové výbavě.

Ty atomovky určitě nikdo nechceme - takže to beru jako přehánění - a války droperů... vem si, kolik je dobrých PvM a kolik je dobrých PvP hráčů. Ta první skupina určitě převažuje. Proto by nebylo marné se začít víc zajímat i o ně. Saggi už začal, protože tuším rozvíjí nový druh hodností závislých na PvM. Uvidíme, jak to celé dopadne. ;)
Shinami -
Spoiler:
moc pěkně napsaný příspěvek. Zkusím reagovat na tu tvojí poslední otázku = Tedy je otázka - kolik z hráčů chce změnit válku z "masových kamikaze náletů" na nějaký více náročnější způsob odreagování?

Změna nebo úprava je nutná a nevymyslel jsem si jí já. Někde v OFF Topicku je o tomhle jedno téma, kde se hráči snaží přijít na to, jak se víc motivovat do součastných Válek, které jsou pro ně už stereotypní. Nebudu vypisovat jednotlivé nápady, co tam zazněly, spíš jde o "volání po něčem" co znovuoživí Války.

Nemusí jít o nic komplikovaného - příklad - stačí aby se na mapě "něco dělo", co zamýchá děním. Stačí 3x po 15ti minutách respawn Draka s nějakým doprovodným bonusem za zabití. A to je celé.

Bohužel, hráče, co si navykli na styl "masových kamikaze náletů" nic nového neosloví. A ani nejde, protože mají svojí zábavu. Jsou tu ale další, co je tenhle styl přestal bavit a ty právě je nutné motivovat, protože nám sběhnou z Válek. Kamikaze hráčům se nic ve hře (Války) neubírá a stále si můžou huntit CB a přesto se brání jakékoliv změně, která by přinesla větší zábavu pro ty, co se teď nebaví. Je těžké cokoliv rozjet, když lidi, co nikam jet nemusí, to rozjetí neustále brzdí. :( Na druhou stranu se některé změny nedají zastavit - i kdyby se Kamikaze stavěli na hlavu. :)

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 9:04:56
od BloodRayne
Ymire, nevím jestli války stagnují, ale když se podívam rozdíly např.10.7 a 12.7 a ted oslední 3 války
Říše Jinno 68 hrdinů
Říše Shinsoo 53 hrdinů
Říše Chunjo 45 hrdinů


Říše Jinno 62 hrdinů
Říše Shinsoo 59 hrdinů
Říše Chunjo 45 hrdinů

Říše Jinno 62 hrdinů
Říše Shinsoo 59 hrdinů

Říše Chunjo 45 hrdinů
Tak mi nepřípadá , že by něco stagnovalo, ba naopak.Ják sem psala, víc začlo chodit za modrou a červenou.
Co se týče toho, že si nepamatuješ kdy byla nějaká válka o nějakym bossovi a pvm akci.
Tak znovu připomínám valku vejcí.
Tam to bylo tak, že ten kdo zabil strážce, vyhrává valku + mlácení vejci.
Vypadalo to takto, začneme vejci, pvm hráči aby urvaly nějake to cb mlátily vejce a tam postavály pvp hráči a vesele je kosily ;)
A ted k strážci, to byl jeden velky error fungujíci na posldní ránu, bohužel pro jednoho žluteho wara to nedopadlo moc dobře,šel bránit strážce dal omylem poslední ránu a mínus 5000 cb(za sabotování bylo 5000cb dolů)
Dalši nepěkný případ, LOCO mlátil strážce,měl ho celeho, přiběh žlutý , dál poslední ránu a war vyhraná..
Takže jak píšeš, že nemam představu o tom jak by vypadalo zatáhnutí pvm do pvp války, tak se hodně pleteš, mam a velkou.
Jo tehdy taky přišel někdo takový jako ty, že oživí války a akorát se to zabilo.
Jestli tam s každe říše chodilo 10-15 hráču je hodně.
Co se týka, že sem nikdy nepodpořila nějaky navrh,ale jo a zrovna tvůj, tabulky válek ;)
Ae momentálně nemůžu a nechci souhlasit s něčím co se mi nelíbí a když vím problemy a argumenty tak je napíšu.
A ještě detail, kdyby tak nikoho nezajímalo cb a jen radost z boje, je ta svatá plná.Ted bych i zavedla svatou bez stráty cb, a hned by si viděl jak každého zajíma zisk cb, to už tu bylo také, tenkrát jeden sura z žluté tam kempil od rana do noci a vysledek 6000 cb za týden :shock:
Takže opravdu si myslíš, že je nezajímaj ty cb a jen požitek z boje?Nenech se vysmát ;)

PS:Jednu tu válku s těch 3 sem vynechala omylem,ale už se mi nechce přepisovat, však ono se může každy mrknout sám ;)

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 9:33:53
od LOCO30
Musím souhlasit s Ruskou.
Pokuď vím tak pokaždé, když se PVM spojilo s PVP, tak to byla katastrofa.
Vaječná war
Sentinel
Malá svatá a nosiče
PVM a PVP k sobě nepůjde. Jedině, že to bude oddělené od sebe. Jedna část v PVM výbavě, druhá část v PVP.
Většině o ty CB jde. Proto si dělali postavy do malé svaté a zabíjeli dropery. Většinou to byli hráči z velké svaté. Tam to nedávali, tak šli do malé. O boj jim 95% nešlo. Jen zabíjet dropery a lovit CB.

Re: Valka risi 4.9.2012

Napsal: čtv 06. zář 2012 9:38:20
od lordsword
Stun dava drak a to i safe zone :lol:
LOCO ja sem strasna vyzirka co.Asi budu vojevudce :lol: A bavim se prave tim jak vam to vsem vadi,ze vas ustrilim,kdyz do me sekate :lol: :lol: :lol:
Rusko ja stojim a schovavam se za sloupy? U sloupu zabijim dykama akorat ty co tam behaj se 100% buffama.Pro vsechny.zbrane stridam a do war uz moc nechodim,takze mi o nejake ty Cb asi nejde ze?
A pro info toho draka sem tam hodil ja a pak se skvele bavil jak tam nadavate,lehate a utikaj vam ty vase CB :lol: :lol: :lol: