Nic se vudci vracet nemusi,ale mohlo by jit i bourat:) A tayk by to chtelo,aby pozemky mely i jiny uzitek nez jen tavbu:)Dragon eye píše:Zdarec, Ghibli pokud by vznikl nějaký větší update ohledně cechů (a že podkladů je tu dost - cechovní sklad, nové typy válek a teď toto) Tak yb se mohlo udělat to, že všechen použitý materiál a peníze yb se vrátily vůdci a pak se výstavba pozemku mohla konat znova. Problém je tu u alchymistů a kovářů. K těm daním jsme samozřejmě myslel, že budou pravidelné, to bychom se nikam neposunuly
. Jinak ono kolik se bude platit by se dalo ošefovat pomocí průměčnéhop levelu, když by jeho umělé snižování bylo zakázané. Tzn. že v cechu by nesměly být např. skladové postavy atd.
Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.36
- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 332 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
lordsword - cech Stará Škola jako jeden z mála cechů tady na fóru aktivně provádní nábor nových členů, takže budu rád, když budete mít pozemek, byť je to zatím jen "kosmetický doplněk". Je taky trošku škoda, že se ta vaše aktivita navíc nedá zohlednit i ve hře. Nějaký malý "herní plus" pro cechy, co na fóru mají vlastní prezentaci a k tomu i nábor.
Jaký jiný užitek, než tavbu a levelování výbavy by mohl pozemek nést? Konkrétně. Určitě tě něco napadá.... Nenechávej si to pro sebe. :wannafight:
Bourání budov.
Každopádně když by se povedlo zatraktivnit pozemky, tak taky budeme muset mít připravené i víc promakané hodnocení cechů, aby se k půdě dostali ti, co budou chtít něco mezi cechy dokázat.
Dragon eye - dobrá připomínka. Nápady okolo cechů se hromadí a až jich bude dost, tak to přesuneme na Saggiho, který, až bude mít čas, se na to určitě podívá.
Daně a průměrný level - asi nemůžeme omezovat cechy v tom, koho budou chtít mít v cechu, takže ten level nepůjde moc ovlivnit. Tady možná by mohlo platit, že daň by šla podle základní ceny plácku, na kterém stojí cechovní stavby. Kolik vlastně stojí koupit cechovní pozemek? 50mil? 100mil?
A když přijdeme na to, čím měřit cechovní aktivitu, tak věřím, že žádný vůdce, co bude chtít výkon svého cechu ukázat v nejlepším světle, si nedovolí dávat přednost "Skladníkům" před aktivními hráči. A aktivní hráč - to může být i někdo s levelem 35-50.
Nemáte někdo nápad, jak vylepšit cechovní pozemek, aby byl pro cech a i mimocechovní hráče víc zajímavý?

Jaký jiný užitek, než tavbu a levelování výbavy by mohl pozemek nést? Konkrétně. Určitě tě něco napadá.... Nenechávej si to pro sebe. :wannafight:

Bourání budov.

Každopádně když by se povedlo zatraktivnit pozemky, tak taky budeme muset mít připravené i víc promakané hodnocení cechů, aby se k půdě dostali ti, co budou chtít něco mezi cechy dokázat.

Dragon eye - dobrá připomínka. Nápady okolo cechů se hromadí a až jich bude dost, tak to přesuneme na Saggiho, který, až bude mít čas, se na to určitě podívá.

Daně a průměrný level - asi nemůžeme omezovat cechy v tom, koho budou chtít mít v cechu, takže ten level nepůjde moc ovlivnit. Tady možná by mohlo platit, že daň by šla podle základní ceny plácku, na kterém stojí cechovní stavby. Kolik vlastně stojí koupit cechovní pozemek? 50mil? 100mil?
A když přijdeme na to, čím měřit cechovní aktivitu, tak věřím, že žádný vůdce, co bude chtít výkon svého cechu ukázat v nejlepším světle, si nedovolí dávat přednost "Skladníkům" před aktivními hráči. A aktivní hráč - to může být i někdo s levelem 35-50.

Nemáte někdo nápad, jak vylepšit cechovní pozemek, aby byl pro cech a i mimocechovní hráče víc zajímavý?

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.19
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 10. zář 2012 16:40:52
- Dal poděkování: 47 poděkování
- Dostal poděkování: 62 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Aby třeba každej cech mohl postavit na pozemku 1 automat a 10% protočeních peněz by šlo do cechu ?Ghibli píše:
Nemáte někdo nápad, jak vylepšit cechovní pozemek, aby byl pro cech a i mimocechovní hráče víc zajímavý?

Spíš definuj v jakém smyslu myslíš to víc zajímavý ...

" Říct někomu, že je idiot není urážka, ale diagnóza... "




-
- Lv.19
- Příspěvky: 234
- Registrován: stř 28. pro 2011 21:50:17
- Bydliště: Humaja
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Zdarec a co daně v podobě nadropovaných věcí, které se dají andropovat jen v nějakém levelu? Že by se v cechu rozdělili na např. nízkého, střední a vysoké levely a každá skupina by musela nadropovat X kusů nějakého předmětu. Nejlépe takového, se kterým by nešlo obchodovat. A kdyby byly v cechu jen lidi střeedního lebelu, tak by předměty vysokého a nízkého levelu šly mimo ně?
Většinu informaci je třeba dělit třemi nebo násobit nulou, aby se daly považovat za pravdivé. Magnus W. 

-
- Lv.19
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 10. zář 2012 16:40:52
- Dal poděkování: 47 poděkování
- Dostal poděkování: 62 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Nevím jestli to tu někdy bylo ale nebylo by odvěci kdyby se třeba do cechu mohla vložit výbava která by se mohla zamknout na cech a mohl by si jí půjčit kdokoliv z cechu a nedalo by se s tím obchodovat prostě by to byl " cechovní majetek " s tím že ten kdo to tam vložil by si to mohl jako jedinej vzít a odemknout a vzít zpátky do svého vlastnictví, udělala by se nějaká budova na pozemku s nákým NPC a byl by to třeba cechovní sklad ... ale nevím jestli by to šlo nějak spáchat tak aby to ve hře fungovalo ... 
E: Jen nevím jak by to bylo s vracením věcí .... kdyby člověk dostal ban nebo nebyl déle online aby se to třeba vracelo po určitém čase automaticky ... ale to by asi nebylo možné ... moc sem se nechal unést myšlenkou

E: Jen nevím jak by to bylo s vracením věcí .... kdyby člověk dostal ban nebo nebyl déle online aby se to třeba vracelo po určitém čase automaticky ... ale to by asi nebylo možné ... moc sem se nechal unést myšlenkou

" Říct někomu, že je idiot není urážka, ale diagnóza... "




-
- Lv.19
- Příspěvky: 234
- Registrován: stř 28. pro 2011 21:50:17
- Bydliště: Humaja
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 22 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Zdarec, pěkná myšlenka , myslím, že k cechovnímu skaldu se to bdeu hodit. Někde sjem to dokonce i sepisoval, ale lidi měli k tomu nějaké připomínky, tak to vyhrabu přepíšu, připíšu a časem to napíšu do návrhů 

Většinu informaci je třeba dělit třemi nebo násobit nulou, aby se daly považovat za pravdivé. Magnus W. 

- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Lexion - co je míněno tím víc zajímavé? Třeba to, že když se něco děje ve hře – a my k tomu vymyslíme v rámci cechovního pozemku nějakou stejně dobrou nebo radši ještě zábavnější variantu, která přitáhne hráče. Jak pro cecháčky, tak pro ostatní hráče. Bohužel zajímavější je pro dost hráčů pouze o tom, aby to mělo lepší bonus nebo výhody, takže zkus zohlednit i tuhle okolnost.
A je jedno, jestli vyjdeš z toho, co je teď na pozemku anebo si vymyslíš něco nového. Nakonec ani ten automat nevypadá špatně – ale nevím, nevím - jestli by mi to zaktivovalo lidi v cechu?
Přidávám dva příklady starých věcí na cechovním pozemku – ale po novu.
Cechovní kovář, Kovářský Specialista, Magický Kovář
Cechovní Metalický Alchymista, Cechovní Krystalický Alchymista, Cechovní Naturální Alchymista
A jeden příklad něčeho úplně nového na cechovním pozemku.
Cechovní lovecká kancelář
Jinak s těmi věcmi čistě cechovní povahy máš dobrý nápad. Já jsem uvažoval podobným směrem a přišel jsem na...
Cechovní Krumpáč a Cechovní Prut.
Uvidíme, co ještě někoho napadne. 

A je jedno, jestli vyjdeš z toho, co je teď na pozemku anebo si vymyslíš něco nového. Nakonec ani ten automat nevypadá špatně – ale nevím, nevím - jestli by mi to zaktivovalo lidi v cechu?

Přidávám dva příklady starých věcí na cechovním pozemku – ale po novu.
Cechovní kovář, Kovářský Specialista, Magický Kovář
Spoiler:
Cechovní kovář dostane schopnost, že předmět, který na něm vylepšujete, nezničí – jen mu spadne jeden stupeň. Nebude to takový lempl, jako Městský kovář, ale zase ne takový borec, jako Kovář ve Věži.
Další výhoda Cechovního kováře bude, že si podle svého zaměření (platnéř, zbrojíř, klenotník) vybere dvě specializace, které bude možné vylepšovat (levelovat).
Platnéř se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi brněním, helmou, botami a štítem.
Zbrojíř se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi meči, dýkami, luky, obouručními+holemi, vějíři a zvony.
Klenotník se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi náušnicemi, náramky a náhrdelníky.
Smyslem specializace je to, že například Cechovní Platnéř, co se specializuje na brnění a štíty, bude mít, po patřičném vylepšení Specializace, větší schopnost daný předmět vylepšit.
Specializace se bude levelovat systémem „nulaMGP“ neboli 0-20 + M1-M10 + G1-G10 + P
Každý level specializace bude stát určitý počet run podle specializace na daný předmět, určitý počet expů, darovaný hráči v cechu a určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Ziskem každého levelu specializace je větší šance na zlepšení na konkrétní předmět (Specializace štíty = větší šance na vylepšení štítů)
Ziskem specializace vylevelované na P je získání titulu Magický kovář (např. štítů), který dostává schopnost, že předmět (štít), který na něm hráč vylepšuje, nejen nepraskne, ale ani nespadne o level níž.
Levelování Specializace je možné jednou za 24h a levelovat jde vždy jen jednu Specializaci.
Podmínka: po kliknutí na Cechovního kováře by bylo nutné někde poznamenat, jakými Specializacemi se daný kovář zabývá a na jaké jsou úrovni.
Podmínka II: asi by nebylo fajn, když levelování by mohl provádět jen vůdce - ale třeba i pověření zástupci.
Další výhoda Cechovního kováře bude, že si podle svého zaměření (platnéř, zbrojíř, klenotník) vybere dvě specializace, které bude možné vylepšovat (levelovat).
Platnéř se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi brněním, helmou, botami a štítem.
Zbrojíř se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi meči, dýkami, luky, obouručními+holemi, vějíři a zvony.
Klenotník se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi náušnicemi, náramky a náhrdelníky.
Smyslem specializace je to, že například Cechovní Platnéř, co se specializuje na brnění a štíty, bude mít, po patřičném vylepšení Specializace, větší schopnost daný předmět vylepšit.
Specializace se bude levelovat systémem „nulaMGP“ neboli 0-20 + M1-M10 + G1-G10 + P
Každý level specializace bude stát určitý počet run podle specializace na daný předmět, určitý počet expů, darovaný hráči v cechu a určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Ziskem každého levelu specializace je větší šance na zlepšení na konkrétní předmět (Specializace štíty = větší šance na vylepšení štítů)
Ziskem specializace vylevelované na P je získání titulu Magický kovář (např. štítů), který dostává schopnost, že předmět (štít), který na něm hráč vylepšuje, nejen nepraskne, ale ani nespadne o level níž.
Levelování Specializace je možné jednou za 24h a levelovat jde vždy jen jednu Specializaci.
Podmínka: po kliknutí na Cechovního kováře by bylo nutné někde poznamenat, jakými Specializacemi se daný kovář zabývá a na jaké jsou úrovni.
Podmínka II: asi by nebylo fajn, když levelování by mohl provádět jen vůdce - ale třeba i pověření zástupci.
Spoiler:
Cechovní Alchymista byl na Metinu degradován na pouhopouhého Taviče jednoho druhu taveniny. Takže abychom aspoň částečně oživili jeho pradávné schopnosti, naučíme ho trošku víc a protrénujeme, aby byl o něco úspěšnější.
Rudy si lze rozdělit na skupiny – Metalické, Krystalické a Naturální (přírodní). Mezi Metalické patří rudy jako Zlatá, Stříbrná, Měděná a Bílé Zlato. Mezi Krystalické patří rudy jako Křišťálová, Nefritová, Diamantová a Křemenná. Mezi Naturální patří rudy jako Ebenová, Fosilního kmene, Kus Perly a Nebeské Slzy. U těch Slz to trošku tahá za uši, ale vezměme si, že Nebeské Slzy jsou zkrystalizované kapky deště.
Každý cechovní Alchymista by měl svojí specializaci podle druhu rud – Metalický Alchymista, Krystalický Alchymista a Naturální Alchymista a každý z nich by se mohl zabývat tavbou ve své oblasti jednak s vyšší účinností a jednak s nižšími náklady.
Každý cechovní Alchymista by měl možnost trénovat každou oblast své Specializace. Například Metalický Alchymista může trénovat 4 oblasti – tavbu Zlaté rudy, tavbu Stříbrné rudy, tavbu Měděné rudy a tavbu Bílého Zlata.
Každá oblast specializace (třeba tavba Stříbrné rudy) se bude levelovat systémem „nulaMGP“ neboli 0-20 + M1-M10 + G1-G10 + P.
Každý level tavby Stříbrné rudy bude stát určitý počet dané rudy, určitý počet expů, darovaný hráči v cechu a určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Každý level tavby Stříbrné rudy G1-G10 bude navíc stát určitý počet tavenin.
Ziskem nového levelu tavby Stříbrné rudy je větší šance na úspěšnou Tavbu a nižší cena. PŘÍKLAD - každý level přidá na úspěšnosti 0,5% a zároveň sníží cenu tavby o -1 rudu. To znamená, že pokud si cech „oPéčkuje“ u Metalického Alchymisty tavbu Stříbra, má každý hráč 95% šanci na tavbu a k tomu na každou tavbu potřebuje o -40 rud míň.
Bonusovým ziskem při vylevelování všech čtyř oblastí Metalického alchymisty na P je získání titulu Magický Metalický Alchymista, který tak dostává schopnost tavit bez nutnosti použití 0, +1 a +2 kamenů.
Levelování oblasti (tavení Stříbra) je možné jednou za 24h a levelovat jde vždy jen jednu ze čtyř oblastí.
Podmínka: po kliknutí na Cechovního Alchymistu by bylo nutné někde poznamenat, na jaké úrovni má jednotlivé oblasti.
Podmínka II: asi by nebylo fajn, když levelování by mohl provádět jen vůdce - ale třeba i pověření zástupci.
Rudy si lze rozdělit na skupiny – Metalické, Krystalické a Naturální (přírodní). Mezi Metalické patří rudy jako Zlatá, Stříbrná, Měděná a Bílé Zlato. Mezi Krystalické patří rudy jako Křišťálová, Nefritová, Diamantová a Křemenná. Mezi Naturální patří rudy jako Ebenová, Fosilního kmene, Kus Perly a Nebeské Slzy. U těch Slz to trošku tahá za uši, ale vezměme si, že Nebeské Slzy jsou zkrystalizované kapky deště.
Každý cechovní Alchymista by měl svojí specializaci podle druhu rud – Metalický Alchymista, Krystalický Alchymista a Naturální Alchymista a každý z nich by se mohl zabývat tavbou ve své oblasti jednak s vyšší účinností a jednak s nižšími náklady.
Každý cechovní Alchymista by měl možnost trénovat každou oblast své Specializace. Například Metalický Alchymista může trénovat 4 oblasti – tavbu Zlaté rudy, tavbu Stříbrné rudy, tavbu Měděné rudy a tavbu Bílého Zlata.
Každá oblast specializace (třeba tavba Stříbrné rudy) se bude levelovat systémem „nulaMGP“ neboli 0-20 + M1-M10 + G1-G10 + P.
Každý level tavby Stříbrné rudy bude stát určitý počet dané rudy, určitý počet expů, darovaný hráči v cechu a určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Každý level tavby Stříbrné rudy G1-G10 bude navíc stát určitý počet tavenin.
Ziskem nového levelu tavby Stříbrné rudy je větší šance na úspěšnou Tavbu a nižší cena. PŘÍKLAD - každý level přidá na úspěšnosti 0,5% a zároveň sníží cenu tavby o -1 rudu. To znamená, že pokud si cech „oPéčkuje“ u Metalického Alchymisty tavbu Stříbra, má každý hráč 95% šanci na tavbu a k tomu na každou tavbu potřebuje o -40 rud míň.
Bonusovým ziskem při vylevelování všech čtyř oblastí Metalického alchymisty na P je získání titulu Magický Metalický Alchymista, který tak dostává schopnost tavit bez nutnosti použití 0, +1 a +2 kamenů.
Levelování oblasti (tavení Stříbra) je možné jednou za 24h a levelovat jde vždy jen jednu ze čtyř oblastí.
Podmínka: po kliknutí na Cechovního Alchymistu by bylo nutné někde poznamenat, na jaké úrovni má jednotlivé oblasti.
Podmínka II: asi by nebylo fajn, když levelování by mohl provádět jen vůdce - ale třeba i pověření zástupci.
Cechovní lovecká kancelář
Spoiler:
Může to být NPC nebo budova. Princip je jednoduchý, kdy se použije systém questů z Knih Misí (Lehká, Standartní, Těžká, Expert) formou časově omezené nabídky, která bude průběžně aktualizovaná.
Každý cech bude mít možnost si buď nově postavit nebo zaktivovat stávající budovu či NPC. Tak třeba NPC = Cechovní lovecká kancelář. U něho bude časově omezená nabídka (1-3h) některého z questů z Lehkých Knih misí (2-3 náhodně vylosované). Po uplnutí časového intervalu se opět vyberou náhodně 2-3 questy, které bude NPC nabízet opět po omezený čas (1-3h). A tak pořád dokola.
Hráč i mimocechovní přijede, vybere si svůj quest, jde ho splnit a po jeho splnění se vrací pro odměnu. Přijede zpátky, dostane odměnu, a pokud se mu zbytek questů nezamlouvá, tak si buď počká, až čas nabídnutých questů vyprší nebo objede další Cechovní lovecké kanceláře.
Možnosti cechu, který vlastní Cechovní loveckou kancelář, jsou v tom, že může danou budovu nebo NPC levelovat na vyšší úroveň.
Ziskem z levelování může být třeba to, že otevřou v Cechovní lovecké kanceláři další úrovně questů (Level.1 = lehké, Level.2 = Standartní, Level.3 = Těžké, Level.4 = Expertní) a k tomu třeba by se zvýšil počet nabídek nebo zkrátila doba čekání na další nabídky.
Způsob levelování Cechovní lovecké kanceláře nechávám otevřený, ale bylo by fajn zohlednit počet splněných questů, a k tomu nějaké expy od hráčů v cechu plus určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Každý cech bude mít možnost si buď nově postavit nebo zaktivovat stávající budovu či NPC. Tak třeba NPC = Cechovní lovecká kancelář. U něho bude časově omezená nabídka (1-3h) některého z questů z Lehkých Knih misí (2-3 náhodně vylosované). Po uplnutí časového intervalu se opět vyberou náhodně 2-3 questy, které bude NPC nabízet opět po omezený čas (1-3h). A tak pořád dokola.
Hráč i mimocechovní přijede, vybere si svůj quest, jde ho splnit a po jeho splnění se vrací pro odměnu. Přijede zpátky, dostane odměnu, a pokud se mu zbytek questů nezamlouvá, tak si buď počká, až čas nabídnutých questů vyprší nebo objede další Cechovní lovecké kanceláře.
Možnosti cechu, který vlastní Cechovní loveckou kancelář, jsou v tom, že může danou budovu nebo NPC levelovat na vyšší úroveň.
Ziskem z levelování může být třeba to, že otevřou v Cechovní lovecké kanceláři další úrovně questů (Level.1 = lehké, Level.2 = Standartní, Level.3 = Těžké, Level.4 = Expertní) a k tomu třeba by se zvýšil počet nabídek nebo zkrátila doba čekání na další nabídky.
Způsob levelování Cechovní lovecké kanceláře nechávám otevřený, ale bylo by fajn zohlednit počet splněných questů, a k tomu nějaké expy od hráčů v cechu plus určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Cechovní Krumpáč a Cechovní Prut.
Spoiler:
Jsou to dvě věcičky, které vyfasuje každý vůdce při založení cechu, bez toho aby musel mít pozemek.
Ty věcičky slouží k posilování vzájemné cechovní solidarity a k utužování cechovní spolupráce mezi hráči v cechu. Ty věcičky nemůžou za to, že cech je dvoučlenný a tak případné levelování padá na vůdce a jeho kamarádku a jejich dropíky. Je tu dost hráčů, co rádi kopou nebo chytají ryby a jsou v nějakém cechu. Je tu myslím taky dost vůdců, co umí efektivně přerozdělit práci v cechu a zaměstnat průběžně všechny tak, aby se daný předmět rychle vyleveloval.
Druhý smysl těchto předmětů je pak třeba ve snažším levelování apod. případně mohou být opatřeny extra bonusem v závislosti na levelu předmětu.
Jak jsi psal, neprodejné s nemožností je vyhodit apod.
Bohužel, taky řeším, jak to „transportovat“ od hráče, co buď z vlastní vůle, nebo nedopatřením zůstane dlouhodobě offline a zároveň by měl takovou věc u sebe.
Napadá mě nabít ty předměty vlastností automatického přesunu do ItemShopu – třeba po uplynutí 2h lhůty by se daný předmět sám nabídl v přes Itemshop – ale pozor – ne do BlackMarketu, ale do jakéhosi CechMarketu, kam mají heslo a přístup jen hráči z daného cechu.
S tím přichází i to, nechat si od Saggiho udělat místo klasického Cechovního Skladu něco podobného, ale na webu, kam vlastně taky můžeme všichni (omezeno cechovní příslušostí)
Ty věcičky slouží k posilování vzájemné cechovní solidarity a k utužování cechovní spolupráce mezi hráči v cechu. Ty věcičky nemůžou za to, že cech je dvoučlenný a tak případné levelování padá na vůdce a jeho kamarádku a jejich dropíky. Je tu dost hráčů, co rádi kopou nebo chytají ryby a jsou v nějakém cechu. Je tu myslím taky dost vůdců, co umí efektivně přerozdělit práci v cechu a zaměstnat průběžně všechny tak, aby se daný předmět rychle vyleveloval.

Druhý smysl těchto předmětů je pak třeba ve snažším levelování apod. případně mohou být opatřeny extra bonusem v závislosti na levelu předmětu.
Jak jsi psal, neprodejné s nemožností je vyhodit apod.
Bohužel, taky řeším, jak to „transportovat“ od hráče, co buď z vlastní vůle, nebo nedopatřením zůstane dlouhodobě offline a zároveň by měl takovou věc u sebe.

Napadá mě nabít ty předměty vlastností automatického přesunu do ItemShopu – třeba po uplynutí 2h lhůty by se daný předmět sám nabídl v přes Itemshop – ale pozor – ne do BlackMarketu, ale do jakéhosi CechMarketu, kam mají heslo a přístup jen hráči z daného cechu.
S tím přichází i to, nechat si od Saggiho udělat místo klasického Cechovního Skladu něco podobného, ale na webu, kam vlastně taky můžeme všichni (omezeno cechovní příslušostí)

![]() | YMIR | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() ![]() | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.19
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 10. zář 2012 16:40:52
- Dal poděkování: 47 poděkování
- Dostal poděkování: 62 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Ghibli píše:Lexion - co je míněno tím víc zajímavé? Třeba to, že když se něco děje ve hře – a my k tomu vymyslíme v rámci cechovního pozemku nějakou stejně dobrou nebo radši ještě zábavnější variantu, která přitáhne hráče. Jak pro cecháčky, tak pro ostatní hráče. Bohužel zajímavější je pro dost hráčů pouze o tom, aby to mělo lepší bonus nebo výhody, takže zkus zohlednit i tuhle okolnost.![]()
A je jedno, jestli vyjdeš z toho, co je teď na pozemku anebo si vymyslíš něco nového. Nakonec ani ten automat nevypadá špatně – ale nevím, nevím - jestli by mi to zaktivovalo lidi v cechu?![]()
Přidávám dva příklady starých věcí na cechovním pozemku – ale po novu.
Cechovní kovář, Kovářský Specialista, Magický KovářCechovní Metalický Alchymista, Cechovní Krystalický Alchymista, Cechovní Naturální AlchymistaSpoiler:Cechovní kovář dostane schopnost, že předmět, který na něm vylepšujete, nezničí – jen mu spadne jeden stupeň. Nebude to takový lempl, jako Městský kovář, ale zase ne takový borec, jako Kovář ve Věži.
Další výhoda Cechovního kováře bude, že si podle svého zaměření (platnéř, zbrojíř, klenotník) vybere dvě specializace, které bude možné vylepšovat (levelovat).
Platnéř se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi brněním, helmou, botami a štítem.
Zbrojíř se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi meči, dýkami, luky, obouručními+holemi, vějíři a zvony.
Klenotník se může specializovat na dvě oblasti a vybrat si může mezi náušnicemi, náramky a náhrdelníky.
Smyslem specializace je to, že například Cechovní Platnéř, co se specializuje na brnění a štíty, bude mít, po patřičném vylepšení Specializace, větší schopnost daný předmět vylepšit.
Specializace se bude levelovat systémem „nulaMGP“ neboli 0-20 + M1-M10 + G1-G10 + P
Každý level specializace bude stát určitý počet run podle specializace na daný předmět, určitý počet expů, darovaný hráči v cechu a určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Ziskem každého levelu specializace je větší šance na zlepšení na konkrétní předmět (Specializace štíty = větší šance na vylepšení štítů)
Ziskem specializace vylevelované na P je získání titulu Magický kovář (např. štítů), který dostává schopnost, že předmět (štít), který na něm hráč vylepšuje, nejen nepraskne, ale ani nespadne o level níž.
Levelování Specializace je možné jednou za 24h a levelovat jde vždy jen jednu Specializaci.
Podmínka: po kliknutí na Cechovního kováře by bylo nutné někde poznamenat, jakými Specializacemi se daný kovář zabývá a na jaké jsou úrovni.
Podmínka II: asi by nebylo fajn, když levelování by mohl provádět jen vůdce - ale třeba i pověření zástupci.A jeden příklad něčeho úplně nového na cechovním pozemku.Spoiler:Cechovní Alchymista byl na Metinu degradován na pouhopouhého Taviče jednoho druhu taveniny. Takže abychom aspoň částečně oživili jeho pradávné schopnosti, naučíme ho trošku víc a protrénujeme, aby byl o něco úspěšnější.
Rudy si lze rozdělit na skupiny – Metalické, Krystalické a Naturální (přírodní). Mezi Metalické patří rudy jako Zlatá, Stříbrná, Měděná a Bílé Zlato. Mezi Krystalické patří rudy jako Křišťálová, Nefritová, Diamantová a Křemenná. Mezi Naturální patří rudy jako Ebenová, Fosilního kmene, Kus Perly a Nebeské Slzy. U těch Slz to trošku tahá za uši, ale vezměme si, že Nebeské Slzy jsou zkrystalizované kapky deště.
Každý cechovní Alchymista by měl svojí specializaci podle druhu rud – Metalický Alchymista, Krystalický Alchymista a Naturální Alchymista a každý z nich by se mohl zabývat tavbou ve své oblasti jednak s vyšší účinností a jednak s nižšími náklady.
Každý cechovní Alchymista by měl možnost trénovat každou oblast své Specializace. Například Metalický Alchymista může trénovat 4 oblasti – tavbu Zlaté rudy, tavbu Stříbrné rudy, tavbu Měděné rudy a tavbu Bílého Zlata.
Každá oblast specializace (třeba tavba Stříbrné rudy) se bude levelovat systémem „nulaMGP“ neboli 0-20 + M1-M10 + G1-G10 + P.
Každý level tavby Stříbrné rudy bude stát určitý počet dané rudy, určitý počet expů, darovaný hráči v cechu a určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Každý level tavby Stříbrné rudy G1-G10 bude navíc stát určitý počet tavenin.
Ziskem nového levelu tavby Stříbrné rudy je větší šance na úspěšnou Tavbu a nižší cena. PŘÍKLAD - každý level přidá na úspěšnosti 0,5% a zároveň sníží cenu tavby o -1 rudu. To znamená, že pokud si cech „oPéčkuje“ u Metalického Alchymisty tavbu Stříbra, má každý hráč 95% šanci na tavbu a k tomu na každou tavbu potřebuje o -40 rud míň.
Bonusovým ziskem při vylevelování všech čtyř oblastí Metalického alchymisty na P je získání titulu Magický Metalický Alchymista, který tak dostává schopnost tavit bez nutnosti použití 0, +1 a +2 kamenů.
Levelování oblasti (tavení Stříbra) je možné jednou za 24h a levelovat jde vždy jen jednu ze čtyř oblastí.
Podmínka: po kliknutí na Cechovního Alchymistu by bylo nutné někde poznamenat, na jaké úrovni má jednotlivé oblasti.
Podmínka II: asi by nebylo fajn, když levelování by mohl provádět jen vůdce - ale třeba i pověření zástupci.
Cechovní lovecká kancelářJinak s těmi věcmi čistě cechovní povahy máš dobrý nápad. Já jsem uvažoval podobným směrem a přišel jsem na...Spoiler:Může to být NPC nebo budova. Princip je jednoduchý, kdy se použije systém questů z Knih Misí (Lehká, Standartní, Těžká, Expert) formou časově omezené nabídky, která bude průběžně aktualizovaná.
Každý cech bude mít možnost si buď nově postavit nebo zaktivovat stávající budovu či NPC. Tak třeba NPC = Cechovní lovecká kancelář. U něho bude časově omezená nabídka (1-3h) některého z questů z Lehkých Knih misí (2-3 náhodně vylosované). Po uplnutí časového intervalu se opět vyberou náhodně 2-3 questy, které bude NPC nabízet opět po omezený čas (1-3h). A tak pořád dokola.
Hráč i mimocechovní přijede, vybere si svůj quest, jde ho splnit a po jeho splnění se vrací pro odměnu. Přijede zpátky, dostane odměnu, a pokud se mu zbytek questů nezamlouvá, tak si buď počká, až čas nabídnutých questů vyprší nebo objede další Cechovní lovecké kanceláře.
Možnosti cechu, který vlastní Cechovní loveckou kancelář, jsou v tom, že může danou budovu nebo NPC levelovat na vyšší úroveň.
Ziskem z levelování může být třeba to, že otevřou v Cechovní lovecké kanceláři další úrovně questů (Level.1 = lehké, Level.2 = Standartní, Level.3 = Těžké, Level.4 = Expertní) a k tomu třeba by se zvýšil počet nabídek nebo zkrátila doba čekání na další nabídky.
Způsob levelování Cechovní lovecké kanceláře nechávám otevřený, ale bylo by fajn zohlednit počet splněných questů, a k tomu nějaké expy od hráčů v cechu plus určitý počet stavebnin (Kláda, Překližka, Základní kámen) sesbíraný taktéž hráči z cechu.
Cechovní Krumpáč a Cechovní Prut.Uvidíme, co ještě někoho napadne.Spoiler:Jsou to dvě věcičky, které vyfasuje každý vůdce při založení cechu, bez toho aby musel mít pozemek.
Ty věcičky slouží k posilování vzájemné cechovní solidarity a k utužování cechovní spolupráce mezi hráči v cechu. Ty věcičky nemůžou za to, že cech je dvoučlenný a tak případné levelování padá na vůdce a jeho kamarádku a jejich dropíky. Je tu dost hráčů, co rádi kopou nebo chytají ryby a jsou v nějakém cechu. Je tu myslím taky dost vůdců, co umí efektivně přerozdělit práci v cechu a zaměstnat průběžně všechny tak, aby se daný předmět rychle vyleveloval.![]()
Druhý smysl těchto předmětů je pak třeba ve snažším levelování apod. případně mohou být opatřeny extra bonusem v závislosti na levelu předmětu.
Jak jsi psal, neprodejné s nemožností je vyhodit apod.
Bohužel, taky řeším, jak to „transportovat“ od hráče, co buď z vlastní vůle, nebo nedopatřením zůstane dlouhodobě offline a zároveň by měl takovou věc u sebe.![]()
Napadá mě nabít ty předměty vlastností automatického přesunu do ItemShopu – třeba po uplynutí 2h lhůty by se daný předmět sám nabídl v přes Itemshop – ale pozor – ne do BlackMarketu, ale do jakéhosi CechMarketu, kam mají heslo a přístup jen hráči z daného cechu.
S tím přichází i to, nechat si od Saggiho udělat místo klasického Cechovního Skladu něco podobného, ale na webu, kam vlastně taky můžeme všichni (omezeno cechovní příslušostí)
Jak říkáš ... nejhorší je to jak získat spátky předměty od těch hráčů ... nebylo by od věci kdyby se to dalo po určité době stáhnout spátky přes vůdce ... něco jako telekineze ...
" Říct někomu, že je idiot není urážka, ale diagnóza... "




- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1148
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2825 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
nekolik zprav na tema pozemky a cechy, nektere dobre nektere spatne ktere chcete drive ?


[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Lv.19
- Příspěvky: 245
- Registrován: pon 10. zář 2012 16:40:52
- Dal poděkování: 47 poděkování
- Dostal poděkování: 62 poděkování
Re: Odebírání pozemků neaktivním cechů.
Saggitarius píše:nekolik zprav na tema pozemky a cechy, nektere dobre nektere spatne ktere chcete drive ?
Dobrá že se ti návrhy líbí a špatná že to nejde udělat ?

" Říct někomu, že je idiot není urážka, ale diagnóza... "




-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »