forumman píše:Shamanice píše:LORDxMICHAL. píše:Mno zruško se zaraďuje k normalnim kouzlam(díky bohu) ale pořád mi vrtá hlavou to zapálení od šamanů

to přeci většinou bere víc než skill

ja sem prorok

uz je to tu

warove pruniky valeni po zemi ninjove se sipy a co dal?tak co budem menit?kdo je na rade?
Přesně tak Michale..
Myslí si,když se udělala jedna VELKÁ změna,že se hned bude měnit to,co se jim nelíbi..
Zapálení? Možná bere více než skill,protože šaman nemá silné kouzla,a jsou obrany (magie,šamany) a když má minimálně 45% magii a 72-82% na šamany,tak nemá šanci,tak se uklidni,a běž si stěžovat někde jinde..
Hahaha, v jednom přípsěvku chválíš změnu na zrušit a o pár komentářů dál už píšeš ať se někdo uklidní... Naprosto typické, jde o to, že jakmile se to začne týkat dalších, dostnou strach, protože jak je vidět, zde není nic svaté...
A možnost toho, že se najde další spousta stěžování si teď třeba na oheň se zdá býti velmi reálnou...
Řekl bych že by stálo za to podívat se na 6 skill u šamanů a surů BM ku odebrat plamen (vždyť vyžírá killy) u healera se kouknout na bouřku ty stuny to je hrozné a u draka třeba na řev to je strašný ta plocha.
PS ne nejsem brečící WP hraju za wara ale přijde mi že to co se událo bylo hodně nefér a bez šance hlasování .. pokud to takhle má být tak tu máme další zvýhodněné chary.
Edit: Hlasování zde: viewtopic.php?f=59&t=88361
/Script
K tomu editu, to tedy když založím hlasování o ohni, tak se taky budu moct pak odvolávat na to, že se to má změnit??? Pro bude hlasovat každý, kdo nehraje za šamana, to je snad jasné, ne???

[/quote]
Ano souhlasím s forummanem, všichni byly proti zrušku a ten co byl proti tomu názoru byl hned špatnej. Teď je zruško upraveno a jak mile někdo řekne něco třeba o ohni, je hned ten špatnej a měl by ubrat, protože se bojí že by taky ztratily své výhody a tak to půjde dál a dál. Je to takovej začarovanej kruh. Ten bude proti tomu, ten zas proti tomu, ale jen bacha jak mi někdo bude chtít šáhnout na mou postavu, protože ona je normální, nic se sní nesmí dělat
