ElectriX píše:Hakan: V noci na dnešek už se měnilo

.
yesera:
- Dnes po půlnoci jsi byla 2x Swamp? A mluvíš o 20kk výdělku za celou dobu? Jsem na ezotericích s levelem 113 asi 30 minut a mám jen v prutech vyděláno 55kk, z toho jsou tedy 3 titany (může být náhoda, ale i bez nich je to 3x víc, než o čem mluvíš ty). Nechápu ale, kde všichni berete tu jistotu, že na novou výbavu už nevyděláte. Ceny všeho spotřebního materiálu půjdou dolů úměrně výdělkům ve Swampu, takže k žádnému výraznějšímu ztížení hry by dojít nemělo.
- Nevím, jak hodně jsi znalá Swampu, ale mohla bys vědět, že dropy jsou lepší na těch silnějších mobech a meteorech (nezávisle na levelu). Hlavně co se týče množství titanů a také věcí jako magičáky a kameny +6. A obzvlášť na bažině je to extrémně znát, tam padá přeci i prut 25kk. Ale i rozdíl mezi vlkodlakem a zmutovaným je velký.
- Kdo má se Swampem trošku zkušenosti, mohl by vědět, že ne vždy znamená rychlejší zničení meteoru vyšší výdělek. Právě naopak, pokud máte až příliš kvalitní výbavu, výdělky se snižují, protože monstra se nestihnou rozmnožit.
Lukasenkoo: Pokud se nepletu, tak raty ve Swampu se týkají i padání Yangů, takže na vyšším levelu žádná taková nevýhoda nebude.
Tak zase po nějaké době s tebou nebudu sdílet tvé názory kolego
K tomu tvému bodu 1 : První část přeskočím, ve swampu jsem ještě nebyl od té doby, takže nevím, jak přesně to teď na malém levelu na ezo vydělává, v tom se s tebou hádat nebudu a budu ti slepě věřit
Ale co se té druhé části bodu 1 týká, k tomu ti něco povím

Nevím, jak ty si znalý principu fungování ekonomiky jako celku, pokud tedy budu parafrázovat tvá slova. Za mě ti říkám, že pokud si ty a nebo někdo jiný myslí, že díky snížení dropu ve swampu se pohnou ceny komodit na trhu dolů úměrně tomu snížení, tak je přinejmenším bláhový. Samozřejmě k mírnému posunu směrem dolů může dojít a nejspíš i dojde, avšak ani zdaleka ne tak, jak se tady domníváš, že když klesne drop o např. 100%, tak klesnou ceny o 100%, realita tržní ekonomiky je prostě taková, že pokles bude pouze v řádu několika jednotek procent v dohledné době. Ano, pokud by tento stav trval dlouhodobě, nakonec dojde k onomu poměrnému snížení všeho, avšak zde se bavím o horizontu nikoliv dnů či týdnů, ale minimálně měsíců, spíše let, jelikož již v současné době je v oběhu takové množství peněz, že než systém pocítí tento úbytek, uplyne mnoho vody...
Bohužel prostě tento paradox swampu, který tu rok fungoval tuto ekonomiku tolik narušil, že si nejsem jistý, že v současné době je realizovatelné v praxi s tím cokoliv provádět.
Jakékoliv úpravy tudíž zasáhnou hlavně a především nové hráče, jelikož to prostě opětovně zvýší náskok starých postav, jež si žili v hojné době, a nových, kteří by měli začínat za tyto šílené ceny na trhu na které budou vydělávat roky...
Popravdě ani mě nenapadá, jak z této krize ven, jen jsem musel reagovat na to o poklesu cen
PS: Osobně si myslím, že hlavní problém nastal v zesílení magických vlastností postav, pokud to vezmu ke swampu, jedná so hodnoty buffů u šamanů. Prostě a jednodušše, stačilo udělat buffera level 110, nacpat mu pomalu 100% hodnoty buffu a hurá s droperem narychlo udělaným na ezo... Prostě ve hře díky této schopnosti mizí to přirozené, že level 110 by neměl chodit dropit na meteory 125-130, protože tam bude umírat, ale jelikož se přidávají nové věci a tohle to provedlo s buffy, tak tahle přirozená a základní bariéra padla a hurá, máme tu armády nesmrtelných droperů, kteří brázdí swamp a vozí díky rozdílu levelů miliardy z ezoteriků...
Osobně jsem zvědav, jak tento problém řešit i s ohledem na nové mapy, teď navíc s talismany, protože je úplně jedno jaký má příšera útok, když mám buffy 100%... A pokud se vše bude řešit jako v kerindoru útokem magií, tak pozdrav pánbůh, to můžu wp suru zahodit rovnou...
