SvetaPan - Je rozdělování CB v PvP nespravedlivé? ALE JISTĚ ŽE JE TO NESPRAVEDLIVÉ ale jestli
nemáš nápad, tak to
nemá smysl řešit. To není žádná novinka, že do Válek chodí hráči, co buffují druhé a nemají z toho ani Hodnost ani CB. A přitom kvalitní buff je minimálně polovina úspěchu. Je spravedlivé, že je stejná šance na to dát kouzlem i sekem kritik, ale už je různá šance na na to dát průnik? Sekem větší, Kouzlem menší? ALE JISTĚ ŽE JE TO NESPRAVEDLIVÉ ale jestli
nemáš nápad, tak to
nemá smysl řešit. Je spravedlivé, že ve hře jsou jen dva předměty, které nosí vrozené PvP obrany? ALE JISTĚ ŽE JE TO NESPRAVEDLIVÉ ale jestli
nemáš nápad, tak to
nemá smysl řešit. Jen připomínám, že jsou to Kožené Boty extáze a Brnění lvl.70.
....... A takhle si můžeme v PvP i v PvM rozebrat každou postavu a nebo činnost a přijdeme na to, co je na ní
NESPRAVEDLIVÉ.
Opakuješ pro nás už známé věci. Můžeš přijít s nějakým nápadem, jak to, co ti vadí,
vyřešit? A nebo jen tak klábosíš, než se ti načte hra?
Ostatní - prosímvás - znáte všichni fotbal? Znáte. Hrajou tam KOLEKTIVNĚ dva týmy hráčů, dvě jedenáctky proti sobě o to, kdo dá víc gólů. Myslí si tady někdo, že když každý z těch 22 hráčů nedá za zápas aspoň jednu branku, že je ten fotbal a celkový výsledek
NESPRAVEDLIVÝ? Jasně že není - někdo nahrává, někdo chytá, někdo brání, ale góly dává jeden nebo dva nebo tři hráči v týmu. KAŽDÝ NEMŮŽE POKAŽDÉ SKÓROVAT. Týmový duch Válek je na tom STEJNĚ. Někdo buffuje, někdo debuffuje (Zruško), někdo stunuje (nahrává), někdo skóruje (zabíjí). Války jsou KOLEKTIVNÍ "sport".

Takže jestli vám v týmových hrách jako je fotbal nebo třeba Válka říší v Metinu uniká pojem, co je Kolektivní duch, nebo jste závislý na tom, že za každou cenu musíte dávat jen góly nebo urvat CB, tak
běžte hrát něco jiného.
lordsword - chápeš důvody, proč by mělo PvP vydělávat? Nebo přemýšlíš pouze postaru, že PvM je to, co má
POUZE vydělávat a PvP to, co má
POUZE bavit? Nejspíš máš dost času na obojí (PvP i PvM). JENŽE si představ, že takových s dostatkem času na obojí tu máme HODNĚ MÁLO. Nebo že bych přehlédl aspoň tu polovinu hráčů, co stíhají být dobří v PvM i PvP? Asi ne, že jo.
Takže jak si s tím poradíme? No - počkáme, až ty PvM si vydělají na PvM, pak na PvP a až pak se stanou z nich PvP hráči? Asi ne, že jo. Většina součastných PvP nemá tolik času na to čekat, až se tímhle stylem obohatí řady o nové PvP hráče.
Dotaz: kolik že se dá vydělat tím, že budeš "pomáhat" se třetím Talismanem? Zbohatnout nechci - ale co se dá na tom vydělat, když by to mělo být pro PvP výdělek? Schválně jestli dokážeš spočítat, od jakého ZISKU je PvP výdělečné. A berme to u klasického návštěvníka Válek říší.
Delší bonus z Válek říší - nebyl bych proti, ale těch 25% nebo 50% za výhru mi víc jak na den přijde trošku moc. Dejme tomu, že 50% je na necelých 24h, takže pak na 48h by to bylo 25%. Bereš? Je to tak, že když bonus časově natáhneme o dvojnásobek, tak se o dvojnásobek sníží jeho hodnota. Ale pořád zůstává šance využít bonus.
No nepotěšili jste mě - takže já vás taky nepotěším. SvetaPan bude vždycky proti systému CB, protože mu uniká týmový duch a lordsword asi stíhá v součastnosti obojí (být dobrým v PvP i PvM), takže nemá důvod cokoliv na PvP měnit a navíc když už vydělává PvM, tak proč pro někoho hledat cestu, jak vydělat v PvP.
DrTom - Kosti jsou problém a nemít je třeba ve Válkách říší pak ještě větší. Ale zkus se nesoustředit rovnou na Kosti, ale víc na to, jakým způsobem je získat. Teď nemyslím dropování a otevírání Šperkovnic, ale to, že na ně musíme vydělávat. Tak se vrátíme k základnímu problému - a to je to, že PvP hráč musí vydělávat ve hře několikanásobně víc, než PvM. A co s tím, pokud je v zájmu PvP mít velkou komunitu?
Vyřešme to vydělávání v PVP a tak se taky dostaneme blíže i k těm Kostem. Je to proto, že nám Vedení hry nedá přímo Kosti za Válku. Taky ale proto, že by nám ty Kosti "zhejtovali" ti hráči, co jsou "za vodou" a nebo ti, co hrali, hrají a chtějí dál hrát pořád podle stejného způsobu získávání věcí ve hře.
Pravidelná účast ve Válkách říší je skvělá věc, ale chce to ještě něco navíc = nějak se tam projevit (CB) a až pak to celé sečíst a odměňovat. Ale odměňovat i za to, že tam chodíš pravidelně. Tady jen připomenu, že je škoda, že neznám nápad, který by jakkoliv ohodnotil ty, co tam chodí a stejně nemají CB. Myslím na ty, co nás chodí buffovat. Jim patří velká zásluha o výsledek Válek říší a jsou to nejvíc nedocenění hráči ve Válkách. Musím se smát, když pak tady čtu, jak někdo řeší to nerovnoměrné rozdělování CB podle zásluh - když nejmíň jedna třetina všech CB z Válek patří těmhle hráčům (bufferům).
