Stránka 7 z 23
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 0:16:34
od LOCO30
Ostea píše:jak to muzes tvrdit loco??
pustite do obehu yangy, to znamena zkoupite takovy ty veci co jsou potreba porad a dokola, po kratke dobe pujde cena mirne nahoru. Lide budou moci vice tocit = vetsi sance na slusne PvP. Jak ekonomice pomuze, kdyz budes drzet yangy u sebe?
Jelikož výdej peněz hrou je mnohonásobně větší, než stahování peněz hrou z oběhu. Jediné pořádné stažení je točení a asi ted loterie. Jinak náklady na postavu jsou minimální. Takže peníze se stále množí a jen se přesunují z hráče na hráče. Proto ceny nemohou jít dolů, ale stále půjdou více a více nahoru. A při tomhle přísunu yangů, je pár miliard na šekách, zanedbatelná částka. Sám mám něco kolem 100kkk, když budu chtít kvalitní PVP, tak koupím max tak 2-3 věci, Dračí +9 jednu

Je tohle normální pro začínajícího hráče? Ceny spadnou, jen když bude nadbytek všech věcí a provoz postav větších lv, začne být několikanásobně dražší. Jinak ceny půjdou neustále nahoru
A tvůj příklad byl už dvakrát vidět při bugu, a jak to dopadlo? Ceny vždy vylítli neskutečně nahoru, protože přísun yangů v oběhu několikanásobně narost. A to samé by se stalo teď. Např. bychom začali nakupovat kosti brnka atd. Tím pádem by cena opět vylétla a co by následovalo. Hráči co mají vše hotovo, by na těchto věcech vydělávali a co začínající hráč? Už by koukal, že dračí brnko nestojí 1kkk ale 3kkk. Na točení by mu moc nezůstalo.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 0:42:36
od SvetaPan
jit valku vyhrat a pak jit hodinu dropit naky mapy ci kosti atd ..urcite by me to nalakalo

Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 7:09:16
od Mithra
Dobré úterní ráno přeji,
sliboval jsem, že sem občas nahlédnu a vyjádřím svůj názor. Prozatím jsem dal "palec nahoru" ke každému příspěvku, ve kterém mě alespoň něco k tématu zaujalo. Neberte to jako bezvýhradný souhlas s celým příspěvkem. V některých to může být třeba jen jediná věta nebo dokonce slovo, o kterých si myslím, že jsou na správném místě a daly by se dál rozvíjet.
Můj soukromý názor je takový, že PvP by mělo hráče provázet již od počátku hraní, přičemž by nemělo být (určitě ne na malých levelech) tak úplně důležité, jestli má postavička všechny věci na TOP úrovni. Cesta k tomu bude dlouhá a složitá. Nicméně to rozhodně není tak, že tým PvP cíleně odepsal. Spíš (tedy alespoň mě osobně) jde především o to, aby změny byly komplexní a nešlo jen o nějaké bezhlavé přidávání věcí a drobné změny systému, bez patřičného prověření všech dopadů na hru celkově.
PS: Možná to všechno rozsekne KORTEZA až se vrátí a nažene do válek všechny bojovníky. Držme jí palce.

Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 7:42:08
od male3D
Podle me by se mela rozvijet prapuvodni myslenka rivality risi. Hrdost na vlajku nad svou hlavou je uz davno pryc a to je podle me skoda. Chtelo by to poradnou motivaci pro hrace chtit podporit svou risi. Jelikoz zakladnim vydelkem je pvm proto bych smeroval odmeny k jeho podporeni. Takovy tydenni bonus 20% na prisery pro risi ktera si v minulem tydnu vedla nejlepe by byla solidni motivaci. Jednoduse cim vetsi dmg tim rychlejsi sesekani priser a tim vyssi vydelek pro celou risi.
Jako druhy prvek by mel nalakat i hrace s neuplnou vybavou a pomoct jim ji vylepsit. Kazdemu kdo by se zucastnil valky a nahral nake cb bych dal odmenu za ucast. Jednalo by se o veci, ktere by rozvijely jejich vybavu (napr. 5x lektvar okouzleni, 50x zacarovat predmet, 25x pozehnana vec). Jako perlu bych zde umistil i predmet na 100% vylepseni na +7. Tim by byl odmenen vzdy pouze jeden valecnik za jednu valku. (Pri ucasti nad 150 hracu by byly treba 2).
Jako 3. Bych pridal k stavajicim tabulkam vysledku valek jeste jednu kde by figurovali pouze hraci s celkovym bodovym zjiskem do 10 000. I zde by mohly byt hodnosti jako napr mlady vojevudce...
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 10:47:56
od Dell
Všechno co tu čtu je závislé na počtu získaných CB. Máte ale opravdu ten pocit, že všěchny druhy postav za stejných podmínek mají stejné šance na stejný zisk CBček?
Ja tedy rozhodne ne!
A na základě tak špatného nastavení chcete rozvíjet něco dalšího? Dopad bude zas špatnej a nic jen sklamání to nepřinese.
Všude kde se spomenou CBčka začnou většinou jen hádky. (ono za pravdu se každej bije)
Podle mě pokud se neudělá spravedlivé rozšířené hodnocení, tak do PvP se nikdy nikdo nepohrne protože se néma na základě čeho srovnávat s ostatníma jak na tom je.
Zisk CB už dávno nemá nic společného ze sílou hráče ale spíš s nedoladeností systému.
A nejhorší na tom je, že na obraz toho tak vypadají i teď války. Všechny zajímá kolik získal CB, ale to že jeho říše prohrála je už vedlejší. Ale název WAR ŘÍŠÍ není o jednotlivcech!
Odměňovat všechny? Já osobně chci bojovat a né jít prěs mrtvoly droperů co se dostavili jen kvůli odměně.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 11:17:21
od male3D
Ano odmenovat vsechny. Jak jsi psal jedna se o valku risi a najednou z toho mas prehlidku top pvp vybav. Tyto odmeny by umoznily hracum s nedokoncenou vybavou se postupne zlepsovat. Precejen tem vazne top hracum par tocek neudela s vybavou nic ale ostatnim pomuzou.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 11:26:52
od Malchus
Nějaké odměny za válku říší by to chtělo. Ale na co je vázat ? Když se budou vázat na CB, stane se z války osobní hon na CB. Druhá věc - do války chodí buffeři, kteří odvádějí parádní práci, ale CB nedostávají.
Myšlenka se kterou přišel LOCO30 (odměňovací mapa pro vítěze) by byla řešením, ale...
1. Jestliže z vítězné říše bude odměněn každý kdo vstoupí do války říší, půjde si na seřadiště stoupnout každý, kdo bude zrovna online.
2. Pamatuji naprostou pvp převahu červené říše. A také jak k tomu došlo. Jakmile se červená stala z nejslabší říše tou nejsilnější, z ostatních říší do ní začali přestupovat další hráči (i pvpeři) a červená se stala naprostým hegemonem. A myslím si, že by se to opakovalo - spousta vyčůránků by radši pohodlně přešla, než by se snažila vytáhnout tu svojí. (Já vím - omezit přestupy atd atd . Děkuji, nechci.)
Mě zatím nic nenapadá, jak udělat spravedlivou odměnu pro aktivní účastníky válek říší, bojovníky i buffery.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 11:42:39
od LOCO30
Malchus píše:Nějaké odměny za válku říší by to chtělo. Ale na co je vázat ? Když se budou vázat na CB, stane se z války osobní hon na CB. Druhá věc - do války chodí buffeři, kteří odvádějí parádní práci, ale CB nedostávají.
Myšlenka se kterou přišel LOCO30 (odměňovací mapa pro vítěze) by byla řešením, ale...
1. Jestliže z vítězné říše bude odměněn každý kdo vstoupí do války říší, půjde si na seřadiště stoupnout každý, kdo bude zrovna online.
2. Pamatuji naprostou pvp převahu červené říše. A také jak k tomu došlo. Jakmile se červená stala z nejslabší říše tou nejsilnější, z ostatních říší do ní začali přestupovat další hráči (i pvpeři) a červená se stala naprostým hegemonem. A myslím si, že by se to opakovalo - spousta vyčůránků by radši pohodlně přešla, než by se snažila vytáhnout tu svojí. (Já vím - omezit přestupy atd atd . Děkuji, nechci.)
Mě zatím nic nenapadá, jak udělat spravedlivou odměnu pro aktivní účastníky válek říší, bojovníky i buffery.
1. Ne každý kdo vstoupí do war, ale jen s PVP hodností. Normal war by byla na získání hodnosti, nedělní souboj jen pro hodnostáře.
2. Když by byl počet hodností omezen např. na 30 hráčů( teď je to moc, ale třeba za čas se tolik PVP hráčů zrodí) tak by stejně vyčůránci z toho nic neměly, jelikož by hodnost nezískaly. Radši by šli do říše, kde by měli na větší šanci získat hodnost. Rozložení sil by bylo rovnoměrné za čas.
3. Buffeři odvádějí skvělou práci, ale osobně bych radši vyděl přímo na bojištích, jak pomáhají spoluhráčům a ješte zabíjejí. Souboj by byl v podstatě bez bufferů, jen s aktiv šamany.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 12:30:18
od Malchus
LOCO30 píše:1. Ne každý kdo vstoupí do war, ale jen s PVP hodností. Normal war by byla na získání hodnosti, nedělní souboj jen pro hodnostáře.
2. Když by byl počet hodností omezen např. na 30 hráčů( teď je to moc, ale třeba za čas se tolik PVP hráčů zrodí) tak by stejně vyčůránci z toho nic neměly, jelikož by hodnost nezískaly. Radši by šli do říše, kde by měli na větší šanci získat hodnost. Rozložení sil by bylo rovnoměrné za čas.
3. Buffeři odvádějí skvělou práci, ale osobně bych radši vyděl přímo na bojištích, jak pomáhají spoluhráčům a ješte zabíjejí. Souboj by byl v podstatě bez bufferů, jen s aktiv šamany.
Jestli to dobře chápu, tak nedělní válka by byla pro skupinu nejsilnějších, kteří si vybojovali vstup do nedělní války v předchozích válkách a mají v neděli čas na další válku ?
Já moc nepochopil tvůj úplně první post. Měl jsem za to, že ti jde o to, přitáhnout do války nové lidi. Ale podle toho, co navrhuješ, chceš vlastně přitáhnout ty stávající pvpery, co teď na války kašlou. Pro ně bych měl pouze dvě slova - na.... jim !
EDIT: Také mám obavu, že by to neřešilo bod 2 z mého předchozího postu - totiž přestupy do říše, která bude pravidelně vítězit. Navíc přestupy těch nejsilnějších. Pokud jsem na čele žebříčku své říše, ale moje říše nevítězí a nic z toho nemám, neměl bych raději přestoupit do říše, kde z toho něco budu mít ?
EDIT2: Možná by bylo lepší nejdříve počkat co přinese
královský systém, jestli se v něm počítá s nějakou formou odměn a potom bych vymýšlel co dál. Spíš bych byl proto, aby byl spuštěný co nejdřív.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 13:15:22
od Nippousek
já si zase myslím,že třeba pro dropery to trošku výhodu má.. viz. prodloužený swamp atp.. (jen trochu)
sám bych byl proto,aby se to rozřadilo do 3 skupin
0-100
100-120
120-150
zde by byli šance vyrovnanější a šance pro ty co nemají tak dobrou výbavu,větší
např prodá nic moc výbavu z lvlu 125,koupí luxus na 95 a hned je to o něčem jiném..
dále se mi moc líbí návrhy loca a malchuse..
